Casino Guru 

Non è possibile visualizzare la valutazione di questa azienda a causa di una violazione delle nostre linee guida.

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Ho aperto un reclamo su Casino Guru per due prelievi ritardati da oltre 10 giorni su un casinò online. Grazie alla loro piattaforma e alla mediazione del loro team, la situazione si è sbloccata in bre... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Non risolvono reclami e sono a favore dei casinò truffaldini con licenza curacao,valutano 10 casinó che non rispettano minimamente le norme,e non sanno fare il loro lavoro,decisamente sconsigliati,ri... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Ragazzi hanno risolto il mio caso con pazienza e cortesia,se avete un problema e affidatevi a loro perché sono stati eccezionali.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Eccellente sito per tutto quanto riguarda i casinò e giochi online e impeccabile staff di supporto e mediazione per problematiche di vario genere con i casinò. Hanno mediato e contribuito a risolver... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Casinò

Scritti dall'azienda

At Casino Guru, we are committed to promoting transparency and fairness in the online gambling industry. Our services are completely free for players, and we never request any fees, payments, or access to players' accounts or passwords. Our team works tirelessly to provide accurate and unbiased reviews of online casinos, helping players make informed decisions about where to play. Our extensive database covers everything from game selection and bonuses to payment methods and customer service. We also manage the Complaints Resolution Center, where we assist players in resolving disputes with online casinos. By acting as a mediator, we strive to ensure fair outcomes and hold casinos accountable to high standards of integrity. In addition to resolving disputes, we are passionate about educating players on responsible gambling. Our detailed guides and resources empower players to gamble safely and responsibly. Our mission is to be a trusted resource for the global gambling community, promoting a safer and more transparent online gambling environment.


Informazioni di contatto

Violazione delle linee guida

Tutte le recensioni

(1447)

366 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Super fantastici

Ha reso la mia esperienza fantastica un team di ragazzi competenti specialmente uno di loro e fantastico. E oltre ad essere competente e anche un amico virtuale e super veloce nel suo lavoro sono tutti super🔝🔝🔝Mario e speciale e fantastico gli do 10 stelle

19 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Anca,

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear that you had a great experience with our team. While we don’t have a team member named Mario, we’re pleased to know that you found our service satisfactory.

At Casino.Guru, we are committed to providing excellent support, and it’s wonderful to see our efforts reflected in your feedback. If you have any further questions or additional feedback, please feel free to reach out to us.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

Metto 5 stelle xké ho appena aperto una…

Metto 5 stelle xké ho appena aperto una segnalazione con il casino Emirbet e subito mi hanno risposto. Però ho bisogno di un aiuto non riesco quasi mai ad accedere a casinoguruit.com perché dice che l'agenzia dogane e monopoli hanno bloccato l'accesso alla pagina in quanto promuovono servizi non conformi. Visto che ho letto che altri italiani come me hanno avuto a che fare con loro e sono anche io dell'idea che siano in gamba mi dite come posso fare? Perché non riesco a leggere le loro risposte mi arriva la mail che mi scrivono ma non si apre il sito. Help!

8 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Stella,

Thank you for your 5-star rating and for sharing your experience with Emirbet Casino.

We understand the frustration of not being able to access our website. It appears that access to Casino.Guru may be restricted by certain local authorities. To bypass this issue, we recommend using a VPN (Virtual Private Network). A VPN can help you access our website by masking your IP address and routing your internet connection through servers in other countries where our site is not blocked.

If you need any further assistance on how to set up a VPN or if you have any other questions, please don't hesitate to reach out to us via email. We are here to help and ensure you can access the information and support you need.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

terribile rifiutano recensioni e…

terribile rifiutano recensioni e reclami senza spiegare il motivo , alcuni casino sono intoccabili vengono pagati da loro , ragazzi è tutta una finzione

2 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Patrick,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your frustration. We want to address your concerns transparently.

Regarding your previous complaint, it was marked as unresolved because the casino did not respond to our messages, making it impossible to reach any agreement. Without the casino's intervention, we are powerless to assist players effectively. As a result, we have lowered the casino's safety index due to their failure to engage in resolving the issue.
https://casino.guru/lottomatica-casino-player-can-t-close-account-and

Your second complaint is still open, and we are currently waiting for your reply to proceed with the case.
https://casino.guru/starvegas-casino-it-player-s-winnings-were-confiscated

We take all complaints seriously and strive to mediate fairly between players and casinos. Our goal is to help players, and we do not receive any payments from casinos to favor them in disputes.

If you have any additional questions or need further clarification, please feel free to reach out to us directly.

