Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

3,6

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

19 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Har lige været på værksted med min…

Har lige været på værksted med min Citroen c4 aut
Super hurtig og god service og en rigtig sød fyr af Mekaniker som jeg har fuld tillid til at varetage mine andre biler
Langt bedre oplevelse end jeg har haft før. Glædelig oplevelse

2 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Manglende ansvar!

Vi købte i december 2024 en Citroën Jumper 2.2 BlueHDI (årgang 2019) hos Ove Jensen Biler, som blev solgt som nyserviceret og uden anmærkninger. Bilen havde kørt 94.000 km og blev fremstillet som et solidt, driftsklart køretøj egnet til erhvervsbrug.

Kort efter købet opstod der en total motorskade som følge af en knækket knastakselkæde – en del, som ikke har noget udskiftningsinterval i Citroëns serviceplan, og som derfor burde kunne holde langt ud over bilens nuværende kilometerstand.

Da vi kontaktede forhandleren, blev sagen afvist uden nogen form for kulance eller hjælp. Svaret lød blot, at “det er risikoen ved køb af brugt bil”. Det finder vi helt uacceptabelt, når der er tale om en alvorlig fabrikationsrelateret fejl på en komponent, som hverken kunne forudses eller forebygges gennem almindelig service.

Som professionel erhvervskunde forventer vi at blive mødt med ansvarlighed og vilje til dialog – men i stedet oplevede vi ingen imødekommenhed eller interesse for at løse sagen.

Vi kan desværre ikke anbefale Ove Jensen Biler, hverken til private eller erhverv, og håber, at Citroën Danmark vil se nærmere på denne sag, så andre kunder ikke ender i samme situation.

12 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service hos Ove Jensen…

Fantastisk service hos Ove Jensen Biler! Vi har netop været igennem en super oplevelse med både køb og rådgivning, og det skyldes især Kim Hendry, som fortjener et stort skulderklap!

Kim har en evne til at forklare tingene klart og tydeligt – selv når vi spørger om det samme to gange. Han havde den helt rigtige blanding af professionalisme og humor, hvilket gjorde hele processen både tryg og underholdende. Vi følte os taget godt af hele vejen, og Kims ærlige og ligefremme tilgang var forfriskende.

Ove Jensen Biler er bestemt stedet, hvis man både vil have en topbil og en god oplevelse på vejen dertil. Tak for hjælpen, Kim – vi kommer helt sikkert tilbage, næste gang vi skal have ny bil!

29 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Bliver altid mødt af smilende personale…

Bliver altid mødt af smilende personale når jeg ankommer.
Når man bliver mødt af en salgskonsulent, spørger de altid om der noget de kan hjælpe med (det kan andre forhandlere lære noget af) og de gange jeg har besøgt værkstedet har det været en god oplevelse. Sidste 2 gange har en venlig medarbejder budt mig en kop kaffe. Ved sidste besøg skulle jeg have udbedret kosmetisk fejl på fælge under garanti. Dette blev ikke alene ordnet, men da fælge og hjul kom på igen, var de balanceret, og selv dæktrykket var iorden, og ikke bare blevet klasket tilfældigt på ( igen noget andre forhandlere kunne lære noget af) og så har man lige frisket måtterne, og kabinen af så den er lækker at køre derfea med. Ser fram til at få min franske flyder serviceret der i fremtiden.

Mvh Lasse

9 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Min kæreste jeg var nede i weekenden og…

Min kæreste jeg var nede i weekenden og kigge på Peugeot 2008. Vi møder en sælger med navn Anders som virker en smule arrogant men allifevel også en smule flink. Vi drøfter hvilken muligheder der er for at lease bilen.

Vi for nogle papir med hjem fra Anders. Og kigger dem igennem. Hvor efter vi fortrækker at købe. Vi ringer så til Anders for at høre hvilken dag der passer bedst for at komme forbi. Vi finder imellem tiden så et godt tilbud på en Peugeot 2008 hos en anden forhandler.

Anders ringer op på den dag vi aftalte hvor vi fortæller at vi har købt bil et andet sted. Anders lyder til at blive fornærmet. I det han siger vi godt kunne have haft fortalt ham det. Efterfølgende siger held og lykke og smider røret på!

Vi vil have haft ringet senere, men det nytter ikke noget at han ringer klokken 13:54 på en onsdag... og bliver fornærmet.

28 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service!!!

Vi har virkelig haft en fuldstændig fantastisk oplevelse hos Ove Jensen Biler i Hillerød! Vi har simpelthen fået så professionel service og en helt igennem eminent rådgivning (særligt fra Nicolai i salgsafdelingen). Det er længe siden vi har mødt så jordnær og ærlig en sælger! Tak!

17 giugno 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Udbedring af trafik skade

Utrolig dårlig skadesværksted
Første gang vil skulle hente bilen
Havde de ikke skiftet forruden fordi de ikke havde set den var skadet.
Så det skulle først godkendes af forsikringen
Anden gang opdagen vi at for klappen
Er dårligt tilpasset til fronten.
Dette prøver de at rette med at klodse
Klappen op med nogle plast dupper
Falde af hjemme i indkørslen .tilbage til citroen og denne gang retter den den
Kan se at føre døren heller ikke er rette ordenlig men magter ikke at bruge mere tid
På det værksted

24 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

OJ Biler Hillerød - Ikke deres autorisation værdig

Min anmeldelse af Ove Jensen Biler i Hillerød kan absolut kun falde på 1 stjerne. Magen til dårlig behandling skal man lede længe efter.

