Nationwide Vehicle Rentals Recensioni 1.477

TrustScore 2 su 5

2,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Avoid this company! Having booked a van online yesterday, I received an e-mail today to say they had amended the booking to fit their schedule and in the process increased the cost with no explanation... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Avoid at all costs you will not get your deposit back. If you are foolish and do use them pay by credit card and charge it back. They will not refund your deposit. Sooner or later this company needs t... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Vehicle never arrived - email agent couldn't find booking reference and telephone number puts you on hold for 30 minutes before connecting to an AI agent, whos only purpose is to tell you to email.... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Can was delivered and picked up all OK. Problem came with trying to get the deposit back. Despite confirming no issues with the van and it will be refunded in 5 days, over a month later no refund. I h... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Agenzia di noleggio auto

Scritti dall'azienda

The UK's favourite in Car, Van & Minibus hire, with a FREE delivery & collection with each rental.


Informazioni di contatto

2,1

Scarso

TrustScore 2 su 5

1477 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 1% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Site is straightforward

Nationwide Vehicle Rentals never disappoints. I’ve used them multiple times and every experience has been smooth and hassle-free. This time, I booked a van for some heavy lifting across town and it was perfect. The booking site is straightforward, and the free delivery saved me valuable time. I always appreciate the unlimited mileage, which gives me one less thing to worry about. Great vehicles and reliable service—what more could you ask for?

18 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're thrilled to hear that you regularly use our service. We look forward to serving you again soon!

Valutata 5 stelle su 5

Super convenient and professional company

Smooth and reliable service from Nationwide Vehicle Rentals. I booked a car last minute for a short trip and was amazed at how quickly and efficiently everything was handled. The vehicle was clean and ran perfectly. I especially loved the fact that mileage was unlimited—no stress about distance! Free delivery and pick-up made it even better. Super convenient and professional company. Will definitely be back for future rentals.

14 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're delighted to hear that your experience with us was stress-free. If you need our services again in the future, don’t hesitate to reach out – we'd be happy to assist you.

Valutata 1 stelle su 5

Cancelled our booking and kept our money!

1 Star

I had a minibus booked with this company for over 4 months for a charity event. Shockingly, I received an email the afternoon before the hire date saying the vehicle was cancelled due to "mechanical issues" — with no alternative offered.

This forced us to cancel the entire event, resulting in lost donations and non-refundable costs like hotels and logistics. To make matters worse, they have still not refunded the £2,831 I paid upfront, despite multiple follow-ups.

Their lack of communication, responsibility, and care has been appalling. Avoid this company at all costs — especially if you're relying on them for anything important.

***Update 6/5/25 - so the company only 'authorised' a refund after I had made a fraudulent claim to my bank. Almost 4 weeks after they cancelled my booking and still no refund of our deposit. We went to a company called Alamo who's deposit was 1/4 of this and already given back the deposit before these lot and we have booked, used and returned the vehicle! No excuse at all!
My bank have said the money is being held by their bank and they need to release the funds in order to get the refund. Something they seem unwilling to do. This is now at a stage of putting charges on my account. Dont use this company! Updates to this review as and when there is any progress!

15 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We sincerely apologise for any inconvenience you experienced with us.

We encourage customers with unresolved issues to reach out to us directly at feedback@nvr.co.uk so we can promptly investigate and work towards a resolution.

Valutata 5 stelle su 5

Highly recommend for both personal and business use

Five-star experience with Nationwide Vehicle Rentals. I hired a van for a big delivery job and was impressed by the quality and condition of the vehicle. The booking process was easy and transparent, and I appreciated the free delivery and collection service. The fact that there were no mileage limits gave me total freedom to plan my route. Excellent customer service throughout. Highly recommend for both personal and business use.

16 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're thrilled to hear that your booking process was easy and transparent. We look forward to serving you again in the future!

Valutata 1 stelle su 5

AVOID AT ALL COST

UPDATE: Day 43 and still no refund. AVOID THESE GUYS. I feel sorry for the guys in the call centres having to deal with this constant crap. READ THE REVIEWS BELOW. THEY ARE SIMPLY CRIMINAL

UPDATE: Now 34 days have passed since my refund was released apparently, and still NO DEPOSIT. This company is absolutely abysmal. NOTHING SHORT OF THEFT. Please can you give me my money back. And reply to customer emails.

UPDATE: 29 days after I’d been emailed to say my deposit was being returned and guess what??? Still no sight of my deposit. Downgraded the score to 1 Star. I would strongly advise you avoid this company like the plague. Feel very sorry for the customer service agents who must have to listen to the same thing from customers all the time. Blissfully sitting on people’s deposits and suggesting on refund emails that it can take up to 28 days to return money to a card. I’ve sent another email this evening in the hope I might get a senior manager call back. I won’t hold my breath.

