County Car and Van Rental Recensioni 

70
•
TrustScore 3 su 5

2,9

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Hired a 17 seater minibus from the Chester Office to travel to Normandy to do the WWII beaches, museums, memorials and cemeteries for one week, 16th - 23rd May 2026. Minibus was excellent, only a y... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Totally avoid Oldham over a scratch on rear door taken deposit not willing to listen customers view was raining heavy took a van in rush then kept deposit customer service was shocking dreadful beh... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely shocking service and customer service at Stockport branch, no one ever calls you back and they take money for rentals in advance when they have no intention of giving you the van, and then... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

We have been hiring vehicles for the road trip portions of our UK vacations since 1992. Our most recent hire was in May, 2022. In all this time the vehicles themselves have met our needs perfectly... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Agenzia di noleggio auto

Informazioni fornite da varie fonti esterne

At last, hassle-free car and van rental you can trust. Proudly serving Chester, Oldham, Preston, Stockport and Warrington with a diverse selection of quality cars, vans, 4x4s, trucks and minibuses available for hire from 1 day through to 4 years.


Informazioni di contatto

2,9

Nella media

TrustScore 3 su 5

70 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 50% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,9

Tutte le recensioni

(70)

5 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Hired a van from the Warrington branch

Hired a van from the Warrington branch. Service was very efficient and professional. Staff very friendly. The van was absolutely spotless. Thank you to the men who are responsible for preparing the vehicles. Highly recommended. Will definitely return. Well done.

16 dicembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Embarrassingly amateurish...

Embarrassingly amateurish...

Hired a van from County online. Turned up on time to collect the van the day after, initially they couldn’t find my booking.. Eventually when found we did the verification.
I produced my “valid” passport, my current driving license showing my accurate address, my latest wage slip showing my national insurance number, the credit card I had used to make the booking, and offered a selection of other credit/bank cards.
I was told that this was not enough to verify my identity and they wanted something that had been mailed to me.. I offered to demonstrate my address as available on banking/credit card apps and websites, but was told that was not acceptable and anything I had printed at home was not acceptable either, again it was reiterated it must be something that have been mailed to me.
JOIN THE 21st CENTURY!!!!

I bank online
My credit card bill are online
My utility bills are online
All recent communication with my accountant & solicitor is on line…..

What on earth do you expect people to produce???? As a result, I was turned away from the desk unable to take the van…

Do yourself a huge favour when considering car or a van hire, it will save you a lot of time and effort to hire from a professional company.

13 dicembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Honest Company

I have been using County for several months as we occasionally need large vans for business use. I have always found their rates competitive and the vehicles are clean and safe. The office team are courteous and helpful. This week I hired a Sprinter for a couple of days and was pleasantly surprised to get a new van with aircon and a reversing camera. Just before I returned the van I noticed 2 long scratches running the full length of the offside. On closer inspection it appeared that the long lines were not scratches but surface marks. (I wet my finger and the mark rubbed out) so I filled it up and returned the van. Whilst sat in the office I was informed that the van was damaged (Long scratches on the offside) and my £500 deposit would be withheld pending the vehicle being washed and inspected. Not Happy obviously, but I agreed to let them carry out the inspection and waited for their phone call. Having read some of the reviews I was prepared for a battle but Emma called me this morning to explain that although there were trace scratches after the van was washed they would buff out and my £500 would be refunded. I want to thank Emma for her honesty and the professional way she handled the incident and I will continue to be a regular customer.

22 luglio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dreadful experience with County car and…

Dreadful experience with County car and van rental. I wish I had read the reviews first!!!! Took the van out this morning. It was late in arriving at the Oldham branch so a hasty walk around the van and a hand over. Brought the van back at 4.15 to be told that they we’re keeping my £500 deposit due to damage on the side of the vehicle. The damage was clearly old/previous damage as the scratches had old dirt and grime embedded in the scratch. I’d it was new damage the scratches would be ‘clean’. Oh the other thing is that only I drove the vehicle today and didn’t hit a thing. A call with Oldham council trading standard is in order as a blind man on a foggy day could see the damage is not consistent with something that had occurred today or even this week. A customer waited for me in the car park as he witnessed the exchange in the office. He told me he had experienced the same ‘scam’. How do they get away with it? Can’t wait for the reply from County regarding this.

