Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kund... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Waardeloze organisatie, heeft iemand ze ooit telefonisch kunnen bereiken. Ook een boete, waarom is mij na 6 maanden nog niet duidelijk. Wel incasso etc. Er valt niet mee te communiceren. Zie laatste r... Leggi di più
Wild geparkte Roller auf Gehwegen und teilweise privaten Grundstücken. 3 Tage lang war ein Fußgängerüberweg auf der Holtenklinker Strasse in Hamburg Bergedorf durch einen geparkten Roller behindert.... Leggi di più
Onbereikbaar. Hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Ik vind een puntgave helm van Felyx. Het enige wat ik er helaas mee kan is weggooien. Treurig.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Incasso bureau ingeschakeld voor 1 euro.
De incasso brieven gewoon negeren
De incasso brieven gewoon negeren. Al hun incassobrieven vallen onder het minimumbelang van 240EUR. Geen rechtzaak zal beginnen met een dagvaarding, niet alleen vanwegen het erg laag minimumbelang maar juist ook omtrent alle klachten bij de verschillende consumentenbonden rondom Felyx
Ze stelen geld van "klanten" door oplichterij. Claimen tientallen euros van je rekening na een rit van enkele minuten. Ook stelen ze geld van klanten door valse accusaties te maken.
2x total loss & 0x communicatie
Er staan sinds zondag 10 sep 2 kapotte scooters voor het Zaanenpark in Haarlem Noord. Hier zijn de afgelopen periode kleine brandjes gesticht, waaronder in de papierbak. De brandweer is in korte tijd meerdere keer geweest om de brandjes te blussen. Wij willen voorkomen dat de scooters in de brand worden gestoken, daar het midden in een woonwijk is.
We hebben Felyx gebeld, we hebben gechat, we hebben een email gestuurd. Geen reactie of plan vanuit hun kant
Foutieve factuur, nemen niet op
Foutieve factuur ontvangen. Ik heb mijn eigen vervoer en heb al maanden geen felyx gebruikt maar wel factuur ontvangen. Vervolgens bel ik klantenservice, wordt niet opgenomen. Is geen wachtrij of drukte. Er wordt simpelweg niet opgenomen omdat niemand zin heeft om te werken. Klanten service Chat idem dito
Thieves with mental challenges
Easy to use, but if something goes wrong, you are fu*ked!!
Used the scooter, reserved the scooter to drive back (paying).
When I wanted to drive back the scooter did not work.
After several attempts to get in contact, which is extremely difficult, it was agreed that I could leave the scooter and would get a refund.
Well, I paid the full amount, Felyx does not go into detail to literally see what happened (correspondence trough app) and think it is justified to charge for a scooter which could not be used due to a technical malfunction of their scooter.
Takes up to 2 weeks to get a reply and does not solve anything. So, I can not say differently than that it is a company of challenged people and Thieves !!
Sudden invoicing from 2 years ago
Suddenly, felyx claimed that they missed to invoice a ride from September 2021 and they sent me an invoice 0.70 euro. How can I remember what I did 2 years ago? This poor process looks like scammer. This is not a timely invoicing and I objected to the invoice. Not an assuring process and company unfortunately.
GPS herkent groene zone niet boete 120,- en loopt telkens vast
Ik wilde de rit beeindigen maar de GPS zag de scooter telkens op een andere plek staan terwijl ik in het groene gebied stond. Nou dan kun je de rit dus niet beeindigen. rondjes gereden om de GPS alsnog te herkennen, maar niets hielp. Vervolgens een half uur met klantenservice gebeld en nogmaals een rondje met scooter gereden om GPS te herkennen. Niets werkte. Enige optie die klantenservice gaf was dat zij de rit van afstand konden beeindigen, maar dan zou ik een boete van 120 euro krijgen omdat ik niet in groene zone sta. Oh ja en ik heb uiteindelijk voor een rit van 13 minuten betaald voor 45 minuten. en ik was te laat voor mn werk.
Waste of time!
For the second time a problem with parking. The app freezes as soon as you need to ride an end and if it works it shows an error so you need to contact customer service. Obviously they don’t respond directly so you’re waiting until you can end the ride and in the meantime missing my train and appointment. I used to love it and recommend it to my friends but now Very disappointed. I prefer check
Rare rekeningen
Mijn dochter heeft geen rijbewijs en geen inkomen en staat onder bewindvoering.Toch ontvangt zij een rekening dat zij een deelscooter gehuurd zou hebben in amsterdam..twee keer nog wel.Wat is dit?Ze zegt dat ze dit niet heeft gedaan.
Zo slecht
Zo slecht, felyx reageert nergens op moest 7 euro betalen omdat scooter buiten het gebied zou staan. Vroeger vaak gebruikt klantenservice top! Blokken allemaal heel erg maar dit gaat nergens over en moet uit straatbeeld van Amsterdam verdwijnen
Onterechte boete
Het is begin augustus dat ik hier al mee bezig ben.
