Falinas 

Grazie per aver visitato Trustpilot. Purtroppo, non è più possibile lasciare una recensione su questa pagina perché il sito web dell'azienda è stato chiuso. Se hai domande, non esitare a contattarci.

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

Problème résolu, mais je n’ai toujours pas reçu mon remboursement à ce sujet donc je voudrais bien que cela se fasse rapidement car comme cet dit dans certains commentaires un site que l’on ne connai... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Mon expérience Falinas : 1) Inscription forcée en tant que membre "VIP" via un jeu mensongé. 2) Apres ce constat j'ai demandé l'annulation possible dans les 14 jours comme indiqué sur le site 3)... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely scammer site. They automatically sign you up as membership to charge membership fee every month for 8,95, even purchased with non-member price. Be aware of this type of websites especially... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

Er wordt elke twee weken 47 euro afgeschreven omdat je zonder dat je dit weet lid wordt. Als je opzegt en je resterende credits wil besteden wordt je automatisch weer lid en weer 47 euro lichter. Op m... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Informazioni di contatto

Tutte le recensioni

(83)

0 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Pure oplichting

Beste u hebt 2x een bedrag van 1x 47,99euro en 1x 57,99 euro afgeschreven zomaar heb geen domilice en geen doorlopende opdracht gegeven aan jullie pure oplichting jullie worden wel slapend rijk 100 euro per maand per klant pppffff terwijl wij de eindjes aan elkaar knopen dit is wel genoteerd bij de bank heeft kaart geblokeerd je kan niks meer afschrijven en klacht is onderweg ook genoteerd bij test aankoop ik Wil mijn centen terug en dringend kan geen medicatie halen dank u

26 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Beste SUZANNE,

Uw feedback is van het grootste belang voor ons, en we zijn toegewijd om uw problemen aan te pakken.

Zorg ervoor dat u ons uw informatie geeft zodat we uw account kunnen vinden en uw probleem kunnen oplossen.

En voel je vrij om contact op te nemen met onze klantenservice op support@falinas.nl voor verdere assistentie.
Uw vertrouwen en tevredenheid zijn onze topprioriteiten.

Vriendelijke groeten,
Ayla

Valutata 4 stelle su 5

bedriegers zijn het !

Jullie zijn oplichters. Credits is iets dat men krijgt zonder te betalen ! Ik wil die 57,99 euro terug gestort !

14 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Mieke ,

Thank you for your review
We are really happy that you are satisfied with our website
Wishing you a wonderful day!

Kind Regards
Oliver

Valutata 5 stelle su 5

Good

Just Perfect

17 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Nini,

Thank you for your review
We are really happy that you are satisfied with our website
Wishing you a wonderful day!

Kind Regards
Oliver

Valutata 4 stelle su 5

Geld terug

Er wordt elke twee weken 47 euro afgeschreven omdat je zonder dat je dit weet lid wordt. Als je opzegt en je resterende credits wil besteden wordt je automatisch weer lid en weer 47 euro lichter. Op mijn vraag aan de klantenservice hoe ik de credits wel kan besteden kreeg ik geen antwoord maar ineens een jaar later kreeg ik een reactie via Trustpilot en nu krijg ik al het afgeschreven geld weer terug. Dank Falinas voor de nette service!

6 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Angela,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Just a scam. The most unethical company

Just a scam.
I ordered here because I found a product from a brand quite rare.
I showed you had to register but they offer free memberships (no more information shown)
What is my surprise that a few days later I have a charge of 47€ on my account!!!
I go to the website and see that they charge you automatically, change it for credits, force you to use them in less than 30 days or they expire.
I saw the option to cancel the next charge. What is my surprise that today I had ANOTHER automatic charge of 6.95€.
THEY CHARGE YOU FOR NOT CHARGING YOU!
And of course, no information shown when you make the action on their site

So far I've been charged 59.33€ for a shower gel of 2.38€ that I still haven't even received
EDIT!! They tried to buy a positive review from me! They return my money if I delate this review. The most unethical company I've ever encountered.

28 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Mónica ,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 4 stelle su 5

Problemen opgelost

Update November 2023: Ik heb contact gehad met de Falinas helpdesk, en het probleem is door ze opgelost. Ze hebben aangegeven dat het een fout was, en het bedrag is terugbetaald.

7 novembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Ruud ,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Falinas presenteert zich als normale…

Falinas presenteert zich als normale webshop maar is een soort club met punten lees geld. Ze schrijven 37 euro af en dan begint de ellende. Als je eronder uit probeert eronder uit te komen dan geven ze aan " dat jij het niet begrijpt". Ze willen je best afmelden, a raison van 6.95. Of als je je review verwijderd, kun je je hele "inzet" terug krijgen. Garantie tot de deur, eerst verwijderen dan geld terug. Ik heb niet toegegeven aan deze terreur. Deze zaak heeft me 43,95 gekost zonder er ook maar iets voor terug te zien. DOE HET NIET!