23 giugno 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I would not touch this company with a…

I would not touch this company with a barge pole, as soon as problem occured nothing but trouble, thought it sorted, i set up a payment of £200 per month, they stopped taking the payment so i waited and cancelled the payment and now after 18months without any warning i have received a letter from a debt collector, feel ashamed and so angry

4 giugno 2021
Non scritta su invito
Logo di County Car and Van Rental

Risposta di County Car and Van Rental

Dear Mr Gould

Please liaise with DCBL directly to negotiate the settlement of the debt, which is now very overdue.

Valutata 1 stelle su 5

Appalling customer service

Appalling customer service, under no circumstances should you rent anything from them.
Especially the Oldham branch.

3 giugno 2021
Non scritta su invito
Logo di County Car and Van Rental

Risposta di County Car and Van Rental

Mr Healey, we're sorry you feel that way.

As we have explained to you separately, you chose the non-refundable option when you made your online booking, and we discounted the price accordingly.

Later on, when you decided to cancel, we explained to you that the money would not be refunded. You confirmed that you still wanted to cancel. We've been up-front with you at every stage.

Team County

Valutata 5 stelle su 5

Great company, will use them again

Very impressed with the service and the team. I hired a van for 2 days for a house move. There were some complications with the van and I had to bring it back in after the first day. I was stretched for time with having to get out of a storage unit but the team were straight on it, put me to the front of the queue and I was back on the road within 20 mins. Very professional company and one which seems to genuinely care about customers. Will 100% be using them again.

5 maggio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Terrible company and terrible customer…

Terrible company and terrible customer service! Stay away at all costs!! I cracked some plastic on a van and they tried to get me to fix other damage that I had not caused when they quoted me the repair price and then sent an invoice for thousands of pounds when the price had already been agreed and paid! Now having to seek legal advice and take matters further.

12 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

VW Camper hire.

Hired a VW Camper for 10 days in December; great service, no hidden extras, just a straightforward and sensible approach. Pricing is very competitive especially for longer periods, and mileage can be set at a reasonable level depending on where you want to go.

Hired from the Oldham branch; nice people doing a good professional job.

3 gennaio 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Totally avoid Oldham over a scratch on…

Totally avoid Oldham over a scratch on rear door taken deposit not willing to listen customers view was raining heavy took a van in rush then kept deposit customer service was shocking dreadful behaviour from staff members.

Toseef Zubair
Oldham

2 novembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastic Service!

Fantastic service from start to finish. We rented a VW Transporter from the Warrington office and it was brilliant. When I called for a quote, the lady called back straight away with the cost. The employees take great care in their vehicles and showed us round and highlighted the extremely small amount of damage so we were aware. Will most certainly hire from them again.

8 agosto 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Highly recommended

Staff were extremely pleasant and helpful to deal with making the booking procedure very straight forward. The vehicle was exactly as advertised, clean and well maintained. Really positive experience. Would highly recommend.

27 luglio 2019
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

AVOID!!

