Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,2

Scarso

TrustScore 2 su 5

18 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Verjaardagsfeestje hier gevierd

Verjaardagsfeestje hier gevierd. Beloftes worden niet nagekomen. Geen tintje feestelijkheid en gedoe over ijsfonteintjes. Als je voor een slechte service veel geld wil betalen is dit de perfecte plek om iets feestelijks te vieren. Daarbij werd onze klacht niet genoeg serieus genomen. Wij komen hier nooit meer. Woodstone heeft voor voor ons echt afgedaan. Wij besteden ons geld hier niet meer en raden ieder aan een bezoek aan deze keten te skippen. Jammer!

7 giugno 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Service slecht en duurde erg lang …

Werden aan tafel gezet en alle tafels om ons heen stonden. Nog vuile was . We hadden gelijk menu kaart gehad maar duurde nog 25 min voor dat we wat te drinken konden bestellen . Er was genoeg personeel maar gebeurde weinig , was ook niet druk ( waarom alles nog vies en waarom zolang wachten op de service te bieden . Daarnaast ging iemand eerst de tafel naast ons schoonmaken veegde alles op tafel op de grond , stuk tomaat op mijn schoen . En vroeg tijdens het schoonmaken van die tafel of wij wat wouden drinken . Er gingen ook zelfs
Mensen weg die nog niks besteld
Hadden . Duurde te lang zeiden ze . Ons voorgerecht was prima hoofd gerecht droop het vet ervan af . Dat was jammer . Vond het gewoon alles bij elkaar geen voldoende service met genoeg mensen was ver te zoeken . Liep ook een grote jongen rond met baard die keek allen maar rond en zat diverse tafels af te stellen . Erg jammer van zo een mooie tent . Kom speciaal uit lelystad naar jullie toe al vaker gedaan maar dit was echt slecht . Vond het niet gezellig en zonde van me geld

28 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Bizar slecht.

Gisterenavond in Woodstone Hoofddorp geweest. Geen idee hoe het eten smaakt want we kregen het niet. Na 1, 5 uur wachten vertelden ze doodleuk dat de bestelde Pizza 's niet kwamen. Huh? De serveerster wist niet waarom. 'Er komen gewoon geen pizza's meer door'. Er stond een giga stapel afhaaldozen klaar dus IK weet wel waarom. Als dank dat we 1,5 uur voor Jan Doedel aan tafel zaten mochten we nog wel de drankjes afrekenen. Het broodje vooraf kregen we gratis. Hallelujah. Als je je avond uit wil laten verpesten moet je naar Woodstone gaan. Ze zijn er verrekte goed in.

22 novembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Geen hondje toegestaan

Helemaal nergens staat op de website dat honden niet zijn toegestaan in het restaurant. Ook niet bij reservering aangegeven en dan sta je daar. Sowieso niet meer van deze tijd. Dus naar Sapori da Stefano gegaan, die doen niet moeilijk en heerlijk gegeten.

1 novembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Te weinig voor te veel geld

De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal zoek:
* de bruschetta à € 8,50 bestond uit een minuscuul broodje met wat stukjes tomaat;
* de knoflook gamba's à € 10,25 waren op de vingers van 1 hand te tellen en gingen vergezeld van een miezerig stukje stokbrood;
* de portie ovengebakken champignons à € 8,95 was eveneens zeer bescheiden;
* de pollo pesto à € 17,95 bleek vooral veel pasta te bevatten met kleine stukjes kip en het dreef in de saus (leek wel soep).
* de bestelde karaf plat water bleek uit een fles Chaud bl. à € 6,95 te bestaan!
We waren een paar jaar niet geweest, waren anders dan voorheen verplicht te reserveren en hadden een hoge verwachting. Helaas een teleurstellende ervaring, nooit meer naar Woodstone! Gelukkig zijn er in Hoofddorp inmiddels genoeg, concurrerend geprijsde, kwalitatief goede alternatieven.

2 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ronduit slechte service en bejegening

Onlangs hadden we een bijzonder teleurstellende ervaring bij dit restaurant, wat jammer is, aangezien we hier jarenlang met plezier kwamen. We hadden online gereserveerd voor 20:15, maar bij aankomst verliep alles verre van soepel.

Bij binnenkomst werd ons direct op een haastige en onvriendelijke manier verteld dat we snel moesten bestellen omdat de keuken om 20:30 zou sluiten. Dit was een verrassing, aangezien het restaurant officieel geopend is tot 22:00. De medewerker die ons hielp was duidelijk gehaast en allesbehalve gastvrij. We kregen het gevoel dat we eerder een last waren dan gewaardeerde gasten.

