Worthpoint Recensioni 

415
•
TrustScore 2.5 su 5

2,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

They use deceptive small print regarding free trials . Buyer beware ! It’s convenient to place the finger at Apple. Their site is horrible to navigate. There are no directions. Any one saying it’s wor... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Horrible how they trick you into a free trial with small print, I suppose, and then charge a monthly $28.99. I made one query and never used it again. Then saw the $28.99 charge. Never again will I tr... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

Their website is legitimate & you can see past sale prices on art with descriptions just as advertised, but their 7 day or 7 views being free isn't real. As soon as you pay for the subscription they c... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I have been looking into four bookes y'all have from way back 4 VINTAGE UNDERGROUND EROTIC FICTION W PHOTOS- 1940S-BIBLIOTHEQUE ST. GERMAINE Tasty Dish PRICE 500 FRANCS so I really haven't fo... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Associazione o organizzazione

Scritti dall'azienda

WorthPoint - A community dedicated to antiques, collectibles, memorabilia, and the valuation of rare items. Research and get appraisals for your antiques, collectibles, memorabilia, art, and more. What’s it Worth?


Informazioni di contatto

2,3

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

415 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,3

Tutte le recensioni

(415)

10 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Stay away from this company

This company states they have a free trial, when in fact you have to pay for that free trial.
Then they continue to charge you cc every month unless you formerly cancel via email.
When I canceled after the supposed free trial, they sent me an email stating I didn’t have an acct.
With that email confirmation from them, I thought the acct was closed and moved on.
It wasn’t until I was on my Amex acct that I noticed they have been charging my acct for months!!
This is a bait and switch company that scams people. Shame on them!!
Their service was not at all helpful.
Find another company, not this one!

1 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello,

We appreciate your feedback. We certainly understand that it can be concerning to find that you had an ongoing subscription to WorthPoint, and we apologize for the confusion. We sent a request via TrustPilot so that we can assist you with your account more efficiently, so if you would like additional assistance, please don’t hesitate to contact us.

Each subscription provides a free trial. Our free trial is 7 lookups or 7 days, whichever comes first. After the conclusion of the trial, the subscription is activated. It sounds like we need to dig a little deeper into your case. We are always available to help via the “Contact Us” option on the site, email at support@WorthPoint.com, or phone, 877-481-5750.


Thanks,
WorthPoint Customer Team
Support@WorthPoint.com

Valutata 1 stelle su 5

Scam

Great, I'm screwed, I joined also to see the value of a piece of musical memorabilia I had and that's how they draw you in. Maybe they have a team of artists that create drawings to draw you in, I haven't found mind except for their website. Can you imagine what a money maker that would be? Wish I'd have thought of it and I'd recruit great artists to sell stuff at great prices. Good for you Worthpoint! I'm out. If you want to see what your items are worth, go to PBS Antique Road Show, they're honest!

11 ottobre 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi Lisa,

Thanks for your review. We’re sorry that you didn’t have a better experience with us and are here to assist. WorthPoint provides a massive online price guide of over 600 million listings from over 300 data partners.We aren’t exactly sure what the specific issue is that you experienced, however our teams are always available to help you via email at support@WorthPoint.com or by calling 877-481-5750. We look forward to hearing from you.

Thanks,
WorhtPoint Team

Valutata 5 stelle su 5

Good customer service

They got back to my email right away and helped fix my problem. Very good customer service.

27 settembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi Melisa,

Thanks for leaving us your feedback! We appreciate your business and the time you took to leave us some kind words. We hope that you found some valuable information, and we’re always here if you need us again!

Thanks,
WorhtPoint Team
support@WorthPoint.com

Valutata 2 stelle su 5

Paid Almost $20 & still don't get to see prices

I had been thinking of getting Worthpoint for awhile to look up prices. I got sick and when I finally get online to use Worthpoint, I find out I need to upgrade my membership to see prices. Very disappointing.. I feel this membership is useless, as I refuse to pay more than the $19.99 Iam already paying. Very expensive for not being able to even see prices.. I immediately canceled my membership the same day it renewed. I would like my $19.99 back, as I will not be using this site again.. I never used it at all to begin with.. I feel this membership is deceitful and I feel they should warn you before they automatically renew and charge you $19.99 for a useless membership. I just read where legislation is trying to make this practice of setting ppl up for automatic renewal illegal.

