speechelo.com Recensioni 

247
•
TrustScore 1.5 su 5

1,6

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Made my purchase back on Jan. 2021. Almost 7 yrs later, the user interface is still the same! No updates, no improvements, not even s change in colors or page layout. Straight up garbage!!

Valutata 1 stelle su 5

Signed up and paid for access based on the previews on the website. Once inside the paid members area I discovered all of the available voices are barely better than a regular screen-reader a... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Derzeit kann ich die LEistung von Speechelo noch nicht bewerten. Was aber absolut sehr negativ auffällt, ist, dass man von einem upgrade zum nächsten upgrade geführt wird ohne die Möglichkeit zu haben... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

The sales process is typical "infomercial" hype and pump - "But there's more..." pressure after you've committed to the purchase. I purchased the basic product and will evaluate it over the next 3 m... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Rivenditore di software

Scritti dall'azienda

Instantly Generate Voice from Text


Informazioni di contatto

1,6

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

247 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

1,6

Tutte le recensioni

(247)

3 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

BEWARE!!!

BEWARE!!!! A total rip off for a worthless app and no instructions how to fully utilize the application. This WAS a waste of hard earned cash. Stay far away from the so called too good to be true offer of $27 for the application with almost no features that you can't utilize for any meaningful narration! That is if you want to UPGRADE to the next level which will allow you realistic narration features if you can figure out how to use it. ...That is if your ever able to figure out very limited compared to the upgraded version which will cost you $47 dollars every three months or almost $200 a year to pay for it in full. Once they have you debit card or credit card they will charge you $47 every three months! I finally had to FREEZE my Debit card to avoid being robbed further!!!
DON"T GIVE INTO THE TEMPTATION OF BUYING AN APPLICATION BASED ON THE ALLURING ADVERTISEMENT!!! AND DEFINATYELY DON"T GO PAYING for a year upfront! You may never get your money back once you realize you bought an app with much hype and no way to get to use the way they falsely lure you in for $27...
DO NOT PAY THE ENTIRE YEAR UP FRONT UNLESS YOU LIKE GIVING AWAY YOUR MONEY FOR AN INADEQUATE Software application! I will never see again as I understand Speechelo.com does not offer refunds! This $27 offer is just a way to get you in the door so they can upsell you to an app with more

15 ottobre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

We want to address the false information in your review. Speechelo does offer instructions on how to fully utilize the application, and we have a variety of features and options available to help you create high-quality text to speech narration. We do not lure customers in with false advertisements or upsell them without their consent.

We also want to assure you that we stand by our words and offer a no questions asked money-back guarantee for all of our customers. If you are not satisfied with your purchase of Speechelo for any reason, you can request a full refund within 60 days of your purchase.

Valutata 4 stelle su 5

This has saved me countless hours recording voiceovers

I purchased the standard version, tried it, and it worked very well. There were a limited number of British voices which we use so I went ahead and purchased the lifetime pro package at a one-off cost.

The Pro package has lots of voices to choose from. The quality of them does vary and we find the female British voices are better than the male ones.

I run a marketing agency and we use Speechelo to create voice-overs for text reviews & testimonials which we turn into videos. We also use it for YouTube channel intro videos and several other things like that. It has saved countless hours of me recording voiceovers myself and a lot of money in getting them done by a voice-over artist.

The voiceovers are really good provided you use plenty of punctuation in the script, which is what they advise.

We've never had to contact support as everything has worked well, so I can't comment on what that is like.

Overall I'm delighted with the product and it's fast becoming an essential tool in creating videos very quickly for our clients.

23 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for your kind words about Speechelo! We are thrilled to hear that our app has saved you time and money and has become an essential tool in your marketing agency's video creation process. We appreciate your business and are glad to see that you have had a positive experience with the product.

Thank you again for your positive review and for choosing Speechelo. We look forward to continuing to serve you and your clients.

Valutata 5 stelle su 5

Peace of mind...

I was really iffy about whether I should give Speechelo and Scriptelo a try. I decided to give them a shot and have not regretted it. Being able to use Speechelo Pro to create the voice overs I need to promote the business was great but having Scriptelo and Speechelo working together was AMAZING! Customer support was really great to work with as well. They answered every doubt I had and were really supportive and understanding even when I showed frustration. Thank you guys for your patience and time. You have WON a Raving Fan!!!!!

