Mulsanne Insurance Company Limited Recensioni 

162
•
TrustScore 2 su 5

1,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

0 stars. Awful awful incompetent. No customer service skills. My 5 year old child could do a better job.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

After reading the reviews on here I was extremely anxious that I was going to be dragged through the mud with this company. How wrong was I!! My car was stolen on the 14/07/23 and my claim was handl... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

My claim has been ongoing since March with very poor communication and repeated delays throughout. Despite being repeatedly told to email for updates, I receive little to no meaningful respo... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Aimee, instead of writing absolutely pointless generic replies telling us to contact the claims team who will be absolutely useless.. Maybe actually try get these complaints escalated? There’s clear... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

1,8

Scarso

TrustScore 2 su 5

162 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

1,8

Tutte le recensioni

(162)

13 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I give this company 0 star

I give this company 0 star . Do not use , very bad customer service .. well I’ve had no co operation over a accident on 10/01/22.. car was written off (found out off garage as they wouldn’t answer to me) then had the cheek to up my price cause of a change of address.. now I don’t know what to do as they won’t pay out as the vehicle was financed by my partner . Even though the log book and insurance was in my name... can anyone recommend any solicitors as they can’t get away with this surely ?
Rachelle -

2 aprile 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Hi Rachelle,

Thank you for bringing this to our attention, I am sorry to hear that you have not been kept up to date with the progress of your claim. I have looked into this and your claim is being dealt with by your brokers claim provider, WNSA, they have assured me that the query regarding the finance has now been resolved and your claim is now progressing.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Terrible!!! Money grabbers.

Terrible, scamming company! Was insured by them via insure your motor. Quoted £88 a month with a £197 deposit which I thought was great so went ahead and paid the deposit... 3 days later get an email to say it is now £120 a month. Not what I signed up for and not what I paid a deposit for! According to the brokers it's because mulsanne have charged me £200 for putting in wrong claim dates on my application (how does anyone remember the exact date of claims that happend years ago) what does a date matter, atleast I have been honest with the claims! Insurers usually only ask month or year but they have asked the day month and year and you clearly need to be spot on or they will find something to add an extra charge!!! Never heard of a company charging so much to simply change a date. Also never ran this by myself as I'm really not in a position to pay £120 a month but I've already lost £200 with paying a deposit! Absolute joke, do not insure with this company!!!

Amy Duncan.

Policy number - 21030043120

30 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited


Hi Amy,

Thank you for bringing this to our attention. I have looked into this and can confirm that Mulsanne did not charge any additional premium following the minor amendments to your policy, any charges are solely those of your broker so I apologise if you were lead to believe otherwise. I would encourage you to discuss this further with them.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Clearly this company needs 0 star…

Clearly this company needs 0 star available to them given the 100% negative feedback! First of all they cancelled a policy and now want £900, we didn't ask them to cancel it they just did it, how can you demand £900 for a cancellation like for what when no more services are been provided! Now threats of court etc. Please avoid they are scammers, spend money with a decent company

30 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately, from the details provided I haven’t been able to locate a policy in order to review this.

For clarity on the charges please contact your broker, alternatively please do get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 5. Alternatively, you can email info@mulsanneinsurance.com.

Kind Regards, Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Terrible company so far but I'll give…

Terrible company so far but I'll give them chance to rectify any issues
Mulsanne lost a court case and have done nothing to settle so far. Seem to have put there head in the sand
All after there terrible driver wrote my car off.

16 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Morning,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately, from the details provided I haven’t been able to locate a policy or claim in order to review this. If you would like to discuss this further please contact our claims team on 01273 741 991 or claims@key.claims

Kind Regards,

Aimee

Valutata 5 stelle su 5

Very good and helpful

Had no problems at all with my policy! Good price, very helpful when I had to make changes and made me feel at ease

Would highly recommend to anyone looking for good insurance

9 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

Thank you for your review. I am pleased to hear that you are happy with both your policy and our service.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

This company is a complete scam

This company is a complete scam . I paid a deposit of over £500 and a so called broker . Sent me a photoshopped pdf as my insurance certificate. AVOID.

