Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kund... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Waardeloze organisatie, heeft iemand ze ooit telefonisch kunnen bereiken. Ook een boete, waarom is mij na 6 maanden nog niet duidelijk. Wel incasso etc. Er valt niet mee te communiceren. Zie laatste r... Leggi di più
Wild geparkte Roller auf Gehwegen und teilweise privaten Grundstücken. 3 Tage lang war ein Fußgängerüberweg auf der Holtenklinker Strasse in Hamburg Bergedorf durch einen geparkten Roller behindert.... Leggi di più
Onbereikbaar. Hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Ik vind een puntgave helm van Felyx. Het enige wat ik er helaas mee kan is weggooien. Treurig.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
OPLICHTERS
Als de scooter kapot is (niet kan rijden) maar wel kan inloggen kost het je alsnog balance minuten. Daarna sturen ze een incassobureau achter je aan.
OPLICHTERS
Nooit meer!!
Nooit meer!!
Gistermiddag voor de tweede keer een scooter gehuurd. De eerste keer en het begin van de tweede rit gingen prima. Maar aan het einde van de tweede rit wilde ik weg rijden vanaf de stoep, toen verloor ik het macht over het stuur (wat iedereen kan overkomen natuurlijk), maar ik wilde remmen en dat deed die niet meer waardoor ik omviel en mij flink heb opengehaald aan mijn hand en elleboog. Buiten dat kunnen de scooters sowieso 55 km p/u (zelf niet heb uitgeprobeerd) ipv 45 km. Toch raar om te bedenken dat je op een scooter geen beschermende kleding hoeft te dragen (buiten een helm) terwijl dat wel moet op een motor. Ik vertrouw die scooters echt niet meer!!
Im Sommer bockt es sehr sehr das muss…
Im Sommer bockt es sehr sehr das muss wieder kommen
de chat opent niet en loopt vast
de chat opent niet en loopt vast en ik heb ze geprobeerd te bellen maar dat lukte ook niet dan werd er gevraagd Engels of Nederlands en dan kies ik Nederlands wordt dat ding weer Frans en hangt het op… De scooter staat nog steeds open en de reden dat hij niet wil afsluiten is omdat de helm koffer niet dicht gaat omdat die blijkbaar kapot was. Dat klik systeem deed het niet. Dus die scooter heeft letterlijk een uur aan gestaan rekening van 32 euro die nu open staat en probeer nu al sinds maandag 12 juni contact met ze op te nemen en dat lukt gwn niet heb al 3 keer een mail gestuurd maar krijg maar geen reactie
OPLICHTERS!!!!
Jammer genoeg kan je geen 0 sterren geven als je een scooter huurt krijg je een boete van dagen later dat de scooter achtergelaten is bij 2 personen de zelfde boete zelfde verhaaltje. Naar hoeveel mensen is die boete nog meer gestuurd? Willen ze zo rijk worden? OPLICHTERS!!!!!
Oplichters
Oplichters. Scooter huren kan prima alleen als er iets fout gaat tijdens het de rit of app komen er belachelijke bedragen tevoorschijn voor gebakken lucht. Klantenservice stelt niks voor.
Altijd heb ik met veel plezier Felyx… daar was het dan ook mee gezegd
Ik genoot altijd van het rijden op Felyx-scooters, met af en toe kleine gebreken maar nooit grote problemen.
Maar vandaag kreeg ik tot mijn grote verbazing een boete. Ik moet toegeven dat als de situatie precies was zoals ze zeiden, ik ze volkomen gelijk zou hebben gegeven, dus daar ben ik het (soort van) mee eens.
Afgelopen 9 maanden heb ik zo nu en dan de deelscooters gebruikt in en rondom Eindhoven om op mijn stage te komen, en elke keer parkeerde ik ze keurig op dezelfde plek zonder enige problemen.
Vandaag, op 19 mei, kreeg ik een boete van 70 euro voor verkeerd parkeren. Ze sturen geen enkel bewijs of uitleg over wat ik fout heb gedaan, maar eisen wel dat ik de rekening binnen 3 dagen betaal.
