My Local Surgery Recensioni 

571
•
TrustScore 4.5 su 5

4,4

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Seamless experience. Was able to speak to someone (knowledgeable and friendly) within 45 minutes and get the prescription I needed delivered to me within 24 hours. Super convenient.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic service. Easy to use and quick helpful and friendly. Had my medication prescribed and posted to my door the next day. Brilliant! Thank you

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Well!!! Amazing service!! Spoke to GP receptionist who advised the usual, no appointments but call back following day when they open to see if any availability that day … then she asked if I’d heard o... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

My local surgery is a break through in getting an almost instant appointment. I used video for synisitus and had a call back within the hour. I was thoroughly assessed and then given antibiotics and... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Consulente sanitario

Scritti dall'azienda

Avoid frustrating waits for GP appointments. Get an online consultation for common conditions, and medication when you need it. Delivered for free.


Informazioni di contatto

4,4

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

571 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 97% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,4

Tutte le recensioni

(571)

224 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Amazing

Amazing! Instead of having to wait for and attend a G.P. Appointment, I spoke to a lovely pharmacist who went though my symptoms and prescribed me the appropriate medication. It’ll be here tomorrow so just as quick as my local pharmacy. The pharmacist explained how to use the medication and how long to take it etc. I’m really very happy with the whole experience

2 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Gemma,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you had such a positive experience with our service. It's great to know that our pharmacist was able to provide you with the support, advice, and treatment you needed without the wait for a GP appointment.

We're also pleased that your medication is arriving so quickly and that you felt confident in how to use it after speaking with our pharmacist. Thank you for taking the time to share your experience, it means a lot to our team. We wish you a speedy recovery!

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Amazing Service

What an amazing service that i was not aware of until today. Booked a consultation slot, had a consultation, medication being delivered by DPD tomorrow. Brilliant

30 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Tracey,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We're truly delighted to hear that you discovered our service and that your experience exceeded your expectations.

Making healthcare more accessible, convenient, and straightforward is at the heart of what we do, so it's incredibly rewarding to know that you were able to book a consultation, speak with a pharmacist, and have your medication arranged for next-day delivery—all in a way that felt seamless and efficient.

We really appreciate your support and look forward to being here whenever you need us in the future.

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Absolutely amazing service

Absolutely amazing service. I spoke to a lovely pharmacist who asked me a few questions for my health concern. So much faster than troubling my GP

24 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Linda,

Thank you so much for your wonderful feedback. We're delighted to hear that you found our service fast, convenient, and helpful. Our pharmacists are always happy to provide professional advice and support, and it's great to know they were able to assist you with your health concern.

We appreciate your feedback and look forward to supporting you again should you need us in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 1 stelle su 5

Lost antibiotics

I was prescribed antibiotics and advised that they would arrive the next day. DPD initially confirmed next day delivery. Then it changed to the following day. Then it just advised there was a problem. I contacted My Local Pharmacy who confirmed an issue with DPD and advised that they would cancel the order and resend for the next day. Again no delivery. I contacted My Local Pharmacy again. This time I was advised that I would need another consultation as too much time had now passed for a replacement. They booked a short notice appointment while I was on a business call. At this point I gave up as it will be 5 days since the initial prescription and I will consult my GP. It’s a great service when it works but when it goes wrong they do not seem to be able to rectify problems effectively.

23 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Kim,

Thank you for taking the time to share your experience. We're very sorry to hear about the delays and frustration you experienced, especially when trying to obtain antibiotics in a timely manner. Your prescription was dispatched promptly and in good faith on the same day as your consultation. Unfortunately, due to issues with DPD's delivery service, there were unexpected delays that were outside of our control. We completely understand how frustrating this must have been. To try and resolve the situation, our team arranged a short consultation with a pharmacist so that a replacement prescription could be issued and dispatched via a faster delivery method. Unfortunately, the timing wasn't convenient for you, and the appointment was cancelled as you chose to seek assistance from your GP instead.

We appreciate your feedback and thank you for holding us accountable. Experiences like yours help us identify where we can improve. As part of those improvements, we are transitioning to Royal Mail delivery services to help reduce the risk of similar issues occurring in the future. We sincerely apologise for the inconvenience caused and hope you were able to receive the treatment you needed. We would welcome the opportunity to provide you with the level of service you expected should you choose to use us again.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Quick and responsive telehealth service

Very easy to set up, simple video consultation for small symptoms (sore throat in this case) with fast prescription service available.

23 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Harvey,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you found the service easy to set up and that the video consultation process was simple and convenient. It's also great to know that you were able to access advice and treatment quickly for your sore throat.

