everydoggy.com Recensioni 

61
•
TrustScore 3 su 5

2,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

This app is so helpful and simply and precisely instructs you how to very methodically train your puppy/dog. Very easy to implement plans, and the timeline for which to expect certain behavior... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Edit Update - My complaint had niw been resolved. signed up for the free 7 day trial. Didn't receive an email advising 7 day trial had ended and have been charged £29.99. Cancelling the subscription... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

I’ve got a 4 year old pitty/dane mix and have some behaviors I want to correct. The set up asks the dog’s age but the training modules only seem to address puppies. It doesn’t actually appear to be... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I signed up for Everydoggy about 3 weeks ago to help train my 4-month old toy poodle. It was a trial option at start and then I moved to the quarterly plan. What I love about this app is that the vide... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,8

Nella media

TrustScore 3 su 5

61 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 93% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 mese

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,8

Tutte le recensioni

(61)

61 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Too basic.pup needds.

Too basic. Pup needs more
Info.

5 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Henri,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you found the training too basic and were looking for more information for your puppy.

We understand that puppies can have very different needs as they grow, and we appreciate your suggestion for more detailed and advanced guidance. We’ll take your feedback into consideration as we continue developing and improving our training content.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

Huge scam be careful!!

Huge scam be careful!!, I paid 2$ for the trial which I cancelled more than 24h before the subscription end, everything went fine and it clearly said that the subscription was cancelled, yet today after 3 days of cancelling the subscription they still tried to take 30$ from me and they perfectly did do not buy anything from these robbers

1 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello,

We’re sorry to hear about this experience.

We’d like to look into what happened and verify the subscription and payment history. Please contact our support team at welove@everydoggy.com with the email address used for your purchase, so our team can investigate the case and help resolve the issue.

We take concerns about unexpected charges seriously and appreciate you bringing this to our attention.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 5 stelle su 5

It was quick and straightforward

It was quick and straightforward

4 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Candice,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that you found the app quick and straightforward to use. We hope it continues to be helpful for you and your pup! 🐶

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT USE!

DO NOT USE!! Same as others…takes money out your account on renewal but says an account isn’t associated with the email. Once I worked out how to cancel it they still took the money after the trial period. I proved I cancelled the subscription prior to contacting them for help and they refused a refund. Absolute scam. Disputed the payment through my bank and got a refund after they refused.

4 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Jade,

We’re sorry to hear about your experience.

We take concerns about subscription cancellations and unexpected charges seriously. We’d like to review the details of your case and understand what happened. Please contact our support team at welove@everydoggy.com with the email address used for the purchase so we can investigate your subscription and payment history.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 4 stelle su 5

Very easy to understand

Very easy to understand

4 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Lizz,

Thank you for your feedback! We’re happy to hear that you found the training easy to understand. We hope it makes training your pup enjoyable and helps you achieve great progress together! 🐶

Best regards,
Everydoggy

Valutata 2 stelle su 5

puppy pads

Not a fan of puppy pads for potty training. Wish it had more about outside potty training.

4 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Ashley,

Thank you for your feedback!

Potty training is most effective when approached step by step. Puppy pads can be an important first step for helping a puppy understand where it is appropriate to go, before gradually transitioning to outdoor potty training.

We appreciate your feedback and will certainly take it into consideration as we continue developing and improving our training content in the future.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

Nur Spielereien

Nur Spielereien. Kein Verhsltenstraining. Das kostet nochmal extra. Am Anfang gibt man an welche Kommandos der Hund kann - dennoch hab ich so ziemlich genau die Übungen bekommen. Nix mit Übungen zum Aufbau von Frusttoleranz an der Leine bei Hundebegegnungen. Ärgerlich. Wird einem verkauft als K9 Training , angepasst an den Lernstand des Hundes. Is aber einfach nur ne billige Anleitung zu kleinen Spielereien und als Grundlomando Sitz und Platz. Sorry - hatte mir mehr erwartet

4 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hallo Anma,

vielen Dank für dein ausführliches und ehrliches Feedback. Es tut uns leid, dass die Inhalte nicht deinen Erwartungen entsprochen haben.

