Havde bestilt 2 regnbuefarvede popits til mine børn. Modtog rimelig hurtig en pakke fra firmaet - men med 2 helt andre popits end dem jeg havde bestilt. Har prøvet at skrive til firmaet mange gang... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Min søn havde købt to stk. Popit hos Popitbutikken for sine egne lommepenge men fortrød købet. Vi sendte dem retur. Der gik en måned, en rykkerbesked og en sur trustpilot-anmeldelse før pengene kom re... Leggi di più
Gik fint med bestilling og betaling og fik bekræftelse med det samme. Jeg savner dog lidt mere kommunikation fra butikken fra bestilling til varen afsendes. Der gik 4 dage fra vi bestilte og betal... Leggi di più
Ingen info ved bestilling om, at der ville være lang leveringstid. Først ved henvendelse oplyses det, at der forventes længere leveringstid. 2 1/2 uge efter modtager vi vores varer. 2 varer ikk... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Varerne blev sendt til Grønland som…
Varerne blev sendt til Grønland som gave, fik et billede med mega tilfredse børn. Tak.
Jeg har lagt en ordre d 7 april
Jeg har lagt en ordre d 7 april. Og har ikke modtaget min pakke endnu. Jeg har skrevet mange gange men de vælger ikke at svare. Jeg har nu skrevet til dem at jeg ønsker og annullere min ordre og ønsker mine penge retur!!! FUP BUTIK!!!
FUP butik!!!
FUP butik!!!
Bestilte den 10/4-21
- pengene blev trukket den 15/4-21.
Jeg har skrevet 3 gange til butikken og får INGEN respons og man kan ikke ringe til dem.
Super produkt og hurtig leveringstid
Super produkt og hurtig leveringstid. Det er en rigtig fin kvalitetspopIt. Så 5 stjerner her fra!
Kæmpe pop it er ikke kommet
Bestilte en kæmpe pop it d. 8 april (ordren 2581), men den er stadigvæk ikke kommet... Min datter betalte fra sine lommepenge og er meget skuffet.
Virkelig lang ventetid på levering.
Lang leveringstid
Der står på deres hjemmeside der er få dages levering. Da pakken ikke var kommet efter 5 dage, skrev jeg til dem og fik af vide det var pga påske (bestilte påskedag) og corona, det burde de så vælge at informere om at leveringstiden er ekstra lang. De skrev de ville sende en gave med som plaster på såret.
Efter 12 dage modtager jeg så endelig pakken men uden den lovede gave, som jeg havde fortalt min datter der ville være, da de havde skrevet det til mig.
Leveringstiden er alt for lang
Leveringstiden er alt for lang. Kundeservice svarer ikke på mine henvendelser. Der står på forsiden af hjemmesiden at leveringstiden er 1-3 dage. Trods det har jeg nu hentet en uge og pakken er først lige ankommet til dao. Jeg handler der ikke igen
Aldrig har jeg fået så dårlig service…
Aldrig har jeg fået så dårlig service fra en webshop! Det kan virkelig ikke anbefales at handle hos popitbutikken.dk!
Jeg har bestilt en sekskantet regnbue kæmpe popit til min datter. Der går 7 dage og vi får ikke besked om af den er afsendt. (Jeg har skrevet til dem flere gange). Da de får deres firkantede på lager igen, laver jeg en ordre på denne og skriver en mail om afbestilling af min ikke afsendte sekskantede.
Dagen efter modtager jeg mails om, at begge ordre er afsendt!
Jeg skriver til virksomheden og fortæller at jeg har afbestilt den ene, så jeg vil nægte modtagelse, så den på den måde kommer retur.
Jeg spørger for at være sikker, om mine 2 ordre der er bestilt med 7 dages mellemrum er sendt i separate forsendelser, da jeg så kan nægte den sekskantede og modtage den firkantede. Nej!! De er sku sendt samlet - oveni køber dagen efter, at jeg har afbestilt den ene.