We appreciate your feedback and look forward to supporting you again should you need us in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 2 stelle su 5

I want to write a complaint regarding…

I want to write a complaint regarding to get to see my Dr, who is Dr Gupta. I have to either wait 3 weeks for a triage, or 5 weeks face to face. It’s not write, I only want to see her as she knows all my ailments. Any other Dr does not read my notes at triage. I have to explain why I can’t have certain meds, they are giving me, that’s their job not mine. Dr Gupta is very thorough in all she does, and followed up with a call after a week to see how I’m getting on. To see your Dr should be made easier. Also this time I had to book to see her as 2 of my meds were stopped and given another, Dr Gupta had not authorised this, why would this happen without her knowledge, this should be looked into

1 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Nita,

Thank you for your feedback. It looks like this review may have been left in error, as we are My Local Surgery and our service is provided by registered pharmacists rather than Dr Gupta.

If you intended to review a different service, we would be grateful if you could update or redirect your feedback to the correct provider so it can be addressed appropriately.

If you believe this is for our service and would like any assistance, please feel free to contact us directly and we’ll be happy to help.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Friendly pharmacist, caring support team

Friendly pharmacist, quick dispatch! Had an issue with DPD and they did not deliver same day, so I requested treatment from the local pharmacy instead and My Local Surgery were so apologetic and understanding, processing a swift refund and many well wishes for me to get better.

19 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Lucia,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. We are really sorry again for the issue you experienced and we sincerely apologise that we let you down on this occasion. We completely understand how frustrating and upsetting this must have been, especially when you were relying on receiving your medication without delay.

We’re very glad to hear that you were able to get the support you needed locally, and it’s reassuring to know that our team were still able to help resolve things for you as best as possible in the circumstances.

We truly appreciate your kind words, and we wish you a smooth and speedy recovery. If there is anything else we can do to support you, please don’t hesitate to reach out.

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 1 stelle su 5

I’ve been waiting for my antibiotics…

I’ve been waiting for my antibiotics since Monday, June 15, and they still haven’t arrived as of today, Thursday, June 18. It’s absurd to have to wait so long to receive medicine that I need—I’m not taking it just for fun. I’ve tried to get in touch with them, but no one is helping me resolve the issue. I’d just like a refund so I can try to get the medication somewhere that can provide it more efficiently. DPD tells me it’s the pharmacy’s fault, and the pharmacy tells me it’s DPD’s responsibility. It’s absurd that when you’re sick and feeling unwell, you have to go through additional stress just to try to get medication you’ve already paid for.

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Michelle,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are truly sorry for the inconvenience and frustration this situation has caused. We completely understand how disappointing it must have been to be expecting your prescription and then experience issues with the delivery despite providing clear instructions. Please accept our sincerest apologies for letting you down on this occasion.

This is not the level of service we aim to provide, and we are genuinely sorry that your experience fell short of the high standards we set for ourselves.

To provide some clarification, your prescription was dispatched on the same day in good faith. Unfortunately, DPD encountered issues with the delivery despite the instructions that had been provided. While the delivery process itself was outside of our direct control, we fully appreciate that this does not change the inconvenience caused to you, and we are very sorry for the impact this had.

When you contacted our Customer Service team on the 18th, we discussed the available options with you, including arranging a replacement and processing a refund. We can confirm that the refund has now been processed. Please allow 1–2 working days for the funds to appear in your original payment method.

Once again, we would like to sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused. We value your trust in us and are very sorry that we did not provide the experience you deserved on this occasion.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Friendly listened dealt with fast…

Friendly listened dealt with fast antibiotics to my door
Definitely use service again
Didn't need to leave my house

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello Clare,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review.

We're delighted to hear that you found our service friendly, efficient, and convenient. It's great to know that you received your antibiotics quickly and that we were able to help without you needing to leave your home. Providing fast, accessible care and delivering medication directly to your door is exactly what we aim for, so it's wonderful to know that we met your expectations.

We really appreciate your feedback and look forward to supporting you again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

If I could give more than 5 stars I…

If I could give more than 5 stars I would. Fantastic quick service & medication if needed get sent the next day for free. 10/10

15 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello Natalie,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you've had such a positive experience with our service.

It's great to know that you were happy with both the speed of delivery and the support we provide. Your kind words and 10/10 rating mean a lot to the team.

Thank you for choosing us, and we look forward to supporting you again in the future.

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Easy and quick

Easy and quick
Saved me taking an elderly relative down to GP surgery. Saves GP time too

8 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello Kumud,

Thank you for your kind feedback. We’re really pleased to hear the service was easy and quick, and that it helped avoid a trip to the GP surgery for your elderly relative. It’s great to know it also helped save time for the GP team.

Please feel free to contact us if you ever need assistance again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Service was so quick and easy to use

Service was so quick and easy to use, very convenient. I thought it was excellent and a real improvement to seeing a doctor quickly when you need to.

31 maggio 2026
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello,

Thank you for your wonderful feedback. We're delighted to hear that you found the service quick, easy to use, and convenient. It's great to know that your experience was positive and that the service helped you access medical support more quickly when you needed it.

