clayton Horsnell  Recensioni 

1725
•
TrustScore 2 su 5

2,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Sold an item that wasn’t actually in stock. No communication. No apology until I chased repeatedly. Then, after requesting a refund on Thursday, I was told it hadn’t been processed until today (Monday... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Absolute scam site DO NOT ORDER, have ordered two one through designer bathroom store and the other through trade plumbing not realizing they were the same company. Was desperate for this specific sin... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Avoid this company and it's sister company Designer Bathrooms Store. They fail on all counts once they receive an order and your hard earned cash No delivery time given on ordered goods. Customer... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

Ordered items for a shower room, was informed immediately that some items were out of stock and there would be a delay, was informed by voicemail and email. Items received by haulage company, se... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristrutturatore di bagni
  2. anche in
  3. Fornitore di impianti di distribuzione acqua calda
  4. Idraulico
  5. Negozio di forniture idrauliche
  6. Negozio di radiatori
  7. Servizi di riscaldamento e boiler

Informazioni su clayton Horsnell

Scritti dall'azienda


Welcome to our world of bathroom and heating solutions, where trade prices meet public convenience!
At TradePlumbing.co.uk, we're your go-to supplier for top-quality products at unbeatable rates. Specializing in heated towel rails, electric towel rails, designer towel rails, designer central heating radiators, shower enclosures, and bathroom suites, we bring you the finest selection to elevate your space.

We're not just about products, we're about experiences. With a firm belief in delivering excellence, we pair our fantastic products with unparalleled customer service and support. Explore our range today and discover the perfect blend of quality, affordability, and style for your home. We believe in offering a fantastic product backed up with the very best customer service and support.

Transform your bathroom into a sanctuary with TradePlumbing.co.uk. Shop now for the best deals and elevate your space with ease!


Informazioni di contatto

2,0

Scarso

TrustScore 2 su 5

2K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,0

Tutte le recensioni

(1725)

11 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I am still waiting for a refund…

I am still waiting for a refund following return of incorrectly ordered items. The company were able to send a complex form for the return but have not now replied to a single enquiry following return of the items for weeks.

4 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Damaged goods and unresponsive

My experience with Trade Plumbing has been incredibly frustrating and disappointing. Their lack of responsiveness and unwillingness to address my complaint has left me with a DAMAGED radiator and a very negative impression of their company. I would strongly advise others to be cautious when dealing with Trade Plumbing, as their customer service is severely lacking.

FIRST they gave me the wrong radiator because they didn't have the correct one In stock so they sent me the wrong one to buy some time while they got it in stock.

#Conniving company
#Thief's

12 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Not Trustworty??

Below is a copy of an email I received from James a director of Trade Plumbing.co.uk It follows on from a conversation I had with James about a Phoenix bathroom towel rail which had rusted after 2 years. Indeed this towel rail was a replacement for the previous Phoenix bathroom towel rail which also rusted!!
I requested a refund under the 5 year manufacturer guarantee and said I would then order a replacement towel rail from an alternative manufacturer. I ordered the alternative towel rail from Trade plumbing on the basis of the email posted below which states I would receive a refund for the rusty one.
Sadly, Trade plumbing have now reneged on their promise to issue a refund....

Good Afternoon Kevin
The plan to move forward we shall refund the old order back to yourself and for the new rad we can't swoop over on the same order so you would need to place a new order for this one

I do have a discount for reina which would give you some money off on this also

Kind Regards
James

30 maggio 2024
Valutata 5 stelle su 5

Excellent service

Excellent service, the company realised one of the descriptions was a bit ambiguous but sorted the issue straight away. Unfortunately that kind of service is becoming more unusual these days, so well done Trade Plumbing.

24 giugno 2024
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

Good Afternoon Chris

Thank you for your fantastic review. We’re thrilled to hear that you were pleased with our service, especially regarding how we addressed the ambiguity in the product description. We pride ourselves on our responsiveness and dedication to customer satisfaction.

