Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kund... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Waardeloze organisatie, heeft iemand ze ooit telefonisch kunnen bereiken. Ook een boete, waarom is mij na 6 maanden nog niet duidelijk. Wel incasso etc. Er valt niet mee te communiceren. Zie laatste r... Leggi di più
Wild geparkte Roller auf Gehwegen und teilweise privaten Grundstücken. 3 Tage lang war ein Fußgängerüberweg auf der Holtenklinker Strasse in Hamburg Bergedorf durch einen geparkten Roller behindert.... Leggi di più
Onbereikbaar. Hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Ik vind een puntgave helm van Felyx. Het enige wat ik er helaas mee kan is weggooien. Treurig.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Dirty helmets and buggy app.
Ellende!
Afgelopen oktober was bij ons de maar vol en hebben wij contact gezocht met felyx want wij wonen tegen een park aan met minimale ruimte om ons portiek en daar worden de scooters neer gekwakt. Soms zelfs met 3/4 tegelijk. We konden soms niet eens met onze boodschappentassen erlangs om de deur naar het portiek te openen.
Dan, door het park zelf mag je niet rijden (voetpad) maar werd gebruikt als een ware racebaan. Kinderen die de scooters omtrapten, het alarm om de haverklap af lieten gaan en constant op de toeter drukten (contact blijft aan staan blijkbaar). Wij wonen pal boven het portiek op de tweede verdieping en gaf ons dus naast alle eerder genoemde overlast ook geluidsoverlast.
Ik ben blij dat (blijkbaar) onze klachten zijn gehoord want heb al zeker twee maanden geen scooter meer gezien bij ons beneden en hoop dat ze ook NOOIT meer terug komen
Walgelijk
Walgelijk, deelscooters, welkom in de you will own nothing and be happy maatschappij, waar je niet nornaal meer door je straat kan lopen omdat al die mafkezen niet weten hoe ze scootera neer moet zetten en dus de hele boel blokkeren, om nog maar niet te spreken van het verzieken van het straatbeeld, bah
Do not use this company
Green areas are very far away. My scooter stopped working in the middle of the street, I called, waited for 6 mins then they put me in hold and did not end my ride. All this when I had to go somewhere.
Rekening van 9 euro gekregen
Rekening van 9 euro gekregen… kon niet eens met deze scooter naar school vanuit het station. Dit was op de dag dat het streekvervoer staakte dus was ik afhankelijk van de scooter. Ik moest door de sneeuw naar school maar kon daar blijkbaar niet parkeren en de rit stopte. Terwijl ik de klantenservice probeerde te bereiken tikte de teller door. Ik stond gewoon op een veilige plek om te parkeren maar de medewerker aan de telefoon wou mijn rit niet stop zetten.
Ik moest dus weer terug naar een zone waar ik wel kon parkeren(waar het minder veilig was) om de rit te stoppen. Dit heeft me dus onnodig 9 euro gekost ipv 4. Vind dat Felix echt beter moet kijken naar hun zone want ik pak voorlopig een GO scooter, hiermee kom ik wel op school en op andere leuke plekken.
Er klopt iets niet aan de incasso, veel te veel betaal je.
De scooters zijn ontzettend labiel, alhoewel ze beter zijn dan de plastisch Check scooters. Soms valt een scooter zomaar uit terwijl je aan het rijden bent op een drukke weg, niet heel veilig. Ook de betalingsmethode zit wat verdachts aan, de factuur is moeilijk te lezen en ik heb het gevoel dat ik teveel betaal. Ik blijf maar rekening krijgen totdat ik het niet kan betalen en je account word geblokkeerd, paar dagen later heb ik weer een nieuwe factuur in de brievenbus… ook zijn mensen amper te bereiken via
contact en weten zij zelf soms ook niet wat er aan de hand is. Ik vind het fijn dat deelscooters bestaan maar ik heb het gevoel dat dit oplichters zijn. Ik heb al vaker klachten ingediend voor scooters die niet startte, kapot waren of onderweg raar deden. Ik vind dat de factuur duidelijker moet en je die direct in betalen en niet een maand later ene berichtje krijg of je dit nog even wilt betalen, ik kan met geen mogelijkheid alles terug vinden van wat ik daadwerkelijk heb gereden. Voor mij gevoel heb ik een abonnement van 25,- in de 2 weken, ik vertrouw het niet meer!! Ook als ik de werkgevers er naar vraagt doen ze alsof ze van niks weten en laten onduidelijke vacaturen zien…
Slechter kan niet
Boete gekregen (70 euro!), was ik het niet mee eens.
