Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

The quality of everything I have purchased from Tilly has been excellent. I have been using wooden and bamboo cooking and serving utensils for around 50 years. Tilly's wooden utensils are the most f... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

They were incredibly responsive and helped me with my issue immediately. And did it with grace. I can only say one thing, simply wonderful customer service! Thank you.

Valutata 5 stelle su 5

Working from home more often now as a result of the ongoing Covid uncertainty, I thought I'd spruce up my home office desk a bit. Purchased the classic desk mat and desk organizer and I love both of t... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Not an Australian Company. They maintain a PO box in Australia to mislead customers. > Australian Customers received an email for 'Memorial Day' 25th May to "honor the brave men and women who have se... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

3,7

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

123 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 14% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,7

Tutte le recensioni

(123)

33 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Poor and uneven edging on placement

My friend raved about the tilly placemats and coasters, so I bought them. I was very disappointed when I received them because they are not all the same size and the edging cutting is terrible and uneven!! They are quite pricey for plastic, and I would have expected better quality.

19 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Dear Louise,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.
At Tilly Living, we strive to deliver high-quality products and top-notch customer service, so we are disappointed to hear that we fell short when the product arrived as you have described.

However, we are glad you reached out and happy to hear that our fantastic customer service portal was able to quickly resolve the issue by sending you a free replacement.

Please note that we take customer satisfaction and the quality of our products very seriously, we are sorry that this one managed to slip through our QC process, we will review our QC protocols to make sure this does not happen again.

We have measures in place to ensure that customers are protected in situations like this for example if products arrive damaged during transit or fail quality control. We appreciate your trust in our brand, and we hope that you will give us another chance to impress you in the future.

Thank you for your support and for choosing Tilly Living, please feel free to reach out anytime.

Warm regards,
Michelle
Tilly Living Team

Valutata 4 stelle su 5

I received the replacement ladle for the one that broke during shipping,

I received the cooking utensils I had ordered. Unfortunately, the ladle broke in transit. I contacted the customer service department, and, very expeditiously, they shipped a new one to me at no extra cost.
The utensils look beautiful! However, my wife and I do a lot of cooking and how they will endure some rigorous use remains to be seen.
To be continued. . .

8 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Dear Rodrigo,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you have received the replacement ladle for the one that broke during shipping, and that you have received the cooking utensils you ordered.

We are sorry to hear that the ladle broke in transit, but we are glad that our customer service department was able to assist you promptly and send a replacement at no extra cost.

We appreciate your feedback about the utensils, and we understand that they will be subjected to rigorous use in your household. Please be assured that our products are made with high-quality materials and are designed to withstand everyday use. However, if you encounter any issues with your purchase, please do not hesitate to reach out to us, and we will do our best to resolve the issue.

Thank you again for choosing our products, and we hope that you and your wife enjoy using them for many years to come.

Best regards,
Michelle
Tilly’s Customer Service Team

Valutata 1 stelle su 5

One of the worst experiences buying…

One of the worst experiences buying home products. I ordered a birthday present and it never showed up. The courier was dishonest saying he was delivering it when it was never delivered Tillys customer service, was asking me to wait 20 days to except the return back to them and then wait another 20 days to mail it back to me with the same courier.

I am in the wholesale retail business as well and I know that you never want to lose a customer or give a customer a reason to give a bad review. I think they could’ve worked harder to resolve the issue.

4 novembre 2022
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Dear Michelle,

We apologize for the inconvenience you have experienced with your recent order. We understand that you were expecting a birthday present which unfortunately did not arrive, and we are sorry for the disappointment this has caused.

We want to clarify that we have no control over the local couriers and their delivery process, and it is not uncommon for delivery attempts to fail due to various reasons beyond our control. After multiple failed delivery attempts, your parcel was marked as "returned to sender." When we were able to confirm it we issued a full refund on November 7th.

We understand that waiting for the return of the parcel can be frustrating, and we apologize for any inconvenience caused. However, as per our standard policy, we ask customers to kindly wait for up to 20 days to allow the couriers such as USPS time to deliver the return to sender item back to our facilities. We appreciate your patience and understanding in this matter.

Customer satisfaction is our number one priority, and we regret that we were not able to meet your expectations. We assure you that all parcels that are in transit, such as this one, are protected by our guarantees, and we take full responsibility for any issues that may arise.

We are sorry that your experience with us has been less than satisfactory, and we hope that we can have the opportunity to make it up to you in the future.

Sincerely,
Michelle
Tilly's Customer Service Team.

2022-10-28
00:01:04delivery returned
2022-10-27
22:02:38courier at delivery location
13:37:54courier picked up the order and actively on his way to delivery location
13:37:50courier at pickup location
12:57:15courier actively on his way to pickup location
2022-10-25
22:03:55redeliver
20:13:59courier at delivery location
14:23:17courier picked up the order and actively on his way to delivery location
14:23:12courier at pickup location
13:22:14courier actively on his way to pickup location
2022-10-24
19:57:21redeliver
2022-10-23
23:07:14courier at delivery location
14:12:12courier picked up the order and actively on his way to delivery location
14:12:05courier at pickup location
12:33:31courier actively on his way to pickup location
2022-10-22
21:19:56package_accepted

Valutata 5 stelle su 5

I appreciated the quick and caring…

I appreciated the quick and caring customer service I received when I was trying to understand the tracking process. The product arrived quickly and is excellent quality. It was a gift and the person that received it said it was packaged beautifully. I would recommend buying this product to anyone.

25 ottobre 2022
Non scritta su invito
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Thank you so much for the lovely review! We appreciate your support!

Valutata 5 stelle su 5

Beautiful tea set

My beautiful tea set arrived reasonably quickly and extremely well packaged. The box was ripped and banged up but the excellent internal packaging saved it. I would happily order from Tilly Living again

20 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Thank you for your kind words! We are a small business and always appreciate the feedback! Customer satisfaction is our number 1 priority.

Valutata 5 stelle su 5

I love love Tilly's products

I love love Tilly's products. I wasn't expecting what I have and I was so pleased with what I've got. 100% happy customer

18 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Thank you for your kind words! We are a small business and always appreciate the feedback! Customer satisfaction is our number 1 priority.

Valutata 5 stelle su 5

GREAT CUSTOMER SERVICE

I made the mistake of transposing the street address of my apartment with the delivery address - and my order was despatched to an address that didn't exist.
Completely my fault! The customer service team at Tilly's sorted it out for me. They located the parcel and organised a re-despatch. Really polite and kind - when the mistake was mine.

25 giugno 2022
Non scritta su invito
Logo di Tilly Living

Risposta di Tilly Living

Thank you for your kind words! We are a small business and always appreciate the feedback! Customer satisfaction is always our number 1 priority :)

Valutata 5 stelle su 5

Good service

I ordered some wooden kitchen tools for my daughter. They were dispatched promptly and arrived in good time. I took advantage of a discount on another set at the same time. These were dispatched but didn’t arrive. Tilly Living we’re very helpful and communicated well with me to try and work it out. They eventually refunded my money. 6 months later the product arrived in good condition. Tilly was great to work with.

29 marzo 2022
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Very disappointed

UPDATE 12/19/21: I received a very nice note from Customer Service. They notified me that replacement items have been sent.

I was so excited to order from this company! I ordered 3 of the 7 piece wooden utensil sets and a set of the gold candle holders. Two different utensils arrived cracked. Several other utensils were not smooth. One of the candle holders arrived broken in half. I have contacted customer service multiple times about replacements or a refund, and have received no response. Unfortunate as these were intended to be Christmas gifts. I will not be reordering...

18 dicembre 2021
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più