18 settembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Stasha,

Thank you for your review. We’re happy to assist, and we’re sorry that you didn’t have a better experience with us. We’d love to resolve your membership concerns, although we will need some more help from you. We have researched our records for the contact information provided via TrustPilot, and were unable to connect to any account to cancel or investigate.

Please feel free to contact us either via email at support@WorthPoint.com or via phone at 877.481.5750. We’re ready to help.

Thanks
WorthPoint Team

Valutata 1 stelle su 5

Charged monthly after I cancelled during free trial

In Nov 2021, I started a trial for 7 days or 7 lookups that was gonna turn into a monthly membership if I didn't cancel it. I always cancel the auto-renewal straight away after starting a trial because I know how easy it is to forget about it. I can always go back and activate it if I want it. So I cancelled it that day.

Cut to May 30th, when I receive an e-mail that the payment for membership couldn't be processed.

I thought it was weird since it had been 6 months since the trial and I haven't received any other e-mails from them in the meantime. I thought that it was an error or one of those scams with similar e-mail addresses and ignored it.

On June 12th, I get a similar message so I go to my account and see that it is active and cancel it. I had used a debit card that I decided to stop using all together in May, so it didn't have any money on it so I was happy that the payment didn't go through. I get a cancellation confirmation e-mail. On Jun 25th, I receive another e-mail that my payment for the membership was declined. After the 2nd cancellation. Annoying, but since I didn't have any money on that card I didn't pursue the matter.

Yesterday I decided to close the debit account I had used and looked throughy my transaction history to see if there were any suspicious activities. I find that I was charged for the membership every month since I started the trial: Nov 2021 to Apr 2022. I look at all the e-mails from Worthpoint and see that I have gotten no reminder about the membership or any monthly invoice until May, when it couldn't be processed.

I called Worthpoint custumer service, but they refused to give me a refund because they said the cancellation wasn't really processed until June. I asked why they didn't send any invoices before the problem and they said that they only do it if there are issues. I'm thinking this is because they count on people not checking their transactions.

I told them that I obviously thought it was cancelled since I didn't use my membership all these months and ask how is it my fault the cancellation didn't go through in November and how could I have known it didn't? They said there is nothing they can do for me.

I wanted to see if this has happened to others and I find a lot of people saying the same thing. I wish I had googled it before I did the trial. They looked like a trustworthy website. I'm really disappointed since I would have gotten a membership when I was ready to start buying and selling art full-time.

Reply to Worthpoint Team:

I cancelled the subscription the day I made it, to avoid recurring charges. On my screen I saw a message telling me the cancellation was successful, or something like that.

How could I have known that I needed to receive a cancellation email? There is nothing saying to expect it. For me, that is all I needed to think of the membership cancelled and not worry about the 7 days passing.

I believe there is an error on your page when someone is trying to cancel. I did follow the steps explained in the welcome email. How is it my fault it wasn't canceled and that you are purposely not sending any e-mail regarding a current membership or any invoices? There was no reason to suspect that the cancellation didn't go through.

It is obvious I cancelled the membership, even if you say it didn't go through, because I didn't take advantage of it. And the fact that you didn't send any e-mail in which you mentioned said membership during so many months makes it clear that you know there is a problem with the cancellation process and don't want people to notice something was wrong.

The person I talked to on the phone said I went to the website 3 times in December and January combined. I went to your website before starting the trial too, all from google searches links. Sometimes it's just so I can see what the original signature of an artist looks like. I didn't use the membership the way it was meant to be used: going to your website and looking up things directly there. And that is because I thought I didn't have a membership!

I received the invoices for the past months for the first time when I called in September. It was the first time I saw them and received them.

I had asked for proof I had received them each month (so I would know the cancellation didn't go through), but I didn't receive this. You don't want people to know their subscription is ongoing so you can charge them.

A refund to that card is of no use for me since it's expired/the account is closed. I cannot access it and this is why I was looking through all the payments made before that could happen.

And a refund of 1 month out of the 6 paid is hardly enough anyway.

I didn't know I would need proof of cancellation later on, otherwise I would have taken a screenshot or I wouldn't have even started a trial.

I expect a full refund, on a card that works, to change my mind about your ethics in this regard.

13 settembre 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Jaded Jane,

We appreciate your review and feedback, and we understand your frustration. We are happy to help clear some things up and assist you the best we can.

