⭐☆☆☆☆ Very disappointing delivery service. The courier rang my doorbell, said that a parcel had arrived, and then simply left it on the first-floor landing of the building without handing it t... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Leggi di più
Ondanks foto's bij de goede brievenbus, geen pakket ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd. Lijkt eerder op een criminele organisatie dan een dienstverlener. Dit bedrijf doet er goed aan om zich... Leggi di più
Het is echt jammer dat dit bedrijf wordt ingezet voor het bezorgen van pakketten. Als consument zou ik er het liefst voor kunnen kiezen om dit uit te schakelen. Mijn pakket is buiten de openingst... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Hier besteld en de bezorgdienst waar ze…
Hier besteld en de bezorgdienst waar ze mee samen werken legt je pakket gewoon in de centrale hal waar het toegankelijk is voor iedereen en beide geven geen oplossing en wijzen naar elkaar. Slechte zaak bestel hier nooit meer!
TROEP KOERIERSBEDRIJF
Erg teleurstellende ervaring met deze bezorgdienst. Pakket is niet persoonlijk overhandigd, maar onbeheerd achtergelaten.
Wat opvalt is dat dit geen op zichzelf staand incident lijkt te zijn, maar een terugkerend probleem. Ook de communicatie vanuit de klantenservice laat te wensen over.
Van een bezorgdienst mag verwacht worden dat pakketten zorgvuldig en veilig worden afgeleverd. Dat lijkt hier helaas niet altijd prioriteit te hebben.
Zo een slechte koeriers bedrijf heb ik…
Zo een slechte koeriers bedrijf heb ik nog niet gezien. Ze zijn distributier van Alli Expres.Hellemaal geen manieren. Ze bellen niet eens op intercom. Ze gooien het pakket gewoon in de flat op de vloer , zonder dat je iets van weet.En normaal, het pakket verwijderd , omdat er wonnen 500 mensen en de deur staat altijd open. Iederen kan naar binnen en het pakket stelen. Door hun zal ik niets meer bestellen.
Worst of the worst
They choose workers with the lowest iq to not accomplish one job
Verkeerd afgeleverd op de verkeerde adres.
Dit is de zoveelste keer dat pakketten op de verkeerde adres werd afgeleverd, Foto van de afgeleverd adres is niet mijn voordeur als de bezorger even had goed opgelet dan ziet hij op de borden dat hij verkeerd zat.
Superslecht
Superslecht, was zogenaamd persoonlijk afgegeven maar lag gewoon voor de deur, was net op tijd toen iemand het wilde pakken 👎
Pakket niet bezorgd
Pakket niet bezorgd. je kan telefonisch niet bereiken. e-mails worden niet eens beantwoord. op aflever email staat er een foto en op de foto duidelijk te zien rolluiken van bedrijf dicht is.
Bezorger doet maar wat
Zeer slecht bedrijf…
Bezorgadres is ‘straatnaam’ 24B. Bezorger levert het af op 24A om 10 uur in de avond, maar nog geen eens afleveren aan de buren, nee gewoon voor de deur leggen en een foto maken, zo bezorgd…
Pakketje t.w.v. ruim 250 weg…
Klantenservice: “maar we zien toch echt dat het bezorgd is, bewijs staat op de foto.”
Bedrijf ziet het verschil niet tussen 24A & 24B.
Op deze manier kan ik ook wel postbezorgen. Mijn advies vermijd dit bedrijf met bezorgen!
Pakket voor de deur gezet en weggegaan
Pakket voor de deur gezet en weggegaan, terwijl ik een aantal dagen niet aanwezig was. Bij navraag aan PDN of dit de normale gang van zaken was kreeg ik als reactie dat ik maar een mail moet sturen mocht het niet voor me deur neergezet mogen worden.
Ze hebben mijn pakket terug geleverd en…
Ze hebben mijn pakket terug geleverd en gereageerd, voor sommige is hun ervaring misschien niet zo goed maar ik ben tevreden met pdn's service
Waardeloos
Is jammer dat mag niet 0 sterren te geven. Slechte ervaring. Geen contact met klantenservice.. Bezorger pakket op het vloer gegooid en weg gegaan. Pakket was gestolen. Wat en drama..