7 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon

Please be assured that Mulsanne Insurance is a genuine insurance company, and from your review it is a little unclear what your concerns are with Mulsanne. We are keen to discuss this with you so that we can check if you have a policy with ourselves. Please contact us on 0344 573 1241, selecting option 5. Alternatively, you can email info@mulsanneinsurance.com.

Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Complete scam

Complete scam , they don't accept the claim

3 marzo 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

I did respond to your previous review on the 16th December 2021 but as far as I am aware we have not received any contact from you. If you would like us to review your concerns then please get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 5. Alternatively, you can email info@mulsanneinsurance.com.

Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Daylight robbery

Daylight robbery! £300+ deposit and over £500 cancellation fee for one month's insurance. Do not use this company unless you enjoy being scammed.

21 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately, from the details provided I haven’t been able to locate a policy in order to review this. For clarity on the charges please contact your broker, alternatively please do get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 5. Alternatively, you can email info@mulsanneinsurance.com.

Kind Regards, Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Avoid Avoid Avoid!!!

I would love to give them zero stars.Horrible service.My car was destroyed by drunk driver.Ended with claim at my fault and new insurance with £3000 per year.
People should avoid this firm for 100%

31 gennaio 2022
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Morning,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately, from the details provided I haven’t been able to locate a policy or claim in order to review this. If you would like to discuss this further please contact our claims team on 01273 741 991 or claims@key.claims

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Scam company they stole from me

Scam company they stole £650 off me and the continue to demand a further £450 cancellation fee for 1 weeks insurance after quoting £1400 then increasing the policy by a further £1100 the week after and then increasing it another £400 the week after that, they are now threatening because I will not pay anything else. Noting but a scam company that will steal off you

24 dicembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Morning,

I have located your policy and asked your broker to contact you to explain their charges and reasons for any money owed. If you would like to speak to us in regards to your premium please contact us via info@mulsanneinsurance.com or 0344 573 1241, selecting option 5.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

RUDE

Rang them for a quote, ended up in the wrong department even though I followed their answering machine, anyway the guy answers and put me intentionally to Reception after explaining to him the department I was after. Finally, ended up in the right department and accidentally saw their rating here which is 100% Negative. I mean one really needs to try to 100% negative feedback. Scary stories here.. go elsewhere just as I have.

17 dicembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Morning,

I am sorry to hear that you have had a negative experience, however I believe it may be from another company. Mulsanne Insurance underwrites policies for a select number of brokers, and it does not have a reception to transfer anyone to, but if you would be so kind to provide the number you called we can investigate further for you. Our email address is info@mulsanneinsurance.com

Kind Regards,

Aimee.

Valutata 1 stelle su 5

It is a scam company

It is a scam company. They don't payout for your claims someone from Authority needs to know.

14 dicembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Morning,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately, from the details provided I haven’t been able to locate a policy or claim in order to review this. So that we can review please do get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 5. Alternatively, you can email info@mulsanneinsurance.com.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

After reading reviews from different…

After reading reviews from different people this company is a total scam. My car was stolen and I was attacked by 4 junkies. Gave them a crime reference number from police. But they are saying to me their engineer checked car was damaged before incident occurred and shockingly their representative is telling I shouldn't make any insurance claim. She was trying to say I got this crime organised by myself when those junkies nearly killed me.

Have been waiting for months now , they are putting words in my mouth and saying different things and making those points to avoid my claim.

Complete ripoff please avoid this company like a plague. Avoid Marshmallow.com and currently they're using key claims as a company name. I am going to court now have been suffering because of this in covid.

