Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kund... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Waardeloze organisatie, heeft iemand ze ooit telefonisch kunnen bereiken. Ook een boete, waarom is mij na 6 maanden nog niet duidelijk. Wel incasso etc. Er valt niet mee te communiceren. Zie laatste r... Leggi di più
Wild geparkte Roller auf Gehwegen und teilweise privaten Grundstücken. 3 Tage lang war ein Fußgängerüberweg auf der Holtenklinker Strasse in Hamburg Bergedorf durch einen geparkten Roller behindert.... Leggi di più
Onbereikbaar. Hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Ik vind een puntgave helm van Felyx. Het enige wat ik er helaas mee kan is weggooien. Treurig.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Een abonnement bij Felyx genomen
Een abonnement bij Felyx genomen, ik betaal ruim 300/400 euro per maand om dagelijks gebruikt te kunnen maken van de scooters.
Scooters zijn vies en vallen uit elkaar.
GPS geeft ook 9 van de 10 keer aan dat je niet in het servicegebied zit terwijl heel de Jordaan in het service gebied zit.
Klantenservice wordt gerund door een chatbot met een IQ van een kokosnoot.
Aangegeven bij de klantenservice dat ik niet begrijp hoe Felyx geldinjecties krijgt van investeerders want dit gaat echt helemaal nergens over.
Abonnement opgezegd.
Ik rijd vanaf nu lekker op een Check :), ietsje duurder maar wel een bedrijf dat klaar voor je staat en waarbij de klantenservice iets met je problemen doet.
Never again
Scooter geactiveerd 27.08.23
Scooter geactiveerd 27.08.23. Maanden later een boete scooter geparkeerd waar niet is toegestaan. Geen gebruik gemaakt van scooter maar van andere en bewijs gestuurd. Steeds reminder van ze maar op al mijn mails geen inhoudelijke reactie. Gebeld met klantenservice en zou worden teruggedraaid, dus niet! Dan maar aangetekend maar nog steeds geen reactie. Tot ziens dan maar bij de kantonrechter. Wat een waardeloos bedrijf
Gebruik gewoon Check
Slechtste service die je mogelijk kunt ontvangen, letterlijk. En als je eindelijk weet te parkeren op een miniatuur vak waar de app zegt dat er geen vak is, mag je alsnog een boete betalen als je te gefrustreerd bent om een compleet nutteloze foto te maken.
Oh, en de boete is duurder dan de meeste ritten die je maandelijks zult maken. Niet dat ik die ga betalen.
Wanbeleid
Je felyx ophalen in een groen gebied en wanneer je hem daar terug wil zetten is dat ineens geen groen gebied meer dus moet je dus 2km lopen jatoch. Klantenservice houdt zich niet thuis of dreigen met wegsleepboete. Doe wat aan jullie beleid man, ik ben niet de enige met dit gezeik
Mega slechte service
Mega slechte klantenservice! Na een ritje van 6 minuten was ik aangekomen op mijn bestemming, maar door een technische fout kon ik de rit niet afsluiten. Meermaals heb ik de klantenservice proberen te bereiken. Dit is niet gelukt. Vervolgens krijg ik een rekening van 45 euro en inmiddels zit er een incassobureau achter deze rekening welke kosten ook nog eens 50 euro zijn. Felyx wil hierover niet in gesprek.
van alles en overal zie je dingen staan…
van alles en overal zie je dingen staan !
Bekeuringen gaan naar iedreeen behalve naar de bewoners die lastig gevallen worrden en betaald hebben voor de Hups.
BELACHELIJK. !
Na bijna twee jaar duiken er ineens…
Na bijna twee jaar duiken er ineens allemaal rekeningen op waar ik geen weet van had. Onbeschofte klantenservice die totaal geen begrip toont en het heeft over het inschakelen van incassobureau. Nou ik wens jullie heel veel succes met die paar tientjes, maar mij niet meer gezien op die scooters ;)
Nightmare Scooter-Sharing Service that is Felyx
The dumpster fire that is this company, to all who are even considering this was likely drawn in by thinking it would make life easier and make getting from point A to B quick and cheap. That's far from what I experienced. The service has a pay-later feature where they add up your weekly total once you hit about 40 euros or more in rides. That is where the problems start to spiral out of control. With the low coverage service in certain areas around any particular city, it may take you a lot longer to park or even find a place to park (even if it's within the green area shown on their maps). It may not seem like that much at first but over time it adds up. Now since that system is already quite problematic the severity is only just beginning as the issue with them not adequately tracking your rides they are in full liberty to pin their mistakes on you and make you have to pay for it.
I will give an example I experienced, if you are in a rush and park it in a green zone sometimes the GPS doesn't register, you can simply contact support and they will see that it is in the green zone and verify it is indeed in the green zone and allow you to park it accordingly. Now on the chance someone doesn't answer, the scooter will continue to run accumulating minute by minute until someone on their end cancels it. Which in several cases may take hours so all that money that built up when you thought that you ended the ride, well it glitched and only stayed in the park mode leaving you to have to pay for the it spent parked.