We appreciate you taking the time to share your experience and your kind words. Please feel free to contact us if you ever need assistance again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Very prompt and helpful service

4 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Fiona,

Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to hear that you found our service prompt and helpful. Providing efficient support and a positive experience for our patients is always our goal.

Thank you for choosing us, and we look forward to assisting you again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Amazing service

Amazing service, so quick and easy

4 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi,

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that you found our service quick and easy to use. Providing a simple and convenient experience for our patients is exactly what we aim for.

Thank you for choosing us, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Wow what a brilliant service

Wow what a brilliant service. No wasting doctors time or having to take time off work. Medication delivered to my home after answering simple questions about my symptoms to a qualified pharmacist. Really impressed with this service

4 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Ardren,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you found the service convenient and easy to use. Making healthcare more accessible while saving our patients time is exactly what we strive for, so it's fantastic to know that your experience reflected that.

We'll be sure to pass your kind comments on to our pharmacy team. Thank you for placing your trust in us, and we look forward to supporting you again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

What a great service !!!

What a great service , who ever set this service up thank you so much , so much easier than going through health centres and GPs I work 12 hour shifts and are not always able to go Gp or health centre so absolutely love this service . Very quick easy and efficient could not recommend this enough

2 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello Tari,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us such a wonderful review.

We're delighted to hear that our service has made accessing healthcare more convenient for you, especially around your demanding 12-hour shifts. Making healthcare accessible, quick, and easy for patients is exactly what we strive to achieve, so it's incredibly rewarding to know we've been able to help.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support. Thank you for choosing our service, and we look forward to assisting you again in the future.

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 3 stelle su 5

Delivery issues

I felt the interaction with my local pharmacy was very good and consultation was as described and I was happy with the outcome. I paid extra for next day delivery, however, It was when the prescription was dispensed and passed to DPD that it all went wrong as they texted me to advise they had my parcel and then stated there was an issue in my area and then to contact the sender directly as there was an issue. My local pharmacy again acted promptly but by the time they re ordered my medication it eventually arrived a week later. I am immune compromised and need prompt treatment but unfortunately DPD were not as efficient as my local pharmacy.
Maybe consider a different delivery service.

25 maggio 2026
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi David,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're pleased to hear that you had a positive experience with My Local Surgery and that you were happy with the consultation and outcome. However, we're very sorry to hear about the issues you experienced with the delivery of your medication.

We understand how important it is for treatment to arrive promptly, especially as you are immunocompromised. We appreciate how frustrating it must have been to experience a delay after paying for next-day delivery. From our review, it appears that the prescription became delayed during transit, and a replacement prescription was subsequently arranged and dispatched via First Class delivery, which arrived the following day.

As your order was not delivered within the expected next-day timeframe, we would be happy to refund the next-day delivery fee. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

We understand that this experience may have been disappointing, but we truly appreciate your feedback and will ensure that your comments are passed on to the relevant team for review. We hope that, despite this issue, you'll consider using our service again in the future and allow us the opportunity to provide the five-star experience you expected

Kind regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent

Friendly, punctual, to the point and reassuring. The pharmacist told me exactly what I needed to do for the problem. And very convenient!

1 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello Alexa,

Thank you for your kind feedback.

We're delighted to hear that you found the service friendly, punctual, and reassuring. It's great to know that the pharmacist was able to clearly explain the steps needed to address your concern and that you found the process convenient.

We really appreciate you taking the time to share your experience and look forward to supporting you again in the future.

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 5 stelle su 5

I work very long night shifts so sleep…

I work very long night shifts so sleep in the day and not always possible for me to attend the GP surgery, or the wait for an appointment can be long, so this service was perfect for my lifestyle. I got an appointment with only an hourvof booking it, and my antibiotics were delivered to my door by the next more. Extremely quick. I'm very grateful

29 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hello Gem,

Thank you so much for your kind feedback. We’re delighted to hear that the service has been convenient and helpful for you, especially with your busy schedule. Providing flexible access to healthcare and convenient home delivery is exactly what we aim for, so it’s wonderful to know we’ve made a positive difference.

We truly appreciate your recommendation and support. Thank you again, and we look forward to continuing to support you in the future

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Valutata 4 stelle su 5

great service saving a trip to the GP…

great service saving a trip to the GP but only negative is they send out the prescription in the post meaning having to wait 24 hours. Ability to collect from local pharmacy would be a positive addition to this service

29 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di My Local Surgery

Risposta di My Local Surgery

Hi Sam,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that our service helped save you a trip to the GP and that you had a positive experience overall.

We also appreciate your suggestion regarding prescription collection, the option to collect from a local pharmacy is valuable feedback and we'll be sure to pass your comments on to the relevant team as we continue to look for ways to improve our service.

Thank you again for your support and for helping us improve. We look forward to assisting you again in the future should you ever need our services.

Warm Regards,
The My Local Surgery Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più