De klantenservice samengevat:
Lang wachten op mailtjes, zwart wit denken, empathie van een baksteen.. ik gebruik Felyx nooit meer en zorg dat vrienden en familie het ook nooit zullen gebruiken. De 1,6 op trustpilot verbaasd me niks, veel succes met jullie business 👍 Heb ineens nog meer respect gekregen voor de klantenservice van o.a. Coolblue… kunnen ze wat van leren.
Ce n’est pas tres felyx
Jaren Felyx gebruikt. Veel kapotte en slechtwerkende scooters, maar regelmatig geen melding van gemaakt, al had ik geld terug kunnen vragen. Nu een slecht werkende scooter die stilviel in een rood gebied. Onmiddellijk een boete gekregen, ondanks dat het voortkwam uit het feit dat ik geen goed werkend product had. Bizarre interactie met de klantenservice die woedend ophing toen ik de situatie probeerde uit te leggen. Geen keus behalve dan de eenzijdige boete (met mysterieuze administratiekosten) te betalen. Voor mij niet helder waarom ik hier jarenlang honderden euro’s aan heb uitgegeven — dat neem ik mezelf wel kwalijk.
No interest for customers. Also when the police is involved
A felyx user used a scooter without a driving license and felyx gave my informations to the police as I used the vehicle before. There was a mistake on the paper and I tried to call the customer service multiple times. No one answered. I wrote them on the chat but they asked me to write an email and said that I could phone the Dutch service if I wanted to get someone on the phone (surprise: they didn’t answer neither). I asked if there were a German customer service. They said yes and ended the chat on this sentence. Very rude and disrespectful when your company puts the customer in an issue involving legal actors. I’ll go see the offers of their competitors: at least they answer the phone when you have a problem. What would have happened in case of a problem on the road requiring Felyx’s intervention?
Felyx goed ^_^
Tot nu toe wel aardig tevreden over felyx klanten service, een probleem gehad met scooter afsluiten maar helm klep was niet 100... klanten service heeft de rit beendigt en de tijd wat koste om het probleem op te lossen netjes weer terug gegeven.
😅maar als ik zo lees ben ik de enige die een normale persoon van de klanten service gekregen heb hahaha
Lucky me ^_^
Slecht
Hanteren wegens oud & nieuw andere parkeerplekken, totaal niet duidelijk aangegeven op de app en moest naar de andere kant van de stad rijden om te parkeren. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, niet klantvriendelijk, praten door je heen, niet begripvol. Ook loopt de app vaak vast als je bijvoorbeeld de rit wil beëindigen. Geen Felyx meer voor mij, Check is in alle opzichten beter.
storing plus boete
Helaas technische storing, kan eens gebeuren, na een half uur lange hulp van Felyx helaas zonder succes, ik moet de scooter achterlaten en een stuk lopen, kan gebeuren. Echter moet ik opdraaien voor de kosten van het wegslepen van de scooter omdat de technische schouw geen afwijkingen ziet. Paar mails verder. Ze geloven mij niet? Met weinig tot geen compassie geholpen. Schandalig, zonde en niet nodig.
Herhaaldelijk onbeschofte service
Hallo,
Ook ik ga, na vandaag wederom onbeschoft behandeld te zijn, overstappen op Check. Wat ik ook bij veel onderstaande berichten lees: er is vaak wat mis met de scooters (daar kan Felyx niet altijd perse iets aan doen omdat mensen te ruig om gaan met de deelscooters), maar de klantenservice is heel onbeschoft. En bijdehand. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik van de scooter werd afgeduwd door joyriders (ook hier kan de organisatie zelf niks aan doen) maar toen ik na het voorval in paniek contact met de klantenservice op nam, met trillende handen van spanning, met de vraag of zij konden zien waar scooter nu reed en wat kenteken was van mijn laatste rit (politie stond naast me), reageerde klantenservice ronduit belachelijk, ik citeer: “je weet je kenteken toch nog wel??!” En nog meer van dat soort zinnen die ik ergens nog in een printscreen heb opgeslagen.