Pakket in de hal van het appartement…
Pakket in de hal van het appartement gelegd gegaan zonder aan te bellen om te zeggen dat het daar lag kreeg later een email van het bedrijf waar ik besteld had met het Track nr ga naar beneden weg pakket
inleveren in de openbare ruimte
inleveren in de openbare ruimte. Iemand gestolen mijn pakket. Gefeliciteerd PDN. Dit is niet eerste keer
Pakket is afgeleverd in een andere…
Pakket is afgeleverd in een andere stad. De foto’s laten mijn adres zien op het pakket liggend op een tuinstoel. Niet mijn stoel en niet mijn straat. Geen enkele hulp vanuit de klantenservice. Een aantal standaard mails waarin gevraagd wordt of ik al bij de buren ben geweest. Super slecht.
Nadat ons pakketje afgeleverd was
Nadat ons pakketje afgeleverd was , vonden we een vrij grote kartonnen doos , van ong. 50x50x70 cm. op straat achtergelaten. Met de stickers van PDN erop. Echt a- sociaal. Hij had ook kunnen vragen of het in onze papierbak mocht.
Pakket netjes bezorgd
Ik had nog nooit van PDN gehoord en voor mij was het de eerste keer dat ik een pakket door hen kreeg afgeleverd. Pakket is netjes op tijd bezorgd.
Smijt pakket zo in de hal, belt zelfs niet aan
Pakket op een zondagochtend zo in de centrale hal gegooid van deze hoge flat zelfs zonder aan te bellen. Gelukkig heeft een andere bewoner het opgeraapt voordat het in verkeerde handen kwam.
Klacht ingediend bij PDN en bij de afzender. Vage reactie als er nog eens een pakket kwam duidelijke instructies mailen. Gedaan, geen reactie.
Vandaag zag een andere bewoner hoe bezorger het weer in de hoek in de hal smeet zonder aan te bellen en niet reageerde op zijn commentaar. Gelukkig heeft ook deze bewoner het pakje gered. Weer een klacht ingediend bij PDN en weer geen enkele reactie. Telefonisch ook onbereikbaar. Aan verkoper laten weten dat ik niets meer koop zolang zij deze koerier nog gebruiken of ze niet tot normale bezorging krijgen. Als bezorger aanbelt zou ik ook naar beneden kunnen komen als hij niet naar boven kan. Waardeloos respectloos bedrijf.
Ze geven ook geen tijdvenster wanneer je ze kan verwachten. Ze rijden met een personenwagen, niet met een bus.
Op het afleverrapport staat bezorgd bij de voordeur. Met foto's van de brievenbus waar het dus niet in zit, in de hoek op de grond en pakket in de getinte handen van de bezorger.
Het is zaak dit nep-bedrijf te melden bij ACM. Als iedereen dat doet moeten ze of verbeteren of stoppen. Waar we allemaal om vragen.
0 Sterren , boycot AliExpress, slechtste 'service' ooit....
0 Sterren
Dit is gewoon oplichting. Vangen geld om te bezorgen, maar bezorgen? Ho maar. Telefonisch onbereikbaar, voicemailbox zit vol of wordt niet op gereageerd. Op emails wordt niet gereageerd. Pakket (AliExpress)is al ruim een week bij PDN, maar geen idee wanneer ik het ontvang.
Voorlopig bestel ik dus ook niet meer bij AliExpress, die deze ellende heeft veroorzaakt..
Bedrijf niet te bereiken
PDN Express heeft mijn pakket als niet-bezorgd gemarkeerd terwijl de bezorger letterlijk al bij het juiste adres stond. Op de foto's zie je gewoon de wijnwinkel waar ik woon. Dus het adres niet kunnen vinden klopt gewoon niet.
In plaats van even normaal naar binnen te lopen om het pakket af te geven, is er blijkbaar gewoon een foto gemaakt en daarna aangegeven dat bezorgen niet gelukt was. Dat is echt belachelijk. Wat een mafketel!
Daarnaast is customer service ook nog eens amper bereikbaar. Geen telefoonnummer en weinig nuttige hulp.
Het pakket onbeheerd bij mijn voordeur achtergelaten.
Ik wil duidelijk aangeven dat ik het pakket niet heb ontvangen. Daarnaast heb ik nooit toestemming gegeven om het pakket onbeheerd bij mijn voordeur achter te laten. 23 February 2026 at 10:34
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








