Banner for Chilipad by Sleepme

Chilipad by Sleepme Recensioni 

1565
•
TrustScore 4 su 5

3,9

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

I spent over $71 and about 6 hours of my time replacing both the main pump and the mini pump and the check valve solenoid on my Chilipad Dock Pro. However, despite all my time and money this very expe... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

It was tricky to find a phone number to call with my problem but once I did I got a lot of help from the representative. Hopefully the solution he suggested works as I am anxious to have my unit back... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

I received the ChiliPad 1.0 for free from Sleep Me in exchange for an honest review. I have a sleep disorder that makes me sleep for very long stretches, sometimes days or longer. I've been testi... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I have a great experience with SleepMe and my Chilipad 2.0, a little bit of an issue with shipping but costumer service responded quickly. Overall, I have a had this pad for about a week now and love... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di mobili per camere da letto
  2. anche in
  3. Negozio di biancheria da letto
  4. Negozio di letti
  5. Negozio di materassi
  6. Servizio di e-commerce

Informazioni su Chilipad by Sleepme

Scritti dall'azienda

Active Cooling Mattress Topper

We offer high-performance cooling mattress toppers designed to help you sleep cooler. Our innovative Chilipad mattress topper circulates water between 55°F and 115°F, giving you active, all-night control over your sleep temperature.

Science-Backed Recovery & Deep Sleep

By regulating your mattress temperature, our systems help maximize your time in Deep and REM sleep—the stages vital for physical recovery and mental clarity. Whether you are battling night sweats or looking to optimize athletic performance, our technology can help you optimize your sleep temperature.

Personalized Comfort for Every Sleeper

Our solutions feature single-zone or dual-zone control. Dual-zone toppers allow couples to enjoy their own "perfect temperature" on each side of the bed. Experience the future of sleep with the Chilipad and wake up refreshed.


Informazioni di contatto

3,9

Molto buono

TrustScore 4 su 5

2K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 99% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,9

Tutte le recensioni

(1565)

571 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Purchasing made simple

Purchasing was made simple, easy to figure out the setup we required. I definitely like the improvements you've made to your sleep system, based on my personal experience of using your products since you started selling, you've been listening to your customers... Consider a "loyal customer" discount...

28 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for the 5-star review and for being part of our community since the very beginning. We love hearing that the setup was seamless and that you're loving the improvements to our newest sleep system. We design every upgrade with feedback from longtime users like you in mind. Knowing it's making a real difference in your sleep is the best news we could ask for. We appreciate your continued support and hope you enjoy your new setup. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

Shipping time isn’t close to what was…

Shipping time isn’t close to what was promised, there is no way to easily get in touch with customer service to see status.

3 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for your feedback. We apologize for the delay in getting your Chilipad 2.0 to you and for any frustration with our support process.

Our team is working hard to ship every order as quickly as possible. Because we recently transitioned to US-based manufacturing, we are experiencing unexpected delays beyond our original shipping timelines.

We take communication and fulfillment seriously. As soon as your order ships, you will receive an automated tracking email. We appreciate your patience as we work to get your Chilipad 2.0 to you as quickly as possible.

- Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

Love the chilipad

25 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for taking the time to write a review! We are so happy to hear that you love the Chilipad! - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

They took money but never shipped anything

Update: They finally got ahold of me and I was able to cancel my order and get a refund. They still had no plans to ship anything so I still say proceed with caution
Original:They never sent the Chilipad but did take my money. They don't respond to emails. Had to have my credit card company credit me back for the over 3K that sleepme took without shipping the merchandise.

27 giugno 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for updating your review, and we appreciate the opportunity to clarify what happened.

We sincerely apologize for the initial delay and frustration this caused. Looking through our records, we weren't able to locate any prior outreach before your review was posted, but as soon as we saw your feedback, our team created a ticket to ensure you were taken care of immediately.

We take order fulfillment and customer communication very seriously, and we're always working to make sure our response times and shipping updates meet the high standards our customers expect. Thank you again for your patience while we resolved this for you.
- Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

41 days since order and no product.

It's been over a month (41 days) since I ordered this product and I haven't gotten a shipping date or an update on when my order was going to ship. I'm starting to get impatient. I was told it would ship by July 12 and it's been several days past that date with no communication on where it is or when it'll arrive. Not fun paying for something like this and not having the product.

12 giugno 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for sharing this feedback, and I am truly sorry for your experience. Having your July 12th estimated date pass with no shipping update is unacceptable, and you have every right to be frustrated. Paying for a product and being left in the dark is a terrible feeling.

We recently launched the Chilipad 2.0 alongside a transition to US manufacturing to ensure top quality, but that is no excuse for a lack of communication while working through logistics delays.

To make this right immediately, I have proactively created a support ticket using the email address on your account. A member of our support team will be reaching out to give you an update on your order and help resolve this for you.

Thank you for your patience while we work to fix this for you.
- Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

I have been buying these now for many…

I have been buying these now for many years. My cube had an issue out of warranty and the person sent me a complete repair kit with instructions on how to fix. Great product.

