Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kund... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Waardeloze organisatie, heeft iemand ze ooit telefonisch kunnen bereiken. Ook een boete, waarom is mij na 6 maanden nog niet duidelijk. Wel incasso etc. Er valt niet mee te communiceren. Zie laatste r... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Wild geparkte Roller auf Gehwegen und teilweise privaten Grundstücken. 3 Tage lang war ein Fußgängerüberweg auf der Holtenklinker Strasse in Hamburg Bergedorf durch einen geparkten Roller behindert.... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Onbereikbaar. Hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Ik vind een puntgave helm van Felyx. Het enige wat ik er helaas mee kan is weggooien. Treurig.

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

1,2

Pessimo

TrustScore 1 su 5

261 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Worst company EVER!!! AVOID!!!

Worst company EVER!!!
My recent experience was awful as someone stole the scouter while I was trying to lock it. Of course there was no support from customer service as they are not reachable. I reported the incident to Police, however after emailing them to complain for the invoice, they said it’s my responsibility. Imagine if the guy that stole the scooter had committed a crime. How could i prove wasn’t me??
Such kind of companies should be banned directly from the government as they are super dangerous and only care about profit at any cost.

13 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Geen klantenservice bereikbaar

De app werkt niet, waardoor ik mijn rit die inmiddels al 3 uur duurt niet kan afronden. Als ik hierover contact opzoek is dit onmogelijk. Chatbot staat een wachtrij van ruim 3 uur en er is geen mogelijkheid om ze te bellen. Op mijn mail heb ik na 3 uur ook nog geen reactie. Jammer want normaal weinig problemen mee gehad.

14 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Het kan wel!

Felyx blijft helaas met technische (software) issues kampen.

Vandaag problemen met het beëindigen van de rit, omdat de app aangeeft dat de kofferdeksel openstaat, terwijl dit feitelijk niet zo is. Tot 5-10 keer toe open- en dichtgedaan zonder resultaat.

Klantenservice is niet (meer) telefonisch bereikbaar, alleen via chat. Ruim een uur gewacht voordat er iemand beschikbaar kwam!

@Felyx Technische issues kunnen ontstaan, alhoewel uitgaande van mijn ervaring het er echt teveel zijn. Maar als de serviceverlening ook te wensen overlaat, dan gaat er iets behoorlijk mis binnen het bedrijf.

Het Felyx concept is echt goed. Ik ben in het verleden een frequent TEVREDEN gebruiker geweest. Het kan dus wel!

5 maggio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Incasso over bedrag van 5 euro zogenaamd…

Stond een bedrag van 5 euro zogenaamd open waar ik nooit wat van had vernomen . Via Coolstra collecttion kreeg ik bericht over 5 euro , die hele maatschappij kreeg ik pas later door na maanden van Felyx per mail met de excuses dat ze samenwerken en de miscommunicatie waarna ik de 5 euro had betaald En ineens krijg ik een incassobureau onder de naam felyx/tkb met de nodige kosten erboven op van 20 euro met de mededeling dat ze mij maanden hebben bericht en sms’jes hebben verzonden wat ze niet aan konden tonen en ik nooit heb gehad. De 5 euro als bewijs die al betaald was zagen ze over het hoofd en ze dwongen mij alsnog voor de incassokosten op te draaien ondanks alle bewijzen er zijn en ze zelf geen enkel bewijs hadden en ze zelf fout waren. Zelfs de 5 euro begrijp ik niet want ik heb meer dan een jaar nooit gebruikt gemaakt van hun diensten. Ze zijn onbereikbaar en reageren ook niet op hun mails en Felyx/TKB is zeer bot en onbeschoft aan de telefoon en willen niet horen wat je zegt. Nooit dit meegemaakt bah

28 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Oplichters

Vroeger vaak gebruik van gemaakt. Werkt 50% van de keren. In oktober zou er een geld bedrag openstaan van 5 euro waarbij ze een incasso bureau inschakelen en je 25 euro moet betalen. Laatste mail van felyx was echter in september ontvangen dus dit hele systeem en verhaal klopt niet. Je moet achteraf betalen en ze zetten meteen een incasso bureau op je zonder helder te communiceren. Oplichters.

6 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Klantenservice is niet te bereiken.

