Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,8

Nella media

TrustScore 3 su 5

16 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Valt laatste jaren tegen

Ik kom hier al een paar jaar, maar de laatste tijd valt het eten steeds tegen. Saté van kippendij viel tegen. Weken later een pokebowl genomen die smaakloos was. Gisteren een hamburger geprobeerd maar die was taai met zeentjes en een glibberige uitgeharde plak kaas eromheen, waardoor de hamburger tussen de bruinig uitgeslagen ijsbergsla uitglibberde. Onderste broodje was doorweekt en leek al een tijdje met de plak tomaat klaar te hebben gestaan. Ik kom hier voortaan alleen nog voor een stokbroodje met kruidenboter ofzo en voor het mooie uitzicht op het terras. 2 sterren voor het eten, 3 voor uitzicht en vriendelijke bediening.

21 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Totale beleving van een leuke avond.

26 mei 2026 in het Paviljoen van Zoet of Zout in Stellendam naar de Magic/Cabaret/Dinershow van Rob &Emiel geweest met een gezelschap van 23 mensen om e.e.a. te vieren. Zonder uitzondering waren wij erg enthousiast over de totale beleving van deze interactieve avond en kijken met een zeer tevreden gevoel terug. Een aanrader als je iets te vieren hebt voor bedrijf, familie of klein gezelschap.

26 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Naar gevoel

Anderhalf uur gewacht op ons eten. Fout van de kok, komt er over 1 minuut aa , aldus bediening. Toen ik daarna vroeg of we alvast een frietje konden krijgen omdat ik trek had, zei ze dat ze: '' ik zei net al dat het er over 1 minuut aan kwam'. Los van dat dit inmiddels alweer een kwartier later was, ben ik geschrokken van deze felle reactie van deze jongedame en voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Om vervolgens te ontdekken dat de vis taai en slecht was, en ik ben een makkelijke eter. Ronduit slecht en een naar gevoel van het respectloze gedrag. Water van het huis en excuses gehad van een ander toen ik mijn beklaag deed bij het afrekenen. Maar dit was zonde van het geld.

25 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Heel vaak gegeten bij dit restaurant!

Heel vaak gegeten bij dit restaurant!
Het was altijd heerlijk.
Maar nu zo slecht. De soep niet te eten! Andere maaltijden kraak nich smaak!

Vandaag koffie met appeltaart. Wat een teleurstelling. De appeltaart was niet te eten. Keihard en oud! Lieten hem verder staan! Brrrr
Zout en zoet advies: Let op uw zaak! Dit gaat echt de verkeerde kant op!
We gaan er niet meer heen

19 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Zoetofzout voorlopig even niet.

Na een half uur eindelijk drankjes opgenomen, doorbakken burger gevraagd. Hoe moeilijk kan het zijn? Tot twee keer angus burger rood en rauw van binnen op het bord gekregen. Serveerster vond de samen loop ook vervelend, burger is ook niet berekend. Misschien de naam van de “kok” bij de ingang zetten als extra stimulans.

26 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Na een mail van een teleurgesteld etenjes

Na een mail van een teleurgesteld etentje met de kerst met 3 vriendinnen, heb ik een mail gedaan met de klacht.
We hebben nav hiervan een etentje gratis aangeboden gekregen,en het was geweldig en genoten ,het eten was perfect en wat een goede service, en wat zijn we verwent we voelden ons prinsesjes,dankjewel Zoet of Zout jullie kunnen bij ons niet meer stuk,dit heeft ons goed gedaan, wij komen zeker terug.

26 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Niet verfijnd en smakeloos.

Voor de 1e keer diner omdat we in de buurt waren. Personeel op zich best vriendelijk en de entourage ook prima. Vooraf een garnalencocktail. De garnalen op zich prima, wat wil je ook in Stellendam!? Maar verder totaal niet verfijnd. Een dikke laag supermarkt sla uit een zak eronder. Op het glas gestoken, een lomp stuk citroen inclusief pitten! Echt zonde van de mooie garnalen. Erbij een ongepelde garnaal compleet met een vol darmkanaal. En dat voor €19,-!? Buiten de kaart om beiden kabeljauw besteld. Dat was ook een lompe schotel. Kabeljauw zat geen smaak aan, erbij zat een dik kreeftsausje, wat totaal niet bij de vis paste en niet lekker smaakte. Als garnituur zag ik op bijna elk bord, ook bij ons, een tros tomaatjes. Die werden nauwelijks gegeten maar hoe lomp, met tak en al. Zo ook het bij de soep geserveerde brood. Totaal niet verfijnd een groot lomp brood, aan één stuk. Smaakloos en lomp. Zonde hoor want het hoeft gewoonweg niet.

24 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

En teleurstellende lunch.