15 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for your kind words and positive review of Speechelo and Scriptelo! We are delighted to hear that you have had a great experience with our app and customer support team.

We are committed to providing our customers with the best possible experience and are glad to see that our efforts have paid off in your case. We appreciate your business and are grateful that you have become a "raving fan" of our products.

We are always looking for ways to improve and welcome any feedback or suggestions you may have. If you have any further questions or needs, please do not hesitate to reach out to us. Thank you again for your support and for choosing Speechelo and Scriptelo!

Valutata 1 stelle su 5

I smelled a scam right away ..

I smelled a scam right away as the ad consists of tons of pages that you are supposed to scroll through only to get confused. Typical of a scammer selling another version of snake oil!
Thanks but no thanks ;) !

11 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for taking the time to leave a review for Speechelo. We apologize if you felt that the ad for our app was confusing or deceptive. This is not the experience that we want for our customers, and we will make sure to review and improve our marketing materials to ensure that they are clear and straightforward. We appreciate your feedback and are committed to continuously improving our app to provide the best possible experience for our users.

Valutata 1 stelle su 5

Swindle

The advertising is completely overdrawn and gives a wrong impression concerning the performance of the standard APP. Other free (!) TTS programs have a similar performance.

11 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for your feedback about Speechelo. We apologize for any disappointment you may have experienced with the performance of our app. Our advertising is meant to showcase the capabilities of our app, but we realize that it is not always possible to fully demonstrate the full range of features and functionality in a short advertisement.

We want to assure you that we are constantly working to improve Speechelo and offer the best possible text-to-speech experience for our users. If you have any specific suggestions for how we can improve, please don't hesitate to let us know.

Valutata 1 stelle su 5

Not sure if this company will give refund

I was looking for a text-to-speech app and found Speechelo. It looked interesting and they are pretty hard sell, but I wanted to see (and hear) more examples of their voices. It appeared the only way to do that was to sign up for their standard option. Since they say several times on their website and in their videos that they will give you a full refund within 60 days, I thought it would be safe. It's now appearing I may have been wrong. In response to my request for a refund (the only US female voice available was awful), customer support pitched me to buy the pro version, which I do not need nor want. Now, I'm not sure whether they will honor what they advertise on their website about refunds or not. Will definitely keep you posted.

7 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Hello! As mentioned on our website and advertising materials, we offer a 60-day money-back guarantee for all of our products, and we are committed to honoring this promise. We want to clarify that our customer support team did not pitch you to buy the pro version of our app. Instead, we just offered it to you for free as a good gesture which you denied. We could also see that the refund was processed long back from our end. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are here to help and want to ensure that all of our customers are satisfied with their experience with our app.

Valutata 1 stelle su 5

Their advertising is completely…

Their advertising is completely misleading. They provide far fewer voices then they promise because they consider the AI version of a voice to be a different voice! And their AI voices are inferior to other companies. They also seem to have multiple listings on google that appear to represent them as different companies!

29 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for taking the time to share your feedback about Speechelo. In regards to the voices and options available in our app, we do offer a variety of natural and AI-generated voices, and we understand that different customers may have different preferences. We apologize if the AI voices did not meet your expectations, and we will definitely take your feedback into consideration as we continue to develop and update our app.

Our goal is always to accurately represent our products and services, and we will make sure to review and update our marketing materials to ensure they accurately reflect what we offer.

Valutata 1 stelle su 5

Speechelo gives the impression that you…

Speechelo gives the impression that you have a one-time account, which is not the case. Subsequently, double debits are made from the credit card. There is no clear opt-out possible.

3 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

We apologize for any confusion or inconvenience you may have experienced with Speechelo. We want to assure you that we do not charge anyone without their consent. We do offer an optional upgrade to Speechelo Pro during the checkout process, but it is clearly indicated as such, and the customer must opt-in to purchase it. We have reviewed the process and can confirm that there is a clear opt-out option available.

We understand that mistakes can happen, and we apologize if this has caused any issues for you. We can see that we have already refunded the charge for the Speechelo Pro upgrade, and we hope that this resolves the matter to your satisfaction.

Valutata 1 stelle su 5

Attention arnaque.

Attention arnaque.

C'est un abonnement. Par ailleurs, le texte lu est limité à quelques phrases.