Het is frustrerend, omdat ik de foto's die ik met de app maak niet kan bekijken (tip van flip: maak een foto met je eigen camera).
Natuurlijk belde ik als eerste de klantenservice, maar net als veel andere reacties die ik heb gelezen, waren ze niet empathisch en konden ze niets voor me doen, behalve zeggen "stuur maar een e-mail", wat voor mij voelde als "jouw probleem, niet het mijne, zoek het maar uit".
Ik stelde verschillende vragen, zoals hoe dit heeft kunnen gebeuren en dat de foto die ik maak mijn onschuld zou moeten bewijzen, maar ze konden geen enkel antwoord geven omdat alleen een 'speciale' collega hier toegang toe heeft. Met andere woorden, ik sta machteloos. Ik heb geen bewijs en het lijkt erop dat er maar één uitkomst mogelijk is voor mij: nooit meer Felyx! De scooters zijn geweldig, maar daarmee is dan ook alles gezegd..
Last time
Last time I use this crappy service. I spent 3 euros going around trying to shut this thing off. This is how they make money. By not allowing you to shut the scooter off. Stay as far as possible from this company .
Elke scooter die ik de laatste tijd heb…
Elke scooter die ik de laatste tijd heb gehuurd ontbreekt wel iets. Als ik dat aangeef bij de klantenservice dan zeggen ze dat dat mijn eigen probleem is en dat ze daar niks aan kunnen doen. Dan gooien ze daar bovenop doodleuk dat ik dan maar de voorwaarden opnieuw moet gaan lezen, er zit in ieder geval geen enkel mee denk vermogen en ze zijn erg bot.
Ik ben jarenlang trouwe gebruiker geweest en vroeger was de klantenservice dan erg redelijk en compenseerden ze voor de tekortkomingen. Nu vroeg ik om een nummer om naartoe te bellen omdat ik echt erg bijdehand en onvriendelijk behandeld werd, er werd gewoon niet meer gereageerd.
Kortom schandalig en ik zal geen gebruik meer maken van de service.
Scoorters op stoep
Stomme scooters worden zomaar op de stoep voor deur geparkeerd. Haal die scooters weg.
Never again
Never again. it looks like policy That the ‘green areas’ are not findable. The GPS on the scooter doesn’t work and the employees are so cheeky, they are talking to me like we are friends. I payed €8 for a 3 min trip and Nelly did nothing to help me, nothing. If you are in the Netherlands, use CHECK, they are the real guys.
Felyx scooters
Vandaag weer een scooter van felyxtegen een boom gepleurt omdat deze dwars over de stoep stond bij ons. Klagen helpt niet dus dan maar zo.
Bogus charges due to their malfunction…
Bogus charges due to their malfunction of the system, threatening with 190 euro in fines over faulty 2,50 euro charge. CLOWNS
NIE WIEDER
Alles gut gewesen, bis jetzt ein Schreiben eintrudelte von wegen ich hätte falsch geparkt. Scheinbar ist es kein seltenes Ding wie ich hier gelesen habe.
Ich weiß wann ich wo losgefahren bin und wann ich den Roller wo abgestellt habe. Komischerweise werde ich beschuldigt den Roller in einer Straße abgestellt zu haben, in der ich mich weder zum Zeitpunkt der angeblichen Ordnungswidrigkeit befunden habe, noch zu einem anderen.
Ich bin so dermaßen sauer und würde euch so gerne gerade beleidigen! Einfach widerlich.
Digga ich kann schon nicht bei mir parken, fahre extra 3 km weiter weg um den Roller zu zich anderen Rollern in die richtige Parkzone zu stellen UND UM DANN TROTZDEM MIT DEM BUS NACH HAUSE ZU FAHREN und dann wird mir unterstellt ich hätte ihn 19 Tage später falsch abgestellt? Hab ich den Roller also 19 Tage benutzt oder wie ist das möglich?? Seid ihr voll durch???
Und das schlimmste am ganzen finde ich, dass ich schockierender weise nicht die einzige bin, der das passiert ist.