Best regards,
Casino.Guru Team

edited:

Hi,
Your second complaint has been rejected due to a lack of response. If you want Casino.Guru to help resolve your issues, I strongly encourage you to stay engaged. We cannot move forward with any case if we don't receive a reply from you. In this instance, our inability to assist was directly due to your inactivity.

Thank you.

Valutata 5 stelle su 5

Sono un team di professionisti…

Sono un team di professionisti fantastici. Grazie di tutto quello che fate per noi!

1 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Omar,

Thank you so much for your kind words and positive feedback! We're thrilled to hear that you consider us a fantastic team of professionals and appreciate everything we do for players like you.

At Casino.Guru, we are committed to assisting players with their disputes and providing a platform where they can discuss online casino-related topics openly. Your satisfaction is our priority, and we're always here to help.

If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

rifiutano le recensioni scomode o…

rifiutano le recensioni scomode o relative a casino che proteggono, tutta una farsa

10 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and appreciate the opportunity to clarify our process.

We strive to maintain the integrity of our user ratings and ensure they are as genuine as possible. Your review was rejected because our internal system detected too many similarities to other reviews submitted for this casino. This is a measure we take to prevent duplicate or potentially fraudulent reviews.

We value all feedback and aim to assist players fairly and transparently. Thank you for your understanding.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 2 stelle su 5

Salve ancora sto aspettando un prelievo…

Salve ancora sto aspettando un prelievo da 12 ore ancora sta in Elaborazione ma mi sa che non non mi daranno nulla

8 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Alex,

Thank you for your feedback. We believe this review might be intended for a different business, as we do not handle deposits or withdrawals on our website. Casino.Guru is a comprehensive database of online casinos, offering players resources and a platform for reviews and discussions. We are not an online casino, and therefore, do not have any games or financial transactions related to winnings and withdrawals. If you need assistance with an issue related to an online casino, please reach out to us directly with more details, and we'll be happy to help.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

non mi sono trovata molto bene

non mi sono trovata molto bene , onestamente sono stata mesi ad aspettare e non rispondono / aiutano poco

1 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Amanda,

I'm very sorry that you feel we haven't been much help, but please understand that we handle over 900 complaints simultaneously and allocate up to 7 days to respond to each case. Unfortunately, we can't control whether the casino communicates with you directly. However, we will do our best to assist you with your open case at our Complaints Resolution Center: https://casino.guru/starvegas-casino-it-delay-in-withdrawal-due-to-blocked.

I truly believe that your current case will be resolved to your satisfaction, just as your previous case was: https://casino.guru/goldbet-casino-player-s-winnings-have-been-delayed.

I kindly ask for your patience and thank you in advance for your understanding.

Best regards,
The Casino.Guru Team

Edited:
Hi Amanda,

We noticed that your complaint about GoldBet Casino was successfully resolved some time ago:
https://casino.guru/goldbet-casino-player-s-winnings-have-been-delayed

Additionally, you submitted another complaint just three weeks ago:
https://casino.guru/elabet-casino-player-s-account-suspended-with-funds

Given these recent developments, it seems that your experience with our Complaints Resolution Center has improved. Would you be willing to reconsider and update your 1-star review based on your recent experience with Casino.Guru?

Thank you very much for your reconsideration.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

Servizio eccellente

19 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Lucio,

Thank you for your review! We are delighted to hear that you are pleased with our service. Your feedback motivates us to continue providing the best support and information to our users.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

Un Team eccezionale con supporto in…

Un Team eccezionale con supporto in tempo reale , molto professionali e seri ,un forum che affronta qualsiasi argomento inerente ai casinò on line, infinite informazioni minuziosamente dettagliate su qualsivoglia argomento in merito. Non posso mettere più stelle ma lo farei se potessi. Bravi ragazzi! Continuate così 👍

30 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Alessandra,
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you've had such a positive experience with our team and services. Providing real-time support and comprehensive information to our users is our top priority, and we're delighted that you appreciate our efforts. Your kind words motivate us to continue delivering excellence. If you ever have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for your support, and we'll definitely keep up the good work!

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

Ho avuto un problema con un casino che…

Ho avuto un problema con un casino che si è intascato i miei soldi andando contro il regolamento dell'articolo 14 del codice del gioco a distanza e casino guru, essendo pagato da tale casinò per avere un punteggio alto, non ha fatto altro che non mandare avanti la mia richista di aiuto che avrebbe messo in cattiva luce il casino 888casino.it

23 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Carmen,

Thank you for sharing your feedback with us. We truly understand the frustration you must feel regarding the situation with 888casino.it, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

At Casino.Guru, our utmost priority is to advocate for fair and transparent gaming practices. We assure you that we do not receive compensation from any casino to influence our ratings or to suppress any legitimate concerns raised by players.

