Artforma Recensioni 

182
•
TrustScore 3.5 su 5

3,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

Overall, there were no issues except I was waiting for the reply for 5 days when I contacted the support. But it was July, vacations, so I can understand it. :)

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Firma dodala rozbite zrkadlo. Asi dopravca. No po upozorneni, ze je zrkadlo rozbite a teda som si ho nepravzal, firma reagovala velmi zvlastne. Mal som nahanat dopravcu, lebo oni nevedia co sa deje. A... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Hi. The mirror is beautiful. The only one thing which could be better is lenght of the power cable on the mirror. The connection to power was slightly complicated. Especially in cases with larger mir... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

všetko zatiaľ ok. objednal som si dve rovnaké zrkadlá naraz v ten istý deň. jedno mi prišlo už po týždni v piatok 20.11.2020 a druhé dúfam že príde tento týždeň. neviem prečo ich neposlali naraz. troc... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di specchi
  2. Ristrutturatore di bagni

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Spoločnosť Foram, známa pod značkou Artforma, je popredný výrobca LED podsvietených zrkadiel v Európe. Neustále zdokonaľovaný výrobný proces a mnohoročné skúsenosti v odvetví sú zárukou najvyššej kvality výrobkov s prakticky neobmedzenými možnosťami úpravy.


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

182 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 33% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(182)

16 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Nedokazali odoslat tovar na dobierku aj…

Nedokazali odoslat tovar na dobierku aj napriek tomu,ze to ponukaju pri platbe.

25 febbraio 2025
Logo di Artforma

Risposta di Artforma

Dobrý deň,

Je nám ľúto, že sa vám nepodarilo dokončiť objednávku. Chcel by som len vysvetliť, že možnosť dobierky v našej spoločnosti existuje, ale máme obmedzenia na veľkosť a hodnotu objednávky, ktoré vyplývajú priamo z obmedzení v kuriérskej spoločnosti. Žiaľ, Vašu objednávku nebolo možné z technických príčin zaslať na dobierku, no ihneď po zakúpení sme Vás kontaktovali o prípadných iných možnostiach platby. Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte ma.

S pozdravom
Tím Artforma

Valutata 2 stelle su 5

The build quality is not the best

The build quality is not the best

4 novembre 2024
Logo di Artforma

Risposta di Artforma

Good morning,
Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that the quality of our product did not meet your expectations. We strive to ensure that our products are always of the highest standard.
We are committed to resolving any issues, so we kindly ask you to contact our customer service team directly. We would like to learn more about your concerns and find the best possible solution.
Thank you for your feedback—every comment is a valuable insight that helps us improve further.
Kind regards,
ARTFORMA

Valutata 1 stelle su 5

Mirror was delivered broken

Mirror was delivered broken , we raised the claim and they wrote us back and were saying that we broke it. THIS COMPANY NEVER AGAIN

19 agosto 2024
Logo di Artforma

Risposta di Artforma

Dear Martina,
Thank you for your feedback. We would like to clarify the situation regarding your claim. You removed all the protective stickers from the back of the mirror, which clearly stated not to do so before checking the condition of the product. As per our policy, once the mirror has been hung, we cannot accept claims for mechanical damage, as we are unable to verify when the damage occurred. Unfortunately, we cannot accept the claim for the broken corner after the mirror was installed on the wall.
Kind regards,
ARTFORMA TEAM

Valutata 3 stelle su 5

L75 130x90 Premium line, demister, dual color

L75 - 130x90 Premium line, demister, dual color

Great mirror BUT

Back of the mirror is flat, no hole for the cables so it moves on the wall, because it does not have any strong foundation behind it, only cables in the middle. They should have used hinges or legs of some kind or make a hole for cables. This is a big design flaw. 3times cheaper mirrors have this…..

It came with a broken corner. It is a small issue but it is a mirror for 700+ european money. You could not see it because it was hidden under the foam corner and only visible after getting it all out when installing. So just make sure to get the mirror all out, right after you receive it… (I didnt have that chance)

Otherwise it looks beautiful. Led stripes look great, I can change the color (but only between 3000-6000kelvin?). Suggestion to the producer is: I would have appreciated if it could go down to 2200 (at least) for a relaxing color temperature while taking a bath. If it was zigbee conectible super awesome.

You see nice stripes just like on the picture (premium kine dual color). You cannot see the led light bulbs really. Only when you look super close so that is great.

Demister (heating of the mirror) works great.

Strength of the dual color light (premium line) is good but shaving and makeup could be not what you expect. It is only OK because you have the bottom led stripes and you can come close. If there were only top lights I would not be able to do the job.

Buttons for demister and light are great. I hardly see the markings after touching it with my hand which is great. They are lit up even when light is off for a nice cold white effect, but you can totally turn them off for the night, which is even better. Change of the color - kelvins is simple but it is hard to get the strongest blue or strongest yellow because it goes round and round. But this is really a small issue.

I would buy again. :)

19 agosto 2024
Logo di Artforma

Risposta di Artforma

Good morning,
Thank you for taking the time to share your detailed feedback.We're happy to hear that you appreciate the overall look and features of the mirror, such as the LED stripes and demister function.
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the damaged corner during delivery. Even though the issue was hidden under the foam, we understand the disappointment, especially with a high-value item like this. In the future, we always recommend fully inspecting the product upon receipt.
Regarding your comments about the mirror's flat back and cable placement, we truly appreciate your input. Feedback like this helps us improve our design for future products. We will pass your suggestions about creating a hole for the cables or adding hinges to our product development team for consideration.
We also take note of your suggestion about a lower color temperature for a more relaxing bath experience and better connectivity features like Zigbee. These are excellent ideas, and we will consider them for future updates.
Thank you again for your honest feedback and your positive attitude despite the issues you faced. We're glad to hear that you'd consider purchasing from us again, and we hope your mirror continues to meet your expectations.
Kind regards,
ARTFORMA TEAM

Valutata 2 stelle su 5

Sklamanie

K zrkadlu bol kratky privodny kabel. Musel som dokupovat dalsi.
Displej s pocasim ma slabe pozorovacie uhly. Z uhla dobre nevidno a treba sa nahybat.

14 gennaio 2024
Logo di Artforma

Risposta di Artforma

Dobrý deň,
Je nám veľmi ľúto, že zrkadlo nespĺňa vaše očakávania. Avšak, doposiaľ sme nedostali žiadne predchádzajúce hlásenie o tomto probléme. Prosíme vás, aby ste nás priamo kontaktovali na hello@artforma.com pre objasnenie situácie.
S pozdravom,
ARTFORMA TEAM

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più