It’s encouraging to know that our efforts to provide clear and accurate information, and to resolve issues promptly, are appreciated. Your feedback reinforces our commitment to maintaining high standards of service.

Thank you once again for your kind words and for choosing Trade Plumbing. We look forward to serving you again in the future.

Valutata 5 stelle su 5

Placed an order on 19/06/2024 Phoned up…

Placed an order on 19/06/2024 Phoned up before to make sure delivery time scales where correct as stated 1-2 working days on the radiators that i wanted , spoke to the customer service team which stated they would be with me the following day and true to there word they arrived the next morning

20 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

Thank you so much for your kind review. Your feedback means a lot to us, especially as a small business. We strive to be honest and transparent with all our customers, though we understand that circumstances can sometimes change due to supplier issues.

We're delighted to hear that your radiators arrived as promised and that you had a positive experience with our customer service team. It’s great to know that we met your expectations and delivered on time.

We hope you enjoy your new radiators, and we look forward to assisting you with your next project. Should you need anything else, please don't hesitate to get in touch.

Kind Regards
Customer Relations Team

Valutata 2 stelle su 5

Unfortunately it wasn't a great…

Unfortunately it wasn't a great experience for me.
Firstly after ordering I had to chase for delivery details, then on delivery I measured the radiator to find it was 26mm bigger than advertised, rendering it to big to fit the pipework. After proving it was the incorrect size, trade plumbing stated that the manufacturer had supplied the wrong sizing details for the website. Trade plumbing said they needed to update it on their website.
No apology for the mistake.
Returning was equally as troublesome which trade plumbing have blamed on their courier.
Returned at no cost to myself & full refund.
Personally I won't be using them again.
Cannot comment on quality of the product as I didn't unbox it.

1 giugno 2024
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

Good Afternoon Ben

We are genuinely sorry to hear about the issues you encountered with your recent order. Your feedback is very important to us, and we are committed to making improvements based on your experience.

We understand the frustration caused by the incorrect sizing details and the subsequent complications with your order. We are actively working on updating the listings on our website to ensure this type of mistake does not happen again. Accuracy is crucial, and we regret that this oversight caused you inconvenience.

Upon reviewing the email chain, I can confirm that our customer service team did apologize several times and expressed gratitude for your patience and understanding throughout the return process. Nevertheless, I would like to extend my personal apology for any part of the service that fell short of your expectations.

We value all our customers, and while this experience has understandably impacted your trust in us, we hope that you will consider giving us another chance in the future. We are dedicated to providing a much improved and seamless experience.

Thank you for bringing these matters to our attention. If you have any further comments or require additional assistance, please do not hesitate to reach out.

Kind Regards
Customer Relations Team

Valutata 5 stelle su 5

Good communication, pricing and service

I communicated with the company via the messaging service on their website and was quickly able to find out the information I needed from Jeanine. The delivery service was good, part of the order arrived the next day, and the rest two days later, in plenty of time for installation.

20 maggio 2024
Valutata 5 stelle su 5

Brought a new hot waters cylinder from…

Brought a new hot waters cylinder from Trade plumbing . Was a slight delay in my order but this was communicated brilliant by the customer Service team would definitely recommend Trade plumbing and would use this company again in the future

6 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Disappointing customer service

Helpful when phoning to place an order for a radiator, then had to email and chase expected delivery slot several times. Eventually phoned the radiator manufacturer to find out when they delivered to my area...Disappointed with the ropey customer service from Trade Plumbing

18 maggio 2024
Valutata 1 stelle su 5

You need to know

Very sad
I have an outstanding problem with this company and am getting the “runaround “
I have been waiting TWO months for a resolution.
I do not wish to give the details at this time to give them another week.
Please watch this space

Derick

I seems this company only comment when praised ?
No comments re complaints .
Am I wrong?

24 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

Good Afternoon

We take every review seriously and respond to all feedback, whether positive or negative, as you can see from our Trustpilot reviews. We value all customer input as it helps us improve our services and ensure we meet your expectations.