The delivery of the vehicle was spot on. On the day of collection, the person collecting the vehicle arrive almost 5 hours after the pick up slot. Vehicle returned nearly two weeks ago and the deposit has not yet been returned to my account. Waited 7 days for confirmation that the deposit will be refunded and then told 7-10 more days for the money to get back into my account. Do not use if you need deposit back quickly. I’ve used Enterprise before and had the money back within 24 hours. The only benefit with this company was that the delivery of the car was relatively quick

9 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We sincerely apologise for any inconvenience you experienced with us.

We encourage customers with unresolved issues to reach out to us directly at feedback@nvr.co.uk so we can promptly investigate and work towards a resolution.

Valutata 5 stelle su 5

team was friendly and accommodating

Nationwide Vehicle Rentals made our holiday stress-free! We hired a minibus for a family trip across the UK. Delivery was fast and free, and the vehicle was exactly what we needed. It was clean, spacious, and reliable. The unlimited mileage allowed us to explore without worrying about the cost. The team was friendly and accommodating, making the whole experience easy from start to finish. Will definitely be using their services again.

15 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're so glad to hear that your booking went smoothly and that you received the minibus you requested. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future!

Valutata 5 stelle su 5

Great value and excellent service

Great value and excellent service. Rented a car from Nationwide Vehicle Rentals for a quick city break and everything went flawlessly. From the quick online booking to the vehicle being dropped off at my home, the entire process was super convenient. The car drove beautifully, and I didn’t have to worry about mileage or extra costs. I’ll definitely use them again for my next trip. Highly recommended!

13 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're delighted to hear that our service is convenient, and we look forward to welcoming you again soon.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service

Nationwide Vehicle Rentals has raised the bar for vehicle hire services. I booked a van for a weekend move, and the entire process was seamless. The vehicle was delivered on time, exactly as described, and came with no surprise fees. Unlimited mileage made our journey stress-free, and the return process was just as smooth. Excellent service from a company that clearly cares about its customers. I’ll be a repeat customer, no doubt!

12 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're thrilled to hear that your booking process was seamless and that everything was ready when you arrived. We look forward to serving you again in the future!

Valutata 2 stelle su 5

Didn't return deposit

The hire was fine, delivered and collected on time, but then that's done by a different company. However the hire was in March and in May I'm still trying to get the deposit returned despite having an email stating they had returned the deposit. Be vary wary about using this company

16 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We sincerely apologise for the experience you've described. We understand how frustrating this must be, and we take your concerns seriously.

Please provide us with your reservation number or email us directly at feedback@nvr.co.uk so we can investigate this matter for you as soon as possible.

Valutata 5 stelle su 5

Highly recommend their service

This company is top-tier! I used Nationwide Vehicle Rentals for a long-distance trip across England and they delivered the car to my doorstep free of charge. It was clean, fuel-efficient, and came with unlimited mileage—just what I needed. Communication from the team was clear and professional. I had zero issues and loved how simple everything was. Highly recommend their service to anyone needing a reliable vehicle rental in the UK.

11 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We’re so glad we could assist you in your time of need and get you on the road quickly. It's great to hear everything went smoothly with your rental. We appreciate you choosing us and look forward to helping you again in the future.

Valutata 5 stelle su 5

Unlimited mileage!

Used Nationwide Vehicle Rentals for a group holiday and was thoroughly impressed. The minibus was ideal—clean, comfortable, and well-maintained. Delivery was prompt, and we didn’t have to worry about pickup either. The booking process was very user-friendly and efficient. Best part? Unlimited mileage! We travelled all over and didn’t have to pay anything extra. Outstanding service from start to finish. I’m definitely booking with them again in the future.

11 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're so glad to hear that the minibus was perfect for your group holiday, and we look forward to welcoming you again for your next adventure!

Valutata 5 stelle su 5

Recommending them to colleagues and friends

I’ve never had such a smooth rental experience. I needed a van for work across the UK and Nationwide Vehicle Rentals delivered the perfect solution. Booking was seamless, and the free delivery/pickup was a huge bonus. The van ran like new and there were no issues at all. I loved the unlimited mileage, which saved me quite a bit of money. Will definitely be recommending them to colleagues and friends!

9 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're thrilled to hear that NVR will be recommended to your network. We appreciate you choosing us and look forward to helping you again in the future.

