Customer service is superb as are, & which I purchased the beautifully made & gorgeous colours of the women’s Seaglass & Bright Raspberry brushed cotton pyjamas. Delivery was as promised. They ar... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
I have purchased many times from British Boxers for both myself and family. I find the quality 5 star, the service 5 Star. The bamboo underwear and socks are gorgeous. I love the cotton short... Leggi di più
Excellent fabric, really well made in UK and Europe. (Not China than god). Fast delivery and packaged beautifully. I’ve been struggling to find some quality underware at a reasonable price and now... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Service, delivery etc absolutely great. Seemed a bit pricey individually so I bought multipack ladies full knickers which I now only use and all my other cotton varieties I have been trying are being... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Non risultano inviti alla recensione recenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 1 settimana
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
I've bought British Boxers goods for…
I've bought British Boxers goods for many years and can honestly say I've never been disappointed with any of the goods. I've bought Dressing Gowns, Boxer Shorts, Socks and Tee Shirts. I'll be buying again and eagerly await any new products.

Risposta di British Boxers
Great quality merchandise and excellent…
Great quality merchandise and excellent service!
I have bought a few things from them and have been very happy with all my purchases. I particularly love my nightshirt, beautifully made and a perfect fit. I would definitely recommend them!

Risposta di British Boxers
Fantastic friendly service and top…
Fantastic friendly service and top quality goods

Risposta di British Boxers
Can’t Applaud British Boxers Enough
I cannot applaud and champion enough, Deborah and her incredibly high-quality range of easy-to-wear sports and leisurewear. I practically live in her wonderful t-shirts and shorts, and British Boxers has now pretty much replaced Calvin Klein in my underwear drawers.

Risposta di British Boxers
"I recently purchased boxer shorts from…
"I recently purchased boxer shorts from British Boxers, and I must say, I'm thoroughly impressed! The quality of the material is top-notch, providing both comfort and style. The fit is perfect, and the design is trendy yet classic. I highly recommend British Boxers for anyone looking for high-quality and stylish underwear. Two thumbs up!"

Risposta di British Boxers
Everything we have had from this…
Everything we have had from this company has been fantastic- including their fabulous customer service
I have purchased gifts for family and a couple of bits for my husband and myself over the years all fabulous quality and last the test of time ❤️

Risposta di British Boxers
Great socks!
Ordered socks for my husband and he thinks they are great - very comfortable and rather dazzling! Excellent quality, good fit, stretchy and great to wear.

Risposta di British Boxers
Speedy
Items were shipped super fast and, as I sadly had to return, refunded super quickly as well.
The pyjamas were good quality but I'll be honest I expected for a £100+ pair of pyjamas the packaging would be nicer than a plastic bag inside a plain grey poly bag envelope. The label wasn't even on straight. Only a small thing but these were a treat for me and I spent ages choosing out of all the luxury pyjamas by independent brands on the Internet so to receive a package that may as well have come from ASOS was a bit disappointing.

Risposta di British Boxers
NO REPLY AND NO ACKNOWLEDGEMENT TO COMPLAINT
Hello Deb Price
This is the first reply, on Trust Pilot, I have received from you regarding my complaint, despite me contacting you several times, via your website. It was only after contacting you on Facebook, because of your failure to reply, that I received a very aggressive one line reply saying Check Your Spam. I did check my spam as you suggested and informed you it was not there. I also asked you to confirm the e mail address you supposedly sent your reply to, which you have failed to do. I certainly didn’t hound you on Facebook and I take exception to being accused of doing so and if you believe this to be the case, please include on Trust Pilot these messages of me hounding you, together with the e mail messages you claim you sent to me, which I didn't receive. Is it any wonder I have had to resort to using capital letters.
Yes. You are quite right, I have had this dressing gown for nearly three years. I look after my clothes and as I explained to you, I keep this as my best dressing gown I only use when going away. It isn’t used on a daily basis and this is why I am so surprised of the wear. It is also a lightweight dressing gown and therefore for most of the year not warm enough to wear. I am not in the habit of lying and your suggestion that it smacks of heavy wear and tear is simply not true and I am extremely disappointed you are suggesting this. I have offered to send you photographs of the wearing fabric and the wearing pattern, but you haven’t taken me up on that. Had I had good use out of it for the last three years, I still wouldn’t have expected this to occur. I have had a dressing gown from Marks and Spencers for over 20 years that I have worn constantly and there are no signs of wear and tear. No matter how you try to project your response to this complaint, you have not carried it out with any professionalism at all.
Let us also be clear on this. As for requesting a refund for more than I paid for the dressing gown, once again this is not true. I referred only to the order number, no amount was ever mentioned. Yes there was a discount on this item, but it was one you were offering on your website to everyone at the time.
As for threatening one star replies, I gave you a one star reply, not threatened, because of your failure to respond and may I suggest you look closer at the number one and two star replies already on your website.
How dare you tell me you will hear more from me on this Deb Price. What a way to speak to a customer. It is you who are being aggressive not me. Your customer service is not exemplary. Had it been we wouldn’t be here now. You are a rude and unprofessional woman and I only wish I had read the reviews on your website before placing my order. Can I suggest you take off your rose tinted glasses regarding your company and handle these complaints less personally.
Be assured I am not backing down. I am still requesting a refund for the amount I paid for the dressing gown. No more, no less and I will reiterate, I can send you photographs, I am also prepared to sent the dressing gown back to you so you will clearly see the excellent condition it has been kept in.
Good Day
Yvonne Powell
Since placing this review and contacting the company on Facebook I received a stern reply saying them had replied to me 10 minutes after my complaining to check my spam. THEY HAVE NOT CONTACTED ME, this is not true.
I have complained a number of times through your website about a the quality of a dressing gown I purchased and had little use from, which is wearing and going threadbare. You have neither replied or acknowledged my complaint. Can you please give me a telephone number to contact you, which at present seems of concern is unavailable. I am very disappointed at your lack of customer care. The high price of your garments does not reflect the quality and your lack of acknowledging my complaints is very unacceptable.

