Steambedst Recensioni 257

TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Trods en forsinkelse, kompenserede de med en gratis voks til 300 kr. De kom 2 mand høj og tryllede min beskidt bil om til totalt lækker nærmest ny bil. Jeg giver mine varmeste anbefalinger. Det d... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Hidtil klar den bedste service samt udført arbejde ifm af klargøringsjob. Jeg bestilte klargøring af min Mazda som trængte til en ekstra kærlig hånd, og måtte ringe ind for hører om de ku komme tidl... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Høflig og venlig betjening. Rimelig pris og fin bil. Jeg havde bestilt rengøring indvendig og udvendig samt dybderens af sæder. Den ser, trods næsten ni års flittigt brug, nærmest ny ud indvendig.... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Sæde rens stort minus det må være tør rens for sæderne var ikke fugtige og pletterne er der stadig vask af bil uden vand ? jorden var knastør og jeg var hjemme, støvsugning tja man smider de småting d... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Autolavaggio
  2. Servizio di restauro e pulizia auto

Scritti dall'azienda

Bilvask med damp og steam på kundernes adresse. Bilvask i københavn og omegn. Miljøvenlig bilvask.


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

257 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Rigtig god oplevelse

Rigtig god oplevelse. Bilen blev super pæn og ren, og til en yderst rimelig pris. Der blev givet besked både vedr. ankomst tid, og da han var færdig. Smilende og glad person. Klart et firma jeg vil benytte igen.

24 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super flot resultat!

Jeg fik grundet problemer med bookingsystemet ikke besøg på det aftalte tidspunkt. Dagen efter blev jeg ringet op af en medarbejder, der undskyldte hændelsen, og en ny tid blev fundet allerede dagen efter.

Jeg har nu haft besøg af en super flink og yderst kompetent medarbejder, der har leveret et rigtig flot resultat. Bilen har aldrig set så ren ud før! Det bliver bestemt ikke sidste gang, jeg bruger Steambedst.

20 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Positiv oplevelse

God service, havde bestilt en rengøring af min bil både indvendig og udvendig.
Fik også vinyl pleje på alt indvendig vinyl i bilen.
Det blev MEGET flot ( er en ældre bil fra 2015). og fremstår ren og ny poleret.
Kan godt anbefale Steambedst.

14 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

God service

Vi havde fornøjelsen af steambedst på en søndag hvor der var booket tid til 2 biler der skulle have hele molevitten.
Begge biler blev gennemgået og nogle timer senere stod der visuelt 2 nye biler som var en ren fryd at sætte sig ind i.
Vi kommer helt sikkert til at bruge dem igen og kan anbefale dem til andre

9 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Meget flot resultat.

Vi har I dag benyttet Steambedst til en udvendig rengøring af beskidte bil. De kom 2 personer til aftalt tid og de har rengjort vores bil så fantastisk flot. Dørkanter/falser, fælge, alt - bilen står som ny. Vi vil meget gerne anbefale Steambedst og vil helt sikkert benytte dem igen. Næste gang måske med indvendig rengøring også.

11 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

8 år gammel bil blev som ny.

Super oplevelse. En 8 år gammel bil stod som ny bagefter. Den skulle sælges, og selv forhandleren var vildt imponeret. Absolut alle anbefalinger herfra! Det bedste steamfirma, jeg har benyttet.

4 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Rigtig øv oplevelse!

Jeg har for en måned siden booket en tid til rengøring af min bil i dag. De skulle havde været her til formiddag, men dukkede aldrig op. Jeg prøver at kontakte dem og får tredje gang jeg ringer, fat i en medarbejder. Han beklager og siger at de har haft problemer med deres udstyr, hvilket har skabt forsinkelser. Han oplyser også at jeg er forsøgt kontaktet omkring dette, men at han kan se at det er på et forkert nummer. Han spørger om det er ok at de kommer senere på dagen, og jeg spørger til et nyt ca. tidspunkt så jeg kan være hjemme. Han lover at sende en SMS omkring dette.
Nu er klokken 18, og jeg tænker ikke at de kommer og rengør min bil...

Uheld kan vi alle blive ramt af, men ingen melding herom og løfter der ikke bliver holdt, er i min optik ikke en måde at drive forretning på.
Nu står jeg med en beskidt bil som er tømt for alt indhold og klar til rengøring, samt termin om lidt - nu skal alle ting frem og tilbage x flere og jeg skal finde et andet firma, som forhåbentlig har tid inden jeg skal føde. Øv! Ikke den oplevelse jeg havde håbet på og regnet med.

3 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fint arbejde

To personer, den ene talte næsten ikke dansk/engelsk, den anden ok dansk. Venlige og grundige og gjorde præcis hvad vi havde aftalt, og en smule mere.

12 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

PISSE DÅRLIG KUNDESERVICE

Jeg har en C200 stc. car. som er en lille stc. car eller en mellem bil. Jeg får af vide at de ville ringe når de kørt fra kunden før mig. Jeg hørte aldrig en skid, indtil jeg så en eller anden bile med deres reklamer på køre frem og tilbage 3-4 gang, så jeg går ud og siger dav, og snakker med en gut, som man intet forstod noget af. Så begynder han at fortælle at jeg skal have voksbehandet min bil indvendigt - det kostede 200,- ekstra, og det sagde jeg nej til- Så var min bil pludslig for stor, ikke en mellem bil men en stc.car, og så ringede han til kundeservice og fik fat i en eller anden chef, som ville have 100,- mere fordi jeg trykkede på mellem og ikke stc.car, jeg spurgte om ikke vil kunne se gennem fingerne denne gang eller om vi kunne slå halv skade, eller om ikke de bare kunne lave det der kunne blive lavet for de 850,- jeg nu havde betalt, eller jeg kunne få mine penge retur, og så glemmer vi alt der er sket, men det kunne vi overhovedet ikke tale om, og pludsligt hiver montøren sin telefon ud af min hin hånd og siger jeg nok skulle få mine penge retur og så kørte han.

SÅ jeg vil bestemt ikke til at forsøge at bruge den igen, for jeg syntes det virkede meget uproffesionelt og meget ubehøvlede personer jeg havde berøring med.

23 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super service

Super service. Jeg havde bestilt rengøring af hele bilen. Den fremstår atter som ny efter en særdeles grundig og omsorgsfuld behandling af Steambedst's udsendte personale. Min bil fik endda en ekstra forkælelse uden beregning.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg benytter Steambedst.
Steambedst kan stærkt anbefales.

16 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg lavede fejl - Steambedst rettede

Jeg havde ved fejl booket til næste måned og ikke i dag.
Ringede og "brokkede mig".
Fandt ud af de havde ret!!!
De fandt en ledig medarbejder, der kan være her om 1 time fra nu.
Hvis det så også bliver en flot rengøring så fortjener de alle 5 stjerner!!!

9 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Service med et smil

Jeg booker tid hos den kl 18 og lidt i 17 skriver de pænt og spørger om de kan komme før! Mega optur! Dernæst så er de så rare at snakke med og den snakker mig igennem processen af hvad de gør fordi jeg har været så uheldig at få opkast i bilen… de er færdig på knapt en time og resultatet er smukt! Bilen står så flot og dufter dejligt skønt - det er ikke sidste gang jeg har brugt dem

5 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse! Virkelig dygtige og kompetente. Det er 2. gang nu vi bruger dem og vi er mere end tilfredse. Dem bruger vi altid fremover.
Tak for et fantastisk arbejde, vi ses igen næste gang

3 giugno 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più