Regarding your specific case https://casino.guru/888-casino-it-player-s-withdrawal-delayed-due-to-account, we'd like to clarify that we did attempt to assist you within our capabilities. Unfortunately, despite our efforts, the casino did not cooperate, leaving us with no avenue to pursue your complaint further. As a result, we were regrettably compelled to close the case as unresolved, which resulted in the casino receiving black points.

We empathize with your disappointment and want to reiterate that our aim is always to support players in resolving their issues with casinos. In cases where the casino's cooperation is lacking, we advise players to escalate the matter to the relevant licensing authority for further investigation.

Once again, we apologize for the inconvenience you experienced. If you have any further questions or require assistance, please do not hesitate to contact us directly.

Sincerely,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

very helpful

very helpful, good and competent service, thanks to them

29 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Dear Luciennetre,

Thank you very much for taking the time to share your positive experience with us.

We're delighted to hear that you found our service helpful, good, and competent. Providing excellent support to our users is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations.

Your feedback means a lot to us and serves as motivation for our team to continue delivering outstanding service. If you ever have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help!

Once again, thank you for choosing our services and for your kind words. We truly appreciate it!

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

aperto un reclamo per betfair dove ho…

aperto un reclamo per betfair dove ho chiuso il conto 3 mesi fa e non mi hanno pagato le mie vincite, sono stata un mese ad aspettare e il casino non ha neanche risposto una volta nel reclamo di questi qua di casino guru, servizio inutile e osceno, ho perso solamente il mio tempo, e fa pure ridere che lo valutano con un ottimo punteggio come casino sicuro etc, anche se neanche gli rispondono

1 luglio 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Emanuela,

Thank you for sharing your feedback.

We understand your concern about the online casino's unresponsiveness. It's worth noting that our safety index takes into account various factors, including previous cases where the casino's response was unnecessary for resolution.

Despite our efforts, we faced challenges in communicating with the casino regarding your specific case: https://casino.guru/betfair-casino-it-player-s-withdrawal-request-ignored

Our team made multiple attempts through various channels, but unfortunately, we were unable to secure a response. Consequently, blackpoints were issued, impacting the casino's safety index.

We sincerely apologize for any inconvenience caused, and we empathize with your desire for a swift resolution. In instances where a casino does not cooperate, our options become limited. In this case, our colleague overseeing your complaint recommended reaching out to the Licensing Authority of the casino for further assistance.

Regrettably, without the casino's cooperation, we are unable to facilitate further intervention. We appreciate your understanding of the constraints we face in such situations.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

con questo casino che loro chiaramente proteggono

ho aperto un reclamo su 888 con la stessa email usata per aprire questo conto trust pilot, mi hanno tenuto due mesi ferma ad aspettare una loro risposta alla fine se ne sono usciti dicendo che il casino non gli risponde, lo stesso casino che loro valutano 10 stelle ovvero punteggio massimo, guardo negli altri reclami aperti e vedo decine di persone con lo stesso problema con questo casino che loro chiaramente proteggono , servizio dunque inutile e falso , una perdita di tempo da evitare

1 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello baboon_pio,

Thank you for taking the time to share your feedback. It's important to clarify that our role is that of a mediator in resolving complaints, not serving as the Licensing Authority for online casinos. Successful resolution requires cooperation from both parties, the user and the casino.

In your case, Peter, our mediator, diligently attempted to contact 888 Casino on your behalf.
https://casino.guru/888-casino-it-player-struggles-with-account-verification

Regrettably, the casino's response advised you to contact their Customer Support directly. Faced with the casino's lack of assistance in resolving the issue, Peter had no alternative but to direct you to the Licensing Authority, closing the complaint as unresolved, which resulted in blackpoints for the casino.

It's unfortunate when one party refuses to cooperate, limiting our ability to intervene. We understand your frustration, and while we may not always succeed in such situations, we hope you recognize that it's beyond our control.

If you feel another mediator could be more helpful, we respect your choice. Unfortunately, directing you to the Licensing Authority and closing the complaint as unresolved was the only course of action after the casino ceased communication.

