The iFISH Store Recensioni 

5169
•
TrustScore 4.5 su 5

4,6

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I had a great experience using iFish. I had made an error upon placing my order and customer service directly called and emailed me to resolve the error before my shipment was delayed and even gave me... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Every single time I order new fish for my I am blown away by the color and quality. The cichlids are too quality and always arrive healthy. To date I have not lost any fish to shipment issues. Nor wi... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

One of the best merchants I have delt with, in the aquarium hobby industry. The staff in customer service worked with me to insure I purchased the best-fit livestock for my aquariums. Great communic... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

My fish was healthy in thriving. I was nit happy with the delivery free. That's expensive when my fish was only 10 dollars then I paid 49.99 for a delivery fee. I won't be ordering from here again!!

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di pesci tropicali
  2. anche in
  3. Negozio di animali

Scritti dall'azienda

The iFISH Store provides one of the widest selections of freshwater aquarium and pond fish available online today. We have been providing freshwater fish to aquarium and pond enthusiasts for over 20 years. Here's what you can expect from The iFISH Store: High Quality Fish / Low Pricing / Fast, Low Cost Shipping / Superior Customer Service Following quarantine, all shipments are sent via FedEx Overnight at a flat rate on all orders regardless of size. Interested in something you don't see in our store? Contact us at info@theifishstore.com or 516.524.6423 and just ask!

Live Arrival Guarantee

We follow stringent pre-shipment quarantine, packaging and Overnite Shipment procedures to guarantee live arrival of your fish.

We follow stringent pre-shipment quarantine, packaging and Overnite Shipment procedures to guarantee live arrival of your fish.
In the unlikely event that you receive a perished fish, do not worry. You can choose to receive a refund or receive a credit on your next order.

Informazioni di contatto

4,6

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

5K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,6

Tutte le recensioni

(5169)

318 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I ordered two 3" discus

I ordered two 3" discus. One was barely alive when it arrived but only lived a few minutes after being acclimatized to my water. I took a picture of it and sent it to Valerie who said they would replace it. The other one was stronger and a little bigger and is thriving. Valerie is wonderful to work with. I am hoping to upgrade to a 4" discus for the replacement and waiting to see if they get one in. Very satisfied. This is my second order and I am happy with their service!

3 agosto 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Jon;

Thank you for ordering with us again! We’re sorry one of your discus didn’t make it, but we’re glad the other is thriving. We appreciate your patience while we work with you on the replacement and hopefully find the right 4” discus for your upgrade. It’s always a pleasure helping you, and we’re grateful for your continued support!

Valutata 5 stelle su 5

I recieved the fish very fast

I recieved the fish very fast. Both fish were healthy and what i ordered. The only thing is that they were slightly smaller than expected but that was ok. They have grown fast. Thanks

27 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Adam;

Thanks for giving us a try! We’re glad your fish arrived healthy and ready to go. We appreciate your understanding on the sizing, and it’s great to hear they’re already growing fast! Thanks again for your order, and happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

Totalmente satisfecho

Contento, con los peces que pedí, se ven muy saludables.
La entrega de acuerdo con lo que te dicen.
Totalmente satisfecho.

3 agosto 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hola Gabriel;

¡Muchas gracias por su reseña! Nos alegra saber que sus cíclidos y bagres llegaron saludables y que todo salió según lo esperado con la entrega. Agradecemos mucho que haya confiado en nosotros y esperamos poder ayudarle nuevamente en el futuro. ¡Feliz acuariofilia!


[Thank you so much for your review! We’re glad to hear that your cichlids and catfish arrived healthy and that everything went as expected with the delivery. We really appreciate you giving us a try and hope we can help you again in the future. Happy fishkeeping!]

Valutata 5 stelle su 5

I was scrolling on my Phone 1 day and…

I was scrolling on my Phone 1 day and came across a store that sold the kind of fish I like I fish store. So I connected with them picked out some fish
12 to be exact and they gave me 2 more. The fish are doing well. I go down and see Em every day. They eat a lot, but that's fine. The fish are doing fine. I will buy more sometime soon.

3 agosto 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Della;

Thanks for giving us a try! We’re glad your African Cichlids are doing well and enjoying their meals! It sounds like they’ve found a great home. We really appreciate your business and look forward to helping you add a few more to the tank sometime soon. Until then, happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

Fish arrived healthy and strong,would…

Fish arrived healthy and strong,would recommend Ifish to anyone,will probably order some more come spring

3 agosto 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Daniel;

Thanks so much for ordering with us again! We’re glad your Goldfish arrived healthy and ready to go. We really appreciate the recommendation and your continued support. We’ll be here when you’re ready to add a few more in the spring. Until then, happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

Fair prices very healthy fish and fast…

Fair prices very healthy fish and fast delivery

29 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Ricardo;

Thanks so much for the review! We’re glad your African Cichlids arrived healthy and ready to go. We really appreciate your business and hope we can help you again in the future. Happy fishkeeping!

Valutata 1 stelle su 5

I had a fish die in the bag and never…

I had a fish die in the bag and never got a refund

27 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Zachary;

We’re very sorry! This slipped through the cracks on our end, and we apologize that your refund wasn’t taken care of sooner. We’ve issued the refund for the Bumble Bee Catfish that arrived deceased. We appreciate you bringing this to our attention and hope the rest of the fish and invertebrates in your order are doing well.

