Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Great bed quality and the service, We've bought a lasse bed and pocket sprung mattress (mattress was offered after we puchased the bed) we are super happy with bed mattress and the service. Delivery... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Like everyone else is saying, they can work on delivery times and our instruction manual was also missing. But the customer service has been excellent, with Mike responding quickly and helping us with... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

SP-000044439 (Ticket#59958) Do not use. Poor communication, extremely slow response to questions about delivery dates and queries. The bed finally turned up but is missing all the slats and any inst... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

Very accommodating to the specific requests made for the bed I purchased. The bed was delayed, however all emails sent were responded to with updates of when bed should arrive. Had a couple of concern... Leggi di più

3,9

Molto buono

TrustScore 4 su 5

70 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 64% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,9

Tutte le recensioni

(70)

69 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

My experience


Updated review:
Feedback has been really good and Mike\Michael chased up the situation and my parcel arrived yesterday. I was expecting slats with the bed, I haven't put it together yet but pleased to know it isn't a scam. A lot of the email correspondence went into junk so be sure to check this if you're experiencing something similar!

Starting to get really frustrated with my order. Payment came out of my account on the 24th July. Still no bedframe. Get given a tracking code which says has arrived in the UK but nothing further in terms of date of arrival. Trying to be understanding but starting to worry I am being messed about. Happy to change my review if it arrives but otherwise looking for a refund! This bed is for my 6 month old son and I cant transition him into his nursery without it. Upsetting service right now.

19 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Iamsleepy

Risposta di Iamsleepy

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and I am deeply sorry for the frustration and upset this delay has caused, especially given that this bed is for your baby’s nursery.

We have been doing everything in our power to keep you updated on every development, but unfortunately, ParcelForce is experiencing delays on their end once the parcel arrived in the UK. We are in constant, active contact with them to track down the exact status and get this delivered to you as a matter of urgency.

Please rest assured that you are not being messed about. If the parcel does not arrive within the next couple of days, we will immediately send out a replacement or issue you a full refund—whichever you prefer.

We are truly sorry for letting you down on this occasion, and we are working hard to resolve this for you today.

Best regards,

The IamSleepy Team

Valutata 5 stelle su 5

Rita floor bed

Great service ! The bed slats arrived faster than expected and the bed frame followed just a few days later

12 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Scam!

Absolute scam, asked them to send me legs for my son’s floor bed. I’ve paid and they never showed up despite telling me twice they sent them. Do not order from here!

12 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Great product, some bumps along the way.

Very happy with the finished product, can't fault it.

There were some moments of poor customer service which made me lose confidence in the business, however, great effort was made on their part to rectify the situation, and in the end it was a good outcome for all.

10 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Iamsleepy

Risposta di Iamsleepy

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the delay, communication issues, and frustration you experienced with your order.

We completely accept responsibility for the delay on our end. In an effort to resolve this and make things right, we offered a free upgrade to a higher-value bed. As per your request, we have processed a full refund for your order, and a confirmation email has been sent to you.

We take your comments regarding our customer service very seriously and are actively working to improve our response times and processes. Thank you for your time, and we wish you all the best.

Best regards,

The IamSleepy Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent customer service

Excellent customer service and communication so far! I’ve sent an enquiry about one of the products and if a bespoke size could be done. Mike responded promptly, professionally and offered extra support and suggestions.
Very happy with the pre-sales experience that I had so far and it made me decide to purchase from them.

8 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lasse Duo Montessori Bed (EXTRAS)

We have the Lasse Duo Montessori Bed which we bought from another company years ago which has since closed down. As our toddler has got bigger we wanted to get the under storage drawers and house frame for the same bed. We enquired about getting these extra items and received fast responses and quotes the same day. The customer services team were really helpful and we are now awaiting the arrival of our delivery.

4 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Avoid, it's a scam!

Avoid! It's a scam, a really good well made scam, they have changed their name, the previous company was called Funique Furniture, it came up when I message them on their Facebook page, if you Google that company it advises that items do not arrive and refunds are not provided! I have never received a tracking number, communication stopped and item never arrived!

6 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Iamsleepy

Risposta di Iamsleepy

Dear Customer,

Thank you for sharing your concerns. We would like to address this situation immediately and clear up any misunderstanding.

First and foremost, IamSleepy is 100% a legitimate manufacturer, and we have absolutely no business connection or affiliation with Funique Furniture. When establishing our brand online, we acquired existing social media pages to build our reach, which is why that name briefly appeared in past message histories. We completely understand how seeing that name caused concern, but we are a completely separate manufacturing company dedicated entirely to product quality and customer satisfaction.

We are truly sorry for the stress and frustration this situation has caused you. Because we never want any of our customers to feel anxious or uncertain about their purchase, we have issued a FULL REFUND and cancelled your order.
A formal confirmation of your full refund has already been sent directly to your email address.

We sincerely apologize for the delay in dispatch and communication that led to this experience. While we are sad we couldn't deliver one of our beds to you, we hope the instant full refund demonstrates our commitment to honest and fair customer service.

Best regards,
The IamSleepy Team

Valutata 5 stelle su 5

Great customer service!

I had some questions about the specifications of the bed and whether it can be adapted as my child grows. I recieved a response very promptly and Michal was very helpful in answering my questions. Really good pre-sales service!

5 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great customer service & product

Great customer service. I had been looking for a double floor bed for my daughter for ages but finally pulled the plug and glad I did. Great value for money especially for a solid wood bed.

16 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Wonderful small double floor bed!

Really excellent bed purchased for my 2 year old. She needs a lot of room to sleep as she’s a wiggler and the risk of her falling out is high. We bought the Lasse Scandinavian Wooden Kids Bed in a small double and it is perfect for her. It’s a floor bed so it doesn’t hurt if she rolls out, and large enough for me to lie down with her at bedtime and cuddle to sleep. We’ve just bought legs too to make it into a higher bed when she gets a bit older. Great service and fast delivery too. Would highly recommend

2 marzo 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più