We appreciate your understanding and wish you the best of luck.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 4 stelle su 5

reclamo casino

dopo diversi mesi sono riuscita a prelevare su planetwin grazie solo e soltanto a casino guru 4 stelle su 5 perche valutano a punteggio massimo il casino che mi ha trattenuto per piu di 4 mesi le mie vincite usando scuse per non pagarmi

8 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi marghe_baby,
We sincerely appreciate your positive feedback. We are delighted that we could resolve your verification and delayed withdrawal issue.
https://casino.guru/planetwin365-casino-it-player-s-struggling-to-complete-1

While we hope that you won't encounter such problems in the future, please know that we are always here to provide assistance should the need arise.
Thank you.
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

La verita'e'che mi sono sempre trovata…

La verita'e'che mi sono sempre trovata bene cio che scrivevano era e'reale i bonus erano veri rispetto a tanti siti dove ti presentano il bonus e poi invece non esistere

5 giugno 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Tatiana,
Expressing our gratitude for your positive feedback is a must. We're delighted to hear that you're enjoying our website and the exclusive bonuses we offer for online casinos.

Should you ever have any suggestions for enhancing our services and offerings, please don't hesitate to get in touch with us https://casino.guru/contact-us.
Until then, we extend our best wishes for your continued success.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

For me it's very good

17 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Milena,
We appreciate your feedback. It brings us joy to learn that you value our online casino database and consider it a reliable and secure resource for discovering the most suitable and trustworthy online casinos available.

Wishing you the best of luck.

Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

Quello che cercavo

È un sito affidabile e sicuro è quello che cercavo da tempo lo consiglio a ttui coloro che intendono giocare o avvicinarsi a questi siti..una guida indispensabile

18 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Rosagra,
We extend a warm appreciation for your positive review. Your satisfaction in finding our website valuable and a trusted destination for discovering the most fitting online casinos is truly gratifying.

If at any point you believe there are areas in which we can enhance our services, please don't hesitate to get in touch through https://casino.guru/contact-us. Your input is valued and welcomed.

Best ragrds,
Casino.Guru Team

Valutata 1 stelle su 5

sono comprati dai casino

sono comprati dai casino, ho notato questo casino di nome planetwin con cui ho avuto un esperienza terrificante, sono andato a vedere e lo recensiscono 10 stelle poi guardo nei reclami aperti e ce ne sono tantissimi infine vado nelle recensioni degli utenti e ce ne sono solo tre tutte di una stella, strano per un casino cosi grande, in pratica allo scattare della quarta recensione la media va ad impattare sul punteggio del casino, indovinate cosa ho fatto? ho messo una recensione molto dettagliata della mia esperienza, indovinate cosa ha fatto casino guru? me l'ha rifiutata con motivazioni completamente senza senso, i ladri che stanno dietro ai casino sono li stessi che si sono comprati questa farsa

6 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hello Nicola,

Thank you for sharing your thoughts. It's evident that the user review you provided pertains to the casino's request for certified documents to facilitate verification, a standard procedure in the industry. I'm confident that our team has responded to you with a comprehensive explanation for the rejection of your review. It's important to note that a casino's overall rating shouldn't solely hinge on the experiences of a single player.

If you believe you've been treated unfairly by any online casino, please remember that our Complaint Resolution Center is at your disposal. We're dedicated to offering assistance to the best of our abilities. Keep in mind that different casinos may require varied documents for verification. Our recommendation remains to follow the casino's instructions and cooperate fully in the verification process.
Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

Ho avuto problemi per diversi mesi con…

Ho avuto problemi per diversi mesi con un casino' che non mi voleva chiudere più il conto gioco, girando su internet ho conosciuto casinonguru che tramite il suo team di esperti super disponibili e gentili ha saputo risolvermi il problema nel giro di pochissimo tempo.
Sono i numeri uno !!!!!

10 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Hi Luca,
I wanted to take a moment to express my sincere gratitude for the time and effort you took to write such a positive review. We are thrilled to have been able to help you in closing your account with Jupi Casino, and we are delighted to hear that our services have met your expectations.
We strive to provide top-notch customer service to every client. We understand that issues like these can be frustrating and time-consuming, and we are glad that we were able to provide you with a satisfactory solution.
We hope that you will not encounter any similar issues in the future. However, if you do, we want you to know that we are always here to assist you. Our team of experienced professionals is committed to providing the highest level of customer service possible, and we will do everything in our power to ensure that you receive the assistance you need.
Your feedback is greatly appreciated and helps us to improve our services to better serve our clients.
Best regards,
Casino.Guru Team

Valutata 5 stelle su 5

Utile e affidabile

Sito web affidabile al 100%.

L'assistenza è puntuale e corretta (è possibile contattarli se si è stati truffati da un casinò online).

Pubblicano guide utilissime e la loro banca dati è sempre aggiornata.

8 marzo 2023
Non scritta su invito
Logo di Casino Guru

Risposta di Casino Guru

Thank you very much, Helena, for our positive comments. We are pleased that you like our website. If you ever come across any problem with any online casino, please do not hesitate to contact us. We wish you best of luck.
Casino.Guru Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più