10 dicembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Morning,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately, from the details provided I haven’t been able to locate a policy in order to ask the claims team to review this. So that we can review please do get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 5. Alternatively, you can email info@mulsanneinsurance.com.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Had to complain to the financial…

Had to complain to the financial ombudsman after they refused to refund my excess after an accident the other driver was at fault. Didn't bother investigating all the information I sent them just made a decision what commercially suited them. Ombudsman was scathing of their lack of proper investigation. Eventually when forced to repay my excess just sent me an envelope with the cheque no apology or nothing. Terrible company

12 novembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

Although I am pleased to hear that your excess issue has now been resolved I am sorry to hear that you were not happy with the claims service and had reason to complain to the Financial Ombudsman Service.

I would like to be able to look into what happened here and feedback to the relevant department but unfortunately from the details provided I’m not able to locate a policy or claim. If you are happy to do so please could you contact us with some additional information via 0344 573 1241, selecting option 4 or via email at info@mulsanneinsurance.com.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Very bad company to have your insurance…

Very bad company to have your insurance with.
We just took out a police and found it £400 cheaper so cancelled it within 3 hours.
They made us pay £80.
£50 admin fee and £30 for the 3 hours that was insured.
Would avoid them at all costs.

8 novembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

I am sorry to hear that you are not happy with your experience. Unfortunately from the details provided I haven’t been able to locate a policy in order to ask your broker to contact you and clarify the charges. So that we can offer assistance please do get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 4. Alternatively you can email info@mulsanneinsurance.com.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Awful company

Awful company. I got insurance through WiseDriving and after an accident was told my insurance was actually with Mulsanne. My car was written off in the accident and Mulsanne don't provide a courtesy car because my car "isn't being repaired". The best they could do is mark my claim as urgent and provide the payout after seven working days.

Awful insurance company. Unclear policy details. The initial policy documents just state that you will get a courtesy car whilst the car is being repaired. I could not find a policy anywhere which states what happens in cases when the car is written off. Customer service completely unhelpful and unsympathetic. I am not hopeful at all that my claim will be processed well. DO NOT USE THIS COMPANY.

4 ottobre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

I am sorry to hear of the trouble you are experiencing with your claim. A policy through Wise Driving will have been underwritten by Pukka, in which Mulsanne provides the capacity to do so, and it is their claims team, action 365, who will be dealing with this. Mulsanne Insurance will speak with Pukka to ensure someone contacts you urgently regarding this.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Waste of time

This company does not know what they are doing. I should have picked up my new car on Monday as my old one is apparently written off, but still by Wednesday they don’t know what is going on I rang them several times and always got different answers. Please don’t insurance your car with this company as it is a total waste of time and will give you sleepless nights and depression.

22 settembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon,

I regret to hear of your claims experience. Please do get in touch by calling us on 0344 573 1241, selecting option 4. Alternatively you can email info@mulsanneinsurance.com as we are keen to resolve matters for you.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

I don't know why I chose this insurance…

I don't know why I chose this insurance company. The worse ever , cancellation fee £ 500 , that's stealing. I will not advice anyone to insure their car with this company. I asked them to explain, which an still waiting for a reply.

21 settembre 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Good Afternoon Mr Bandaogo,

We are sorry to read your review and are keen to discuss this further with you and offer some clarification regarding charges. Please feel free to call us on 0344 573 1241, selecting option 4. Alternatively you can email info@mulsanneinsurance.com

We look forward to hearing from you.

Kind Regards,

Aimee

Valutata 1 stelle su 5

Dirty action

i was told about A-plan insurance who insured me with these, 845 a year, shopped around got it at 545. Bad action that proper greed. Just glad by the reviews I didn't need to claim, sounds like a nightmare.

19 luglio 2021
Non scritta su invito
Logo di Mulsanne Insurance Company Limited

Risposta di Mulsanne Insurance Company Limited

Dear Mr Beal,
We are sorry that you have not had a pleasant experience. Most insurers offer prices based on the information presented to them from its broker and I’m sorry that the price you were offered was not suitable for you. Mulsanne Insurance is pleased you did manage to arrange alternative cover and will take on board what you have reported to ensure customer satisfaction remains good.
Kind regards,
Mulsanne Insurance Ltd

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più