Byenssushi Recensioni 73

TrustScore 2.5 su 5

2,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Lige fået leveret lækker sushi af en sød og høflig ung mand. Flotte store stykker sushi til helt fin pris. Plus lille håndskreven hilsen på bonnen, da bestilling drillede lidt. Fik 'Laksen' og ekstra... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Gode Sushi! 👍🏼 Mad oplevelse: Sushi var acceptabel til den pris, gode udvald af forskellige varienter, men meget af det smagt ens nogen gange xp. 👌🏼 Service: bedste service 5 stjernere herfra, O... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Bestilte varme retter (med fisk) som blev leveret med 1 times forsinkelse. Jeg skulle selv hente maden ude på gaden hos chaufføren, hvor jeg kunne se at den var placeret på forsædet uden korrekt opbe... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Hvis det var muligt at give ingen stjerner havde det været passende. Først var der 80 mins leveringstid da jeg bestilte sushien. Derefter endte sushien med at blive leveret næsten en time for sent. Da... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante
  2. Ristorante di sushi
  3. Sushi da asporto

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Sushi og mere på menukortet hos Byens Sushi i Aarhus og når du bestiller på vores hjemmeside, får du mulighed for rabatter. Du kan betale nemt og sikkert online eller betaler kontant


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

73 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Det er verdens dårligste service

Det er verdens dårligste service. Flere gange glemmer de noget af ens bestilling, de er flabede at tale med og kan bestemt finde ud af at yde en god service. Maden er bestemt heller ikke noget at råbe hurra for.

17 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Elendig service

Leveringen var 40 minutter forsinket selvom der blev bestilt mad kl 15:13 til at skulle leveres kl 18:00.
Derudover havde vi ikke fået alt det bestilte med og måtte vente yderligere 20 minutter. En flabet medarbejder i telefonen gjorde ikke andet end at beklage, mens leveringsmanden blot stolte maden lige udenfor døren (så døren ikke kunne åbnes) og løb væk igen.
Elendig service hvis du spørger mig.

14 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Bad service and sushi

Many times I ordered sushi from here, always same sushi.. But the last two times I got wrong sushi and sushi doesn’t look like in menu pictures any more. Very sad...
Very bad service! And sushi...

7 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skuffende alt i alt

De første 5 gange vi bestilte sushi hos dem var det super godt og altid hurtig leveret. Nu har vi 2 gange fået leveret forkert mad og altid 40 min efter leveringstidspunktet. Derudover manglede der avokado i nogle af rullerne. Og når vi ringede derned beklagede de bare. Vi ville nu hellere have det mad vi nu en gang havde bestilt. Håber de får styr på det dernede!

7 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Værste oplevelse

Nok den værste oplevelse med sushi længe. Vi havde bestilt 4 af de største menuer til samlet 1000kr til kl 19. Klokken 20 kommer maden uden nogen form for information om den var forsinket. Vi har bestilt sushi til 8 personer ifølge hjemmesiden, får kun 4 sæt spisepinde og soya. Vi skulle have 128 stykker, vi får kun 108. Ikke nok med det så kunne man også fornemme hvordan sushien havde stået, da alle de alt for små og grimme stykker var klistret helt sammen så de gik i stykker når man tog dem. Vi ringede til butikken i Aarhus C 32 gange for at være præcis, og absolut intet svar. VÆRSTE service, helt ærligt vi havde brugt 1000kr på mad, man får bedre service på McDonald’s man.

19 dicembre 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Super dårlig service

Super dårlig service. Bestiller over hungry.dk... ordren bliver efter 20 minutter annulleret pga. de har for travlt, hvor efter jeg ringer og spørg om de reelt har alt for travlt. Det bliver der sagt nej til, hvor efter jeg nævner jeg har bestilt over hungry.dk og får så af vide at jeg skal bestille over deres egen hjemmeside og så lægger de på i hovedet på mig.

16 dicembre 2020
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Ok sushi

Ok sushi. Men sjusket levering over 30 min forsinket uden så meget som et "det beklager vi". Det kunne man måske godt uddanne sit personale til, eller lade vær med, at tage for mange ordre ind. Jeg bestilte fra Højbjerg

5 novembre 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ingen kundeservice og 1 times forsinkelse

Hvis det var muligt at give ingen stjerner havde det været passende. Først var der 80 mins leveringstid da jeg bestilte sushien. Derefter endte sushien med at blive leveret næsten en time for sent. Da jeg ringede og spurgte om status på sushien, blev jeg mødt med arrogance og en uforståenhed over hvorfor jeg ringede. Vedkommende jeg talte med sagde de havde ringet for at fortælle om forsinkelsen, men jeg modtog ikke noget opkald. Vil ikke anbefale stedet! - første og sidste gang jeg bestiller herfra!

3 novembre 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Mums! Kommer snart igen!💯

Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen! Det lærte jeg i dag da jeg spiste sushi med fruen på Byenssushi i Højbjerg. Overraskende høj kvalitets sushi til en endnu mere overraskende lav pris!

—Helt klart byens bedste! 😋

24 giugno 2020
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più