Wereldrestaurantbreepark Recensioni 15

TrustScore 3 su 5

2,9

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,9

Nella media

TrustScore 3 su 5

15 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

1 ster is nog te veel.

1 ster is nog te veel.

Voor 4 personen 182 euro moeten betalen. Krijg je kant en klare lasagne van de Lidl. Cola zit geen prik op. Eend droger dan de Sahara. Sate lijkt op pindakaas uitgedund met water. Al het vlees wordt bereid met dezelfde tang. Kip, biefstuk, kikkerbillen lamskotelet, het maakt ze allemaal niet uit. De kok bij de grill schreeuwt naar je als je iets besteld omdat hij oortjes in heeft WAT EEN SERVICE! Zwarte stukjes in je zalm lijkt me ook niet de bedoeling. De lasagne die (volgens mij) gewoon van de Lidl komt is het gene met het meeste smaak. Vervolgens wordt er gedweild. Geen bordje van pas op of iets dergelijks. Valt een klein kind onderuit, het interesseert ze niks. Manager keek toe en deed niks, geeneens excuses?!
Kortom een geweldige plek om je geld te dumpen aan een stel droeftoeters. Desondanks zal ik hier niks eten als je om je dierbaren geeft. Een goede optie als je iemand voedselvergiftiging toewenst.

1 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Het is dat 1 de minimum is

Als ik minder sterren kon geven zou ik het doen. Het eten was voor het grootste gedeelte koud, stond er veels te lang, smakeloos of gewoon slecht bereid. Halverwege het eten werden ik en mijn mede bezoekers misselijk. Tijdens vertrek naar buiten lag er een plas met kots voor de uitgang dus wij waren niet de enige die geen goeie ervaring hadden deze avond. Ook nog met personeel daar gesproken om te vragen of we ons geld terug konden krijgen daarop kregen wij het antwoord "daar ga ik niet over stuur maar een mailtje" verder geen excuses niks. Echt ronduit schandalig dit

1 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Wij zijn vaste klanten hier

Wij zijn vaste klanten hier, altijd lekker gegeten, vooral de grill en wok zijn heerlijk, er is een ruim assortiment aan buffetgerechten en alles is vers en dat proef je! heel vriendelijk personeel, mijn kinderen kiezen ook dit wereldrestaurant boven alle andere wereldrestaurants

6 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Risico op voedsel vergiftiging

Gisteren 25 - 10 -2025 voor de eerste keer wezen eten.
Maar het viel mij toch behoorlijk tegen.
Voor een prijs van €44,50 krijg je vaak producten op je bord die gewoon koud waren terwijl ze warm horen te zijn,veel lege bakken waar geen eten meer in zat en waar het personeel niet naar om keek en voor dit bedrag kun je ook nog niet eens binnenlands gedistilleerd drinken waar dat bij veel wereld restaurants in Nederland wel gewoon kan.
Kortom veel te duur voor de magere kwaliteit van het eten en drinken.

25 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Onvriendelijke service

Eten is prima en zeker lekker. Maar dat is ook het enige positieve aan het gehele restaurant. Walgelijk personeel en dat al vanaf de receptie. Geen manier van praten daarbij ook het personeel die niet netjes vraagt of ze iets kunnen afruimen van de tafel. Maar kiest ervoor om over de gehele tafel bijna te liggen om iets te pakken. Arrogantie is hier denk ik een wedstrijd. Personeel werkt met oordopjes in het is overall een hele onbeschofte asociale boel. Voor de rest eet smakelijk!

27 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Wat verschrikkelijk!

Wat verschrikkelijk!
Ten eerste het is zo achterlijk warm
Ten tweede het personeel is zo chagrijnig nog nooit zo iets mee gemaakt
Ten derde je betaalt een godsvermogen en het eten is alles behalve echt lekker!
En ten vierde het is super hectisch en veel te druk om normaal je eten te kunnen halen!

12 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Wat n teleurstelling voor n duur etentje

Mijn ouders vierde er hun 60 jarige bruiloft omdat t leuk was voor de achterkleinkinderen. Bij binnenkomst was t heel hectisch en rumoerig. En mensen die in de 80 zijn kunnen t dan allemaal heel slecht verstaan en door de hectiek vergat mijn vader zijn kortingsbon tijdens het betalen in te leveren. Want betalen moet je bij binnenkomst doen. We waren met 14 man dus dan is het met 12 % korting toch wel leuk voor ze. Ze hadden tenslotte voor dit etentje gespaard. Ook binnen was t een en al rumoer maar dat is logisch in zo'n tent. Toen we weg wilde gaan ging hij alsnog met z'n bon naar de kassa. Daar kreeg hij te horen dat hij t n volgende keer maar in moest leveren. Ik kreeg dit achteraf te horen en heb n mail gestuurd. Kreeg vloot n mail terug maar helaas totaal geen begrip. Ze kunnen niet crediteren was t antwoord. Maar dit is meer niet willen, want ieder bedrijf kan crediteren. De bon is alleen geldig in januari. Dus inleveren gaat t niet worden want we gaan niet nog een keer met 14 personen daar eten. En na dit voorval al helemaal niet meer. Wat n teleurstelling.

28 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Nooit meer!

Nooit meer. Ze laten teveel mensen binnen waardoor je langer dan een half uur in de rij moet staan voor een wok- of teppanyaki gerecht. Kreeft, snowcrab en oesters worden maar om de 10 minuten met 2 stuks aangevuld. Mensen moesten er gewoon om vechten. Heel gênant. De tafels worden niet snel afgeruimd, frisdrank wordt niet op tijd aangevuld (water uit de tap ipv frisdrank). Het personeel is chagrijnig als je hen iets vraagt. Wat een enorme teleurstelling.

29 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Gezellig en goed

Het was de tweede keer dat wij hier waren, en het eten was weer net zo goed als de eerste keer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En hoewel het heel erg druk was, had je daar geen last van

2 novembre 2024
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più