Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

The shoes are great, I really love them. I already have a couple of pairs, but the customer service is terrible. I pre orderd a pair in may and till this day (September) I still don’t have them and I’... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

⚠️ Attention avant d'acheter chez North-89 (north-89.com). J'ai retourné une commande, réception confirmée par leurs soins le 9 juillet. Leur politique annonce un remboursement sous 14 jours. Nous... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

The Court Faded Green (Breathable) looks amazing and is very comfortable, but the build quality is unacceptable. After only 10 days, the outsole rubber started separating from the mesh. During... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Awesome shoes and great service! I ordered these shoes online, and I’m super impressed with the quality. They’re so comfortable, fit perfectly, and look even better in person. The customer service w... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di abbigliamento uomo

Scritti dall'azienda

Bringing functionality to sneakers since 2016. Shop our collection of functional sneakers using seasonal materials. We ship worldwide.


Informazioni di contatto

2,6

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

114 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,6

Tutte le recensioni

(114)

28 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Nice trainers, wrong colour

I ordered the Bolt Runner Universe trainers in navy. When the trainers arrived the pair in the box were white. The trainers themselves seem very nice on the surface, though are of course not the colour I ordered. I have yet to wear them since they are not the pair I ordered so can't comment on fit, feel and quality, they are just sat in the box. At least the right model and size was sent to me. I submitted their returns form which never came to me, so I then contacted the company by email about an exchange or return/refund but have not received a response and I am still waiting for that two weeks later, even though their automated email to me said they would respond within three business days. This is pretty awful customer service to say the least. I don't know if this has been a genuine mistake on their part, or if they are just throwing whatever closest pair of trainers they have to those ordered into a box to offload product and hoping customers will go away and accept this. I am of a mind to think they had none of the blue colour in the size I ordered left as these were mostly sold out, or certainly not enough for consumer demand, so just sent the white hoping I wouldn't remember or would end up being ok with that. Regardless, this is a terrible way to run a business so I would not recommend them and I would absolutely not purchase from here again due to what seems to be the pot luck nature of the product you end up with and the non-existent customer service. A shame because the product is rather nice.

13 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi! Thank you for your feedback. We have answered your email and this has been a genuine mistake on our part with the trainers at our warehouse.

Our apologies for any inconvenience!

Valutata 1 stelle su 5

Shoes haven't arrived after a month!

I ordered my shoes a month ago and they still haven't arrived. Customer service is not replying to my emails either. They feel like a scam. DO NOT BUY.

3 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Ryan, due the Easter break unfortunately we have taken longer to respond. Our apologies for this. We have answered your email!

Best,

North-89

Valutata 5 stelle su 5

They are willing to make things right

With second order I had a problem with the product, but we have reached an agreement that is beneficial for both parties. It was professional and fast. With first order I had no problem and I loved the product.

24 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Ivo,

As mentioned in our email earlier today we have offered to send you a new pair.

If you have any further questions please reach out to us on info@north-89.com

Best,

North-89

Valutata 5 stelle su 5

Great Alpine Hikers

Bought a pair of Alpine Hikers. Honestly couldn't be happier with them!

They're warm, comfortable, have great grip in difficult conditions and look great.
I've used them as my daily shoe in January and they work well and stay dry in rain and snow.

3 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Thank you for your review Marcus!

Best,

North-89

Valutata 1 stelle su 5

Do not shop there

I've been trying to get a refund for a month now. They delete negative comments on Instagram and I assume that I will not get my money. Do not shop on that site.

24 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

No contact from Customer Services

I have tried contacting Customer Services twice to change the size of my shoes. I tried the chat function and going via their 'press' email address but still no reply. I only wanted to replace my shoes for a larger size. Don't buy shoes from this supplier - it's a con!

28 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Mark, we are sorry about this. We have reached out to you and are waiting for your response!

Valutata 1 stelle su 5

Don’t waste your money!!!

Saw photos of their loafers on an instagram ad and despite feeling like it may be a risk ordering from this small company I thought I’d give it a try. As someone who used to work in fashion, I’ve never written a poor review before but this “designer” is a scammer. It seems like a few people got what they ordered but I can only speak to my experience. I ordered a pair of men’s size 10/43 suede, navy blue loafers because the design looked great. What I received 2-3 weeks later, were a pair of cream colored suede loafers. Now visually speaking these were really nice and honestly I was looking forward to a new pair of shoes so much I would have kept them if they actually were even close to a size 10. The measurements of the shoe were the strangest I’ve seen as they were about half the width of my foot despite being the proper length. Whenever I order my size they always seem to fit me despite whatever designer it is from Gucci to Bottega Veneta. Anyways, I submit a return with detailed images and receive an automatic answer that my request will be processed and answered in about 2 days. This was 2 weeks ago. For this kind of a price, don’t risk or waste your money. You won’t get it back and it seemed like they just grabbed whatever somewhat similar style was closest to them in distribution and threw them in the box. I’m out about $265 and it was an expensive lesson I hope others, at least, can learn from.

