Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Jeg er faktisk virkelig imponeret over læderpuden. Den er af høj kvalitet. Syninger, materiale og generel udførsel er helt fejlfri. Meget varm anbefaling herfra. Vi er meget glade for puden og... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Die bestellten Kissen sind top verarbeitet und passen maßgenau. Einzige kleine Beanstandung bei den Rückenpolster empfehle ich das Klettband eher in 3 Streifen vertikal anzunähen oder horizontal im o... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Firmaet lever ikke op til deres egne løfter. Vi har købt hynder til en designstol gennem dette firma. Vi fik leveret dårligt syede hynder hvoraf een var i forkerte mål. Da vi klagede blev vi mistænk... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Vi er meget fornøyd med kvaliteten på putene til vår rotting sofa på terrassen. Med disse nye putene føles det som vi fikk nye møbler. Kvaliteten er topp! Leveringen tok ca 3 uker som kanskje var litt... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

4,1

Molto buono

TrustScore 4 su 5

470 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 50% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Balkongskydd

Snabb leverans,bra kvalitet på tyget,
Underlättar att man kan beställa tygprover som också levererades snabbt.

8 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Den lekreste linduk man kan tenke seg…

Den lekreste linduk man kan tenke seg og tilhørende linservietter. Jeg er så strålende fornøyd å kan ikke vente med å dekke bordet til jul. I tillegg så er det kort leveringstid og superraskt å få svar på spørsmål fra kundeservice. Anbefales virkelig.

22 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lynhurtig levering på trods af at det…

Lynhurtig levering på trods af at det var speciel mål. SUPER fine, nærværende og hurtige svar, da jeg spurgte til om dugen nu nåede frem til julefrokosten :-) Det er ikke sidste gang jeg har handlet der :-)

8 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service

Vi fik leveret nye hynder (5 stk) som alle passer perfekt. Virkelig stort udvalg af farver og mønstrer. Fik tilsendt en gratis stofprøve før vi bestilte. Kan absolut anbefales.

5 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skal et lagen til 900 kr. ikke holde mere end 2 år?

Kære Maaho
Jeg køber ALTID kvalitet, bl.a. fordi det - for det meste - holder længere. Og jeg betaler gerne ekstra.
For godt 2 år siden købte jeg derfor et hørlagen, som kostede 900 kr.
For et par måneder siden begyndte det at virke mørt i kanten - og for et par uger siden opdagede jeg, at det var tyndslidt og hullet flere steder.

Jeg skrev til jer - og I svarede sådan her:
"Tak for din henvendelse. I vores kvalitetskontrol lægger vi bl.a. stor vægt på holdbarhed og slitage. På den baggrund giver vi også nogle anbefalinger til vedligeholdelse og rengøring. Alt vores stof er testet og har holdbarhed på +2 år ved normal brug. Vi følger den danske købelov og giver to års garanti på alle vores produkter. Vi har dog ikke mulighed for at vurdere hvordan du har brugt og vedligeholdt dit lagen de seneste to år. Ifølge loven er slitage heller ikke dækket ind under garantien. Vi beklager, vi ikke kan hjælpe med dette."

Jeg svarede, at jeg har brugt lagnet, som man bruger et lagen – og vasket det, som jeg vasker mit andet sengetøj, der holder i 10 år! Og jeg sendte et billede af et hul i det tyndslidte lagen...

Jeg ærgrer mig over at have brugt penge på noget, som ikke var den gode kvalitet, jeg gerne betaler for. Og jeg undrer mig over, at I ikke synes, at det er noget, I skal rette op på.

Mvh Tine

22 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Kundeservice og produktkvalitet

Tre måneder efter opsætning af et nyt altansejl fra mahoo.com, var ringene i bunden af sejlet rykket løs fra stoffet. Sejlet var monteret med skruer på samme måde, som mit tidligere sejl (fra anden leverandør), og som havde siddet samme sted i 8 år. Metoden svarer til montering med kalechevridere.

I et forsøg på at afklare, hvorfor dette var sket, samt hvad, jeg evt. kunne gøre for at reparere det og undgå en gentagelse, skrev jeg til kundeservice, som fik billeder af sejlet at se.
Det meget korte svar lød, at maaho.com ikke kunne godkende min reklamation, da det drejede sig om monteringsfejl og ikke produktfejl. Der var ingen begrundelse for denne afgørelse, ingen besvarelse af mine spørgsmål og ingen hjælp.
Jeg skrev og spurgte, hvori monteringsfejlen bestod, samt om forslag til en eventuel reparationsmetode. Intet svar. Skrev igen.
Nu kunne kundeservice desværre ikke guide mig yderligere i forhold til, hvad jeg havde gjort galt ved monteringen, lød svaret. Måske var det en stormskade, måske havde jeg strammet sejlet for meget, var gættene.

maaho.com har altså i første omgang dømt "monteringsfejl", hvorefter man ikke kan forklare, hvad denne fejl består i. Hertil kommer, at man ingen form for hjælp har ydet. Man har blot afskrevet sig ethvert ansvar for det ødelagte produkt.