30 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for your review of Speechelo. We apologize if you were disappointed with the limitations of our app, and we understand that different customers may have different needs and expectations.

At Speechelo, we are constantly working to improve and expand the capabilities of our app, and we value all customer feedback as we strive to deliver the best possible user experience. We apologize if your experience did not meet your expectations, and we would like to assure you that we are committed to continuously improving our products and services.

If you have any specific suggestions or ideas for how we can improve our app, we would love to hear from you. Please do not hesitate to contact our customer support team with any feedback or questions you may have. We are here to help and want to make sure all of our customers are satisfied with their experience with Speechelo.

Valutata 3 stelle su 5

No billing document

It works fine for our needs. But I never received a billing document. Not receiving a billing document seems very unprofessionel, and the fact that there is no customer service/mail/number to contact is weird. So, here I am on Trustpilot to ask Speechelo to send me a billing document - can you please do that?

29 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for taking the time to leave a review for Speechelo. We apologize for any inconvenience you may have experienced with receiving a billing document. Providing excellent customer service is a top priority for us, and we are sorry that you were unable to reach us through the usual channels.

We would be happy to send you a copy of your invoice as soon as possible. Please reach out to us at https://support.blastersuite.com/ and we will do our best to assist you.

Valutata 1 stelle su 5

Warning!!

Update 2022-12-05 : it's been 7 days and 5 banking days and I still have not received my refund yet. I wrote to them but they still haven't replied yet.
--‐---------

Warning!!! Do not purchase any of their products. I went ahead and wanted to try out Speechelo since there was a 47 dollar discount. I filled in the details on my credit card and got overwhelmed with several popups and videos offering me the pro version. I look at it but decided to decline the offer on the pro version. During checkout I noticed that they went ahead and charged me for both versions so I checked my bank account and it was true. They went ahead and stole money without my consent.Not only that, after the purchase I found out that it was a subscription which was not stated anywhere before the purchase was made- I tried to contact customer service and the link was broken, after several attempts i got hold of "clickbanks" Chat support and got help from "Lourdes". I explained the whole deal and wanted a full refund. I was offered to try the package and get a partial refund but I got even more annoyed after being scammed twice so I asked for a full refund. "Lourdes" said that she was gonna process the refunds and I truly hope that I will get it in full the following days to come... A very poor and desperate sale tactic that just ticked me off... Oh almost forgot. " Lourdes" added the text saying:"The cumstomer can't afford the products and wants a refund" Way to go to not tell it the way it is!! So aggrevating....

27 novembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Beta software for full price // No response from support

1/10 user experience. To get to the actual software you paid for ($US53) you have to navigate numerous upsells and promotions. I bought the standard package (which I was not able to preview beforehand) and was surprised to find out there's only one female voice... and that voice is unusable. It sounds like a robot. The other male voice samples are a little better. You get only 4 voices to choose from. Yet the company boasts that there are 72!! I have contacted support twice and have yet to hear back. Buyer beware, this is one shady company. PRO TIP- spend your money on Synthesia.. it is a far more legitimate product.

21 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for bringing this to our attention. In regards to the voices and options available in our app, we do offer a variety of natural and AI-generated voices, and we understand that different customers may have different preferences. We apologize if the AI voices did not meet your expectations, and we will definitely take your feedback into consideration as we continue to develop and update our app.

We also apologize if you felt that the upsells and promotions were excessive. Our goal is always to accurately represent our products and services, and we will make sure to review and update our marketing materials to ensure they accurately reflect what we offer. If you would like to discuss your experience further, please do not hesitate to contact us. We are here to help and want to make sure all of our customers are satisfied with their experience with Speechelo.

Valutata 1 stelle su 5

WARNING - Subscription needed to make it useful

Sold as a one time purchase on massive discount for full access. Upsell to pro to make it useful is actually a subscription. Even if you spot this on the page it is too late as you have already bought a product that wont do what you want. The product works ok but the sales model is misleading and unethical. I have asked them to modify it to make it clearer and look forward to their response.

24 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

We apologize for any confusion or disappointment you may have experienced with Speechelo. In regards to the options available in our app, we do offer both a one-time purchase and a subscription option, and we understand that different customers may have different preferences. We apologize if the sales model was unclear, and we will definitely take your feedback into consideration as we review and update our marketing materials.