27 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi George, we are sorry to hear about your experience. We have reached out to have things sorted out and we hope to hear from you shortly!

Valutata 1 stelle su 5

Fuldstændig håbløs kundeservice

Fuldstændig håbløs kundeservice. Det tog gentagende henvendelser at få et returlabel tilsendt fra firmaet. Nu er skoene sendt retur og penge er ikke returneret.

29 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Thomas, we have refunded your money in accordance with our Terms & Conditions. We do have a processing time at our warehouse which is clearly stated on our website.

Valutata 5 stelle su 5

Been buying my shoes and ordering them…

Been buying my shoes and ordering them to Dubai since 2019 and am in love with the brand

I really enjoy the stylishness and comfort of the north 89 shoes and also the perfect shoes for even in summer in Dubai .

Luckily it never rains but I have traveled with them to Europe and they have been just better

10 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Thank you for your review!

We are glad to hear you are enjoying your sneakers!

Valutata 1 stelle su 5

I have asked for a refund several times…

I have asked for a refund several times and have been ignored, shocking customer service.

9 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Tim! We are sorry to see your review. We have sent you your return and label and will process your refund and soon as your shoes have been received.

If you have any further questions don’t hesitate to reach out to us on info@north-89.com

Valutata 1 stelle su 5

Avoid, fraudulent company

Terrible customer service, I am still waiting for a refund of a pair of shoes I have sent back. I am now going to take legal action and report this company. Total fraud.

4 settembre 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Antoine, we are sorry to see your comment. But we do have a process when it comes to our returns and our warehouse only processed and cleared your return today. Your refund is being processed. If you have any further questions don't hesitate to contact us on info@north-89.com

Valutata 5 stelle su 5

Most comfortable shoes and flawless customer service

Most amazing shoes! I get so many compliments for them and I had the best experience with the customer service team when I needed help to exchange my pair. They went above and beyond in explaining their products and sizing and in helping me with the purchase flow.

28 agosto 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Thank you for your review Nathalie! We are glad to hear that you enjoy your sneakers!

Valutata 1 stelle su 5

Terrible shoes and Customer service

Ordered shoes, they arrived and then proceeded to break within 2 months of light wear (probably wore them 10+ times).

I contacted Customer service and they proceeded to "promise" they would fix the problem, and just repeatedly ignored me.

Its now over a year later and I still havent received any news from them, they seem insistent on simply promising to fix the issue and then just ignore me and hope I go away.

Poor quality shoes, awful quality customer service.

1 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Chris,

We are sorry to see your negative review. But we did come to an agreement on a new replacement pair for you that were sent to you.

If you have any questions our concerns don't hesitate to contact us on info@north-89.com!

Valutata 1 stelle su 5

Worst online shopping experience

By far the worst online shopping experience I ever had. Waited a month to get the shoes. „Customer Support“ needs almost a week to answer, but only if you remind them after a few days you sent your request. Unfortunately, I need to send the shoes back, and again, I’m waiting almost a week now to get a return label. Price of shoes does not relate to the quality, e.g. traces of glue on the leather.

22 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Very bad experience

Very bad experience. I received the shoes ridiculously late after several attempts to get in touch with them. No response either in chat or email. But the worst thing is that I received a different model!!! And of course no response from the service center. No professionalism. Never again

12 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Gerardo,

We are sorry to see your negative review. Our apologies that you were sent the wrong pair. We did replace it with the correct shoes and covered all costs involved.

If you have any further questions or please contact us on info@north-89.com

Valutata 3 stelle su 5

The shoes look great but given the…

The shoes look great but given the marketing for being out doors and ready for anything they aren’t. Soles and stitching are way too short lived for the price tag. Shame as they look great. Was thinking of getting them refurbed as so expensive…

8 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi Henry,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience.

Please reach out to us on info@north-89.com and we will help you out!

Valutata 4 stelle su 5

Pas rassurant ce modèle en web…

Pas rassurant ce modèle en web uniquement sans revendeurs boutiques physiques avec des retours interdits lorsqu'un article est en solde. Si la taille ou modèle ne conviennent pas aux pieds du client, tant pis pour vous.
Information que l'on apprend seulement après avoir réglé... N'ai point trouvé l'information dans leurs CGV d'ailleurs.

Pourtant très satisfait du produit de qualité pour le moment ( 1 mois ). A voir dans le temps.

Quand ferez vous des modèles montants ?

29 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di North-89

Risposta di North-89

Hi,

Thank you for your review!

If you have any questions don't hesitate to contact us on info@north-89.com!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più