Det hører med til historien, at firmaets hjemmeside kun har en ganske kort og udetaljeret monteringsvejledning, som ikke beskriver eventuelle forhold, man som forbruger skal tage hensyn til under montagen. Den viser heller ikke, hvordan sejlet kan monteres på f.eks. en træterasse som min, hvor montering med strips eller snor ikke er muligt. Da jeg, som sagt, i 8 år har haft et andet sejl monteret, valgte jeg derfor at montere det nye sejl på samme måde - men af for mig uvisse årsager, kan maaho.com's sejl ikke holde til at sidde på min terasse.

Samlet set må jeg altså ud fra min oplevelse komme til mine egne konklusioner, og de er:
- maaho.com's kundeservice er kortfattet og uhjælpsom
- firmaets altansejl er ikke så holdbare som visse andre leverandørers
- monteringsvejledningen på firmaets hjemmeside er utilstrækkelig (og der følger ingen vejledning med produktet).
--------------------------------------------
Tilføjelse efter modtaget svar fra maaho.com:

Hej Morten,

Tak for dit svar. Det bekræfter fuldt mine tre konklusioner og anmeldelsen i sin helhed. (Og så er det cirka fire gange så langt som den samlede kundeservice, jeg modtog.)
Din påstand om en trussel er usand i bedste fald, i værste fald injurierende. Og så er den anmeldelsen uvedkommende. Den står for egen regning.

Til andre læsere kan jeg oplyse, at maaho.com nu tilmed har rapporteret min anmeldelse for ikke at være bygget på en reel oplevelse. Hvordan dét skulle kunne hænge sammen, når virksomheden selv refererer til kommunikation med mig i forbindelse med mit køb, kan jeg ikke forklare...

Med venlig hilsen
Christian

14 novembre 2023
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hej Christian Munk,
Det er virkelig ærgerligt at dit altansejl er gået i stykker.

Det er tydeligt fra dine egne billeder, at altansejlet er monteret forkert. Derfor blev vi kede af det, da du truede os med skrive på Trustpilot, hvis vi ikke gav dig ret.

Der er rigtig mange forskellige udformninger af altaner og mange forskellige måder, at montere et altansejl på.
Vi har selvsagt ikke mulighed for at vise alle måderne, men har vist de mest gængse måder.

Som vi også har skrevet til dig, så har vi meget svært ved at vide hvad der er gået galt i din montering og brug af sejlet.
Umiddelbart virker det som om, at sejlet har været udsat for tryk i en eller anden form, samt at det er monteret skævt og har et unaturligt træk.
De kauserringe vi monterer kan klare normal vejrforhold som vind og regn mm. Her lader det dog til, at der måske har været noget mere fysisk i kontakt med sejlet.

Vi producerer rigtig mange altansejl hvert år og ligger stor vægt på vores kvalitet. Det betyder også, at vi giver 10 år garanti på alt stof.
Vi kan dog ikke give garanti for forkert montering/brug.
Hvis man er i tvivl om, hvordan man skal montere sit altansejl, så kan man altid ringe/skrive til os, så er vi behjælpelige.

Venlig hilsen
Morten

Valutata 2 stelle su 5

Uprofessionel og ubehøvlet kundeservice

Update: De har i øvrigt anmeldt min anmeldelse, som falsk anmeldelse, til Trustpilot. Så kan jeg da bedre forstå de mange stjerner hvis de bare fjerner alle de dårlige.

Jeg bestilte hynder i specielle mål, og valgte Maaho pga. deres hurtige leveringstid.
De oplyser 3 forskellige leveringstider på deres hjemmeside, hvor den ene specifikt er for solsejl, hvilket tager en måned. De andre leveringstider tager højest 12 dage skriver de.
Det kan man så ikke stole på, for jeg har ventet en måned på mine hynder, og ifølge Maaho er det den tid de har oplyst for hynder. Det er så en direkte løgn.
Ikke nok med det, så tager jeg kontakt til kundeservice, som i stedet for at undskylde med en grund til hvorfor det ikke passer med deres leveringstider, begynder at diskutere med mig omkring hvorvidt jeg skal tage fri fra arbejde og at de skriver leveringstiderne på nettet, så jeg bare læse det ordentligt.