Our records indicate that a subscription associated with the email address oxxx.rxx..xxxx@xxxxxl.com was created on 11/23/21. Each subscriber receives a “Welcome to WorthPoint” email that outlines the parameters of the subscription and billing. It also includes instructions on how to cancel the subscription if you wish. The welcome email for your account was sent on 11/23/21.

The subscription provides a free trial, which is 7 lookups or 7 days, whichever comes first. We also include an outline of the trial in the “Welcome” email as well. After the trial is complete, the subscription is activated. Subscribers can cancel at any time during the trial or after. Your trial ended on 11/30/22, and monthly drafts began.

While our records indicate the cancellation was executed by the system on 6/12/22, we were able to see active subscription usage up to 1/30/22. An email of a declined payment was sent on 5/30/22 and 6/12/22. The confirmation email for your cancellation was also sent on 6/12/22. It is the only date of cancellation per our records. If you did cancel an account, an email confirmation would have been sent to the email address on file. If you have any emails pertaining to a cancellation outside of those dates, please forward to our team at support@WorthPoint.com.

Since the payment for 5/30/22 was never drafted, the last valid payment was executed on 4/30/22. Our team assisted you via call on 9/15/22 and shared the details of your subscription and account via phone. WorthPoint provides invoices upon request, and we were able to send all invoices to the email address on file.

Because the subscription dates are several months from the first call placed to our team and your last billing, we have been able to provide a one time refund to your account.

We’re always here to assist if you have any additional questions via phone at 877-481-57-50, or email at support@WorthPoint.com. If you have any additional questions, please don’t hesitate to contact us.

Thanks
WorthPoint Team

Valutata 5 stelle su 5

Worthpoint has been an excellent…

Worthpoint has been an excellent information source for my reselling business for the past 10+ years. Well worth the monthly fee. Excellent customer service!

10 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint


Hi there,

We appreciate your time leaving us your great review! Thank you for your continued support and membership! We love hearing how well WorthPoint has been working for you all of these years. We look forward to more years with you in the future. Thanks again!


WorthPoint Team
support@worthpoint.com
(877) 481-5750
www.WorthPoint.com

Valutata 1 stelle su 5

Charged during free trial

Today I signed up for Worthpoint because I wanted to see the price of one item, and then I immediately cancelled my subscription because I had no use of Worthpoint anyway. But then my bank account sent me a notification that I had paid 32.66 dollars, even though I had a free trial and I had only one lookup done. Care to explain this, Worthpoint? I expected to have a free trial, instead a paying for something..

9 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Sabine,

Thank you so much for leaving your review with us. We understand your concerns, and have provided assistance via your email communication. We shared via our exchange the subscription was activated during the free trial, which is 7 lookups or 7 days, whichever comes first, and provided a full refund.

Feel free to reach out if you have any other questions.

WorthPoint Team
support@worthpoint.com
(877) 481-5750
www.WorthPoint.com

Valutata 1 stelle su 5

Wish I could give less than one star

Unfortunately there isn't anything less then one star to pick. I'm disgusted with the unprofessionalism of Worthpoint, more like Worthless. I tried the free trial 6-9-22 and cancelled within two days 6-11-22 via their website under "contact us" . Because their website didn't do anything I couldn't Google out look up on eBay because that's their main resource. A week later
6-17-22 they billed my account $25.99 with no authorization. I emailed them and they responded on
6-27-22 starting they needed my account info. Which I provided. I thought I was dealing with" Customer Care"that they pride themselves on and low and behold... BAM!! they take it upon themselves to steal another $25.99 on from my account on 7-17-22. I was floored. After several emails they responded via email and a call from a very rude representative and refunded me only one of the two unauthorized charges to my account. But if you admit to one charge, why not two? I have emailed them DAILY vs. calling because this way I have a paper trail of how much they don't have "Customer Care" and how unprofessional they are. I informed them I'm a disabled senior on a fixed income and they disregarded me like trash. I will continue on every forum possible and it'll cost then more than $25.99 Do but deal with this company!! Karma is a ....

4 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Deborah,

We appreciate the time you took to leave us your valuable feedback. We’d love to help make your experience a better one.

We found that your account is associated with a subscription that was created on 6/5/22. Each subscription starts with a free trial, which is 7 lookups or 7 days, whichever comes first. The subscription was activated on 6/12/22 upon completion of the trial.