Risposta di British Boxers
Clothing made for giants // awful proportions
I ordered a SMALL size cotton dressing gown (apparently the one worn in Saltburn) which was so huge it came all the way down to my ankles and sleeves came to beyond my fingertips and extremely baggy elsewhere around shoulder (I have decent sized shoulders and they were about 2" off each shoulder), chest etc. I'm 167cm (5'6") so sometimes I get that even small sizes can be a touch long for me, but this was a joke.
Same thing with the SMALL pyjama trousers. They came all the way past my toes and I would have to fold 4". Strange thing is that the waist did fit me perfectly (I'm normally somewhere between 29"-31" sizes) but very baggy across - elephant thighs and calves. I'd like to see anyone who is proportioned like that!
Based on those 2 pieces, I feel the company has no clue about scaling clothing proportions. If you so happen to be luckily in the sizes they've started their designs for then probably good for you, for the rest of us, look for a company that actually respects us smaller people enough to make clothing for us.
Quality wise it seemed ok, but didn't feel any better than a good quality piece from high street (in fact, not as good as my favourite high street pyjama bottoms that I've had for maybe 8+ years no).
Ordering and returns were fine. But as is standard these days, constant promotional emails without much to say.

Risposta di British Boxers
After some confusion with the sizing ……
After some confusion with the sizing … CS responded in a timely manner and sent out new sizes .
Thank you for your support

Risposta di British Boxers
I love their products
I love their products. I have bought underware, clothing items on line . Quality is very good . Service is professional and helpful. Great shop. Size is perfect. . Love them ❤️

Risposta di British Boxers
Lovely quality item
Lovely quality item, great service - was bought as a present and the recipient loved it. Thank you
If You Want a Refund, Be Aware You Have to Pay the Postage
UPDATE: I can't fault British Boxer for their integrity. Within a few hours of posting my review, I received a detailed explanation from Deb about their policy on returns, and although I could only partially agree with their response, I have added three more stars for their professionalism and customer service.
Be sure you want their goods before purchasing, as you have to pay for returns. I ordered two dressing gowns for my wife, which cost £90 each. Sadly, my wife did not like the material, and it creases easily. I should have read their returns policy beforehand, so it was my fault, but I am still peeved it cost almost £20 to return the unwanted goods, so beware of this before you place an order online.
Nice quality items.
Just received my order of 3 dressing gowns and 2 nightdresses. Paid £450 after a discount was applied so was surprised to see them arrive bundled up in a John Lewis plastic bag. They look like nice quality items but I feel the packaging has really spoilt the luxury feel that I was expecting with the brand. That being said I’m keeping the items as it’s really difficult to find nice dressing gowns that are not big and fluffy.
This company does not have a customer…
This company does not have a customer care phone number. I have purchased some items from this company in the past, but alas when my wife wants to order some night ware and enquire of the sizes, there is no phone number. You send a message but no one replies. Other clothes companies manage this, they do not, their loss not mine. She has gone to another manufacturer who has a phone number.
I will change the review if you reply to my wife's query. It was from Mrs Ursula Bradley and referred to pyjama bottoms sizes in cm's. She sent it 1.5 days ago. Its a pity that one gets a reaction to a query only by going onto trustpilot.
My wife writes - the clothes are of excellent quality and well made. In addition, they are manufactured in uk or Europe. I had some difficulty in establishing my size because the guide did not give specific measurements. However, subsequent contact with the 'small' team was very helpful and I am looking forward to receiving my purchase.

Risposta di British Boxers
Customer service is very important to…
Customer service is very important to me and British Boxers have been outstanding. Reading my emails and answering all my questions left me satisfied to make a purchase.
I bought Trunks, Briefs, Socks and T Shirt.
Tested, worn and washed i love the trunks the best. Comfortable and well made. T Shirt was cool and soft and the briefs, i love them colours.
Although i love the socks, i found the zig zag pattered sock very hard to get on my size 11 foot. The other 2 pairs fitted and are comfortable.
Supporting local business made easy with quality goods and great customer service. Will be buying more. thanks
All round excellent company
I first order from British Boxers a few years ago after coming across them on social media. Since then I've bought underwear exclusively from them. The quality of their items is excellent and great value for money. I had an issue for the first time with my most recent order, and it was dealt with quickly and, frankly, more generously than I would have expected. To my mind that is the mark of an outstanding company, and I'd absolutely recommend them to others.
Lots of great quality items......
Lots of great quality items bought from British Boxers over the past few years, including face masks, 3 sets of PJ bottoms, 2 sets of kids PJs, a couple of hoodies, a t-shirt & polo shirt, socks & at least 6 packs of 4 mens Stretch Trunks (boxer shorts). Always prompt delivery & updates along the way, with items beautifully wrapped without using excess wasteful packaging.
Warm & insightful newsletter blogs from the Director (Debs) with good communication from a member of the team when a T Shirt I ordered went out of stock. Good sales & promotions & the only quality issues I've experienced is a couple of buttons falling off one pair of PJ bottoms & some of the stretch trunks have faded in a patchy way after a while, but others have lasted brilliantly along with all the other items, so it's a small minus.
Great to support a small company who make products in the UK & Europe instead of thousands of miles away. Thank you!
Great PJ’s
Great PJ’s. Very happy with them. Fast delivery. Recommended
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







