Daar moet gecontroleerd worden
Daar moet gecontroleerd worden!
Eten was niet warm . Mijn dochter is daarvan heel ziek geworden 🤮🤮🤮🤮
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Daar moet gecontroleerd worden!
Eten was niet warm . Mijn dochter is daarvan heel ziek geworden 🤮🤮🤮🤮
Vanavond besteld. Ineens krijgen wij melding. Bestellibg geannuleerd wegens het dessert niet op voorraad. Ok. Wij bestellen opnieuw. Weer geannuleerd. Opnieuw besteld. 2 keer de bestelling ontvangen en blijkbaar betaald. Pasta was koud en smaakte naar het karton waar het in verpakt zat. Dus moet er al even gestaan hebben.
Bavet Sint-Martens-Latem
Al verschillende keren gaan eten met mijn kinderen, normaalgezien altijd heel tevreden, deze keer jammergenoeg niet.
Mijn zoontje van 9 jaar vroeg een limonade, maar hij vond die niet lekker, ik nam er een slok van en ik vond dit ook helemaal niet lekker, dus nam hij mijn cola zero over,ofwel als dit 2x word meegedeeld aan de bediende stel je toch zelf een ander drankje voor of laat
je het de klant niet betalen. Er werd geen gehoor aangegeven, dit is geen klantenservice, alleen kassa kassa daar draait het om, weet wel dat jullie leven van de mensen die komen eten, en terug komen. Voor mij 4,70 voor een slechte limonade is duur, ik denk niet dat jullie het voelen om een nieuw drankje voor te stellen. Dit is diefstal.
Ticket nummer 47572
Manager code: 43485
In bavet MECHELEN, Ik was zelf heel vriendelijk en degene die mij bediende op het begin ook maar na heel lang wachten heb ik heel vriendelijk gevraagd wanneer het ongeveer klaar zou zijn en ze geeft toe dat de kok het was vergeten, ik zei ok maar hoelang duurt het ongeveer nog waarop zij heel geërgerd reageert "1 minuut", precies of het mijn fout is dat ze het vergeten waren. Ik heb veel respect voor iedereen en ik ben altijd vriendelijk. Ik voelde me heel onwelkom. Waarschijnlijk hebben ze nog is in men eten gespuuwd ofzo. Maakt mij niet uit. Ik had super veel honger want had nog niets gegeten dus heb het maar gewoon opgegeten. Heel spijtig. Ik had een goede dag dat hier verpest is geweest. Even ter vermelding, er waren op dat moment 2 tafels bezet en ik was de 3de die bestelde. PDanku. Dit zal de laatste keer zijn dat ik hier kom.
De bediening was nog OK. Je merkt dat dit een kantine is met democratische prijzen.
Het eten.... wel de standaard spaghetti, droog, saus erg flets van smaak , al is smaak hier een groot woord. Parmeson is extra en gewoon op het bord gesmeten. Had geen te grote verwachtingen en dit bleek.terecht.
Reeds de 5 de keer dat ik daar mijn benen onder de tafel zet,vriendelijke bediening en super lekkere spaghetti met spekjes en permesaan,op naar nummer 6,👍🎸
Duur, overhyped, zeer ondermaats.
20 euro voor een bord platgekookte spaghetti en een saus welke overduidelijk niet vers bereid is op locatie.
Bavet Gent - 08-04-2025 - restaurant zo goed als leeg. Om 12u20 2 spaghetti's besteld. Om 13u20 ontvangen. 1u voor een spaghetti? Personeel stond ook meer te kwebbelen dan te werken. Geen enkele moeite doen om een beetje klantvriendelijk te zijn.
Geen wonder dat het bedrijf miljoenen euro's verlies op de balans heeft en veel schulden heeft bij leveranciers. Hopelijk worden die wel op tijd betaald.
Wij gingen er op 15/10/2024 's avonds een spaghetti eten. Tijdens het verkrijgen van de menukaart merkte mijn dochter op dat ze recht had op gratis spaghetti(rode lp in map). Toen de bestelling werd opgenomen maakten we de kelner hierop attent. Na 5 minuten kwam ze terug dat ze dit niet konden aanvaarden omdat er overdag al te veel gratis spaghetti's werden gegeven. Dit is commercieel niet aanvaardbaar en een mager excuus om de klanten niet te geven waarop ze recht op hebben. Weze bij deze gewaarschuwd.
Bavet Leuven.
Ongelofelijk vriendelijk personeel.
En super lekker!.
Hier kom ik zeker terug.
Na een heerlijke boottocht op de Leie, zijn we met ons gezelschap gaan eten in Bavet aan de Verlorenkost in Gent. Ofwel kies voor je voor de door hen samengestelde pasta, ofwel stel je zelf je keuze samen. Wat een leuk concept en voor elk wat wils. We kozen voor Kenny's Revenge, The Bavet Special en The Billy Bunter. Lang hebben we niet moeten wachten vooraleer de borden werden opgediend en vanaf dan was het smullen en genieten tot de laatste hap. Nu beseften we pas dat het te lang geleden was sinds ons vorig bezoek aan Bavet Hooiaard, maar daar komt nu ongetwijfeld verandering in.
Op zondag gaan eten en een Holy Grail besteld. Spaghetti was lauw. Saus en vlees waren koud. de kaas nog kouder alsof ie net uit de diepvries kwam. Na klacht nam men mijn bord weg om na enkele minuten hetzelfde bord terug te krijgen nadat het even in de microgolf can gegaan…. Gevolg : het eten was nu wel heet maar was volledig droog. Gewoon niet opgegeten. Geld kwijt A real Waste of money. Ze boden hun excuses niet eens aan. Personeel moet nog veel leren. Werkelijk onprofessioneel ! Ik ga er alleszins nooit terug.
Dure spaghetti, weinig saus, extra betalen voor glutenvrij (jammer). Er zijn een paar goede sauzen bij, maar die prijzen moeten echt lager. Je betaalt voor het concept, niet echt voor topkwaliteit dat bij die prijs zeker zou mogen. Het idee is nochtans heel goed.
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.