Ik probeer nu al meer dan een week de klantenservice van Felyx te bereiken omdat mijn account opeens geblokkeerd is, zonder enig resultaat. De chat in de app werkt vreselijk slecht en telkens wordt tijd die ze aangeven totdat ik geholpen kan worden verlengd.
Verder doet het telefoonnummer dat ze aangeven op hun site het ook niet en wordt er niet gereageerd op de mail. Wat een schandalig bedrijf...

31 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Slechte klantenservice

Gisteravond had ik contact met Loli van de klantenservice. Dit omdat ik 2 ritten een scooter niet uit kon krijgen ondanks dat ik de juiste parkeer/drop-off zone stond. Dit had te maken met het slechte gps signaal dat er in de stad was. De eerste keer ben ik naar een andere parkeerzone gereden omdat het te lang duurde voordat ik antwoord kreeg. Het heeft toen erg lang geduurd totdat eindelijk het juiste gps signaal werd ontvangen. Ik heb dus veel te veel minuten moeten betalen.
De tweede keer heb ik gewacht op contact met de klantenservice. Het contact dat ik had was uiterst onaangenaam.

Naast het feit dat het lang duurde (voornamelijk bij de eerste poging) voordat ik een antwoord kreeg, beweerde Loli bij hoog en laag dat ik niet de waarheid sprak. Ik stond bij een drop-off zone, stuurde een foto van de scooter in het parkeervak en het adres waar ik stond. Zelfs toen bleef ze bij het feit dat ik verkeerd stond. Toch zette ze op afstand de scooter uit omdat het gps signaal het ineens deed, kort nadat ze zei dat ik verkeerd stond. Zo snel kon ik natuurlijk niet van plaats veranderen. Ik ga natuurlijk niet voor mijn plezier minutenlang staan discussiëren over het feit dat de scooter gewoon door het uiterst zwakke gps-signaal niet uitgezet kan worden?
Ik voelde een enorm nare nasmaak na dit contact, waarbij ik voor leugenaar werd uitgemaakt. Ik heb mijn klacht gemaild, maar kreeg een standaard automatisch bericht terug. Erg teleurstellend.

28 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I'll pay you 10 euros for every scooter…

I'll pay you 10 euros for every scooter you push in the canal. (joking, obviously )
I have only did like 5 or 6 rides with them and it cost me soo much.
I have ridden in a few scooter-restricted places, the reason for which I've got a ticket but they withhold the ticket for months (4-5 months) reason for which I didn't know I was making a mistake. by the time I got my first ticket home from them, I'd already made the same mistake 5-6 times ... on top of the 130euros ticket that I had to pay I had to pay them each time as well 20 euros " administration costs" .... absolutely horrible it infrastructure on their part. bad company, it's not set up to make money out of helping people with transportation, is set up to make money by charging on mistakes and rules most people are not aware of.
no wonder they've been kicked out of Amsterdam. and I am not surprised if they'll go bankrupt.

25 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Tarifs opaques

Tarifs opaques. Quand j’ai demandé à Felyx les tarifs exacts, ils ne répondent jamais et malgré le fait que j’ai demandé un remboursement (dans les moins des 14 jours), pas de réponse…

Les tarifs ne sont visibles nulle part. Ni dans l’application, ni sur le site web.

À fuir si l’on ne veut pas dépenser son argent de manière aveugle.

Les scooters indiqués sur la carte ne sont pas toujours présents. Des fois les pneus sont sous gonflés, des fois les freins sont pas mega freinants… pour le prix, c’est vraiment pas génial.

15 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Vandaag voor het eerst een scooter…

Vandaag voor het eerst een scooter gehuurd. Parkeren kon niet omdat het verzorgingsgebied op de kaart letterlijk de andere kant van de stad was. Ik wou dus vanaf de metrostation naar huis maar nergens in de buurt waar ik woon kon ik parkeren
Uiteindelijk weer teruggebracht waar ik het opgehaald had en lopend naar huis gegaan

12 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Klanten service Chat #32974

Ik maak niet vaak gebruik van Felyx, maar mijn ervaringen met de ritten zelf waren tot nu toe prima. Soms start een scooter niet, wat vervelend is, maar ik begrijp dat ik dit zelf moet oplossen. Echter, mijn recente ervaring met de klantenservice was ronduit teleurstellend. De medewerker in chat #32974 (Nathalie) was onvriendelijk en onduidelijk. Toen ik om verduidelijking vroeg, kreeg ik een reactie als ‘zoals ik al zei...’, terwijl het om nieuwe informatie ging. Vervolgens werd het gesprek abrupt beëindigd terwijl mijn vraag nog niet volledig was beantwoord. Dit is niet de service die ik verwacht. Telefonisch ben ik wel altijd vriendelijk geholpen, alleen daar zijn de wachttijden erg lang. Dit is ook de reden dat ik voor de chat had gekozen.

