En fornøjelse at handle bil hos OJA. Køb af første elbil, og modtog professionel hjælp både før, under og efter købet. De forstod at finde den rette bil til mit behov, fordi de lyttede til, hvad jeg... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Vi har lige hentet vores nye Skoda fik virkelig en god behandling af vores trofaste sælger claus lorenzen som har hjulpet os utrolig meget Tak for handlen 🙏🫵
Jeg havde en virkelig god oplevelse hos OJA Biler fra start til slut. Hele processen var både tryg og professionel, og man mærker tydeligt, at de har styr på tingene og sætter kunden i fokus.... Leggi di più
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi siger tak for en god, grundig og gedigen gennemgang af elbilens mange muligheder. Som nye ejere af vores første elbil føler vi os både glade og trygge i vores valg. En særlig t... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni su OJA Biler
Scritti dall'azienda
✔️Syddanmarks Elbil Center
Vi rådgiver vores kunder ved køb af elbiler, så de er godt klædt på inden købet. Uanset om du ønsker en helt ny elbil eller en af vores nyere brugte elbiler, kan du forvente den helt samme gode kundeservice

Informazioni di contatto
Skausvej 7, 6500, Vojens, Danimarca
- 74547568
- salg@ojabiler.dk
- ojabiler.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
god er seriøs behandling
Har købet en Renault Megane fra 2015 som var billigst via bilbasen.
Mega pæn bil og fik en undervognsbehandling plus 4 gode vinterhjul med dæk med i købet.
Fik en god pris for vores gamle bil fra 2001, så jeg er alt i alt meget tilfreds med købet og mødet med Over Jerstal bilhandel, og det efterfølgende forløb, hvor der er fulgt op på, om der har været problemer af noget art, og om jeg fortsat er tilfreds.
God og seriøs forhandler.
Super service ved bilkøb
Vi købte i foråret bil ved Over Jerstal Autohandel, og oplevede super god service, vi var i tvivl om hvilken model vi skulle købe, men ved hjælp af gode råd og vejledning fandt vi frem til den rette til en rigtig god pris. Kan klart anbefale andre, at handle ved dem.
Super service!
Super service fra start til slut... jeg havde et lille problem 2 måneder efter købet med bremseskiver. Det blev straks kiggede på og rettet. Det er ikke sidste gang jeg handler med Peter, selvom jeg kommer fra Herning.
Utroværdig forhandling
Lovede ved bilhandel at sommerhjul skulle indgå, men prøvede først at give mig ulovlige dæk. Da jeg opdagede det lovede man at aflevere lovlige på min adresse som Jf. Salgspapirerne skulle afleveres på min adresse. Jeg måtte selv køre 220 km for at hente dem. Jeg accepterede at hente fordi samarbejdsværksted skulle rette nogle fejl der var på bilen inden for første måned. Det nægtede Oj-auto at betale for under dække af at FDM rapport ikke viste de pågældende fejl inden overtagelsen under henvisning til at jeg selv måtte have lavet skader der manifesterede sig i fejlene. En sag der er i strid med købeloven idet de aldrig fandt ud af hvori fejlen bestod trods tre dages fejlfinding og det er i den sammenhæng grotesk at hævde at det er noget køber har forårsaget, idet det er op til sælgeren at bevise det.
En aftale er ikke altid en aftale.
Jeg gav en gammel bil i bytte for en anden bil. Den bil jeg købte er helt iorden og stemmer helt over ens med det aftalte. Men... når man aftale en den bil der går i byt skal køres til skrot, og så sælger den vidre og den da har sat den til salg op nette, uden at omreg. bilen. Men jeg er selv en regle ret person, så jeg vente med at kontakt Oj-auto til der er gået 3 uge, som er den tid man har til at omreg en bil. Hvor man får en så lang løgn historie at man var ved at kaste op. Om at bil var solg vidre til en anden forhandler og han iøved ikke køre i den man nok skal få synet og omreg bil inden for 2-3 uger. Men bare rolig, bil blive afmeldt på mandag...
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