We received a request to cancel on 6/25/22, and requested the account information associated with the account on 6/27/22. We were able to recover the account information via email communication on 7/28/22, and canceled the subscription. We have refunded your account, and apologize for any inconvenience. Please feel free to contact us if you have any additional questions.

WorthPoint Team
support@worthpoint.com
877.481.5750

Valutata 5 stelle su 5

The Worthpoint app is the best app I…

The Worthpoint app is the best app I have ever used. It is well worth the monthly fee. Customer service is great and they always get the questions answered or the problem solved when you have an inquiry. They get a five star rating from me.

4 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi George

We appreciate your review! Thanks for taking some time for us and leaving your experience. We are always here to help if you need us. Thanks again!

WorthPoint Customer Care Team
Support@WorthPoint.com
877.481.5750

Valutata 1 stelle su 5

Scam to get your money monthly if you forget to cxl

I signed up for a trial and asked 1 question. The answer I was given was something that I could have googled. I didn’t realize I had to cancel until I saw a bill questioned on my checking account. They had billed me for 7 months (I never asked another question)
They would only refund me for the most recent upcoming charge. I have nothing good to say about their customer service.

3 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Brenda,

Thank you for leaving your review with us. We’re sorry that you did not have a better experience with using WorthPoint.

We found that your account is associated with a subscription that was created on 12/31/21. There is a free trial that starts all of our subscribers out with 7 lookups or 7 days, whichever comes first. All of our subscribers receive a welcome email communicating the parameters of the subscription and free trial trial. The email sent to your address on file was 12/31/21. The subscription was activated on 01/07/22 upon completion of the trial.

We were able to recover the information associated with your account via your call to our team, and canceled the subscription. We have refunded your account, and apologize for any inconvenience. Please feel free to contact us if you have any additional questions.

WorthPoint Team
support@worthpoint.com
877.481.5750

Valutata 1 stelle su 5

DON'T DO IT!!!

This site is a perfect example of why you should NEVER sign up for a "free" subscription. Was unaware/ignorant of the automatic kick-in. I noticed 2 charges of $24.16. I will cancel tomorrow. This site is pretty much worthless. Never used it. Waste of 48.32.
Stupid me!!

29 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Audrey,

We appreciate the time you have taken to leave us a review. We’d love to help improve your experience with us.

It sounds like you subscribed to our services that provided an initial free trial, which is 7 lookups or 7 days, whichever comes first. We reached out via TrustPilot to assist you, but you can also contact our customer care team at Support@WorthPoint.com, or call 877.481.5750 so we can assist you.

WorthPoint Customer Care Team
Support@WorthPoint.com
877.481.5750

Valutata 5 stelle su 5

Hello

Hello, I was previously a costumer of Worthpoint and decided to cancel. I just want to point out two things,
1 - I actually missed the deadline to cancel my 1 year subsription and they refund 100% of my money hassle free.
2- I am getting ready to re suscribe, because I have found that I need/use the services they provided more than I realized.

26 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi Kelly,

We thank you for your kind words. It means so much to know that you had a great experience with our team! We hope you enjoy your new subscription, and please don’t hesitate to contact us if you need any further assistance.

The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com
877-481-5750

Valutata 1 stelle su 5

Waste of time!

I was trying to look up a ceramic item, as had no idea of value, and could only find one image on google, which Worthpoint said had a sale price. I paid for subscription, and logged in to Worthpoint, at which point it said it had no price for the item I'd looked at, and did I want to upgrade my account??
An absolute con. I have now cancelled, and advise people not to bother with this unreliable company. A complete waste of time.

18 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello C Wife,

Thank you for leaving your review. We appreciate your invaluable feedback and we are happy to help clear things up for you.

WorthPoint provides three subscriptions: the Price Guide Premium, which provides unlimited price lookups, Marks and Library, which provide research only, and All Access, which combines the first two subscriptions together. We found via our records a subscription associated with your email address was connected to our Marks and Library program. It appears you may have wanted to subscribe to the Price Guide Premium instead.

We have canceled the subscription and followed up with an email to offer assistance in utilizing WorthPoint. Your subscription was in the free trial, which is 7 lookups or 7 days, so there was no charge made against your account. Please feel free to contact us if you need any further assistance.