15 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for being a loyal customer over the years! We truly appreciate your continued support. While we always hope your unit runs smoothly without a hitch, we're so glad your support team was able to get you the right kit and instructions to get your Chilipad Cube back up and running. Thank you for taking the time to share your experience! - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

Great product and support

We have owned our chlipad for two years and absolutely love it. The product works very well and the customer support was amazing. We received a fast and helpful response from their team.

22 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for the fantastic 5-star review! We are happy to hear that you've been loving your Chilipad over the last two years. Thank you for being a part of the family! - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 2 stelle su 5

I have no way to track the shipment

I have no way to track the shipment

17 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Hey Luis, I'm sorry for the confusion. In the purchase confirmation email you received, it indicated that your estimated shipping date was August 5th. Once your Chilipad 2.0 ships, you will receive an additional email with tracking information. If you need anything else, you can also reach our support team at help@sleep.me. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 4 stelle su 5

So far clear communication

So far clear communication

20 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thanks so much for taking the time to write a review! We can't wait for you to receive your Chilipad 2.0! - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

Abysmal Fulfillment: Be Prepared to Chase Down Your Order

Edit: responding to sleep.me’s response: great - you launched a new product and brought things domestically…so why didn’t you just communicate this to us instead of leading us on? Transparency goes a long way. Also, expected delivery of my shipment was July 17-18th from your automated system. My package has been stuck at fedex for five days now. Ive caller fedex support every single day for five days asking for updates, and I keep getting told the same thing “dont worry sir, your package is guaranteed to be delivered today” i swear, this has been the absolute buying experience of my entire life

I haven't tried the product yet, so this review is strictly based on their completely abysmal fulfillment experience.

There is a 1-2 month backorder on the product. That’s a long time, but fine, I was willing to wait. Eventually, the company emailed me to say, "Great news: your product is going to ship in the next two to three days, and you should receive automated tracking details." After already waiting months, that was a relief.

Two or three days passed. Nothing. I waited two more weeks. Still nothing. I went on Reddit only to find out this is a widespread issue across the board.

It seems the only way to actually get your product is to hand over your money and then hunt them down until they expedite your delivery. To finally get my order moving, I had to:

Submit multiple support tickets.

Post on Reddit to try and force a response from their team.

Call their customer support line over 15 times (no exaggeration) before finally getting a human on the phone.

I feel terrible for the customers who haven't figured out this forced escalation process yet. I’m really hoping the product itself is good and that there aren't any hardware issues down the line, because dealing with their logistics has been a nightmare.

8 giugno 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for sharing your feedback.  We want to apologize for the delay in getting your Chilipad 2.0 and for any frustration this caused. We launched the Chilipad 2.0 in mid-May with immense demand, alongside a proud transition to manufacturing here in the USA. While your order was estimated to ship on July 1st, logistical delays pushed your ship date to July 15th.

While a two-week delay during a major product launch is never our goal, our team worked diligently to get your order dispatched as quickly as possible. We apologize for the gap between the initial automated notice and final tracking delivery, and we are actively refining our notification system to keep customers better updated in real-time.

We can confirm your order has officially shipped, and we genuinely hope you love the Chilipad 2.0 once it arrives. If you need any assistance setting it up, please don't hesitate to reach out to our support team.

Valutata 5 stelle su 5

It has made a huge difference in my…

It has made a huge difference in my sleep. I am no longer tossing and turning trying to get my lower side cool. Highly recommended!

6 giugno 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for the fantastic recommendation! We are thrilled to hear that the system has made such a huge difference and put an end to the tossing and turning. Finding that perfect temperature sweet spot makes all the difference for a restorative night's rest. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

Does exactly what it claims

Does exactly what it claims. Has made a tremendous difference for my sleep.

13 ottobre 2025
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for the wonderful review! We are absolutely thrilled to hear that your system is delivering on its promises and making a tremendous difference in your sleep quality. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

Easy to order

Easy to order, looking forward to receiving, but the shipping is a bit slow.

15 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for the review! We are so glad to hear that ordering was easy, and we can’t wait for you to experience your new sleep system.

We appreciate your patience with the shipping speed, as our team is working hard to get every order out as quickly and safely as possible. You should receive a tracking link via email as soon as it ships so you can follow it right to your door. We're excited for you to get a great night's sleep soon! - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

They have had my money for over a month…

They have had my money for over a month and it has never shipped.

13 giugno 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the delay with your Chilipad 2.0 order. I completely understand your frustration regarding the timeline.

We are currently experiencing an unexpected delay at our warehouse, but please be assured that our team is working incredibly hard to get your order processed and out the door as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding as we work through this.

