Blev overført mod min vilje fra mit nuværende selskab og mistede kr. 900 i forudbetalt indskud. 5 Fyn ignorerede alle skriftlige henvendelser - lod som ingenting og blev med at sende regnin... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Blev overført mod min vilje fra mit nuværende selskab og mistede kr. 900 i forudbetalt indskud. 5 Fyn ignorerede alle skriftlige henvendelser - lod som ingenting og blev med at sende regnin... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Sjældent møder man service over telefonen på det niveau som jeg har fået igennem de sidste 6 år som kunde hos Energi Fyn!!! Dog må jeg lige fremhæve Nanna som jeg talte med i går, som var yderst i... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Fin firma med god kundeservice. Træls at regningerne ikke kan betales automatisk uden gebyr men ellers ingenting at klage over. Det andet kommer nok når det bliver opfundet på Fyn (nu bor jeg selv i V... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Jeg ringede til Energi Fyn, for at spørge om de havde mulighed for at vriste mit tilgodehavende i Powerfuel ud, og over til Energi Fyn. Det havde de naturligvis ikke, men jeg blev meget klogere i løbe... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Scritti dall'azienda
Scritti dall'azienda

Samler du på god energi? Så er du kommet til den rette
Sanderumvej 16, 5250, Odense SV, Danimarca
Chiedi ai clienti di scrivere una recensione
Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Vi fik installeret en varmepumpe tilbage i september. Selve processen med installation var på ingen måde at råbe hurra for. De var ved at placere den et forkert sted, som vi heldigvis nåede at fange. De installerede den først højt oppe foran vinduet, hvilket vi gerne ville have ændret. Det virkede de uforstående over for, men gik da med til at sænke den lidt. Da vi havde gennemgået det hele inden, fik sælgeren det til at virke som om, at den sagtens kunne være under vinduerne, og at den ikke ville skæmme udsigten indefra. Den måtte dog kun placeres lige akkurat under. Vi efterspurgte så en placering lidt længere væk (2 meter) ude ved husmuren, men så skulle vi betale meget mere grundet rørføring. Vi valgte at leve med situationen, men vi er utrolig kede af, at udsigten fra to værelser er påvirket af det, og at vi blev vildledt af sælgeren ift. placering, og hvordan slutresultatet ville se ud.
Problemerne slutter dog ikke der.
Varmepumpen gik ud flere gange over vinteren, men grundet servicetjek i december, som viste at alt var okay, tænkte vi, at det nok bare var en indstilling, vi lige skulle have styr på.
Efter at det blev virkelig hyppigt i februar, og at vi ofte vågnede til et iskoldt hus, valgte vi at booke et ekstra servicetjek. Inden besøget fik vi dog en elregning for januar, som var ualmindelig høj. Vi kontaktede EnergiFyn via. online henvendelse, men fik ingen respons. Vi fik besøg af tekniker i mellemtiden, som forklarede, at varmepumpen var installeret ukorrekt bl.a. at der var en sensor, som ikke var tilsluttet.
Vi henvendte os derfor igen med informationen om, at den høje regning skyldtes forkert installation. Vi hørte ingenting. Jeg ringede og fik dem til at bekræfte, at sagen var i gang. Sagen er dog stadig i gang nu (i juni), og vi har modtaget adskillige rykkere og et krav om sikkerhedsstillelse, trods at vi har ringet hver gang og fået bekræftet, at de søger for at sætte regninger og rykkere i bero. Vi er nu fuldstændig trætte af EnergiFyn og finder en anden elleverandør. Hver gang man taler med en medarbejder, bliver man lovet noget som ikke holdes. Så sent som sidste uge lovede de, at de ville tage det på et møde og komme frem til en konklusion. Vi modtog endnu en rykker i denne uge (surprise), og da vi ringede igen, sagde de, at de skulle undersøge sagen yderligere, og at det ene møde ikke var nok.
Generelt har hele oplevelsen været utrolig dårlig. Vores bedste råd er at finde et andet firma - især til installation af varmepumpe, men nok også som elleverandør. De virker ikke til at have særlig godt styr på tingene, og du skal som kunde hele tiden være i kontakt og følge op på tingene.

Risposta di Energi Fyn
Vi har lader til vores bil, og servicen er altid i top. Derfor klart 5 stjerner.

Risposta di Energi Fyn
Jeg har brugt jer på fiber siden jeg selv hjalp med at kime klokker for at få det rullet ud i vores lille by. Til at begynde med var pakken vi fik med en god forstærker/router rigtig godt. Den ny pakke i sende ud til folk i dag, består kun af en lille højtaler som jeg kalder den, resten er sparet væk, og priserne er kkke blevet billigere, men det burde det være, for det udstyr er har så ringe dækning på wifi, at det ikke kan bruges, 1000 megabit bliver til 22 på 6 meters afstand i et alm. hus. hvordan man kan være sig selv bekendt at levere så ringe materiale er mig en gåde, når det var så fint før. Ja jeg ved man kan købe/leje ekstra forstærkere, mon ikke det er bagtanken med det.. jeg har snakket med jer om dette.

Risposta di Energi Fyn
Fik god hjælp til min ansøgning, og hurtig ekspeditionen af sagen.

Risposta di Energi Fyn
Fantastisk at tale med en medarbejder der vidste hvad hun talte om og hvordan opgaven skulle løses, alt i alt en super god dialog

Risposta di Energi Fyn
Jeg ringede til Energi Fyn, for at spørge om de havde mulighed for at vriste mit tilgodehavende i Powerfuel ud, og over til Energi Fyn. Det havde de naturligvis ikke, men jeg blev meget klogere i løbet af samtalen på, hvordan min situation ser ud, og hvad jeg kan gøre. Jeg ender helt sikkert med at blive kunde hos Energi Fyn!

Risposta di Energi Fyn

Risposta di Energi Fyn
God service og rådgivning om det produkt vi skulle have.
Godt forberedt personale

Risposta di Energi Fyn

Risposta di Energi Fyn
Det var hurtigt at komme igennem uden for arbejdstid - og jeg talte med et utroligt tålmodigt menneske i den anden ende. Dimsen skulle efter flere genstartsforsøg fejlmeldes - og inden for 2 dage ringede en tekniker retur og fejlen blev rettet i en 'central' = man skulle ikke være hjemme.

Risposta di Energi Fyn
Der går for lang tid inden man opdaterer dagligt forbrug, venter 2 til 3 dage for at få oplysninger
Ellers er appen rimelig ok.

Risposta di Energi Fyn
El og fiber aftale hos Energifyn.dk.
Har haft det i flere år. Og er godt tilfreds. Ser ingen grund til skift .

Risposta di Energi Fyn
Utrolig behagelig og hjælpsom behandling

Risposta di Energi Fyn
Har Energi Fyn fordi jeg på deres app let kan følge mit elforbrug.

Risposta di Energi Fyn
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.