Cotswold Automotive Recensioni 

152
•
TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

We share the barnwood point business park with this firm of chancers. They have caused nothing but problems for everyone else on site and have dumped unregistered vehicles, and trade rubbish everywh... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

My Daughter bought a 2015 Peugeot 208 from this company. As she lived in Doncaster, viewing was a problem until she came back to Gloucester about 5 days later.These guys were totally understanding an... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

We booked an appointment at our convenience to view a small runaround for our children and our time was met by Mike without delay. The service was second to none - he was kind, courteous and accommo... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

After being let down by another company we were a bit nervous about looking for a car. Matt put us at ease,very friendly and professional would definitely recommend, very happy with the purchase and w... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Rivenditore di veicoli a motore

Scritti dall'azienda

Cotswold Automotive is an established, online based, used vehicle dealership that prides itself in providing an excellent service from the very beginning, all the way through the sales AND after-sales process. That's why we have a dedicated sales, and afters-sales line that enables you, the customer, to reach us quickly, and retrieve all the answers you require as quickly as possible. As a small, independent company, we strive to please all customers in any situation. Whether that's to answer a quick question about a vehicle, offer a valuation on a vehicle, or provide you with your new vehicle! We welcome all customers to come and browse, however we do request that you make an viewing appointment with us to avoid disappointment!


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

152 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 40% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,2

Tutte le recensioni

(152)

22 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Avoid like the plague!!

Avoid like the plague!!!
Purchased a car in September 2023 with a 3 month warranty. The car started to overheat and there was clearly an oil leak! I rang and sent an email letting them know this on 14th December! Finally collected the car on 8th January 2024!
Have been told the car would be hopefully back to me by the weekend beginning 19th Jan! No car back! Sent another email asking when it would be back, told should be back to me on 26th Jan!
Still no car!!! I am now going through my bank to try and get a chargeback claim!!!
No car and out of pocket!!! Unbelievable how they can treat people this way!!!
I’ll be seeking legal advice if I have no luck with the bank.

25 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Having purchased another vehicle

Having purchased another vehicle from Cotswold Automotive now, it has been a really good car! We got everything we needed to have done to the vehicles before they were delivered and it was done very fast. Customer service was very friendly, very happy with everything!

16 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Bought a car a couple weeks ago

Bought a car a couple weeks ago, lovely service from everyone I spoke to. There were no issues with the car and was exactly how they described it. Couldn’t recommend more!

10 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dishonest and dirty

We share the barnwood point business park with this firm of chancers. They have caused nothing but problems for everyone else on site and have dumped unregistered vehicles, and trade rubbish everywhere.

Now the site has implemented a parking system which is costing everyone time and money. Luckily companies house will let them register a new name soon so the cycle can repeat!

31 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Cotswold Automotive

Risposta di Cotswold Automotive

Hi Sarah,

Many thanks for your review and we’re sorry to hear you feel put out by Cotswold Automotive’s operation.

We would like to clarify, all of our vehicles are registered as they hold number plates and will be listed with the DVLA. However our vehicles are not taxed due to them all being registered ‘in Trade’. Vehicles only get taxed once they have an owner in line with DVLA regulations.

Cotswold Automotive works closely with the site managers to ensure all outlined rules and guidelines are followed. This is also the case for the parking system that has been around for the past year and has brought up all registration licenses for renewal. This parking system has been implemented at the same time with all other business parks owned by the same organisation across the country.

Despite this, we apologise for the inconvenience you feel you have experienced working on the business park and we would like to invite you in to speak with the team and hopefully clear up any concerns you may have, please feel free to get in touch and come by some time.

Kindest regards,
-The Team at Cotswold Automotive

Valutata 3 stelle su 5

Parking fine

Having had no problems with the purchase and customer service nearly six months passed I received a civil enforcement parking fine for the trading estate where the company is based the fine was for the day I purchased the car,photos on the enforcement show the car leaving and returning from a test drive!!! The company will not pay,clearly not my fault and I have had to pay as company not returning emails. On dispute the parking company state that the vehicle was not registered on their database AGAIN not my fault. Be aware!!!

12 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Mechanically UNSAFE

On arrival they gave us the keys to test a VW Polo with a bold tyre which clearly was illegal and unsafe. They claimed the car had a mechanical check... This was my first car and was learning to drive in it and to be taking my test with this car. The rear breaks also didn't work correctly and upon further inspection before my test the breaks were fitted incorrectly with the wrong parts inside the drums.. Again clearly no one checked this car over before reselling. I have only driven around 1000 miles since the purchase and now the engine shuts off by itself and it has throttle issues as well. Oh and it also had the incorrect spark plugs fitted and the exhaust was blowing... Again, saying this was mechanically checked was a complete lie. Completely overpriced for the condition it was sold to me.

21 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Currently having to get legal advise…

Currently having to get legal advise after being sold and unroadworthy car from this company. Advised to get diagnostics check done by local garage at my own cost which was then rejected by the warranty team. Now getting legal advice to resolve the issue. It’s a shame when dealers feel they can get away with selling illegal unroadworthy cars.

2 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Brought a vauxhall corsa on the 3rd of…

Brought a vauxhall corsa on the 3rd of June 2023 problem after problem then told to go to local garage for repairs once approved quote . They said they would send starter.motor to garage as could get it cheaper. ... kept emailing over quite a while to be told that it was sent on the Wednesday the 6th . Gloucester to Cirencester. We'd 13th sept still not arrived and total silence and ignorance. 2nd fault front brakes sent to another garage to rectify but squeaking like mad so when local garage looked at starter motor got them to look at brakes . No grease on brakes so all you get is squeaking high pitch squealing and burning smell . Guess what as soon as you push for work to be done total silence . Joke of a company. But as tge law is on tge buyers side I will get my money back as under 6 months . See you soon.... 28th Sept after being told its sent again the Garage has still not received the starter motor . Stay away.even if you think its a nice car

3 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

***Avoid***

***Avoid*** this company at all costs, sold me 2 failed cars have dragged there feet with funds acuse us of scamming them and we are now going down the legal route to get sorted. Dont really need to say anymore!!!

24 luglio 2023
Non scritta su invito
Logo di Cotswold Automotive

Risposta di Cotswold Automotive

Hi Chris,

Many thanks for your review and we apologise you feel you have had a poor experience whilst dealing with us.

We have been able to locate your file and on this occasion, unable to provide any further assistance.

We can see two, refundable deposits were left for vehicles that you requested delivery for.

Walk-around videos were provided to yourself of both vehicles and delivery deposits were also paid. Cotswold Automotive will ensure the customer is always aware that once delivery has begun, the charge is no longer refundable.

Once the vehicles arrived with yourself, we can see they were rejected and returned back to the dealership. You had your refundable deposits returned to you immediately, however as previously stated, once delivery has been carried out, we are unable to authorise any refund for this charge.

Should you wish to take this case further, we request that you get in touch with a representative organisation who may be able to help with your complaint. Cotswold Automotive will co-operate promptly and professionally with every step of the case.

-Cotswold Automotive

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più