Jag är otroligt nöjd med servicen! Leveransen var snabb och jag fick ett snabbt svar från kundtjänst när jag behövde ändra min beställning samma dag. De var hjälpsamma och löste allt smidigt, och mitt... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Beställde från Nordsphere den 12:e och fick paketet den 19:e, så leveransen var ändå okej. Efter 2–3 dagar tyckte jag det var lite skumt att jag inte fått någon spårningslänk. Jag gick in på Sche... Leggi di più
L'azienda ha risposto
10/4 - Beställde en elektrisk brasa för 899kr. 15/4 - Jätte snabb leverans, fick hem den efter fem dagar! 29/4 - Då mailar jag kundtjänst då brasan ger ifrån sej ett hemskt gnisslande ljud.... Leggi di più
Extremely satisfied with my purchase! Ska beställa mer från dem. Jag hade lite svårigheter med att montera produkten, men jag fick rätt hjälp av kundservicen som var mycket samarbetsvilliga.
Chiedi ai clienti di scrivere una recensione
Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative
Ha risposto al 44% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 24 ore
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Ordernummer 30709
Ordernummer 30709
Beställde en vara den 4 december där det framgick att det var 2-3 dagars leveranstid. Har fortfarande inte fått bekräftelse på att varan skickats. Helt omöjliga att få tag på och endast fått ett kort mail om att ärendet skall undersökas. Fullkomligt oseriösa

Risposta di Nordsphere
Beställning och leverans funkade…
Beställning och leverans funkade perfekt. Snabb leverans allt gick som det ska.

Risposta di Nordsphere
It looks legit, it's a legit scam.
I got a receipt. But no email that the item was shipped. When I emailed them about the unshipped products I got a "cannot deliver" notification from Google. This website is 💯 a scam.

Risposta di Nordsphere
Väldigt bra kvalitet på stolarna och…
Väldigt bra kvalitet på stolarna och snabb leverans. Är mer än nöjd med mitt köp och kommer absolut att handla här igen i framtiden.
good quality
Extremely satisfied with my purchase!
Ska beställa mer från dem. Jag hade lite svårigheter med att montera produkten, men jag fick rätt hjälp av kundservicen som var mycket samarbetsvilliga.
Jag är otroligt nöjd med servicen
Jag är otroligt nöjd med servicen! Leveransen var snabb och jag fick ett snabbt svar från kundtjänst när jag behövde ändra min beställning samma dag. De var hjälpsamma och löste allt smidigt, och mitt paket kom snabbt fram. Jag är verkligen imponerad av både effektiviteten och den personliga servicen. Rekommenderas varmt!
Mycket nöjd med kontorstol
Mycket nöjd med kontorstol . Supper snabb leverans
Väldigt snabb leverans och utmärkt…
Väldigt snabb leverans och utmärkt service 👍 Absolut inget blufföretag och de är fantastiska!.
Jag gillar den snabba servicen
Jag gillar den snabba servicen. Det motsvarar beskrivningen.
Jeg bestilte en kontorstol og fikk…
Jeg bestilte en kontorstol og fikk bekreftelse på kjøpet på epost. Det skulle leveres 5-7 dager arbeidsdager tror jeg det sto. Jeg fikk beskjed om at stolen var ankommet posten og var klar til utkjøring dog ingen dato for hjemlevering. Etter 1 uke tok jeg kontakt med posten med pesonlig fremmøte og de sporet pakken ...dette tok litt tid. Det viste seg at den ikke lå på posten men til firmaet Bring. Bring var også i nærheten så vi dro dit og der fant de pakken, Jeg spurte hvorfor den ikke var sendt hjem til meg som avtalt da denne tydeligvis hadde ligget der en uke, men fikk unnvikende svar dessverre. Her får man melding på posten at de hadde mottatt varen og at den lå klar til utkjøring !!! Hvem som har gjort feil når og hvor fikk vi ikke svar på. Altså man må passe på selv tenker jeg. Vi har i hvertfall fått stolen i hus og den var veldig bra.
Varning Varningar Varning Varningar!!!!
Varning Varningar Varning Varningar!!!!
Detta bluff företag ligger under samma som Dealproffsen.Dom tar gladeligen emot betalningar,men skiter i att leverera.Kontaktar du så svarar det att undersökning pågår! Polisanmälan är gjord !
Ingen varer er sendt
Ingen varer er sendt, etter 1 mnd. Og ingen svar på mail. Kjeltringer.
Beställde en fåtölj till min mamma
Beställde en fåtölj till min mamma. Fick en orderbekräftelse som såg lite skum ut väntade dock några dagar.
Det kom ingen fåtölj, och jag krävde pengarna tillbaka men har fortfarande inte fått några trots löften och påminnelser. Skyller hela tiden att de skall undersöka saken och påstått att de återbetalat pengarna.
HANDLA INTE PÅ DENNA SIDA OCH HELLER INTE PÅ DEALPOROFFSEN DÅ DET ÄR SAMMA FÖRETAG!
Har fortfarande inte fått min order
Köpte mig en ergonomisk stol 23 Maj 2025. Jag har inte fått den än. Ingen telefon service, skriver du till dem så får du inte svar på dina frågor. Den sämsta servicen jag varit med om. Handla inte från den här affären. De håller inte vad som skrivs. Mycket opålitligt, online shop som bör anmälas av alla som har handlat där!
⚠️ akta er för detta företag
Varning, bluff företag, skickar inte grejorna, svarar undgående och snirklar runt. Efter 4 veckor säger dom att varan är slut, fast enl hemsidan finns det 33 i lager. Hittar inte ordern om man inte kan bevisa att man betalat, och hur man betalat. Varning varning varning Polisanmälan ska göras för bedrägeri, ni har mina pengar, min vara och det har gått 1,5 månader sedan jag beställde!
Bluff!!!
Bluff!!!!
Tar ej emot returer.. En robot svarar på mail efter nån vecka.
UNDVIK ☝️
Ej kundvänliga
Står ett telefonnummer på hemsidan som de aldrig svarar på ej heller på mail. Hjälper inte till när man vill använda sin ångerrätt. Och öppet köp. Skickar retur lappar som ej gäller. Rekommenderas ej.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