Wir nehmen deine Rückmeldung sehr ernst und werden sie bei der Weiterentwicklung unseres Produkts in Zukunft berücksichtigen. Gerade Hinweise dazu, welche Trainingsinhalte sich unsere Nutzer zusätzlich wünschen, sind für uns sehr wertvoll.

Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, deine Erfahrungen mit uns zu teilen.

Beste Grüße
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

no es lo que busque

Ingresé a la página por temas de agresividad y ansiedad de mi perrito inicié una prueba y lo único que tenía eran comandos como siéntate dame la pata nada que ver con el tema que solicité

3 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hola Dayana,

Sentimos que la experiencia no haya sido la que esperabas y entendemos tu frustración. Nos gustaría aclarar que Everydoggy sí ofrece cursos específicos para problemas de agresividad y ansiedad, además de los comandos básicos.

Para encontrarlos, puedes ir a la sección Training y seleccionar “All Courses”. Allí podrás elegir los cursos disponibles para cachorros o perros adultos, donde encontrarás diferentes programas, incluidos los relacionados con problemas de agresividad y ansiedad.

Esperamos que esta información te ayude a encontrar el contenido que buscabas y aprovechar mejor la aplicación.

Saludos cordiales,
Everydoggy

Valutata 5 stelle su 5

Nice app

Nice app! My puppy learned 3 tricks very quickly. Let’s see what happens next!

3 settembre 2026
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Nasja,

Thank you for your lovely feedback! We’re so happy to hear that your puppy has already learned three tricks so quickly. 🐶 We hope you continue to enjoy the training journey and discover many more fun tricks together!

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

This app is a damn scam

This app is a damn scam! They charge you for a subscription you can not use because it says” they don’t have an account associated with that email”. So I’m tired of being charged for something I am not using, I don’t even plan on using it. I just want my damn momey!

27 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Todd,

We’re sorry to hear about the frustration you’ve experienced. We understand how concerning it can be to see charges for a service you’re unable to access.

Please contact our support team at welove@everydoggy.com using the email address associated with your purchase. We’ll carefully review your account, investigate the charges, and help resolve the issue for you.

We’re committed to finding a solution and will be happy to assist.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

Further to my review dated 10th July…

Further to my review dated 10th July and your response on 24th July, I have now emailed the address you provided. I would point out that I have already emailed that same address twice previously and received no response.

Please check your inbox, my latest email was sent today at 12:41pm GMT. I expect you to read it and arrange the immediate refund of £186.93 that I have requested.
I also expect you to ensure that no further payment is taken from my account on 27th August. Given that I have repeatedly raised this issue and have been unable to access the service I have been paying for, taking yet another payment would be completely unacceptable and would only further reinforce my concerns about the way your company operates.
Please action the refund and cancellation without further delay.

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Sarah,

We’re truly sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced, especially after having contacted us several times and being unable to access the service. We understand your concerns and appreciate you following up with us.

We’ve now canceled your subscription, and we can confirm that no further payments will be taken from your account.

We have also processed the refund you requested. Please allow 5–7 business days for the funds to appear back on your account, depending on your bank’s processing times.

We hope this resolves the issue, and we sincerely apologize again for the inconvenience caused.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 5 stelle su 5

Nice dog training app

I signed up for Everydoggy about 3 weeks ago to help train my 4-month old toy poodle. It was a trial option at start and then I moved to the quarterly plan. What I love about this app is that the video lessons are clear and so easy to follow. My dog picked up the "leave it" command much faster than I expected, though the leash-pulling lessons are still a work in progress for us. Overall it's been a super helpful way to train my dog at home without expensive dog coaches. I only wish that the program was a little bit more personalized and not that expensive.

11 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Yuri,

Thank you so much for sharing your experience!

We're glad that Everydoggy has given you a convenient way to train your dog at home. We truly appreciate your feedback about personalization and pricing, and we'll be sure to take it into consideration as we continue improving the app.

Wishing you and your furry friend lots of success and fun during your training journey!

Best regards,
Everydoggy

Valutata 5 stelle su 5

First-time dog owner

I am a first-time dog owner. I wanted a dog so much, but at the same time I was so scared! I didn't know how to start, so when I found this app, I started watching different lessons and testing different techniques. After a few weeks I saw a huge progress in how I felt as a dog mum and how my dog responded to me. There is still a lot to learn but I am not so frustrated as I was before.