Last but not least if you use the app consistently like I was doing they eventually can't keep up with the frequent uses. They will reach out to you regardless demanding the money far after you have made your last payment. In my case, they reached out nearly 9 months later demanding nearly 600 euros total in invoices for rides they forgot to charge me and missed dating back a year and something ago.
Onjuiste aanmaning gekregen door Felyx'…
Onjuiste aanmaning gekregen door Felyx' technische fout in de app. Na maanden heen en weer mailen met respectloos lid van het klantenservice team met duidelijke feiten en bewijs van mijn kant heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Schandelijke service naar mij als jarenlange trouwe klant. @Felyx, het is verdrietig dat het zo moet, maar pas als jullie dit rechtzetten, haal ik de review weg.
Felyx blijft ten onrechte bekeuringen…
Felyx blijft ten onrechte bekeuringen door belasten , schandalige organisatie, klantenservice NOOIT AANWEZIG ! Hoe lang kan dit door blijven gaan ?
Elke locatie waar ik de scooter…
Elke locatie waar ik de scooter probeerde te parkeren, was geen “groen gebied” ook al had ik het voertuig naast andere Felyx’en geparkeerd. Zo heb ik uiteindelijk voor een rit van 20 min, 20 euro betaald
Makkelijk verdienmodel voor Felyx…
Makkelijk verdienmodel voor Felyx als ze belangrijke berichten over afbetalingen via een andere organisatie het te laten sturen. Onduidelijke berichtgeving vanuit hun eigen bedrijfsnaam of zelfs helemaal geen berichtgeving over extra kosten die je kan krijgen als je niet snel betaald. Achterstallige manier van informering als het aan mij ligt.
Shadey
Geef een mail zeggen dat ik fout parkeerd heb maar zeg niet hoe , en daarna geef me 70 euro boete. Niet duidelijk lijk me als entrapment.
Gemixte gevoelens
Veel scooters beschikbaar, helaas vaak wel een mankement aan (stotterende motor, beschadigd display) wat het niet erg plezant maakt om mee te rijden. Klantenservice helpt wel goed.
Omdat het niet 0 kan zijn,
Omdat het niet 0 kan zijn,
Onterechte incasso's, dubbele incasso's niet gereden ritten worden niet terugbetaalt uit een voorafgaand jaar (algemene gebruikersvoorwaarde zegt wat anders). Denk dat we met ze alle een rechtzaak moeten beginnen.
Felyx est une arnaque
Je n'ai jamais utilisé Felyx mais à cause d'une personne indécise et paresseuse qui a laissé un de leurs scooters devant la fenêtre de ma cave à Bruxelles, je suis entré en contact avec cette arnaque.
J'ai d'abord appelé le numéro de leur service clientèle, j'ai attendu dix minutes pour obtenir une réponse et un opérateur qui a fait semblant de ne pas m'entendre et m'a raccroché au nez.
Ensuite j'ai écrit un mail demandant poliment de faire déplacer le scooter (je l'aurais bien fait moi-même mais sans le compte l'alarme commence à sonner), évidemment sans recevoir de réponse.
Attention tout le monde, Felyx est une arnaque. Le scooter est vieux, les deux fils qui dépassent ont du scotch de réparation, bref c'est du matériel d'occasion.
Avec Poppy, Bolt, et tant d'autres, s'adresser à des gens qui ne vous écoutent pas en cas de problème, c'est comme s'attirer des ennuis soi-même.
zoveelste keer dat er iets mis is met…
zoveelste keer dat er iets mis is met een scooter, krijg wel opstart kosten. Je dient de claim in en dan maken ze een credit op je verbruik. Maar ik gebruik de dienst minimaal, dus de credit ben je na verloop van tijd kwijt. Pure diefstal, hun concurrenten doen het beter, gewoon verrekenen met de openstaande bedragen. Eerlijk duurt het langst
Rare financiele afdeling
Rare financiele afdeling. Meerdere betaalaccounts actief, bedrag wordt niet door ze afgeschreven. Vervolgens zonder een herrinering een incasso bureau inschakelen.
Felyx had kunnen mailen, een brief kunnen sturen en kunnen bellen. Dit verzaken zij en zetten liever voor een bedrag van €2,98 (!!) een incasso bureau in. Echt klantvriendelijk.
bad service
Hi, I have been receiving emails from your company for 2 months, inviting me to immediately make a payment, which I made 2 months ago, I sent an email with the photo of the payment I made for the scooter service, but you continue to ignore my emails, and continue to bother me by repeatedly sending these payment requests. I will be forced to uninstall your app, terrible service and lack of professionalism.
Nothing works
The number of times I've reached out to communicate my email address change is shocking. I've already updated it in my app and informed customer service several times. Yet, the invoices are still being sent to the incorrect email address. Is it really so challenging to update an email address in 2023?
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.






