Byenssushi Recensioni 73

TrustScore 2.5 su 5

2,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Lige fået leveret lækker sushi af en sød og høflig ung mand. Flotte store stykker sushi til helt fin pris. Plus lille håndskreven hilsen på bonnen, da bestilling drillede lidt. Fik 'Laksen' og ekstra... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Gode Sushi! 👍🏼 Mad oplevelse: Sushi var acceptabel til den pris, gode udvald af forskellige varienter, men meget af det smagt ens nogen gange xp. 👌🏼 Service: bedste service 5 stjernere herfra, O... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Bestilte varme retter (med fisk) som blev leveret med 1 times forsinkelse. Jeg skulle selv hente maden ude på gaden hos chaufføren, hvor jeg kunne se at den var placeret på forsædet uden korrekt opbe... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Hvis det var muligt at give ingen stjerner havde det været passende. Først var der 80 mins leveringstid da jeg bestilte sushien. Derefter endte sushien med at blive leveret næsten en time for sent. Da... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante
  2. Ristorante di sushi
  3. Sushi da asporto

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Sushi og mere på menukortet hos Byens Sushi i Aarhus og når du bestiller på vores hjemmeside, får du mulighed for rabatter. Du kan betale nemt og sikkert online eller betaler kontant


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

73 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jeg er mildesttalt ved at få en orgasme…

Jeg er mildesttalt ved at få en orgasme af Byenssushi - servicen får 10 ud af 5 stjerner, maden får 10 ud af 5 stjerner. Ventetiden får 10 ud af 5 stjerner. Byenssushi er uden tvivl byens bedste sushi restaurant også er deres medarbejdere bare for lækre til love.

27 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Det var en fantastisk oplevelse hos…

Det var en fantastisk oplevelse hos Byens Sushi! Maden var i top kvalitet, meget renlig, stort udvalg, kort ventetid og personale med høj service !
Derudover var det nogle rigtig fine og hyggelige lokaler😍 Jeg er meget tilfreds og glæder mig allerede til næste gang!
KÆMPE anbefaling herfra🙏🏼

21 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Århus finest sushi!

Fantastisk service, og super lækker mad.
Har smagt sushi mange steder i Århus, men ingen steder har kunne måle sig med byens sushi👌🏽

Kan helt klart anbefales!

16 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Åbyhøj - er bestemt et besøg værd

Det er bestemt et besøg værd at bestille Ad Libitum i Åbyhøj. Stort udvalg, lækre og friske råvare. Hurtig og venlig betjening. Hvis der kunne vælges Sashimi som en del af Ad Libitum var det 5 ⭐️ herfra. Glæder mig til næste gang 🤗🍣

8 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Sushien var lækker

Sushien var lækker, og tilbehøret var godt. Leveringen var lynhurtig. En af mine favoritter er sushi med kylling og stegte rejer.Mums…

18 dicembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Middelmådig sushi

Prisen afspejler smagsoplevelsen. En generelt skuffende oplevelse. Kommer ikke til at bestille derfra igen.

Derudover bliver den ene type rulle præsenteret med et massivt lag koriander ovenpå, hvilket jeg ikke var blevet gjort opmærksom på. Ellers havde jeg fravalgt dem.

17 dicembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ekstrem dårlig service

Ekstrem dårlig service, og meget forsinket leveret!!!

Bestile mad til udbringning, og valgte det skulle komme hurtigst muligt. Her stod der, at estimeret tid ville være 16.51. Dog ændrede den tiden da betalingen gik igennem til 17.32.
Jeg synes ikke det er rimeligt, at man før betaling får et tidspunkt og sp snar den er gået igennem, så rykker tiden sig 40 min. Da kl. bliver 17.45, og maden ikke er kommer ringer jeg, får at vide, at det allerede er på vej, og da jeg ved de ligger max 5 min fra mig, tænker jeg at det snart er der. Da der er gået yderligere 10 min, og maden stadig ikke er kommet, prøver jeg at ringe igen, men uden at kunne komme igennem. Dette bliver jeg ved med, indtil det endelig kommer kl 18.05. Kunne ikke komme igennem dem. Helt igennem til grin service!
Maden kom altså en 1 time og 14 min senere end den første estimeret tid, og 33 min senere end deres anden estimeret tid. Mit barn plejer at blive meget sulten omkring kl 17, hvor jeg stod uden mad... Bestiller aldrig herfra igen. Maden er ikke god nok til at opveje så ringe service!