Vi får smadret vores bagsiderude ved et tyveri, hvorved jeg ringer til 3 aktører og afgør at en autoriseret Honda forhandler er de ekstra penge værd fremfor Dansk Bilglas / Carglass. Det skal gå hurtigt og laves ordentligt!

Jeg ringer om mandagen d. 30. december, hvor jeg får en tid fredag d. 3. januar. Jeg får dog et opkald torsdagen forinden, hvor datoen bliver udskudt til tirsdag d. 7. januar – Fair nok.

Jeg ringer om tirsdagen, men ingen ved noget om en bagsiderude til en Honda Civic og ham, som jeg lavede aftalen med holdt fri den dag. Jeg ringer om onsdagen og efter et par opringninger, får jeg lavet en aftale torsdag d. 9/2 om morgenen kl. 08:00.
Her møder jeg op, og de spørger mig, om jeg vil vente, imens jeg får den nye rude sat i. Det takker jeg ja til. Der går 1½ time før de køre min bil ind i deres værksted. 3 timer efter får de et chok over, at jeg stadig er der, men nu var min bil færdig.

Jeg kører derfra og tror, at alt er godt. Nogle dage senere opdager jeg, at der mangler et sidedæksel indeni bilen. Jeg ringer og spørger om, jeg kan tage et billede, men de beder mig om at komme, så de kan se det med egne øjne. Derefter bestiller de et nyt dæksel hjem, og efter ca. en uge ringer de.

Jeg tager derud, men dækslet er til den forkerte side. Dette på trods af de selv var ude og kigge på bilen, og selv reparerede bilen og smed det gamle dæksel væk.

Herefter siger de, at de vil ringe, når det nye dæksel kommer hjem. Jeg venter 1½ uge og ringer selv. Jeg var bare blevet glemt og kan nu komme og få sat det nye i, som jeg så får gjort d. 08/02.

Der er nu gået over 5 uger siden første opkald, og efter nogle ture i regnvejr opdager jeg, at der er en stor limkant omkring hele ruden, der hvor malertapen har siddet fast på lakken for at holde posen fast omkring vinduet.

Deres mekaniker har ikke gidet at bruge en varmepistol, da han fjernede tappen, men bare revet det af, hvilket nu resulterer i, at jeg selv skal forsøge at fjerne disse mange limrester uden at skade min egen lak.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Magen til amatører! Det er sandt, det folk siger:
Autoriserede forhandlere lever ikke af deres værksted, de er ligeglade med deres kundetilfredshed, de tjener penge på bilhandler, ekstraudstyr og serviceaftaler. Skal man have lavet sin bil, og skal det gøres ordentligt så vælg en lokal mekaniker med et godt ry. Her sætter vi ikke vores ben igen.

Det skal siges, at de Ikke en eneste gang beklagede deres fejltagelser, det hele virkede som om, at det var normalt.

11 giugno 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Det sidste gang vi har vores bil forbi…

Det sidste gang vi har vores bil forbi deres værksted, det er vilde priser de tager for deres reserve dele f.eks. tændrør er over 200 % dyrere end hvad jeg kan finde af priser på helt samme del. Sidste gang jeg fik lavet service gik fdm den efter og bekræftet os i at de bremser de havde skiftet piv for meget.
Olie prisen er også helt sindsyg 822,2 for 3,5 liter olie når man kan købe 5 liter for ca. 350 kr. selv...
Vi havde også sagt at de skulle ikke lave noget på bilen ekstra uden at ringe og aftale det med os først, alligevel havde de lavet mere end aftalt!!

14 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Citroen rustgaranti

Jeg får hos FDM lavet en rustkontrol hvor de finder "opkog" nederst i alle 4 døre. Jeg tager kontakt med forhandleren hvor bilen er købt. De fortæller at det er Citroen koncernen som står for rust garantien og at det derfor er ligegyldigt på hvilket Citroen værksted bilen bliver lavet. Da jeg er flyttet til Hillerød kontakter jeg derfor Citroen Ove Jensen. Her kigger de service bogen igennem og ser at det ikke er Citroen, men FDM som har udført rustkontrol. Desuden er det ikke alle service som er udført hos Citroen. På den baggrund afviser de, at behandle rustgarantisagen, fordi "den alligevel ikke vil blive godkendt af Citroen". Jeg henvender mig derpå igen hos forhandleren hvor jeg købte bilen. De forstår ikke svaret fra Ove Jensen biler og vil derimod gerne prøve at få den godkendt. Efter nogle køreture for at få taget fotos af dørene og fremskaffelse af faktura på udført service, bliver sagen godkendt. Jeg har nu en Cactus med 4 nye døre uden rust.

10 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Citroen hillerød service.

Havde bestilt tid hos Citroen i Hillerød til 4 års serviceeftersyn og kontroleftersyn mod gennemtæring på en Citroen, efter at have afhentede bilen konstatere jeg at have betalt for vare der ikke var leveret / påfyldt. Her havde jeg kørt til en Citroen forhandler i håbet om at få den bedste service til bilen, men står nu og tænker, hvor meget har jeg betalt for, som ikke er lavet / leveret på bilen.

28 luglio 2015
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più