AVOID!!!
I recently purchased a used Ford Transit Custom MJ64 DVB from County Car and Van Rental Stockport branch which at first to the untrained eye looked good but after driving 190 miles back home and getting it checked over from a local garage they informed me that the whole drivers side had be damaged/crashed and repaired to a very poor and possibly dangerous standard. I phoned to ask why I was never made aware of this when enquiring or even flying down to see the vehicle but they denied the vehicle ever having any damage or repair work done on it at all, I was then asked to put it in an email what I thought was wrong so the local garage was kind enough to do so for me. After County had read the email they admitted it had previously been repaired and I would be able to get a full refund if I brought it back. Once I had travelled 4 hours back to County with the van the manager i had been dealing with was nowhere to be seen and the staff I dealt with were not made aware of the circumstances nor expecting me. Upon conducting their return vehicle check, they proceeded to accuse me of not returning the spare wheel with the van. This was never with the van in the first instance however when telling the staff this, they struggled to beleive me! So after being mis sold the van and being £300 in travelling expenses down, I eventually got my money back within a few days. However the customer service i received was appalling with no telephone call to advise my money had been returned and to date i have not recevied an apology for the deceit and mis selling of the van. In my opinion County have not taken any accountability for their mis leading sale and their conduct after the sale shows sheer lack of professionalism and customer satifaction. Furthermore, County were already advertising the van for sale again before i returned it and are still not making other potential buyers aware of the poor repair work this van has had.
Be aware of these untrustworthy garages and be aware of Ford Transit Custom **MJ64 DVB**

23 giugno 2019
Non scritta su invito
Logo di County Car and Van Rental

Risposta di County Car and Van Rental

Hello Danny

You purchased a used van from our vehicle sales division. At no point did we attempt to mislead you. Having inspected the van to your satisfaction and taken it away, you later decided you were not happy with it. We immediately offered you a full refund upon return of the van in the same condition that you took it, which you accepted.

It’s unfortunate that you feel you have been deceived but we deny that we have done so. To save transport costs and perhaps further disappointment we politely suggest that you consider buying a new van from a dealership closer to home.

Happy travels.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent Customer Service.

Our lorry had broken down and we had spoken to a gentleman in the Warrington branch with regards to hiring a van. This was on June 5th and after giving him details we got a taxi to the office. On arrival unfortunately he was not able to help in our instance BUT he went the extra mile. He spent about 15 minutes on the phone and found us an alternative company that was able to help. A brilliant piece of Customer service. Unfortunately I can not remember his name but he deserves a bonus !!!! Thank you very much !!

8 giugno 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Hired a Toyota Hilux

Hired a Toyota Hilux over the Easter week from Warrington branch.
Booked over the phone with James , they do require a lot of information from the hirer, so be sure to speak to them before your hire date.
Great vehicle and competitive pricing.
Used the meet and greet on Sunday to return the vehicle, which was easy and saved having to lose work time on Monday.
Definitely will hire again from County. 😀

2 maggio 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

excellent staff

excellent staff, Mike, Gareth nd especially Chris, happiest driver ever. Van was clean and performed well, 1k miles in 3 days, would recommend.

21 marzo 2019
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Range rover evoque from county car and van rental

Hired a range rover evoque on a special deal for 16 days. Car was as advertised and relatively quick checking in and out process.

Friendly staff at the Stockport branch. We asked for free pick up and drop off with our luggage and they kindly obliged.

Would use again and recommend.

7 gennaio 2019
Non scritta su invito
Logo di County Car and Van Rental

Risposta di County Car and Van Rental

It was a pleasure to serve you Richard, we hope to see you again

Team County

Valutata 1 stelle su 5

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS - In branch customer service, amazing can't fault it, area manager wouldn't know what good customer service is if it hit her in the face... Booked and confirmed a curtain side truck online, the truck I wanted was unavailable, so the office offered me a box truck for the two days hire PLUS kindly offered a third day FREE as the job would take longer, collected the truck, great hand over and away I went, I was called on the morning of the third day to see how things were going, said I would have the truck back to them later... On my return I was told that I had to pay for the previously agreed FREE day, needless to say the area manager wasn't around to tell me this.. The rental agreement clearly states ONE day FREE.. What kind of a company goes back on an agreement??? the kind that already has £750 deposit and do whatever they please... If I had been told that the truck I wanted was unavailable I would have cancelled my booking and gone elsewhere... Will be contacting trading standards to investigate.....

5 agosto 2018
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più