Toen de pizza werd geserveerd, was het meteen duidelijk dat deze zonder zorg en aandacht was bereid. De pizza oogde haastig in elkaar gezet en de smaak liet ernstig te wensen over – iets wat we hier niet gewend waren na jaren van positieve ervaringen.

Gedurende het eten probeerden we de aandacht te trekken van een van de vele medewerkers, maar niemand leek oog te hebben voor de weinige gasten die er waren. Op dat moment waren er slechts twee tafels bezet, waaronder de onze. In plaats van aandacht te besteden aan de gasten, waren de medewerkers druk bezig met schoonmaken en opruimen, ondanks dat het nog maar 20:55 was. Dit gaf ons het gevoel dat we niet welkom waren en dat het personeel vooral naar huis wilde.

Toen we uiteindelijk besloten om de rest van de pizza mee te nemen, gaven we dit duidelijk aan bij een medewerker. De pizza werd meegenomen, maar tot onze verbazing zagen we deze nooit meer terug – de pizza bleek te zijn weggegooid.

Bij het aankaarten van deze fout bij de leidinggevende, stuitten we op een houding die de hele ervaring nog verder verslechterde. De leidinggevende was ronduit onbeschoft en toonde totaal geen begrip of empathie voor onze situatie. Toen we aangaven dat we niet voor de volledige pizza wilden betalen, omdat deze zonder overleg was weggegooid, werd dit onmiddellijk van tafel geveegd. Zijn reactie was dat we er toch “een paar hapjes van hadden gegeten”? Deze opmerking werd op een denigrerende toon gebracht en telkens als we iets probeerden uit te leggen, werden we in de rede gevallen. Er was geen enkele vorm van gevoelsreflectie of klantvriendelijkheid te bespeuren.

Tot overmaat van ramp weigerde hij ons de naam van de manager te geven toen we hierom vroegen. Dit maakte het voor ons duidelijk: klantvriendelijkheid en service staan hier niet hoog in het vaandel.

Kortom, deze ervaring was een complete afknapper. De arrogantie en desinteresse van zowel het personeel als de leidinggevende zorgden ervoor dat wij hier nooit meer terugkomen. Dit restaurant heeft, in onze ogen, volledig afgedaan.

29 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Vestiging Almere.

Vestiging Almere.
Gisteren met 2 personen tonijnpizza gegeten.
Viel erg tegen. Beide pizza’s erg karig belegd met een paar olijven en een beetje tonijn uit blik. Verder waren beide pizza’s erg zompig in het midden. Geen aanrader.
Het personeel was erg attent.

19 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Woodstone Haarlem

Woodstone Haarlem, echt heerlijke pizza's. We hebben alle 6 genoten. De wijnen ook echt lekker, ik had de primitivo.
Absoluut aanrader, hier ga ik terugkomen.

10 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Wat een treurigheid

1,5 week geleden gereserveerd. Ruim op tijd aanwezig (18:05 u) Na het eten zouden we naar een voorstelling in theater de Meerse gaan. Die voorstelling begon om 20:15u. Bij Woodstone kregen te horen dat ‘het iets langer’ kon duren voordat we onze pizza’s kregen. Dat ‘iets langer’ werd ruim VIJF kwartier. Er was namelijk een grote take-away-bestelling binnengekomen. Het was, aldus de bediening, ook een beetje onze eigen schuld dat het zo lang duurde, omdat… wij eerst een mandje brood hadden besteld (ik verzin dit niet!!) Overigens waren er meer gasten met hetzelfde probleem.
Pizza kwam uiteindelijk en viel zwaar tegen. Te kort in de oven en ingrediënten waren er overheen gevlogen. Pizza’s naar binnen moeten schrokken, want de cabaretière stond al klaar. Als pleister op de wonde kregen we een drankje van de zaak.
Ons advies: eet vooral thuis, of bestel een take-away die je vervolgens aan je eigen tafel in het restaurant laat bezorgen. Kennelijk vindt Woodstone Hoofddorp de take-away economisch aantrekkelijker dan plate-service. Niet zo handig als je tegenover een theater én een bioscoop zit.