25 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Nina,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.we apologize for any confusion or frustration it may have caused. Our goal is to provide an enjoyable shopping experience, and we appreciate your feedback as it helps us improve our service.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely scammer site

Absolutely scammer site. They automatically sign you up as membership to charge membership fee every month for 8,95, even purchased with non-member price. Be aware of this type of websites especially selling cosmetic products. From my experience, they all work the same way to steal your money without even informing you. By hiding the membership and direct debit clauses in their term and conditions, they get away from being prosecuted. This business(scam) model should get attention from law makers. Millions of victims just went silent coz scammers knows how to cheat the law.

12 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Jia,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €8,95 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

product werd niet geleverd

product werd niet geleverd. er werd verteld dat het wel verstuurd was. dat bleek niet zo te zijn. slechte communicatie. wel het geld gestorneerd gekregen

29 giugno 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Gerritse,

We hope this message finds you well. We want to provide you with an update on the issue you experienced with the delivery of your order from The Scent Club.

We sincerely apologize for any inconvenience you faced with the delivery of your product. After investigating the matter, it appears that the delay and communication issues were primarily due to the delivery company responsible for handling your order. We understand how frustrating such situations can be, and we're taking steps to ensure better coordination with our delivery partners.

On a positive note, we are pleased to inform you that your payment has been refunded in full. We strive to offer the best possible service, and we genuinely value your feedback as it helps us improve our processes.

If you have any further questions or need assistance with anything else, please don't hesitate to contact our customer support team at support@falinas.nl . We are here to assist you in any way we can.

We appreciate your patience and understanding in this matter. Your satisfaction is important to us, and we look forward to serving you better in the future.

Best regards,
Oliver

Valutata 5 stelle su 5

Uitstekende klantenservice

Ik had 2 producten van Falinas gekocht voor de VIP prijs, waarbij vermeld stond dat er 2-wekelijks 39 euro wordt afgeschreven van de CC en omgezet wordt in een tegoed bij Falinas. Ik had dat niet gelezen. Na een paar maanden en 227 euro verder kwam ik daar achter en heb toen gelijk voor dat bedrag producten gekocht en mijn abonnement stop gezet. Vervolgens heb ik dat gemeld bij Falinas, en zij zijn toen zo vriendelijk geweest om alles terug te storten en hebben ook nog de producten cadeau gegeven. Dat was ontzettend aardig, want bottom-line was het mijn onoplettendheid.

13 giugno 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Anoeska,

Thank you for your review
We are really happy that you are satisfied with our website
Wishing you a wonderful day! Kind

Regards
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Definitely a SCAM

Definitely a SCAM
Got caught by not noticing a box ticked by default tricking clients to subscribe à totally useless, misleading and crooked membership. I noticed the automatic withdrawals on my credit card after about one month.
I reported them to the trade authorities in NL and DK and got my lawyer after them. We will take them down and go after the scan runners personal liabilities. They will enjoy the ride.

19 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Laurent,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Heb zeep gekocht bij hen en vanaf dan…

Heb zeep gekocht bij hen en vanaf dan wordt er iedere maand ongevraagd 37 credits (= 37 euro) gespaard (???) op mijn account. Is momenteel opgelopen tot 74 euro.
Ik kan het geld niet terugkrijgen.
Ik ga een klacht indienen bij de bevoegde instanties.
Gangster praktijken zijn het.

9 febbraio 2022
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Eddy & Magda,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

I hate it having shopping with FALINA!!!!!

Terrible experience that the first order was lost and received zero compensate, What's the worst, they charge membership cost from your credit card, per month 24.95 euro as account balance. That means you have to stick to their shop for every shopping unless you would like to lose the balance. Very complicated customer experience and I will never come back again!!!!!!!!

7 agosto 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Fionna,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €24.95 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Misleidende bedrijf!!!

Misleidende bedrijf! Ik ben "per ongeluk" tot VIP klant gebombardeerd en, ondanks pogingen om ermee te stoppen, wordt maandelijks een bedrag van mijn credit card afgeschreven. Mocht u overwegen om iets te bestellen, DOE HET NIET! u zult er aan vast zitten en er heel moeilijk vanaf komen. Als u dacht "te mooi om waar te zijn", dan klopt dat wel. Omdat ik nog krediet had heb ik een (dacht ik) laatste bestelling geplaatst, is nooit aangekomen. WAARDELOOS

30 giugno 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Silvia,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, credits are placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 2 stelle su 5

Finally a refund

I ordered 3 weeks ago and in spite of their repeated promises to send the articles, I have not received anything. They keep stalling and leading me on with false promises. UPDATE: after a lot of hassle and delay I finally got my refund. But this is not how it's supposed to be...