.. Dvs. At enten skal jeg nægte modtagelse af begge to og bestille en ny firkantet (hvornår mon jeg så får den?) Og ellers skal jeg modtage pakken (som i øvrigt stadig ikke er kommet her 10 dage senere. Også skal min datter åbne en længeventet pakke, hvor den ene ting skal sendes retur? Og hvem betaler fragten retur? For når man skriver til butikken får man enten intet svar eller et ubrugeligt svar på 3 ord.
Jeg har nu fundet den ønskede popit er andet sted til billigere pris og håber at modtage den snarest. Også nægter jeg modtagelse af pakken fra popit butikken og håber på mine penge tilbage, når de får pakken retur efter jeg nægter modtagelse - men nu skal den lige komme frem først.
Min datter har ventet og ventet og spurgt mig forventningsfuld hver eneste dag efter skole siden ordren. Vi er begge skuffet!
.. Simpelthen så hamrende dårlig stil!
Skod firma, kan absolut ikke anbefales! Og jeg skriver ellers aldrig sure anmeldelser!
Ingen hurtig levering
Hurtig levering kan man absolut ikke sige at der er😤 Jeg bestilte tirdag i sidste uge to popits, og har ikke hørt noget om at de skulle være sendt afsted endnu. Sidder her med to skuffede børnebørn😢😢
Man får kun sine penge tilbage når man…
Man får kun sine penge tilbage når man skriver en negativ anmeldelse herinde - så det gør jeg så. Jeg har forsøgt utallige gange at få mine penge retur for de 3 kæmpe pop-it jeg har bestilt fra jer !
Det er simpelthen for dårligt, der er gået SÅ lang tid. Jeg trækker alle de anbefalinger tilbage jeg har givet jer til min omgangskreds. Det er virkelig skuffende og yderst ubetryggende.
JEG ØNSKER AT ANNULLERE MIN ORDRE OG HAVE MINE PENGE RETUR.
Bare hvis i nu ikke havde forstået det de første 3-4 gange jeg har skrevet det !
TAK
Er meget utilfreds da jeg ikke har…
Er meget utilfreds da jeg ikke har modtaget nogle af de bestilte produkter!!!!!
Fra 0 til 2 stjerner til Popitbutikken!…
Popitbutikken er meget hurtig til at hæve pengene for ordren - men det er også det eneste de er hurtige til. Vi har stadig ikke efter 10 dage modtaget hverken pakke eller et sporings nummer på vores odrenr., og man gider hellere ikke svare på skriftlige henvendelser.
Det simpelthen bare ikke ok, da det er børn I sælger til !!!!!
Firmaet kan absolut ikke anbefales og fortjener 0 stjerner.
===> OBS! Opdatering : Modtog i dag 14/4 langt om længe den ventede kæmpe Popit. Har nu endelig en glad lille pige. Det havde klædt firmaet at sende en besked ud til de ventende kunder, at produktet var udsolgt eller I var ramt af længere leverancetider, så man ikke skulle gå i uvished.
God oplevelse hos popitbutikken!
Virkelig god oplevelse hos PopItButikken. Varerne er i god kvalitet, dog tog det et par dage mere end jeg havde regnet med, at få dem leveret. Men alt i alt, en fin butik.
4/5 stjerner herfra!
Det kan ikke sendes til grønland.jeg…
Det kan ikke sendes til grønland.jeg har ikke opleve noget.
Hurtig levering!
Ringe service
Ringe service , bestilt en sjælden popit til min søn 13/3-21 beløb trukket 19/3-21 stadig ikke modtaget noget. Skevet til dem men ingen respons.
Langsom levering,lovede par dage og…
Langsom levering,lovede par dage og varen kom efter 10 dage.
Udsolgt
Jeg bestilte en sjælen pop it den kom senere pga
1. Det var en fredag
2. De blev udsolgtså de skulle have dem på lager igen.
Men da Dao skrev at min popit var på vej gik der 1-2 dage og Dao havde skrevet at der ville gå 1-4 dage og jeg er tilfreds.

Risposta di Popitbutikken
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.
