Trods en forsinkelse, kompenserede de med en gratis voks til 300 kr. De kom 2 mand høj og tryllede min beskidt bil om til totalt lækker nærmest ny bil. Jeg giver mine varmeste anbefalinger. Det d... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Hidtil klar den bedste service samt udført arbejde ifm af klargøringsjob. Jeg bestilte klargøring af min Mazda som trængte til en ekstra kærlig hånd, og måtte ringe ind for hører om de ku komme tidl... Leggi di più
Høflig og venlig betjening. Rimelig pris og fin bil. Jeg havde bestilt rengøring indvendig og udvendig samt dybderens af sæder. Den ser, trods næsten ni års flittigt brug, nærmest ny ud indvendig.... Leggi di più
Sæde rens stort minus det må være tør rens for sæderne var ikke fugtige og pletterne er der stadig vask af bil uden vand ? jorden var knastør og jeg var hjemme, støvsugning tja man smider de småting d... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
Bilvask med damp og steam på kundernes adresse. Bilvask i københavn og omegn. Miljøvenlig bilvask.
Informazioni di contatto
Engvej 118, st. tv., 2791, Dragør, Danimarca
- steambedst.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Jeg havde bestilt indvendig rengøring
Jeg havde bestilt indvendig rengøring, af førerkabinen i en varebil. Tilvalg var bla. Ventilation rens 99 Kr.
I pakken indgår indvendig rengøring samt polering af ruder.
INGEN ruder er rengjort, eller poleret.
Ventilationsdyserne er der INTET gjord ved. Der er støv på ribberne, og inden i dyssen.
Vognbunden var stadig beskidt ved håndbremsen, og det var ikke fast møj, men nullermænd der kunne fjernes med en finger.
Stofbeklædningen mod varerummet, var der stadig støv på flere steder.
De kom 2 mand. Den ene, og det var ham som udførte arbejdet, kunne ikke forstå Dansk. Den anden sad i bilen, og hørte høj musik. De var vældig flinke, og smilende, men deres arbejde kunne de ikke. Undre mig over at man kan tilvælge rens af ventilation, og det ikke bliver gjord.
Jeg gav ca. 1240 Kr, og det var ikke det vær. Har en kollega, som spørger om de også kunne klare hans Toyota, personbil. Den blev både ordnet inde som ud, for 700 Kr. Føler man sig snydt her? JA.
Kan IKKE anbefale dem. Føler mig virkelig snydt.
Abdul fra steambedst kan sit kram
Abdul fra steambedst kan sit kram! Godt arbejde!
På alle måder en skidt oplevelse
De kom mere end 45 min for sent, bilen var ikke ren på trods af betaling for "ekstra rengøring", sæder var sjask våde, bilen stank som et helt parfumeri og lugten sætter sig i tøjet (og gør det stadig efter 4 dage med åbne vinduer), og vores info-system/skærm i bilen virker pludselig ikke længere...
Udover at forvente at bilen selvfølgelig ville være pinlig ren efter sådan en omgang, så havde vi en klar forventning om, at når man bestiller "steam"-rengøring af sin bil, så bliver der brugt damp og ikke kemikalier og parfume (ligesom vi har oplevet hos konkurrenter).
Vi har klaget pr mail, men det vender Steambest ikke retur på.
Bestemt ikke en leverandør vi vil anbefale andre eller selv bruge igen.
Rigtig fin og venlig service
Rigtig fin og venlig service! Blev forsinket men advarede i god tid. Super rengøring og skønt med service lige v døren
Søde og venlige folk, men
Søde og venlige folk, som dog var en halv time forsinkede. Bilen er pænere end før, men synes ikke den ligefrem er shiner. Flere steder hvor der stadig er snavs, blandt andet i dørens kopholder, i falserne ved dørene, streger på indersiden af forruden og interiøret har striber efter hurtig afhøring med våde klude. Synes måske de 850 kr. er i overkanten, ift. hvad jeg selv kunne have klaret.
Bookede tiden om morgenen og senere…
Bookede tiden om morgenen og senere samme dag var bilen gjort rent. Super fint rengøring, kan varmt anbefale dem.
Find nogle andre!
Kan faktisk ikke anbefale til nogle upålidelige mennesker bestilte glad en tid til min bil men efter som jeg bor 5km længere væk end deres adresse i Dragør fik jeg ikke min rengøring havde fået bekræftelses mail og besked på hvornår de ville ankomme bil var tømt og klar men fik en besked 6 min efter de var skrevet ankomst tidspunkt at de ikke kom fordi det var for langt
Rigtig god og effektiv service
Rigtig god og effektiv service.
Bestilte service aftenen før og fik klargjort bilen allerede næste morgen.
Jeg have steambedst ude og rengør min…
Jeg have steambedst ude og rengør min bil og den er virkelig blevet pæn
Rigtig fin rengøring
Rigtig fin rengøring. Kom til tiden og var venlig 😊
Min bil står som ny
Min bil står som ny trods den lignede noget der var løgn 😍
Grundig og dygtige! Er så tilfreds!
Vi har i dag fået vasket vores biler
Vi har i dag fået vasket vores biler. Super godt arbejde og god service. Der var ingen problemer, så kan klart anbefales.
Fuld tilfredshed med service og det…
Fuld tilfredshed med service og det udførte arbejde.
Rengøring af bil
Virkelig sød, venlig og effektiv. Bilen skinner, dog kunne forruden godt været taget en ekstra gang indvendigt.
Fuld tilfredshed med service og det…
Fuld tilfredshed med service og det udførte arbejde. Jeg skulle aflevere bil tilbage til leasingselskab, og den gik igennem uden anmærkninger.
Veludført arbejde til tiden og til en…
Veludført arbejde til tiden og til en god pris.
Steambedst kom til tiden, og gjorde underværker med en bil der ellers var meget beskidt og både lugtede af røg og hundehår. Jeg vil helt sikkert bruge dem igen en anden gang.
Super godt arbejde og god service
Super godt arbejde og god service. De kan klart anbefales.
Super nem booking og ingen problemer…
Super nem booking og ingen problemer med at få en tid. Ringede og spurgte om de kunne komme lidt før; 2 rare fyre gav min tiltrængte bil al deres " kærlighed " både indvendig og udvendig. Stod efterfølgende som en helt ny bil; ren og velduftende. Kan helt klart anbefale 👍
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