Op de ochtend van 28 juli heb ik geprobeerd een felix te huren. De eerste felix die ik heb gepakt was niet te activeren. Toen ik deze annuleerde moest ik alsnog 2,- start kosten betalen?! Belachelijk. Dit zou gecompenseerd worden in rijtijd maar heb er nog niks van gezien in de app..
Daarna ben ik naar een andere Felix gelopen en die deed ook al raar maar hij startte.
Ben naar locatie gereden en heb hem daar geprobeerd uit te zetten.
Dit ging niet want de hele app was grijs ipv aangegeven met groene zones.
Gebruik felix best regelmatig maar dit heb ik echt nog nooit gehad. Weet dus dat je in een groene zone moet eindigen en heb de app meerdere malen opgestart en afgesloten.
Omdat hij nu buiten service gebied staat zou ik daarvoor een boete krijgen + mijn rit/parkeertijd moeten betalen?!
Super kortzichtige mensen die er werken en van service is niet te spreken. Want wacht tot de dag van vandaag nog op een reactie....
Klantenservice is telefonisch NIET…
Klantenservice is telefonisch NIET bereikbaar (nemen niet op) en op mails wordt niet (meer) gereageerd.
Geen contact met klantenservice
Geen contact met klantenservice. Telefoon wordt niet opgenomen en e-mails worden niet beantwoord. Je wordt echter wel gevraagd of je tevreden bent over de klantenservice, terwijl je nooit antwoord hebt gekregen op meerdere vragen.
habe eine rechnung bekommen habe kein…
habe eine rechnung bekommen habe kein online banking brauche ihre iban adresse
Omdat er geen nul gegeven kan worden.
Omdat er geen nul ster gegeven kan worden.
Alleen vandaag alweer 2x probleem a 10/15 minuten extra mee bezig.
Zéér a-sociaal chatcontact, we zijn geen beesten die lang om antwoorden staan te wachten, maar klanten!
Ga opzeggen en naar ander bedrijf. Het concept voor hier in de stad is top... jammer dat er zulke partijen tussen zitten die het niet voor elkaar krijgen om het goed neer te zetten en met een klantenservice die het woord EMPATHIE maar eens op moet zoeken.
Nb
Staat al 2 weken een ghostFelix vd deur... is door meerder mensen gemeld... maar niets....
jammer
Wat een grafbedrijf
Wat een grafbedrijf. Staat al ruim een maad zo'n hok op de stoep en dan steeds weer we gaan het oplossen...... oh ja en of ik ook in het Engels kan mailen
Oplichters
Oplichters sturen jaar oude factuur op vanuit hun eigen beheerde incasso bureau TKB. Mijn account is toen geblokkeerd terwijl de orginele rekening al meer dan een jaar oud was en betaald was. Na contact te hebben gehad werd mijn account geblokkeerd, dit was echter niet de eerste keer dat dit gebeurde. Let op mensen, ze sturen facturen op die niet bestaan of al betaald zijn. Klantenservice kan je amper tot matig helpen en de facturen kan je vaak niet eens meer inzien!
AVOID AT ALL COSTS!
My first experience with this company went smoothly, so when I visited Amsterdam again with some friends, I obviously recommended them... and that's where I MESSED UP! We opted on for their promotion of recommending friends and recieving free credit for everyone! Long story short, I've been charged incorrectly and have had nothing but issues speaking with their customer service team! Especially Babette! Her attitude is absolutely appalling and frankly, she doesn't belong in her job! I've asked to take this higher up the chain and a week on, funny enough, I'm still awaiting a reply from a senior team member! I've had to email again, to which I've not had a reply to either! I'm not going to let this drop and will spread the message on every review platform available! AVOID AT ALL COSTS!!!
Need improvments
It's very easy to find a rent scooter near you.
Unfortunately many of scooters are having squeaky breaks, missing mirror(s).
Sometimes start button and turn signal buttons are broken.
All those defects make you ride with cars quite dangerous (not affects much blue plate scooters ).
The main disadvantage is pricing policy. You pay per minute not per kilometer even though you stuck in traffic jam.
Bonus programs with Silver, Gold and other helmets suck a lot because you need to ride a lot and benefits are small. And bonus expire at the end of the month.
I didn't face problems with locking/unlocking but had similar issue with other sharing service and it's super annoying.
This service can be used in case of emergency or when public transport is not functioning.
The biggest improvement that can be made is to switch minute pricing policy to driven kilometers.
Slechte service
Ze blokkeren je account terwijl je al hebt betaald en vervolgens spendeer je uren aan bellen om te deblokkeren
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.