Gisteren hier geluncht met een oud-collega. Vanwege het weer voor een tafeltje binnen gekozen. Mijn collega koos voor Surf&Turf. Een wat smakeloos geheel, waarin de geplukte spareribs overheersten. Het vlees van de spareribs was erg taai. Ik had een Half-Eentje. De pomodorisoep was vergeven van de knoflook, het gehaktballetje was diep ondergedompeld in een potje met satésaus. Het kuipje boter was keihard en dus niet te smeren, zeker niet met een steakmes. Ook het broodje eiersalade hield niet over qua smaak.
Kortom geen succes en zeker niet voor herhaling vatbaar. Overigens: de bediening was vriendelijk en prima.

23 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Nu ik de reviews hier lees

Nu ik de reviews hier lees, snap ik het asociale gedrag van de blonde serveerster met de engelen tattoos. Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze 25 jarige bruiloft met 150 personen. En u snapt 't al dit wordt 'm zeker niet. We zijn een kopje koffie gaan drinken om de sfeer te proeven. Met een appel puntje. 't appel puntje was echt slecht. 't leek bevroren en er zaten duidelijk harde klokhuis stukken in. Mijn man heeft er 3 happen van genomen, maar toen toch maar neer gezet. De serveerster kwam vragen of 't smaakte dus we gaven gelijk aan dat de appeltaart echt niet lekker is. Ze nam 't mee maar wist niet wat ze er mee aan moest. Dus ik zeg netjes haal 'm maar van de rekening, das 't simpelste en gastvrij. ( Ik heb zelf veel horeca papieren en 30 jaar ervaring). Maar helaas verkeerd gedacht, ze mocht zelf niks beslissen en na 't mee genomen te hebben vond deze dame 't niet belangrijk om gelijk een terug koppeling te doen. Na een tijdje rond gelopen te hebben kwam ze toch met de mededeling dat zij toch besloten had 't van de rekening te halen maar we hadden daar zeker geen recht op en ze zei ons dat we toch zeker wel moesten onthouden dat dit de volgende keer dus echt niet gaat gebeuren 🫣😂😂😂 wat denkt u na deze ervaring dat wij nogmaals überhaupt hier komen / dit gaan bestellen 🫣Ze behandelde ons als onwetende mensen en 'n btje dom. Dus ik zei haar dat ze aan haar baas moest terugkoppelen dat 't misschien raadzaam is haar op 'n gastvrouwen opleiding te doen want dan zou zij dit beter oplossen. Nou dat was echt teveel gezegt want wie dachten we wel dat we waren, ZIJ had heel veel ervaring en 't was zeker niet nodig al scheldend achter onze rug liep ze weg. Wij zijn nog nooit zo ordinair behandeld. Als dit wicht bij mij in dienst was stond ze een uur later buiten. Dus conclusie ga hier vooral niet heen en nee ons feestje gaat naar Eat and see daar heeft de eigenaar en 't personeel al jaren een hele leuke super gastvrije houding zij begrijpen wat Horeca inhoud

19 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

De kok had zijn dag niet (hoop ik)

We komen er graag. Een bijzondere locatie. Mooie inrichting, vriendelijk personeel en lekker eten. Het laatste bezoek was wat minder. Alsof er een andere kok in de keuken staat. Verheugd op een pannetje goudgele mosselen en een lekkere vis. De mosselen waren echter bleekjes en veelal te vinden onderin de pan. De vis verloren in een brei van saus en groenten. Wij zijn geen klagers. Hadden misschien moeten doen. Even geen Zoet of Zout meer.

1 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Eten goed. Rest niet

Eten goed. Bediening en snelheid beroerd. Drinken besteld en minimaal een half uur wachten op drinken. Wachten op voorgerecht erg lang. En een uur eerder het hoofdgerecht kwam. En zelfs dan nog noet voor iedereen. Sommigen hadden het hoofdgerecht al op voordat de rest van het gezelschap het kreeg. We hebben dit nog nooit meegemaakt. Veel personeel niet erg vriendelijk en schelden tegen elkaar in de keuken. Zeer slecht. Daar komen we niet meer.

21 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Slecht en slordig

Recent brachten mijn vrouw en ik samen met vrienden een bezoek aan dit restaurant.
Het hoofdgerecht van ons beiden betrof tongfilets met garnalen. Sinds jaren niet zo slecht gegeten.
Drie opgestapelde volkomen kapot gebakken (het leek wel gekookt) smakeloze filets ongetwijfeld uit de diepvries, met een palingsaus die misselijkmakend is.
Smakeloze zeekraal waar geen ziltsmaak meer aan zat en dan uiteindelijk een rekening waarop ook nog € 170,00 van een andere tafel is opgenomen.
Toegegeven, wij hebben na afloop pas geklaagd, om het diner voor de anderen niet te verstoren, maar daar was het evenmin goed. De zalm was op, dus daarom werd het slibtong met asperges maar zonder saus, zoals die wel bij de zalm werd geserveerd.
Ondanks de prachtige ligging van deze locatie zullen wij die nooit meer aandoen en er ook geen reclame voor maken. Een mail met dezelfde inhoud als dit bericht werd een dag later door mij gestuurd, maar tot op heden alleen een ontvangstbevestiging en geen inhoudelijke reactie; vandaar deze review

26 aprile 2025
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più