11 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Gebruik hier nooit een scooter

Gebruik hier nooit een scooter! Ze innen onterecht geld. Volgens de app is de rit gewoon betaald, maar toch rekenen ze incassokosten, waardoor een rit van €5,90 ineens €30 kost. Alsof dat nog niet genoeg is, blijkt hun administratie een puinhoop en moet ik het bedrag nóg een keer betalen. Geen uitleg, geen oplossing – alleen extra kosten!! Pure oplichterij!!

11 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Used their services some nights to go…

Used their services some nights to go back home, scooters are ok, not in the best shape but understandable since everyone can ride them.
Used to be better before where Brussels and Antwerp were full of scooters from them and the direct competitors that always leds to big promos and discounts

12 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Slechte recensies niet voor niets…

Slechte recensies niet voor niets blijkt na 1e keer huren.
Nu snap ik dat zoveel scooters van hun gesloopt en omgetrapt worden.
Allemaal boos op hun.
Factuur klopt niet naar beloftes op site.
Extra tegoed niet erbij.
Slechte en gevaarlijk rijdende scooters na er op 2 gereden te hebben blijkt.
Super slechte contact mogelijkheden ben er meteen klaar mee gewoon bron van ergenis.
Weer een Slechte review gek hoor.

2 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Slechte onpersoonlijke service

Ook ik heb problemen ervaren met het beëindigen van mijn “rit” (scooter wilde niet eens echt starten) en vervolgens een factuur van 16 euro ontvangen omdat hij niet uit kon gaan. De chat waarbij je zogenaamd persoonlijke hulp krijgt heeft nooit gereageerd. Per mail maar een klacht ingediend maar krijg een duidelijk automatisch gegenereerd bericht terug dat dit bedrag omgezet kan worden in credits. Daar heb ik helemaal niks aan natuurlijk. Absurd hoe ze zon slechte service kunnen geven.

28 gennaio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Oplichters

Klein bedrag van 4 euro kon niet worden afgeschreven, ik was hiervan niet op de hoogte, uiteindelijk een aanmaning gekregen waardoor er 20 euro bijkwam. Ik heb Felyx geprobeerd te bellen/mailen maar ze zijn niet bereikbaar en negeren mijn mails. Ik heb de factuur betaald, maar nog steeds staat er in de app dat ik het bedrag van 4 euro moet betalen. Dit heb ik dus al gedaan! Ik weiger uit principe om dit nogmaals te betalen. Ik wil mijn account verwijderen maar de app geeft aan dat mijn account geschorst is, waardoor dat niet kan. Ik ben altijd een nette klant geweest die haar rekeningen op tijd betaalde en nu krijg ik stank voor dank. FIX YOUR SHIT FELYX. Oplichterij. Gewoon niet aan beginnen!

17 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Aso bedrijf met aso klanten

Er staat al weken een scooter wrak in de weg op een straathoek. Felyx gemaild, kreeg te horen ''dat ze dat al lang wisten''. Wrak bleef staan. Toen een Melding Buitenruimte in mijn gemeente gedaan. Gemeente heeft dit doorgegeven aan Felyx. Wrak staat er nog steeds en er ligt zelfs nu een 2de scooter.

9 gennaio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Non-existent assistance?

I had problems with the app that lead me to spend 60€ extra than what I should have paid. I contacted the assistance multiple times starting on October 3rd, but as of today (January 1st) three months passed with no update whatsoever

3 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

NOOIT AAN BEGINNEN! OPLICHTERS

NOOIT AAN BEGINNEN!

Heb een aanmaning gekregen doordat een bedrag van onder de 3 euro niet kon worden afgeschreven ( heb altijd een positief saldo) door een storing in de app. De betaalknop werkte niet heb het meerdere malen geprobeerd. Ze zijn zelf niet te bereiken telefonisch of per mail. Is er vervolgens omdat ik hun een machtiging heb gegeven een bedrag van €180 afgeschreven door incasso en andere omkosten te dekken. Kortom oplichterij!!!

4 dicembre 2024
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più