Restaurant Skovlyst Recensioni 37

TrustScore 3 su 5

3,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

Dejlig øl, Sød betjening og fin mad. Manglende 2 stjerner skyldes langsom betjening (ja, der var mange i lørdags, men det bør I inddrage i bemandingen). Og en skuffende oplevelse med jeres såkald... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Stjerneskud levede slet ikke op til forventninger. 1 stk meget tynd stegt rødspætfilet. 1 stk meget tynd kogt rødspætfilet. Meget små rejer. Dressing og en masse ærteskud. Vi kommer ikke igen.

Valutata 5 stelle su 5

Kort anmeldelse: Vi spiste frokost på Restaurant Skovlyst i Svanninge Bakker og fik en fantastisk oplevelse. Vores pariserbøf med lokalt Welsh Black-kød var både lækker og bæredygtig, og dertil nød... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Læser på hjemmesiden klokken 17, at køkkenet er åbent til klokke. 21.30. Møder op 20.15 og får beskeden: “i kan ikke bestille mad, køkkenet er lukket”. For ligesom at verificere dette stålsatte arg... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante

Informazioni fornite da varie fonti esterne

skovlyst, fåborg, bryllup, konfrimation, konferencer,Restaurant Skovlyst


Informazioni di contatto

3,0

Nella media

TrustScore 3 su 5

37 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Dejlig øl, men……

Dejlig øl, Sød betjening og fin mad. Manglende 2 stjerner skyldes langsom betjening (ja, der var mange i lørdags, men det bør I inddrage i bemandingen).

Og en skuffende oplevelse med jeres såkaldte oste tallerken - to stykker ost, som er mindre end et stykke viskelæder kombineret med 6 kiks marcher i min optik ikke den svimlende pris i forlanger….

Men ellers end god dag….

9 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Den 31/1 2026 fejrede vi 90 års…

Den 31/1 2026 fejrede vi 90 års fødselsdag - brunch på Bryggeri Skovlyst. Alt fungerede perfekt , og brunch- buffeten var rigtig god, med mad lavet af gode råvarer af høj kvalitet. Endvidere havde vi vort eget personale, der serverede øl m.m. . Personalet var yderst service- mindede. Alt i alt ; en dejlig oplevelse.

31 gennaio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Falske åbningstider

Vi ankommer kl. 18.30 Alt er oplyst der er skilte med meny. Der er ingen kunder i restauranten vi bliver modtaget af ejer der fortæller at de lige har haft et stort selskab og ikke kan klare mere vi bliver henvist til hans pølsevogn på den anden side af vejen.
Der skiltes med åbent fra kl. 11.00-22.00
Det her har vi prøvet 3 gange
Vi kommer aldrig igen.

4 novembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Kort anmeldelse:helstøbt oplevelse

Kort anmeldelse:
Vi spiste frokost på Restaurant Skovlyst i Svanninge Bakker og fik en fantastisk oplevelse. Vores pariserbøf med lokalt Welsh Black-kød var både lækker og bæredygtig, og dertil nød vi fadøl og en delikat Alsace-riesling. Vi rundede af med kaffe og gammeldags lagkage - ren nostalgi.
Skøn udsigt, veldækket bord og en tjener med god humor - klart et besøg værd! Jeg kan bestemt give en varm anbefaling herfra.

7 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

En aften buffet til 350kr

En aften buffet til 350kr, på ingen måder pengene værd. Maden var medium kvalitet og jeg fik mest af alt indtryk af at jeg lige så godt kunne stå i kantinen på mit arbejde. Den tappede øl var flad og smagsløse. Det er et par år siden jeg var der sidst og jeg husker det som en super oplevelse. Men jeg blev meget skuffet

8 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Ik kom her til aftensmad

Aldrig kom her til aftensmad!!!!!

Maden var muggen numse og kolde kartofler som man siger.

Buffeten var mega syg og kedelig, betjeningen var også dårlig tjenerne var ikke opmærksom på deres gæster og gik bare rundt uden at komme hen til en, en eneste gang.