Valutata 5 stelle su 5

Great experience all around

Exceptional service from start to finish. Nationwide Vehicle Rentals delivered a clean and comfortable car to my home for a weekend trip, and I couldn’t be happier with the process. I appreciated the transparency—no hidden fees and the unlimited mileage really gave me peace of mind. Customer support was also super helpful with answering my questions. Great experience all around. Highly recommended for anyone who wants a hassle-free rental.

10 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We’re so glad we could assist you in your time of need and get you on the road quickly. It's great to hear everything went smoothly with your rental. We appreciate you choosing us and look forward to helping you again in the future.

Valutata 5 stelle su 5

What a great experience

What a great experience! Needed a car for a quick visit to the countryside and found Nationwide Vehicle Rentals online. Booking was easy, and I loved that I didn’t have to pick up the car—delivery was free and right on time. The car itself was clean and reliable, and I appreciated having no mileage restrictions. Definitely one of the best rental experiences I’ve had. I’ll be recommending this service to everyone I know.

6 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're delighted to hear that our service is reliable, and we look forward to welcoming you again soon.

Valutata 5 stelle su 5

customer service was friendly and responsive

I’ve used Nationwide Vehicle Rentals twice now, and both times have been fantastic. This time, I rented a minibus for a road trip with friends. The vehicle was in excellent shape, spacious, and ideal for our travel needs. What really stood out was the unlimited mileage and free collection, which saved us time and money. Booking was straightforward, and customer service was friendly and responsive. They really make group travel easy!

4 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're so glad to hear that the minibus was perfect for your group outing, and we look forward to welcoming you again for your next adventure!

Valutata 4 stelle su 5

Great experience

Brilliant service from Nationwide Vehicle Rentals! I hired a van to help with moving my son to university, and the entire process was incredibly easy. They delivered the van directly to our home, and pickup was just as smooth. No unexpected fees, and the mileage allowance was perfect for our long trip. Great experience, especially compared to other rental services I’ve used in the past. Will definitely use them again!

25 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're thrilled to hear that we helped you move your son into university. We appreciate you choosing us and look forward to helping you again in the future.

Valutata 1 stelle su 5

Rip off charges

Stupidly went thru bus lane after 18:00 accept £35 fee as unfamiliar with the area. However then to be invoiced by Supplier Admin fee £45 then Nationwide Admin Fee £35 vat £15 lesson learnt but outrageous to add £95 additional cost - just be aware as when tried to discuss with customer service got very patronising agent no help at all 😡

2 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We apologise for any inconvenience or cost confusion you experienced while renting with us.
To clarify, if we can transfer liability for a PCN, it will be sent to you and only an administration fee will apply. However, if we are unable to make representation, you will also be charged the full cost of the PCN (excluding VAT). These terms are outlined in our Terms and Conditions.

If you have any further concerns or require additional clarification, please don't hesitate to contact us directly at feedback@nvr.co.uk. We are here to assist you.

Valutata 5 stelle su 5

This company is a lifesaver

This company is a lifesaver! I booked a van last minute for a work event and Nationwide Vehicle Rentals came through big time. The online booking system was a breeze, and the customer support was quick and responsive. The vehicle arrived clean and ready to go. I particularly loved the unlimited mileage – a real cost saver! Thank you for such a hassle-free rental experience. I’m a customer for life now!

27 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're thrilled to hear that we could help you out for your work event. We look forward to serving you again in the future!

Valutata 5 stelle su 5

Great value for money with no hidden charges

From booking to drop-off, the service was top-notch! I used Nationwide Vehicle Rentals for a family getaway and chose a minibus to accommodate us all. It arrived on time, the driver was friendly, and we appreciated the convenience of free delivery and pickup. The minibus itself was comfortable and well-equipped for a long-distance drive. Great value for money with no hidden charges. I’ll be recommending this company to all my friends and family.

26 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We're delighted to hear that our service was top-notch, and we look forward to welcoming you again soon.

Valutata 1 stelle su 5

Rubbish Service!!!

Rubbish Service!!!
I rented 9 seater in Feb 2025 for April 2025. I received call from them 8 days before my holiday that they are unable to offer me 9 seater because they don't have one available during this period.
I paid £380.00 extra to another rental company to hire another vehicle.
I spoke with Nationwide about it and they said they can't do anything about it.

I would strongly recommend ENTERPRISE CAR RENTAL!!! I was unfortunate that they didn't have 9 seater available, otherwise I would have hired from them only!!!

4 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Nationwide Vehicle Rentals

Risposta di Nationwide Vehicle Rentals

Thank you for taking the time to leave a review. We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and customer experience.

We sincerely apologise for any inconvenience you experienced with us.

We encourage customers with unresolved issues to reach out to us directly at feedback@nvr.co.uk so we can promptly investigate and work towards a resolution.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più