Useless POS delivered somewhere my package and now I need to look for it. Even tho I indicated on which floor we live, the eunuch just dropped the item somewhere and now it cannot be found. If p... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Tegenwoordig worden de bestelling bij Aliexpress door Peddler.com bezorgd. Ze geven een datum aan dat ze langs zouden komen tussen 09.00 uur tot 21,00 uur. (?????)... Leggi di più
Wat een waardeloze koeriersdienst. De bezorgdatum is inmiddels al 2 weken voorbij en nog steeds geen enkele update of duidelijkheid over waar mijn pakket blijft. De klantenservice is totaal niet ber... Leggi di più
Third time in a row, Peddler claims a package was delivered while I'm not at the delivery address. Have done two police reports and gotten two refunds for the first two parcels so far. Filing complain... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Onbetrouwbare status en tegenstrijdige klantenservice
Pas op met Peddler Express. Mijn pakket werd in de tracking gemarkeerd als 'geleverd' en 'persoonlijk ondertekend'. Dit was absoluut niet waar; wij waren de hele dag thuis en er is niemand geweest.
Na contact met de klantenservice kreeg ik een bizar antwoord: plotseling waren er "3 pogingen" gedaan en was het pakket al retour gestuurd. Ze spreken hun eigen trackinginformatie dus glashard tegen. De GPS-gegevens die ze claimen te hebben, weigeren ze te delen.
Het lijkt een standaard werkwijze om 'geleverd' te scannen terwijl er niets gebeurt. Zeer onprofessioneel en frustrerend voor de ontvanger die met de brokken zit bij de webshop.
Slechte bezorgleverancier
Slechte bezorgleverancier , 5 pakketten staan op afgeleverd maar heb ik nooit mogen ontvangen !
Liegen over levering van pakjes
Ze kunnen kennelijk niet lezen en daarbij liegen ze over het feit dat ze iets afgeleverd hebben. Ze zeggen van wel en op de video is niets maar dan ook niets te zien.
Of je ziet ze uitstappen naar de achterdeur van de auto lopen en weer instappen en wegrijden zonder ook maar met een pakje in beeld te zijn geweest. Echt schandalig.
Nog nooit zo een slecht koeriersbedrijf meegemaakt.
Pakket is nooit geleverd.
Pakket is nooit geleverd.
Klantenservice doet niks na vragen.
Dit bedrijf is zo slecht dat als ik weet dat via Peddler word bezorgd ik het product niet bestel omdat het niet word bezorgd.
Pakketje nooit aangekomen
Ik kreeg het bericht dat mijn pakket zou zijn afgeleverd. Er is nooit aangebeld. Ook niet rondom het gebouw of bij de buren. Het duurt heel erg lang voordat je een antwoord van ze krijgt via de mail. Nu al 1 week aan het wachten om te kijken waar mijn pakketje zou zijn beland. :(
Raad ze niet aan.
Waar is de tijd gebleven dat als er iets afgeleverd moet worden dat ze bij je aanbellen en wachten tot je de deur open doet?Bij deze organisatie gebeurt die helemaal nooit.Of ze gooien het voor je deur,proppen het in je brievenbus ook al past het niet,of ze bezorgen het heel ergens anders of soms helemaal niet.Soms als je niet thuis bent ontvangen je een mail,30 seconden later dat ze het hebben afgeleverd.Dit kan toch niet de bedoeling zijn.Echt ondermaatse bezorgservice en van. Peddler.
Niet bezorgd en slechte communicatie
Vandaag kreeg ik een mail met het bericht dat mijn pakketje bezorgd zou zijn. Dat is dus niet het geval. In de mail staat een mailadres waar je een bericht naartoe kunt sturen als je een urgente vraag hebt. Tot nu toe geen enkel antwoord. Geen idee waar mijn pakketje is. In ieder geval niet bij de directe buren
Levering
Door alle reviews was ik bang dat ik mijn pakketje niet zou krijgen. Hij zou eerst vrijdag komen, maar toen ging hij weer mee terug naar het depot.
Nu, maandag, is hij wel bij mij aangekomen!
Ook heb ik een paar keer geprobeerd de klantenservice te contacteren, eerst werkte dat niet maar ik heb toch wel een mail terug ontvangen van de klantenservice.
Why is company still in business?
I am baffled that a company like this is still in business. For 6 days now I have been getting messages that my parcel will be delivered between 09:00 and 21:00 o’clock. Sometimes I get a message that it out for delivery twice a day. The second time I get the message, minutes later, they apparently „ missed“ me. Plot twist: I was always at home. I wonder what these delivery drivers doing all day driving around with the parcels they never attempt to deliver. As you can imagine, Their customer service is non existing. Worst delivery service I had to deal with in the northern and eastern hemisphere.