The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com
877-481-5750

Valutata 1 stelle su 5

Since Worthpoint is unwilling to cancel…

Since Worthpoint is unwilling to cancel and causes me to dispute through my credit card company I will NOT use their service. There are to many other resource to be scammed.

11 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Tchotchke Girl,

We thank you for your time to leave us a review, and want to help improve your experience. Please know we are always available to assist all customers with cancellations, billing, or technical questions via our customer support line at 877-481-5750, or support@WorthPoint.com. Feel free to contact us, we look forward to helping you right away.

Thanks,
WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com
877-481-5750

Valutata 4 stelle su 5

Excellent service that gets you the…

Excellent service that gets you the value of items not currently posted on eBay or easily found with a Google search.

1 luglio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi Paul,

Thanks for taking the time to share your experiences with WorthPoint! We work diligently to ensure new partners are brought on board each month, and we are pleased that you were able to use us for the tough-to-find items.

Please know that we are always here to assist with anything in the future, and we wish you the best of luck in your future endeavors.


The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com

Valutata 5 stelle su 5

" It Doesn't Get Any Better Than Worthpoint"

I wanted to find out the value os an Antique steak knife set made in Sheffield England. On Worthpoint, I found a photo of exactly the same set and the value of it. I doesn't get any better than that! Thank you, Worthpoint. Jill Jaress

27 maggio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi Jill,

Thanks for taking the time to leave your review! We’re thrilled that you had a great experience, and we are delighted you were able to find the value that you needed quickly and easily. We’re always ready and happy to help whenever you need us again in the future.

Thanks again!

The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com

Valutata 2 stelle su 5

Been conned on submission charge fees

Created an account with worthpoint to find the value of an item still unable to get the price cannot find my card number have registered so I re registered with a different card the same thing happens requested to submit again to view prices and now I don't know if I am being charged for two submissions after wanting a 7-day free trial worthpoint is saying I have an account bank details are not visible it's like I have submitted to two accounts have no access to prices and I don't know if I am being charged as I have tried for the whole 7-days to access and delete my card still asking me to submit my details

26 maggio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello James,
Thank you for your review, we hope to improve your experience with us, and we are happy to assist you with your issue.

After a subscription is successfully created, all users have access to the free trial, which is 7 lookups, or 7 days, whichever comes first. We want your trial membership to work easily for you, and our customer care team is ready to provide support with any concern.

We have reached out via TrustPilot to request your account information, and you can also contact our customer care team for assistance as well. We’re available via email at Support@WorthPoint.com, or 877-481-5750.

The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com

Valutata 5 stelle su 5

Feel well educated....ready to go

Feel well educated, secure excited to use site after my call with Katherine! I’d learned so much w Dr L, etc but I was not good at searching, wasn’t finding exact or atleast relevantly close info to post to my buyers. So I joined Worthpoint. I knew they had to be the best; that’s the “word” everywhere! After my call with Katherine who ever so patiently answered my questions putting me at ease.
The pieces fit! I’m fired up ready to go!

19 maggio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi Thea,

We appreciate your review and kind words. We’re excited for your new adventure, and we are thrilled to be a tool in your “back pocket”. Please know we’re always here for any additional questions you may have using WorthPoint. We wish you the best in your future endeavors!


The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com

Valutata 5 stelle su 5

Katherine's Time Management

Katherine was amazing, quick, friendly, did not make a hassle out of anything, had no hurdles to jump thru. Very good customer service! Understands time management and was incredibly polite. There are few in a hundred like her! 10/10

16 maggio 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hello Zoe,

Thanks so much for your review! We appreciate the time you took to leave your feedback. We look forward to having you back in the future!

Thanks again!

The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com

Valutata 1 stelle su 5

STEALS PICTURES AND TEXT

STEALS PICTURES, EVEN WITH COPYRIGHT ON THEM.
THIS MODEL AND TEXT BELONG TO ME!
motorised-oris-high-mech-watch-1719941825

30 aprile 2022
Non scritta su invito
Logo di Worthpoint

Risposta di Worthpoint

Hi there,

Thank you for your review, and we appreciate the opportunity to help you. We understand your concern and want to share that WorthPoint receives historical sales data from our partnered auction resources.Our subscribers utilize the data to gain information of what an item could possibly be worth. If you would like for our team to investigate any concerns you have about a listing, please feel free to contact our team at support@WorthPoint.com. We’ll be happy to assist right away.

The WorthPoint Team
Support@WorthPoint.com

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più