Hammerhart. So kann man sich die Kunden natürlich auch vergraulen.
App wird definitiv gelöscht. Denen gebe ich nicht mehr einen Cent.
Niet tevreden over het gebruik maken…
Niet tevreden over het gebruik maken van de diensten en administratieve handelingen bij Felyx.
Beste lezers, ik ben een frequente gebruiker van de Felyx. Ik gebruik elke dag de Felyx scooter.
De app blijft crashen. Het is niet mogelijk om de scooter direct uit te zetten, omdat het systeem constant vastloopt bij het sluiten van de helmkoffer. Desondanks de helmkoffer goed is gesloten, blijft deze probleem zich voordoen. Ondertussen tikt de tijd door met de extra kosten van dien.
Ik heb 2 maal geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met een medewerker om zo aan de woord te zijn. Dit is zonder succes verlopen. Daarop heb ik besloten om de hulpvraag via de chat te vermelden. In de eerste instantie (begin 5/10 minuten) werd ik bijgestaan door een medewerker. Alleen, nadat ik mijn eerste hulpvraag bespreekbaar heb gemaakt, zag ik tot mijn verbazing een kort en algemeen antwoord terug in hoofdletters wat men deze antwoord ook mogelijk onder de FAQ kan raadplegen.
Daarop heb ik mijn tweede hulpvraag toegelicht. Dit betreft een blokkade op mijn account i.v.m. een openstaande factuur. Ter attentie: op de facturen is een (eind) data vermeldt, waarin de laatste dag van voldoening is vermeldt. Uit mijn bevindingen blijkt dat, namelijk tot de dag vandaag nog geen einddata is overschreden. Want tot het data van afrekening, is ruimschoots nog voldoende periode over.
Helaas heb ik na ruim enkele uren geen reactie ontvangen. Ik ben diep teleurgesteld omtrent het functioneren, zoals het aannemen, verwerken en afhandelen van de vraag.
Ik twijfel of ik na dit incident nog überhaupt wel/niet met plezier gebruik zal maken van de diensten van de Felyx.
Ik vind het enorm spijtig om te overwegen om naar een andere scooterverhuur bedrijf te zoeken. Jammer.
Unfair debt collection practices
I had no idea that 11 euro was outstanding on my account. Emails went to trash. They now handed me over to a debt collector that wants 52 euros for an 11 euro account. I paid the invoice as soon as I became aware of it.
Scooters does not work most of the time.
I took Felyx 4 times, 3 times I had issue.
2 times the scooter did not start moving.
1 time I managed to book but with the disclaimer that the trip could not have been that long due too the battery.
Customer service on the other hand is good and supportive.
1 ster omdat 0 sterren niet mogelijk…
1 ster omdat 0 sterren niet mogelijk is! Waardeloos voor het straatbeeld! Is dit de toekomst? Motto vd bestuurder: Ik stop hier met rijden en laat de scooter gewoon achter!? Afschaffen, schiet z’n doel totaal voorbij!
Op 8 februari twee boetes ontvangen
Op 8 februari twee boetes ontvangen in het zelfde ritje van felyx + 2x €20 administratiekosten. Dit ritje was 30 november! En de uiterste betaaldata was 7 februari! En zij sturen mij pas 3 maanden later deze mail. Uiteindelijk met veel moeite de boetes bij het CJIB kunnen kwijt schelden ivm niet terecht bekeurd, maar de administratiekosten blijven! Nu heb ik al 2 keer gebeld, 3 keer een chat gestart en 8 mailtjes gestuurd en op de mailtjes krijg ik helemaal geen antwoord en aan de telefoon en in de chat zeggen ze dat ze het gaan doorzetten en oppakken maar hier wordt vervolgens niks mee gedaan!! Ik ben al sinds 8 februari bezig om dit op te lossen maar eigenlijk is dit aan felyx om op te lossen! Die administratiekosten van 40 euro totaal zijn nu onterecht afgeschreven. Ik was altijd een trouwe klant van felyx maar nu zal ik deze deelscooters nooit meer gebruiken! De slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt…
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.






