OJ Biler Hillerød - Ikke deres autorisation værdig
Min anmeldelse af Ove Jensen Biler i Hillerød kan absolut kun falde på 1 stjerne. Magen til dårlig behandling skal man lede længe efter.
Vi får smadret vores bagsiderude ved et tyveri, hvorved jeg ringer til 3 aktører og afgør at en autoriseret Honda forhandler er de ekstra penge værd fremfor Dansk Bilglas / Carglass. Det skal gå hurtigt og laves ordentligt!
Jeg ringer om mandagen d. 30. december, hvor jeg får en tid fredag d. 3. januar. Jeg får dog et opkald torsdagen forinden, hvor datoen bliver udskudt til tirsdag d. 7. januar – Fair nok.
Jeg ringer om tirsdagen, men ingen ved noget om en bagsiderude til en Honda Civic og ham, som jeg lavede aftalen med holdt fri den dag. Jeg ringer om onsdagen og efter et par opringninger, får jeg lavet en aftale torsdag d. 9/2 om morgenen kl. 08:00.
Her møder jeg op, og de spørger mig, om jeg vil vente, imens jeg får den nye rude sat i. Det takker jeg ja til. Der går 1½ time før de køre min bil ind i deres værksted. 3 timer efter får de et chok over, at jeg stadig er der, men nu var min bil færdig.
Jeg kører derfra og tror, at alt er godt. Nogle dage senere opdager jeg, at der mangler et sidedæksel indeni bilen. Jeg ringer og spørger om, jeg kan tage et billede, men de beder mig om at komme, så de kan se det med egne øjne. Derefter bestiller de et nyt dæksel hjem, og efter ca. en uge ringer de.
Jeg tager derud, men dækslet er til den forkerte side. Dette på trods af de selv var ude og kigge på bilen, og selv reparerede bilen og smed det gamle dæksel væk.
Herefter siger de, at de vil ringe, når det nye dæksel kommer hjem. Jeg venter 1½ uge og ringer selv. Jeg var bare blevet glemt og kan nu komme og få sat det nye i, som jeg så får gjort d. 08/02.
Der er nu gået over 5 uger siden første opkald, og efter nogle ture i regnvejr opdager jeg, at der er en stor limkant omkring hele ruden, der hvor malertapen har siddet fast på lakken for at holde posen fast omkring vinduet.
Deres mekaniker har ikke gidet at bruge en varmepistol, da han fjernede tappen, men bare revet det af, hvilket nu resulterer i, at jeg selv skal forsøge at fjerne disse mange limrester uden at skade min egen lak.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Magen til amatører! Det er sandt, det folk siger:
Autoriserede forhandlere lever ikke af deres værksted, de er ligeglade med deres kundetilfredshed, de tjener penge på bilhandler, ekstraudstyr og serviceaftaler. Skal man have lavet sin bil, og skal det gøres ordentligt så vælg en lokal mekaniker med et godt ry. Her sætter vi ikke vores ben igen.
Det skal siges, at de Ikke en eneste gang beklagede deres fejltagelser, det hele virkede som om, at det var normalt.
11 giugno 2021
Non scritta su invito