Super uprofessionelt, ubehøvlet og dårlig kundeservice. Jeg bestiller ikke herfra igen og jeg råder min omgangskreds til at holde sig væk.
Heldigvis fejler varen intet.

4 agosto 2023
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hej Mia de Fries,

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager at du ikke er tilfreds med forløbet, men glad for at høre at du har modtage dine skræddersyede produkter efter de anvisninger du bestilte.

Alle vores produkter bliver produceret efter vores kunders mål og anvisninger, hvilket betyder at vi først kan producere varen efter den er bestilt. I nogle få tilfælde har vi ikke det ønsket stof på lager, hvorfor der kan være lidt længere leveringstid.
Normalt, så er leveringstiden for vores altansejl og duge 2-5 hverdage og for hynder er det typisk 3-10 hverdage.
Vi er selv super stolte af disse leveringstider, da vi er absolut de hurtigste i Europa.
Vi informerer selvfølgelig løbende om leveringstider og evt ændringer.

Mht. levering, så bruger vi "Flex" fra GLS. Det betyder, at man vælger en leveringsadresse ved bestillingen. Hvis man så ønsker at ændre denne eller omdirigere til en pakkeshop, så kan man frit gøre dette.
Dette er en dyrere løsning for os, men vi mener at det giver vores kunder en bedre service og mere fleksibilitet (eks., så man ikke skal være hjemme etc.)

Venlig hilsen
Morten Mark

Valutata 5 stelle su 5

Great service and Quality

Fantastic made-to-measure product, top quality and delivered before the estimated time when ordered.
Will definately recommend to others.

5 luglio 2023
Non scritta su invito
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hello Gary,
Thank you for your feedback.
Happy to hear you like our service and product :-)
Regards.
Morten

Valutata 4 stelle su 5

Flot udført arbejde.

Flot udført arbejde med et leveret terrassesegl.

30 giugno 2023
Non scritta su invito
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hej Per,
Tak for din tilbagemelding.
Godt at høre, at du er tilfreds med dit altansejl på mål.
Vh.
Morten

Valutata 1 stelle su 5

5 weeks later… and nothing

I paid a lot for 2 custom made cushions expecting it would be here for a summer party. Its been over 5 weeks and they keep delaying, saying it will arrive next week, but it never comes. Their tracking service is lousy. Also they make you sign up for their newsletter luring with a 10% discount when in fact later you learn it only applies on selected items. I hope one day my cushions will arrive and never again will I order anything here.

17 giugno 2023
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hello Christina,
I am so sorry for the delay of your 3 cushions.

As you mention the delivery time have been way to long on your order, which is not ok and not the delivery time we accept.

The reason for the long delivery time is due to the quality proces in our production. In the fabric you have chosen we found some error, so we need to get new fabric from the weaving company.

We have tried to keep you informed during the proces.

Once again, I am sorry for the delivery time, but I hope the cushion fits you need perfectly.

Regards.
Morten

Valutata 5 stelle su 5

Jeg har fået leveret 2 duge på bestilt…

Jeg har fået leveret 2 duge på bestilt mål, de kom lige præcis på de mål jeg skulle bruge efter vask hvor de ville krybe som aftalt ved bestilling.
Super fin service blev leveret på kun 3 dage.
Ps ville være dejligt hvis ma kunne få leveret til pakkeboks.

8 febbraio 2023
Non scritta su invito
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hej Lise,
Tak for din fine anmeldelse.
Det er så rart, at høre at skræddersyede duge lever op til dine forventninger.
Mht. levering, så har vi en "Flex" løsning med GLS. Det betyder, at du kan vælger anden leveringssted(evt. pakkeboks) eller tidspunkt. Dette gøres fra den email du modtager fra GLS.
God dag.
Vh.
Morten

Valutata 4 stelle su 5

Die Zusendung von Materialbeispielen…

Die Zusendung von Materialbeispielen war gut, um die Farbe für den Balkonschutz bestimmen zu können. Die Anleitung zur Abmessung war ebenfalls sehr hilfreich, um die genaue Länge und Höhe angeben zu können.

1 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hej Caro,
Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at vores gratis stofprøver og opmålingfilm til altansejl hjalp dig :-)
God dag.
Vh.
Morten

Valutata 5 stelle su 5

Dug til Piet Hejn bord

God kvalitet - ligger pænt på bordet og følger rundingen

4 dicembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Maaho

Risposta di Maaho

Hej Lars,
Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at dugen til dit Piet Hein bord passer :-)
Vh.
Morten

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più