Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,7

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

15 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Uengageret personale

Jeg tror de er ligeglade med deres kunder. Det tog 1 time før vi fik noget at spise. Elendig betjening og kundeservice. Det er svært at bevare den gode tone, når personalet er totalt uengageret

15 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Virkelig elendig kundeservice

Efter en halv times ventetid på vores bestilling måtte vi selv spørge, hvor maden blev af. Svaret var kort og surt: "Der er meget take-away." Ingen forståelse, ingen beklagelse. Da maden endelig kom efter yderligere ti minutter, blev den serveret med en tydelig irritation – som om vi var til besvær. Ingen undskyldning, ingen kompensation, blot en tavs, surt udlevering af en krøllet bon ved betaling.

23 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Elendig burger

Kunne man give 0 stjerner så fik de det. Vil ingen gang kalde det for mad. Det er de mest elendige burger vi nogensinde har fået. Maden var ikke varm og det de kalder for bøffer var som at spise gummi. Selv efter 2 timer har vi stadig en dårlig eftersmag i munden. Føj for en dårlig oplevelse.

21 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Perfekte oplevelser

God mad og den bedste betjening i Rosengårdscentret. Så søde overfor småbørn. Det er vores favoritsted og de scorer 5 stjerner - hver gang!

20 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

50 minutter uden at blive serveret

I fredags den 16. Februar, var min veninde og jeg på caféen omkring kl. 15. En ung smillende pige førte os til et bord, og det tog hende 10 minutter at komme med menuen. Hun kom igen omkring 15 minutter senere og ville høre om vi var klare til at bestille. Vi bestilte 2 kopper cappuccino og ventede endnu i 20 minutter. Flere gæster kom til caféen, bestilte mad og drikke, fik deres mad, og gik i gang med at spise mens vi ventede på vores 2 kopper cappuccino, som skulle faktisk laves af en kaffemaskine i hjørnet. Vi valgte at forlade caféen, men inden vi gjorde fortalte vi den unge smillende pige at hun var længe om at servere os med 2 cappuccinos fra kaffemaskinen. Hun svarede - smillende - at de havde travlt! Ja! De havde travlt med at lave så mange burgere og fritter at de simpelthen ikke tid til at trykke på en lille knap på kaffemaskinen og komme med 2 cappuccinos. Eller har man mindre værdi og fortjener mindre respekt, når man bestiller cappuccino i stedet for en stor menu?

16 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Odense Rocengårdscenterets væreste burger mania

Jeg kom ind i burger mania sammen med mine 2 kammerater,

Vi sad ned og ventede på at blive taget imod i ca 15 min hvor den ene medarbejder sad og spiste ved siden af os uden at nogen medarbejder reagerede på at tage imod vores ordrer.

Det endte self med at vi pakkede vores ting og gik ud.

Aldrig vil jeg besøge dem igen

20 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ventede på maden i 45 min

Ventede på maden i 45 min, alle der kom efter os fik maden før vi gjorde. Elendig service, slatten mad og generelt bare møg skuffende. Da vi brokkede os over ventetiden fik vi bare at vide at så længe havde alle ventet.
Ingen form for service ved betaling efter at have ventet som de eneste på maden i 45 minutter. Elendig personale, som har mere travlt med at tage maden fra gæsterne igen, end de har med at komme med maden.
En sted vi aldrig vil anbefale og aldrig sætter vores ben igen.
BurgerMania Rosengårdscentret

13 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Føg!

Vi har i dag været på spisestedet i Svendborg.. hold kæft en dårlig oplevelse! Der sad næsten ingen mennesker da vi kom, men vi ventede 1 time og 10min på vores mad... Maden var kold og der var fejl i bestillingen!! De var 3 piger på arbejde, de stod og grinte højlydt og havde ingen pli... Der var beskidt på gulvet da vi besøgte stedets toilet..

Kommer der aldrig igen!!

Til gengæld så er den I rosengårdcenteret helt i top, man skulle ikke tro det var den samme kæde 🤔

28 maggio 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Kommer lige fra BurgerMania Svendborg

Kommer lige fra BurgerMania Svendborg. Min kæreste havde købt deal beviser til mega mania burger menu til 133,-
Vi har aldrig været der før og havde måske lidt for store forventninger til stedet ud fra deres navn “BurgerMania” ( så gik lidt ud fra at de havde tjek på at lave en burger)
Men der var vores forventninger nok sat lidt for højt! For hold K…. Hvor en gang slatten omgang mad vi fik. Vi kunne ligeså godt have købt en cheese burger fra Mac d. Til en flad 10,-
Aldrig om vi vil sætte vores ben der igen. Kan godt forstå der ingen kunder var, stedet ser slidt ud. Hende der skulle servicere os havde mere travlt med at gøre køleskab rent ude i fællesområdet. ( måske man skulle gøre det før åbningstid) beskidt bestik der stod i kurvene på bordene. Skulle selv kalde efter “tjeneren” for at få lov til at bestille. På ingen måde om vi vil anbefale dette sted til nogle.

28 marzo 2022
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Første og sidste besøg hos Burger Mania…

Første og sidste besøg hos Burger Mania i Svendborg, der er SÅ mange restauranter, der er mega dygtige til at lave burgere - det her er desværre ikke en af dem. Vi bestilte en steak mania - den indeholdt 2 små stykker nærmest forkullet kød, og kostede 108 kr.!! Vi bestilte også 2 mellem fadøl, hvor 1/3 af glasset var skum. De 2 piger, som skulle agere "tjenere" havde mere travlt med at kæle med hinanden, tjekke deres telefoner og drikke cola end fx at tjekke toiletterne - dametoilettet flød med papir, bindposen var proppet og lå på gulvet, der lugtede fælt af tis og vandhanen var ikke blevet afkalket i årevis, der kom kun sparsomt med vand ud af den. Vi kommer helt sikkert ikke igen, det var en under middelmådig "oplevelse".

25 luglio 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

En lækker burger.

Jeg har flere gange fået en fantastisk burger hos BurgerMania.

Burgeren er lækker og saftig, og fritterne er helt som de skal være, med husets majo som tilbehør. I take-away bliver den leveret i pæn indpakning så burgeren ikke bliver ødelagt og det hele holdt varmt.

Betjeningen er høflig og venlig.

Jeg giver mine varmeste anbefalinger til BurgerMania.

13 ottobre 2020
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più