Ik ben op een sollicitatiegesprek bij…
Ik ben op een sollicitatiegesprek bij het bedrijf Regus schandalig slecht behandeld. Alles in het negatieve trekken, ik kreeg geen kans om iets positiefs te vertellen. Afschuwelijk, om mensen zo negatief te bejegenen! Ik had goede papieren, en veel ervaring. Misschien een cursus sociale vaardigheden voor selecteurs van nieuwe talenten?