2 ottobre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Gammel tun

Da maden kom synes jeg tunen så mistænkelig ud. Da jeg spiste det første stykke var tunen så dårlig at jeg måtte spytte det ud. Tunen var brun og smagte råddent..

30 settembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

ByensSushi på Trøjborg - superlækkert!

Jeg købte Sushi for 388 kr. fra Byenssushi på Trøjborg igår. Det var bare utrolig lækkert og perlende friskt.
Vi nød hver eneste stykke. Det var en fest!
Sidste gang var ligeså godt.
Så nu køber vi kun Sushi hos jer, såfremt det bliver ved med at være så delikat. Tak for mad! :-)
Mvh Anne-Mette Aaen

7 settembre 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Hvem skal man kontakte for at få service?

Har før fået mad fra dette sted, hvor det har været fint. Men efter min seneste oplevelse er det hermed sidste gang jeg får mad her fra..

For snart en måned siden bestilte jeg mad til min kæreste og jeg. Da der var gået 40 min efter den aftalte levering valgte vi at ringe ind til dem. De fortalte så at de havde haft travlt til aften men vores mad snart var på vej. - her undrede jeg mig over hvorfor de ikke selv ringede og gav mig denne information? - men herefter gik der yderligere 30 minutter før maden kom, altså en forsinkelse på i alt 1 timer og 10 minutter.
Da vi så åbner for sushien, så kan man både se og smage at det er alt for hurtigt lavet sushi, som mildest talt ikke er acceptabelt at spise.
Efterfølgende skriver min kæreste så en klage via deres egen hjemmeside, hvor der står de vil svare inden for 4 dage.. der går så op til en uge uden svar, og vi skriver så en opfølgende klage. Vi hører stadig intet og ringer derfor til restauranten i Aarhus Trøjborg. De beklager rigtig meget og medarbejdere siger gun vil tage fat i deres chef og så ringe tilbage.. igen går der 4-5 dage uden nogen kontakt, så vi ringer igen.. de beklager igen meget og siger at de denne gang vil tage fat i chefen med det samme og så vil vi høre fra dem inden for 2 dage. IGEN INGEN TILBAGEMELDING. Vi ringer for 3. gang og er her meget meget utilfredse og ret så sure over den urimelige dårlige service. Personalet virker meget forvirret og personen siger hun ringer med det samme og så lover hun at ringe tilbage til mig 2 timer efter.. det er nu 5-6 dage siden og ja i gættede rigtigt. STADIG INTET HØRT!!

Byens sushi? Hvem skal man kontakte for at få svar??

27 giugno 2021
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

I får 2 stjerner pga af maden

I får 2 stjerner pga af maden, servicen ville jeg gerne give -2 for, bestilte maden kl. 17.00 til kl. 19.00, maden er endnu ikke ankommet kl. 19.40. Måtte selv ringe og spørge efter maden, det gjorde jeg kl 19.20 og fik at vide de på vej........ bor 10 min fra jer.
DÅRLIG DÅRLIG stil

9 aprile 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Smagte forfærdeligt

Bestilte der i dag, da jeg troede det ville være ligesom Sei Sei sushi, som lå der før, og som altid har smagt godt!
Desværre så smagte det hele forkert! Den tun de havde kommet i smagte så klamt og gammelt at jeg var nødt til at spytte det ud. Det var 10 af stykkerne der var uspiselige pga den tun. Derudover var rejerne alt alt for saltede og nærmest også uspiselige.
Det eneste der smagte som det skulle var deres Crispy epi, så lidt fik jeg da ud af min bestilling.......
Det er sidste gang jeg bestiller der, da jeg her til aften har smidt mad ud for over 200,-

5 febbraio 2021
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più