As soon as your order is fulfilled and ships, a tracking number will be sent directly to your email so you can monitor its delivery. If you have any further questions or need direct updates in the meantime, please don't hesitate to reach out to our support team.
- Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

Simple bubble of air made units stop working

I have to say that I was a very enthusiastic and happy buyer for this chili pad doc pro king size. However, after a month of enjoyment, one of the two units stopped working. Customer service provided me with some AI-sounding generated email on how to fix a stubborn air pocket that they said happens. I attempted to complete the steps. However it never worked again. Meanwhile, the second unit stopped. I was never able to fix that one either. They accepted that they would switch out the first unit only, but I was determined to fix it using their steps. After 2 months of not being able to fix it, I asked for a refund. They refused and their AI response was to continuously trying to fix it. I have to assume stubborn air pockets are very common and then attempting to fix it as a response is very common. I can only hope the attempts have worked for somebody. I went from an enthusiastic buyer to feeling duped and still paying a monthly fee on my credit card for something that did not work. Ultimately, they refunded me in full and sent me two package labels. I had to box them myself very carefully, but this was my only way to resolve the stubborn air pocket. My concern is that both units stopped working with air pockets and they were not able to resolve the issue. That means it happens often, very often. I hope this does not happen to anyone else.

9 marzo 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for your review. While we always attempt to troubleshoot water-based thermal tech to help customers avoid the hassle of shipping, we understand your frustration when the steps didn't work for your units.

Customer satisfaction is incredibly important to us, which is why our team approved and processed a full refund for you, despite your units being well outside of our standard return policy window. We appreciate your patience through the process and are glad we could provide a full resolution for you.

Valutata 5 stelle su 5

Better Sleep Backed by Real Results

I was initially skeptical that a temperature-controlled sleep system would make much of a difference, but after using the Sleepme Chilipad 2.0 for about three weeks, I came away genuinely impressed.

The setup was straightforward, and after a few nights of dialing in the right temperature, I found myself falling asleep faster and staying asleep more consistently. Instead of waking up feeling overheated, I slept comfortably throughout the night.

What really convinced me wasn't just how I felt—it was the data. I compared my sleep metrics before and after using the Chilipad 2.0 and saw measurable improvements. My average sleep score increased, my resting heart rate decreased, my heart rate variability improved, and my morning recovery metrics were consistently better. While everyone's results will be different, it was encouraging to see objective improvements alongside how I felt.

The Chilipad 2.0 is also surprisingly quiet. Once it's running, I rarely notice it, allowing me to focus on sleeping rather than the system itself.

Another aspect that has stood out is the customer service. Every interaction I've had with the Sleepme team has been prompt, professional, and genuinely helpful. It's refreshing to find a company that stands behind its product and takes care of its customers.

I also appreciate that the Chilipad 2.0 is made in the USA. Knowing it's built domestically gives me additional confidence in the product and the company behind it.

Overall, the Chilipad 2.0 has become one of the few products that has genuinely changed my nightly routine. If you tend to sleep hot or are looking for a way to improve your sleep environment, I think it's well worth considering.

16 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you so much for taking the time to share such a detailed and thoughtful review! We are thrilled that you’re seeing such fantastic improvements in both how you feel and your overnight sleep metrics.

We are also incredibly proud to hear that our customer service team took such great care of you and that our commitment to manufacturing right here in the USA resonates with you.

Thank you for trusting us with your sleep and for sharing your journey with us. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 1 stelle su 5

went through all the hassle of…

went through all the hassle of registering for govx - only to find out there are no discounts except for the super expensive model that is not out yet.. no easy way to call or email chilipad

16 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for sharing your feedback, and we are so sorry for the frustration. Please email us directly at help@sleep.me so we can look into this for you. We would love to help you find the right model for your sleep needs and make sure you get the proper discount applied. We look forward to hearing from you. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 2 stelle su 5

Delivery Delays

Purchased in june 15th and they said it would ship BEFORE 1st and now it's July 14th and it's still not shipped.

The product might end up being great, but the fulfillment process gets a 1 out of 5.

15 giugno 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry for the delay in getting your order out to you and for the frustration of missing that initial shipping window. This is definitely not the seamless experience we want for our customers. We wanted to let you know that your order has now been fulfilled and is officially on its way to you. We truly hope that once your product arrives, it delivers the great experience you were looking forward to. If you need any assistance tracking your shipment, please feel free to reach out to us at help@sleep.me. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

Great product!!

I love this product!! It keeps me cool and sweat free all night. My only complaint is that it sometimes will tell me to add more water, even though it looks full. But overall I’m very happy with it and have noticed a huge difference in my sleep quality since I got it! I would highly recommend this product to anyone struggling with sleep! It’s a game changer!!

12 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

We love hearing this! Thank you so much for sharing how much your sleep quality has improved.

Sorry to hear the water sensor is giving you a bit of a false alarm sometimes! If that keeps happening, please reach out to us at help@sleep.me so our team can help you troubleshoot it quickly. We appreciate you and your recommendation! - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Valutata 5 stelle su 5

Easy to navigate

11 luglio 2026
Logo di Chilipad by Sleepme

Risposta di Chilipad by Sleepme

Thanks so much for the 5-star review! We're thrilled to hear you found it easy to navigate. - Elizabeth with Chilipad by Sleepme

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più