6 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Yuliia,

Thank you so much for sharing your experience!

It's wonderful to know that the lessons and training techniques gave you more confidence and helped strengthen the connection with your dog. Seeing both your confidence grow and your dog's progress is exactly what we hope Everydoggy can achieve.

There's always something new to learn with our four-legged friends, and we're happy to be part of your journey. We wish you and your dog many more enjoyable training sessions and happy moments together!

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

If i could rate it zero I would all I…

If i could rate it zero I would all I wantedwas the trial and I've never used it as went down really ill therefore I got a private trainer, I have trued so many times to cancel I've even cancelled,or so I thought , with my bank but you KEEP on taking this money every fortnight and i ant pay all my bills. My health is bad and this is making everything worse PLEASE PLEASE cancel this and refund the almost £90 you have taken for nothing at all

27 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Susan,

We're truly sorry to hear about your health situation, and we hope you're doing better.

We'd like to investigate your case and help resolve this as quickly as possible. Please contact our support team at welove@everydoggy.com using the email address associated with your subscription. We'll review your account, verify the charges, ensure your subscription is canceled.

We're here to help and will do our best to resolve this matter.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

Rip off!

Rip off!! I cannot log in and they take 29.99*2 as payments each time for 2 months.
Have tried resetting password several times and emailed them to end my account - but nothing works.

19 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello,

We're sorry to hear about your experience. We'd like to investigate both the login issue and the subscription charges you've described.

Please contact our support team at welove@everydoggy.com using the email address associated with your purchase. We'll review your account, help you regain access, investigate the payments, and work with you to resolve the issue as quickly as possible.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

I paid $6.99 for 4weeks

I paid $6.99 for 4weeks (what it charged) yet have no way to use what I bought. Nowhere to log in, just acts like they didn't take my money. Complete ripoff and if I could give less stars I would

25 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello,

We're sorry to hear about your experience. It sounds like there may have been an issue with your account or login, and we'd like to investigate it.

Please contact our support team at welove@everydoggy.com using the email address you used for the purchase. We'll review your account, help you access your subscription, or resolve any issue if something went wrong.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

Paid £6.99 for a trial then I cancelled…

Paid £6.99 for a trial then I cancelled it. Still got charged £29.99 for two weeks. I emailed on a few occasions regarding money out of my account. Attempted to compromise as the deal on there site is £22.99 for 1 year. Asked could I at least have this and they declined

8 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello,

We're sorry to hear about your experience. We'd like the opportunity to review your case in detail.

Please contact our support team at welove@everydoggy.com with the email address associated with your subscription. We'll carefully investigate your account, review the charges, and explain what happened. If there is anything we can do to help, we'll be happy to assist.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

Scammers

Scammers, sign you up to a subscription then when you cancel it they still take money each month

Avoid at all cost

24 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Jay Atkin,

We're sorry to hear about your experience. We take reports like this seriously and would like the opportunity to investigate your case.

Please contact our support team at welove@everydoggy.com with the email address associated with your subscription and any details about the charges. We'll carefully review your account and work to resolve the issue as quickly as possible.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

This cscammersompany is scamming people taking…

This company is scamming people taking money and advertising on Facebook...STAY AWAY

16 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello Natalie,

We're sorry to hear about your concerns. Based on the information provided, we're unable to identify your account or subscription.

Please contact our support team at welove@everydoggy.com with the details of the charge, and we'll be happy to investigate your case thoroughly and help resolve the issue.

Best regards,
Everydoggy

Valutata 1 stelle su 5

I cancelled the subscription in…

I cancelled the subscription in Dec2025, however they are still deducting money from account every month and are not responding to emails or the via the submitting proces on the web. Videos are not the best either - so STAY AWAY from this site / app.

27 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di everydoggy.com

Risposta di everydoggy.com

Hello,

We're sorry to hear about your experience. Please contact our support team at welove@everydoggy.com so we can review your account and investigate what happened. We'll carefully look into your case and work with you to resolve the issue as quickly as possible.

Best regards,
Everydoggy

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più