Later hebben ze hier wel excuus voor aangeboden maar het zegt wel iets. Ik lees hier veel dat de concurrent veel betere service heeft. En dat is toch wel nodig omdat ik ontzettend vaak mee maak in de stad, dat een scooter een onverwachts mankement heeft waardoor je niet kunt rijden en dan zijn er wel start kosten gerekend. Je hebt de service dus gewoon nodig.
Heel slecht
Heel slecht, scooter werkt niet, wel betalen. Belachelijk!! Nooit doen
Verantwortlich bis ein neuer Mieter kommt...
Eigentlich fand ich den Service sehr gut....
...bis jetzt ein Strafzettel eintrudelte über angebliches Falschparken. Ich habe den Roller auf einem Parkstreifen abgestellt. *Einige Tage* später wurde er durch die Polizei auf einem gegenüber liegenden Gehweg aufgenommen. Offensichtlich wurde er nach meiner Mietung bewegt und ich muss dafür jetzt 55€ zahlen.
Als Beweismittel könnte ich sicher für einen Einspuch das Parkfoto aus der App nutzen aber die Bitte mir dieses zu übermitteln wird vom Support ignoriert.
Also, seid vorsichtig. Bis ein neuer Mieter den Roller übernimmt seid ihr offenbar voll verantwortlich. Wer weiß, wenn jemand den Roller nach Euch im Graben versenkt müsst ihr vielleicht einen ganz neuen Roller kaufen....
Geen innovatie maar zwerfafval
Deze deelscooters staan overal in Nijmegen de doorgang te blokkeren. Eerder zwerfvuil dan een innovatieve service. Al 3 dagen staat er nu eentje op de stoep in mijn straat. Moet zelf bellen naar Felyx zodat ze de scooter komen ophalen. Een deel economie is in theorie een mooie gedachte, maar dit slaat nergens op
Klantonvriendelijk!
Een incasso van € 7,80 voor een rit met Felyx in april is niet gelukt. Hier heb ik van Felyx alleen per mail reminders van gekregen. De emails zijn allemaal in mijn spam terecht gekomen en heb deze dus niet gezien. Het incassobureau van Felyx TKB heeft het op een gegeven moment van hen overgenomen en eerst naar het zelfde mail adres een mail gestuurd met herinnering (zonder extra kosten). Ook in de spam dus geen reactie. Bij de volgende reminder met bijkomende incassokosten van € 20 weten ze me wel op een andere manier te bereiken namelijk ook via post en email. Post uiteraard ontvangen en toen ook direct de factuur betaald.
Mijn klacht is dat ik vind dat Felyx mij op een andere manier had moeten attenderen dat er nog een bedrag open stond.
Ze hadden mij op de volgende manieren kunnen bereiken:
- Push notificatie vanuit de app.
- Belletje of SMS naar het bij hen bekende telefoonnummer met eventueel een betaallink.
- Ook eerst per post maar dan zonder incassokosten.
Gewoon een kwestie van naar je interne processen kijken en het op een klantvriendelijke manier inrichten. De manier waarop Felyx werkt is verre van klantvriendelijk. Voor mij op deze manier geen Felyx meer.
Overigens had ik in juni een rijbundel gekocht voor rijminuten, daar hadden jullie toch ook nog de openstaande minuten van kunnen afhalen?
Unable to opt-out of marketing emails
I've been trying to get off the mailing list for a long time, but it seems to be impossible to unsubscribe from it. The customer service employees are nice people, but can't get anything done sadly. I will start this review off with 4 stars and edit it with one star less every month I'm still subscribed to these mails.

Risposta di felyx
Slechte ervaring met de klantenservice
Slechte ervaring met de klantenservice. Met een hele simpele en kleine vraag word heel moeilijk gedaan.
Ze willen direct 6 dingen ter zogenaamde “verificatie” weten van je, anders helpen ze je niet verder. Erg gek als ze niet eens al deze informatie hebben….

Risposta di felyx
Wechseln die Bereiche wie die Unterhose…
Wechseln die Bereiche wie die Unterhose
Gestern noch in einem Bereich los gefahren , heute wieder zurück wollen aber nee der Bereich ist verschwunden und es gibt in der Nähe auch keinen anderen
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.