Valutata 5 stelle su 5

The transaction was very smooth

The transaction was very smooth. I received my order on the day I requested. All the fish looked well upon arrival. I'd definitely recommend purchasing your fish from this company.

27 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi James;

Thanks so much for giving us a try! We’re glad everything went smoothly and everyone arrived looking good. We really appreciate the recommendation and hope to see you back again. Happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service

Excellent service ! excellent fast delivery !

27 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Diana;

Thanks for ordering with us again! We’re glad everything went smoothly and your bettas and catfish arrived quickly. We really appreciate your continued support and hope we can help you again in the future. Till then, happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

Fish are all looking good two days…

Fish are all looking good two days later. Arrived in a cooler with a ice pack due to it being very hot. Happy with my purchase from Ifish.

20 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Thanks for the great review! So glad to hear all your fish arrived safely and are still doing great. We really appreciate you giving iFISH a try. Enjoy your new fish, and happy fishkeeping!

Valutata 4 stelle su 5

ordering

ordering , communication delivery all good. One of two fish I ordered died. ( I ordered 24 total 2 from i fish 22 from another online vendor . Only one died . Will try them once more

22 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Cory;

Thanks for giving us a try and for sharing your experience. We’re glad the ordering, communication, and delivery went well, but we’re sorry to hear you lost one of your cichlids. Thank you again for giving us a try, and we appreciate the opportunity to earn your confidence on your next order.

Valutata 5 stelle su 5

Easy site to navigate

Easy site to navigate, fish arrived alive and beautiful. Just a great experience all around!

20 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Darren;

Thanks for the great review! We’re happy to hear everything went smoothly and that your fish arrived nice and healthy. We appreciate you giving us a try, and hope to see you back again. Happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

Shipping was quick and fish arrived in…

Shipping was quick and fish arrived in great condition!

20 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Wayne;

Thanks for ordering with us again! We’re happy to hear your fish arrived quickly and in great shape. We appreciate your continued support. Happy fishkeeping!

Valutata 2 stelle su 5

Not worth it for the costs or lack of quality.

Delivery was as scheduled but quality of discus was not ad good. Volors were not as shown on pictures and mostly pretty dull looking. Three died within days after arrival and one is looking very thin and not eating as it dhould slthough I have tried everything. Just not worth the shipping cost to lose half the fish after arrival. I followed installation instucktions exactly and am not an inexperienced owner.

20 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Sylvia;

We’re sorry to hear you’ve had trouble with some of your fish. We always encourage our customers to contact us at the first sign of any health concerns, as we’re happy to help assess the situation and offer recommendations that may help turn things around. Fish can sometimes arrive looking dull or washed out from the stress of shipping, with their colors improving as they settle in and acclimate. We wish we’d had the opportunity to help when you first noticed the issues. Please feel free to reach out to us so we can take a closer look at what may be going on with the remaining fish.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic customer service!!

Fantastic customer service!!! Great guy
However both fish died a week after i received them. Would still purchase from them!

20 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Thank you for the kind words about our customer service. We’re very sorry to hear that both fish passed a week after arrival. We always encourage our customers to reach out at the first sign that a fish isn’t doing well. We’re more than happy to help assess what may be going on and offer recommendations that may help the fish recover.

We really appreciate your willingness to give us another try, and we hope your next experience is a much better one. Thanks again for your gracious review!

Valutata 5 stelle su 5

My experience was very good

My experience was very good. The fish came in very healthy looking good and are still doing well.

13 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Marlene;

Thanks so much for the 5-star review! We’re glad to hear your gourami arrived healthy, and are still doing well. We appreciate you giving us a try, and we hope you enjoy them for years to come. Thanks again, and happy fishkeeping!

Valutata 5 stelle su 5

My Beautiful cichlids

I’ve ordered three times from iFISH and has been very pleased with the quick delivery of my beautiful cichlids. The customer service team is amazing the quality of service they offer is outstanding. I’ve reached out and they responded right away of the loss of my fish and showed concern and offered support and refund. I look to continue business with this business for my future fishes.
Thank you

14 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Thanks for your continued support! It means a lot to hear you’ve had great experiences with all three of your orders. We’re glad your African Cichlids arrived healthy and that our team was able to help when you needed us. We really appreciate your kind words and look forward to helping you in the future. Thanks again, and happy fishkeeping!

Valutata 3 stelle su 5

When my fish arrived

When my fish arrived, there was a dead fish in the bag looks as though he could have been dead for days and also there was like a 4 inch piece of plastic bag. Also, in there with the fish, I text a picture of the fish in the plastic and never got a response. Not good for customer service

13 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Steven;

We’re very sorry to hear about this. We don’t seem to have received the text or photo you mentioned, and we apologize that you were left feeling like we didn’t respond. Could you please resend the photo by email to info@theifishstore.com? We’ll be happy to look into what happened and work with you to get this resolved. We appreciate you bringing it to our attention.

Valutata 5 stelle su 5

The fish were healthy upon arrival

The fish were healthy upon arrival, thanks to the careful packaging and shipping. They are doing great!

8 luglio 2026
Logo di The iFISH Store

Risposta di The iFISH Store

Hi Pam;

Thanks for the great review! We’re happy to hear your fish arrived healthy and are doing well. We appreciate you giving us a try, and we hope to see you again. Thanks again, and happy fishkeeping!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più