We also want to reassure you that we offer a 60-day money-back guarantee for all of our products. We are here to help and want to make sure all of our customers are satisfied with their experience with Speechelo.

Valutata 1 stelle su 5

I have paid for the product

I have paid for the product, have no idea how to download. Have no receipt, but the money was taken from my debit account. Not happy camper

22 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for bringing this to our attention. It is important to us that all of our customers are able to easily access our app, and we apologize if this was not the case for you. We encourage you to reach out to our customer support team if you haven't already via the support channel (https://support.blastersuite.com/) so that we can assist you with the onboarding process and address any other concerns you may have.

Valutata 5 stelle su 5

Positive experience.

Positive experience.
I use the software only in Italian and I must say that the result is very performing. Its use is very interesting and intuitive, easy and above all the results and the realism of the voice are truly exceptional. Great for online presentations, reading audio books or when needing to speak over images or videos. To be recommended absolutely.

21 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for your positive review of Speechelo! We are glad to hear that you have found the software to be performing well in Italian and that you have had a positive experience using it for your use cases. We are committed to providing our customers with high-quality text-to-speech software, and we are glad to see that it has met your needs and exceeded your expectations.

We appreciate your business and are grateful for your kind words about Speechelo. We hope you continue to have a positive experience with our app and that it continues to be a valuable tool for you. Thank you for your support and for choosing Speechelo.

Valutata 1 stelle su 5

BEWARE!

I did a "trial" and was charged multiple times. Read ALL the "fine print" & DON'T use a bank card!! I tried reaching the "company" multiple times with no success. Lost hundreds of $ until I threatened my bank. Great concept, but a #moneysuckingscam!

13 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

It is never our intention to charge our customers multiple times without their consent or to cause any financial hardship. We have reviewed our records and can confirm that we did not receive any tickets with a similar name to the one you provided, nor did we receive any recent tickets from you. We encourage all of our customers to contact us through our official support channel at https://support.blastersuite.com/ for any issues or concerns. If you have not already done so, we recommend reaching out to us through this channel so that we can help resolve any outstanding issues.

Valutata 4 stelle su 5

I am so impressed with speechelo

I am so impressed with speechelo. The voices are great and it’s easy to use. The app could use a little work and therefore the 4/5 stars. I had trouble downloading on to my machine a couple times.

11 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Thank you for taking the time to share your positive feedback about Speechelo. We are glad to hear that you have had a good experience with the app and found the voices to be great.

Valutata 3 stelle su 5

Speechlo is the best TTS tool

Speechlo is the best TTS tool. But needs improvement. Some of the voices are awesome, You could not hear any trembling or some ticking sound when the voice character's speech, unlike other TTS tools. That is why I am impressed with this tool.

The developer is great, unless when you use the other voice character that is not yet developed.

But I know maybe in the future they will improve the other character so that to have a lot of different unique voices and characters that are perfectly performing like BILLY JOEL Character and other Pro characters that the voices are quite performing perfectly amazing.

In order for you to hear the voice perfectly performing, you need to add some punctuation marks according to the situation of the paragraph.

Always remember this friends.

Quality services or products will last longer and will give you a very outstanding dignity from the present and in the future to come.

Good luck and more knowledge and wealth to BLASTER TEAM "speechlo"

Respectfully,
Nolan Jr

24 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Hello Nolan,

Thank you for your positive review of Speechlo! We're glad you find it to be the best TTS tool out there. We're constantly working to improve the app, and we appreciate your feedback. Please keep letting us know what you think so we can continue to make Speechlo the best it can be.

Thank you,
Speechelo

Valutata 1 stelle su 5

Not worth even half the price!

They don't tell you about the Pro version that you need to pay extra for. The standard version is useless and pro version isn't much better. Very basic with a small selection of voices. You can't make many adjustments to the speed, tone or pronouncation. Murf.ai is far superior to this

10 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di speechelo.com

Risposta di speechelo.com

Hello Gary,

Thank you for your review. I’m sorry to hear that you didn’t find our app to be of much use. I would like to clarify that the standard version of our app is not useless, and in fact offers a good selection of voices and adjustable settings. The pro version simply offers more voices and options.

I would encourage you to give our app another try, and I’m confident that you will find it more to your liking. If not, we would be happy to refund your purchase.

I hope this clears things up for you. Thank you for taking the time to write a review.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più