17 giugno 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear A S,

We hope this message finds you well. We wanted to express our sincere gratitude for your understanding and loyalty as our valued customer. We appreciate your recent interactions with Falinas and wanted to address your concerns.

We sincerely apologize for any inconvenience you faced with the delivery of your product. After investigating the matter, it appears that the delay and communication issues were primarily due to the delivery company responsible for handling your order. We understand how frustrating such situations can be, and we're taking steps to ensure better coordination with our delivery partners.

Should you have any more questions or require further assistance, please feel free to reach out to our dedicated customer support team at support@falinas.nl . We are here to help and ensure your shopping experience with us is as smooth as possible.

Once again, we appreciate your understanding and your choice to shop with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to continuing to serve you.

Best regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Ontzettend slecht bedrijf

Ontzettend slecht bedrijf, doen beloften via servicedesk die totaal niet worden nagekomen, medewerkers weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn, levering wat ontzettend lang op zich laat wachten omdat zij een probleem hebben met GLS, als ik een ieder een tip mag geven koop dan beter bij een discounter uit Nederland Superwinkel of uit het buitenland kan ik Notino , Easy Cosmetic en Sabina Store aanraden, maar blijf weg bij dit amateuristisch bedrijf genaamd Falinas.

25 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Osman,

I hope this message finds you well. I want to address the concerns you've raised regarding your recent order with The Scent Club. We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced in this matter.

We understand that you were informed that your order had been sent, but it appears that there was an issue with the delivery. We take this matter seriously and want to ensure it is resolved to your satisfaction.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Kijk uit voor aanbiedingen

Kijk uit voor aanbiedingen. Als je daar gebruik van maakt wordt je automatisch VIP lid en wordt een incasso van 49,95 per maand gestart. Dus niks aanbieding. DOE HET NIET.

20 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Fillers,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €47 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Theives

Like many others my mother was caught out by these theives! Last Novemeber she received her 1st purchase, but then a few weeks later noticed Falinas had taken 3 extra lots of £24.90. She contacted them to be told she had unwittingly signed up to membership by selecting the cheaper price and couldn't have the money refunded but could spend the credits. She placed another order to spend the credits but low and behold the items have never arrived. Many, many emails and online chats have taken place always with the same automated replies, An apology and the promise to send out within the next 3-5 days. This company is just going to rob as many people as they can until they get taken down!

21 febbraio 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Rebecca ,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a £24.90 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl

Best Regards,
Oliver

Valutata 1 stelle su 5

Abonnement

Omdat er nog geld op mijn "abonnement" account stond toch maar weer geprobeerd een bestelling te doen. Wat een drama, en dan de transporteur de schuld geven terwijl ze gewoon niets versturen.
Als je je abonnement opzegt krijg je je geld niet terug, dus dit is een les van E 39,95.
Voor mij in ieder geval nooit meer

17 febbraio 2021
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Slingertje,

We're genuinely sorry to hear about the issue you've encountered, and we understand your frustration. It's important to address your concerns and provide clarity regarding our website and services. It appears there might be a misunderstanding, and we'd like to explain our concept to ensure you have a better understanding.

The VIP membership presents one of the two ways of shopping that you can shop for on our website.
You have the option of shopping as a one-time purchase, which you can opt for by using our regular prices, or you can shop to our vip member prices and enter a 3 days trial period.
As a VIP member you are not obligated to either buy or pay each month, to keep the benefits of the membership. You can always put your membership on "Skip" so you don’t have to pay. Should you forget to skip, a €39.95 credits is placed in your boutique, good toward your next item.
The membership is explained in all the steps before purchasing, in every item/purchase box, at checkout and in the order confirmation email.
We also write it here on Trustpilot in our company explanation.

If you believe you've encountered issues with your account, we encourage you to contact our customer service team at support@falinas.nl .

Best Regards,
Oliver

Valutata 5 stelle su 5

I am so happy with Falinas

I am so happy with Falinas! I purchased a luxurious parfum for very low price for my loved one ! Thank you Falinas!!

10 dicembre 2020
Non scritta su invito
Logo di Falinas

Risposta di Falinas

Dear Larisa,

Thank you for your review
We are really happy that you are satisfied with our website
Wishing you a wonderful day!

Kind Regards
Oliver

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più