Ik ben all 7 dagen aan het wachten nog…
Ik ben all 7 dagen aan het wachten nog steeds geen pakketje ook helpdesk doet niks all 3 dagen geen reactie en de bezorgtijd doet niet updaten echt slechste bezorgbedrijf ooit
Eerste pakket werd niet afgeleverd met…
Eerste pakket werd niet afgeleverd met de melding "adres niet gevonden", 2,5 week later uiteindelijk alsnog geleverd. Tweede pakket werd niet afgeleverd met de melding "niet thuis" terwijl ik gewoon de hele dag thuis was en zit nu al 2 weken te wachten tot deze opnieuw word ingepland. Als Vinted zijnde zou ik echt met een andere pakket dienst samen gaan werken
Zeer frustrerend
Zeer frustrerend. Ze sturen een tracking en dan op het laatste moment komen ze ineens bezorgen als ik er niet ben. Geen enkele wijze om snel met ze in contact te komen. Ook kun je zelf de datum niet wijzigen. En ook, ik zit nu de hele dag op de tweede bezorging te wachten, en ineens veranderen ze de bezorgtijd...!! Dat kan toch gewoon niet??!!
Geen aflevering gedaan
De communicatie lijkt allemaal leuk. Wordt van alles keurig op de hoogte gehouden...Tot het punt van afleveren. Er is een bericht dat ik mijn pakket zou hebben ontvangen en er voor is getekend (18-03-2026 11.01). Niets van dat alles, echtgenoot was thuis, de bel is niet gegaan. Deurbelcamera nagekeken en van 10.55 - 11.05 niemand langsgekomen, laat staan voor de deur geweest.
WAARDELOOS!!!!!!
Vreslijke bezorging waar je veel geld voor betaald, pakjes worden 'gewoon' ergens anders gebracht of toch naar een depot maar niet van je keuze, nee kilometers verderop terwijl de depot van de keuze tegelijk open is met die van 10 km verderop. Reageren nooit op email, helpdesk geeft ook nooit antwoord. Je bent gewoon en je pakje en je geld kwijt! Schandalig, ik ben ook iedereen aan het afraden hiervan gebruik te maken en dat lukt aardig!! Neem je verantwoording!!!
Reageren niet op je vragen/klachten
Reageren niet op je vragen/klachten, leveren pakketen op verkeerde adres, raken pakketen kwijt en contact is NIET mogelijk HOEZO kan zo'n cowboy bedrijf bestaan in nederland? als ik GEEN ster kon geven dan hadden ze 0 sterren gehad!
Ongelofelijk asociaal naar bedrijf.
Wat een ongelofelijk asociaal naar vervelend bedrijf.
Wat een slechte bezorging. Meerdere pakketten waarbij ze doen alsof ze langskomen, maar helemaal niet echt langskomen. Doen alsof ze bezorgd hebben, maar er helemaal niets bezorgd is.
Zeggen dat ze het in de brievenbus hebben bezorgd terwijl dit helemaal niet past. Gewoon alleen naar onzinnig nep gedoe.
Vervolgens nagenoeg niet bereikbaar. Ja weken later komt er een keer communicatie op gang en het enige wat ze doen is helemaal niets.
De verzender eist een verklaring dat het niet bezorgd is want de track en trace zegt dat het geleverd is.
Dat dit dus gewoon onzin is die track en trace en ondanks dat ze dit per email wel toegeven gaan ze dit niet aanpassen en zullen ze ook geen document overhandigen waarbij dit officieel wordt aangegeven zoals gevraagd door de verkoper.
Je blijft dus gewoon met lege handen achter.
Echt dit soort bedrijven moet meteen de markt weer verlaten. De ervaring die met de gevestigde bedrijven al niet altijd heel goed is wordt hiermee gewoon echt dramatisch.
Ik woon in een appartement blok met…
Ik woon in een appartement blok met verdiepingen, beneden zijn de brievenbussen, daar worden mijn pakketten gesmeten, 1 x buurman teruggebracht, andere x kwijt/weg.
Asociaal dus
Waardeloos
Overdag ben ik op kantoor. ‘S avonds thuis maar peddler geeft je een bezorgtijd van 9am tot 11pm. Hier kan je niks mee
Garbage delivery
Marked delivered for a packet that has to be signed, they claim they left it in the mailbox which they didn't do
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