4 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Vrijdag 11 okt.daar met 3 vriendinnen…

Vrijdag 11 okt.daar met 3 vriendinnen gegeten, van tevoren gereserveerd.
Voorafje ging goed, daarna lang moeten wachten op.hoofdgerecht.
Er was tijdsdruk, we moesten naar een voorstelling. Na paar x vragen kwam het eten
Ravioli met lobster, deze was hard, niet gaar. 1x salade met geitenkaas: leek een zak gemengde sla zo op bord uitgeschud, paar stukjes appel en koud geitenkaasje erop.
Tot 2 x toe tegen serveerster gezegd wat de klachten waren, antwoord was, dat zij er niets aan kon doen.
Aangegeven dat zij dit aan de manager door moest geven.
Geen actie werd er verder ondernomen.
Achteraf zagen we op nota dat er een drankenronde was gecrediteerd, dit was ons niet verteld.
Maar eten was slecht, niet de drankjes!
Slechte zaak, ons zien jullie niet meer.

11 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Wat een tegenvaller!

Met 3 personen gaan eten bij Woodstone Almere, het was erg druk, dus het duurde wat langer.
De pasta werd lauw geserveerd en de bestelde pizza was niet rond maar ovaal met aan 1 kant een keiharde korst, dat "hoorde niet" volgens het personeel maar ze konden er niks aan doen.
Voor mij geen tweede keer meer.

16 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

We kwamen lunchen in Almere Woodstone

We kwamen lunchen in Almere Woodstone. Het rook er naar chloor niet fijn.
De ober kwam met een nat t-shirt ons bedienen, ziet er niet fris uit ( heeft hij net de wc staan schrobben ivm de chloor lucht?)
De broodjes die we besteld hadden waren zielloos, de ingrediënten die er op zaten waren oke, maar het geheel was niet lekker.
De koffie was wel lekker met het Italiaans koekje erbij.
Vroeger hebben we hier lekkerder gegeten.

5 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

AANRADER!AANRADERWij komen uit Den Haag en…

AANRADER!!Wij komen uit Den Haag en gingen er eten, voorafgaand aan theaterbezoek. Onze zoon had ons dat geadviseerd op basis van zijn eerdere zeer goede ervaring! Wij hebben genoten van nacho's vooraf en een super pizza met o.a. geitenkaas en pestocreme!! Heerlijk!!! Bediening was vlot, erg vriendelijk en heel attent. Een heel fijne zaak, jammer dat deze niet wat dichter bij Den Haag is.

3 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Woodstone Hoofddorp.

Gegeten bij Woodstone in Hoofddorp omdat de vestiging in Haarlem al vol zat.
Restaurant ziet er netjes uit en is ruim opgezet.
Tafel gereserveerd voor 5 personen. We kregen een krappe tafel voor 4 personen vrijwel naast de ingang waar nog even een bestek setje bij gelegd werd.
Bij het serveren van het drinken (waarom moet er vanuit een flesje op tafel worden ingeschonken?) ging er een flesje frisdrank om op het dienblad waardoor 1 persoon van ons gezelschap een flinke natte broek kreeg. Duurde even voordat excuus gemaakt werd!! Verder werden er 4 pizza's geserveerd en bleek dat de 5e pizza nog in de oven moest.
Ook was de zeep in het herentoilet volledig op. Slechte zaak, beetje ongeïnteresseerd personeel. De Pizza's waren ook vrij vlak van smaak.
Gelukkig was de glutenvrije pizza prima want de persoon in kwestie heeft een allergie en had geen last gekregen. Maar vanwege de ervaring hierboven ga ik hier niet zo snel meer eten.

15 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Laatste keer hier gegeten

Wij hebben op 2e kerstdag in woodstone Hoofddorp gegeten.
Om 18:00 was het focaccia brood al op, ook de carpaccio was op.
Personeel loopt zonder naar de gasten te kijken langs de tafels, moesten zelf vragen of de lege borden een keer opgehaald konden worden.
Heb al vaker slechte ervaringen hier gehad, dit was voor ons echt de laatste keer dat we hier zijn gaan eten. Ook te veel wijn op de rekening gezet, dus daar ook weer achteraan moeten gaan. Slechte ervaring al met al!

25 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Gegeten bij Woodstone Almere.

Gegeten bij Woodstone Almere.

Eten was erg lekker, goeie pizza's! Dat vond mijn vriendin en schoonmoeder ook. Alleen service wat minder. Je merkt dat ze veel jongelui hebben aangenomen die zij niet goed getraind hebben. Tafel werd na het eten en bij brengen van het toetje niet even schoongemaakt, werd niet meer om drinken gevraagd, toetje werd al bijna meegenomen terwijl we er nog van aan het eten waren.

Dat was wel jammer.

21 luglio 2021
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più