I understand your frustration regarding the delay in resolving your issue, and I sincerely apologize for any inconvenience this has caused you. Our goal is to provide timely and effective solutions to all customer concerns, and we regret that we have not met this standard in your case.

I have spoken to our team, and they have arranged for a new upgraded element to be sent to you. This will be delivered on 31/05/2024. We hope this upgrade will meet your needs and provide the quality and reliability you expect from us.

We truly appreciate your patience and understanding while we work to resolve this matter. If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to email our team. We are here to help and will do everything we can to ensure your complete satisfaction.

Thank you for giving us another opportunity to make things right. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to addressing any issues you have experienced.

Once again, we apologize for the delay and any inconvenience caused. We are dedicated to improving our service and ensuring that all our customers have a positive experience with us.

Kind regards,
James Waters
Operations Director

Valutata 1 stelle su 5

Awful. Inefficient and unprofessional

Awful.
Bought a Reina electric radiator from them at the beginning of February. After qualified electrical installation it packed up in early April. Electrician identified a product fault.
Trade Plumbing informed by phone and email. STILL waiting for a part now (21st May)!

1 febbraio 2024
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

We are truly sorry to hear about the issues you have experienced with your Reina electric radiator. We understand how frustrating it can be to wait for a replacement part, especially when it affects the functionality of an essential appliance.

While we strive to resolve such matters as quickly as possible, sometimes it can take longer than we would like due to supplier regulations and procedures that we must follow to process returns and replacements. We appreciate your patience and understanding during this time.

We are pleased to confirm that the faulty part has now been received. Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience and delay you

Kind Regards
Customer Relations Team

Valutata 5 stelle su 5

All round excellent company

Excellent prompt service and staff could not have been more helpful. Staff very knowledgeable re products and what was best solution for our specific needs. Would definitely use this company again

20 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! We're delighted to hear that the service you received from our team exceeded your expectations and that you found our staff to be knowledgeable and helpful in finding the best solution for your specific needs.

Your satisfaction is our top priority, and it's incredibly rewarding to hear that we were able to provide you with prompt and excellent service. I will be sure to pass along your positive feedback to the entire team, as it truly motivates us to continue delivering outstanding service to all our customers.

We're thrilled to hear that you would choose to use our company again in the future. We look forward to the opportunity to serve you again and to continue meeting your needs with our products and services.

If you ever have any further questions or require assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're always here to help.

Kind Regards
James Waters
Operations Director

Valutata 1 stelle su 5

Awful communication

Awful communication, no confirmation of delivery either. Was told item in stock, which it wasn’t, which led to me having to cancel the job and lose £400. I was charged £60 delivery which is awful, for saying the product came direct from
The manufacturer. Was then told I’d get a call back to discuss a delivery refund. But I’ve been continually ignored. I shall be taking to the plumbing forums to warn other plumbers of this diabolical company

18 maggio 2024
Logo di clayton Horsnell

Risposta di clayton Horsnell

I am very sorry to hear about your experience, and I deeply regret the inconvenience it has caused you. I appreciate your patience and sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. Your feedback is very important to us, and I will investigate the communication breakdown regarding stock availability and delivery confirmation.

I understand that waiting longer than expected is frustrating. Delivery times for cylinders can change daily due to production schedules, which are beyond our control. However, I completely agree that this should have been communicated to you more effectively.

Regarding the delivery fee, please note that it is set by the manufacturer, Telford Copper Cylinders, for direct shipping. You are welcome to contact them directly for clarification.

We value your feedback and are committed to resolving any issues and improving our service. We respect your right to share your experiences on plumbing forums, but please know that we are dedicated to addressing your concerns and restoring your trust in our company.

Kind Regards
James Waters
Operations Director

Valutata 1 stelle su 5

Still waiting for my delivery

Still waiting for my delivery. Haven’t received an email since on a delivery date. Spoke to someone and they said I would receive a email regarding the delivery. No update since. Will not be using Trade Plumbing again

17 maggio 2024

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più