Een fijne plek voor dessert en thee.
Ik kan niet zeggen dat het eten fantastisch was, maar het was goed, de bediening was vriendelijk en de plek was zowel van binnen als van buiten prachtig.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Ik kan niet zeggen dat het eten fantastisch was, maar het was goed, de bediening was vriendelijk en de plek was zowel van binnen als van buiten prachtig.
Heerlijk eten, altijd parkeerplek GRATİS!! Uitzicht is super, met mooi weer giga tuin waar je lekker kan zitten, dus wij zijn zeker vaak te vinden @ Masha!
Heerlijk eten lief personeel. Al met al een super tent!
Ik snap de negatieve reacties niet. Het eten is echt heel goed, ook niet duur.
Ik kom er vaker voor de sisha, maar het eten is echt een 8+
was daar en had een mixgrill gegeten voor 1 persoon, vroeg of ze het door wouden bakken maar de vlees kwam medium rare aan, en wouden het niet terug sturen. ondanks dit hele gedoe wouden ze me nog een verkeerde bonnetje laten betalen, schandalig. je kan liever bij de dirk een broodje frikandel eten
Geen kwaliteit geen service en te duur gegeten.
Het eten was zeer zeker een ruim voldoende.
MAAR als je daar aankomt met een baby van 6 maanden, en je zit in een shisha lucht omdat je buiten een shisha kan en mag roken 🙃😕 maar de shisha wordt aangemaakt en bereid in de zaak zelf boven de keuken! Waardoor heeel de tent naar shisha en kooltjes ruikt!
Het leek wel een shisha lounge binnen 🤔🤔
Ik heb aangegeven dat ik dit niet vind kunnen omdat er meerdere gezinnen met kinderen aanwezig waren.
Personeel gaf aan dat het mij eigen keuze was
Om naar dit restaurant te komen met een kind.
Terwijl het restaurant wel kindvriendelijk is want er staat een speelhoekje voor kinderen.
🤔🤔
Dus GEEEN volgende keer voor mij wat weer wel erg jammer is want het eten was goed.
Ik ben een positief persoon, en laat geen eigenlijk nooit een review achter. Maar kinderen in die shisha lucht laten zitten moet gewoon verboden worden. Niet kindvriendelijk 👎
Goorste, vieste eten wat ik in mijn leven heb gegeten!!!
Lams spieces besteld, deze waren in eerste instantie rauw & koud en de groentes erbij ook koud!!
Medewerker erbij geroepen, deze heeft het meegenomen en gewoon weer terug op de grill gezet maar dit keer waren ze aangebrand!! Totaal niet te eten, geen smaak geen klasse, geen service, gierigste en meest gore restaurant dat ik tot nu toe heb gezien!!
We hebben heerlijk gegeten. Hele lieve medewerkers.,
Superslechte openbuffet ontbijt
Alles is heel koud
Prijzig voor wat je krijgt
Ze hebben geen controle over de service, ze zijn heel onaardig, ze weten niet wat gastvrijheid inhoud. Klantvriendelijkheid is er niet. Ik zal dit restaurant afraden want ze gaan als stront met de klanten om.
Mooi restaurant, ligt ook op een mooie locatie met een mooi uitzicht op het water.
Helaas is het eten van matige kwaliteit, maar liggen de prijzen voor het eten en de shisha al heel hoog.
Als je met zijn tweeën daar gaat eten, betaal je al heel gauw € 45,- per persoon. En dan krijg je maar een simpele menu met een drank erbij. Wat betreft de shisha is het niet anders. Ook heel prijzig en van extreem matige kwaliteit.
Ik raad dit restaurant niet aan.
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.