GO Sharing Recensioni 332

TrustScore 1.5 su 5

1,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Never used your service but you guys are evil for disappearing and dumping your scooters on the local municipality. I wish you’d get consequences for your actions. And reading some other reviews below... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

De GO sharing bikes zijn waardeloos. Door de keiharde banden stuiter je als een gek over de weg, met rugklachten als gevolg. De elektrische ondersteuning is ook matig. De GO scooters zijn redelijk... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Scooter uit rij geparkeerde scooters gehaald. Na 20 minuten op zelfde plek terug gezet. 3 dagen na gebruik schrijft cjib boete uit. Wordt door go sharing aan mij doorbelast met 20 euro administratie k... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Meest waardeloze firma ooit! Reageren niet op klachten, scooters worden waar dan ook neergepleurd. Kutscooter op mijn voet gevallen waardoor gebroken teen en kneuzingen. Boeit ze totaal niet. Heel sne... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

1,3

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

332 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Waarom zoveel privacy gevoelige informatie verzamelen!

Je aanmelden via de app is alsof je je hele leven op straat moet gooien, dat ze een creditcard nummer moeten hebben, dat snap ik. Dat ze een foto van je rijbewijs willen kan ik nog snappen, maar dat je een filmpje van je gezicht moet maken, gezichtsherkenning, dat is voor mij een brug te ver! Dit wordt teveel nog brother, wie waakt over deze privacy gevoelige gegevens!
Geen GO voor mij, dan maar vaker wandelen

27 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Mafklappers

Ooit een keer gebruik gemaakt van een go sharing scooter. na 3 jaar komt er een mail om EUR 3,-- te betalen. Geen idee hoe ik uberhaupt "rood" kan staan. Mafklappers.

19 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Random geld afschrijven

Random afschrijving van mijn credit kaart. Sinds 30 Januari 2022 al geen gebruik meer gemaakt van de diensten van GoSharing. Vandaag ineens een factuur gekregen vanuit het niets.

19 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ik irriteer me mateloos

Ik irriteer me mateloos aan al die rondzwervende fietsen en scooters in de wijk. Afgelopen nacht is er weer zo'n Go fiets voor de deur neergezet. Als je dan contact opneemt met de chat van costumer service krijg je een Engels sprekende medewerker aan de lijn. Really?

17 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Tegoed wordt niet uitbetaald.

Tegoed wordt niet uitbetaald.

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. In 2022 tegoed op mijn account gestort, vervolgens kan ik 2023 de scooter niet meer kwijt in een zone waar ik deze altijd achterliet waardoor ik een tijdlang geen gebruik meer heb kunnen maken van de scooters. Wanneer ik vervolgens weer een keer kijk blijkt mijn tegoed van 45 euro weg en had ik deze voor eind 2023 op moeten maken. Zonder waarschuwing of tegenbericht. Zeer slechte service dit.

13 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Verschrikkelijk bedrijf!

Verschrikkelijk bedrijf!! Ik had een scooter geleend maar onderweg was ik gevallen.Ik kon niet meer veder rijden omdat ik enorm pijn had terwijl mijn eindpunt eens niet daar was. Heb ik hem aan de kant gezet maar bleek niet in groene zone te zijn. Ik bel netjes en die vrouw wilt foto dat ik ben gevallen of dat de scooter is om gevallen anders kunnen ze de rit niet eindigen??? Pardon?? Ik draag geen camera tijdens rijden om te laten zien dat ik was gevallen! Klantenservice helpt totaal niet!!!!

15 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Super slecht bedrijf

Super slecht bedrijf. Weinig of slecht bereikbaar, heb een scooter netjes geparkeerd in de door hun aangegeven zone. Uiteindelijk een boete gehad die ze niet tot hun nemen. Geef dan ook niet aan dat ik hem daar kan parkeren.

11 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

onterecht rit, geen refund

Rit afgeschreven zonder dat ik gebruik heb gemaakt van de app. Blijkbaar een gehackt account. Jongen aan de telefoon gaf me een positief gevoel over de mogelijke oplossing van GoSharing. Verhaal op de mail gezet (op zijn advies) en vervolgens een kei harde afwijzing ontvangen.
Omdat het account gekoppeld is aan de creditcard, schrijven ze eerder geld af dan dat je met je ogen kunt knipperen. Vervolgens geprobeerd om het account te verwijderen, maar dat lijkt ook onmogelijk!

10 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Eerste ervaring met de e-bike

Voor de eerste keer een e-bike genomen, kon nog max 30km mee gereden worden. na 6x error kon ik eindelijk gaan, trapte me een ongeluk...dacht door goed door te trappen zou hij wel aanslaan, maar nee, na 1 kilometer, buiten adem, met zweet op mijn rug heb ik het opgegeven en ben gaan lopen. kwam tevens te laat op het werk :( en dit alles voor bijna 6 euro!

22 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Irritant betaalsysteem

Heel irritant betaalsysteem, je moet verplicht geld op je account storten om mee te rijden, waardoor je het nooit helemaal op maakt. Verder goed aanbod van fietsen die t vaak ook doen. App is ook vaak niet beschikbaar omdat deze vaak crasht. Betaalsysteem is het enige waardoor ik GO écht niet kan aanbevelen, als je dit niet vaak gebruikt, gebruik het dan niet.

18 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dit is de meest slechtste bedrijf waar…

Dit is de meest slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad! Ontzettend slecht naar hun klanten. Waardeloze service. App die slecht werkt. Boete gekregen omdat zij red zones maken zonder dit duidelijk te laten zien of zonder een geldige reden. Scooters die nooit normaal afgesloten kunnen worden. Slecht telefonsich bereikbaar. Niet inhoudelijk op mailtjes kunnen antwoorden of zonder moraal besef. Jongens en meisje, alstjeblieft huur je deelscooter ergens anders. Dit is geen doen! Ik heb nog veel meer te zeggen maar dat wordt langdradig. Waardeloze en echt betreurenswaardig bedrijf. Consumentenbond ingeschakeld.

10 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Boevig bedrijf

Boevig bedrijf. Hebben nog even 130 euro van mijn PayPal rekening geschroefd meer dan een week nadat ik de app had verwijderd omdat het een matige dienst is. Omdat ik er te laat achter kwam kon PayPal niks meer voor me doen. Stelen gewoon, ongekend

9 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Schandalig bedrijf

Ik wacht al meer dan een jaar op €500. Eerst via de curator gecommuniceerd. Die geeft aan dat er een doorstart is gemaakt. Bellen heeft tot gevolg dat ze zeggen: de crediteuren afdeling gaat u nu echt bellen. 0 resultaat. Geen enkele reactie of oplossing. Weg met dit bedrijf!

31 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

NIET MEE BEGINNEN

Ik heb een ''ridepass'' gekocht voor 20 euro, heb er 1 ritje mee gemaakt en de volgende dag is hij verlopen. De dieven zeggen dat ze mij geen restitutie kunnen geven omdat ik het pakket al heb gebruikt. Dit zou dan hun ''policy'' zijn. Ga NIET in zee met deze dieven want je bent gewoon 20 euro kwijt voor een kort stukje met een van hun scooters waar vervolgens ook maar 1 helm in zit in plaats van 2. Wees gewaarschuwd Nederland. Felyx is een stuk beter.

18 ottobre 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più