Prisen var Alt for dyrt for sådan noget fesent mad

27 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

For lang ventetid

Jeg ankom kl.13 og først efter en 1 time og 30 minutter kom min mad. Efter jeg havde været oppe og sige det i køkkenet. Manden var fin men ikke noget særligt.

Jeg føler hellere ikke at vi blev behandlet godt nok da tjenerne havde mere øje på en kendis der spiste på samme tid som os. De fik også maden meget før os ,selvom de var menge fler og kom senere ind os ( ingen hate på kendissen)

Jeg anbefaler ikke dette sted og kommer ikke igen.

21 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Stor skuffelse

Stor skuffelse, vi havde planlagt en gåtur i skoven og efterfølgende frokost på skovlyst, terassen, vi havde hund med, og det ikke tilladt
Vi kommer da ikke igen

17 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Vi hade bestilt bord på skovlyst en lun…

Vi hade bestilt bord på skovlyst en lun torsdag aften
Og det første vi møder er et skilt hvor man kan få sprytan og bobler spændende tænker vi

Vi bliver mødt i restauranten af en tjener der virker alt andet en ædrug og her starter så middag med underholdning
Tjeneren talte vine ned inden vi hade fået den og smadrede proppen så uhjælpeligt ud over bordet og ned i flasken hvor efter flasken bliver fjernet med kommentaren om ar den var dårlig ??
Vi kunne kun vælge dagens 3 retters meny
Forretten var fantastisk
Men det var ikke muligt at vælge anden sovs til hovedretten til den i selskabet der ikke brød sig om. Tomat sovs
Kødet så ud som om. Det var skåret med en sløv brødkniv
Gulerødderne var kolde og tomatsovsen smagte så meget af ketchup at vi opgav og sprang desserten over
En meget underholdende oplevelse på den triste måde og det skal lige siges vi var kun os 3 i hele restauranten
Vi følte os ikke velkommen
Men udsigten var fantastisk..

31 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Familiemiddag var en stor skuffelse

Familiemiddag var en stor skuffelse. Først var maden forsinket betragteligt, vi fik dog gratis chips i ventetiden. Kalvenyretapper var rå - også efter at de var en tur i køkkenet igen og de var seje og svære at tygge. En entrecote var kold, der manglede tilbehør ved en af retterne. Vi var 2 der fik oste til dessert, knækbrødet var blødt og ikke sprødt. Her kommer jeg ikke tilbage og spiser.

2 settembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Et fantastisk sted!

Vil du spise lækker mad uden at betale en formue, så er det Skovlyst du skal vælge. Skovlyst har det hele! Her spiser du rigtig god mad i hyggelige omgivelser. Der er så meget stemning på denne restaurant, og så er beliggenheden enestående —udsigten er fantastik!
Jeg spiste på Skovlyst to gange, og min mand og jeg var solgt! Derfor valgte vi sidste år, at blive viet bag Restauranten og selvfølgelig holde festen på Skovlyst. På Skovlyst fik de gjort vores aften intet mindre end perfekt! Alle vores gæster har efterfølgende rost betjening, mad, drikke samt de hyggelige og smukke omgivelser, såvel inde som ude. Jeg vil til hver en tid anbefale Restaurant Skovlyst!

28 maggio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super sted

Forstår ikke de dårlige anmeldelser.
Var med min datter til frokost idag.
Restauranten var fuld og masser af tid for personalet til at hjælpe, hvilket var super.
Mad og drikkevarer i top og superb, intet at klage over, så kommer igen

31 marzo 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Hold jer til øllet

Hold jer til øllet
Vi var 4 mennesker ude og spise aftensmad på Restaurant Skovlyst i Værløse d.30/7-21
Det var en god start med sjove fantasifulde snacks - forretterne var nogenlunde - men alle 4 hovedretter var måske lavet i forgårs? En blanding af overkogte og rå ‘nye’ kartofler.
‘Stegte’ rødspætter, der var kogt på den ene side - garniture: nogle slatne sure rabarber, kalvebryst der var stegt totalt dødt, gammeldags sovs, der var uden smag. Intet var velkrydret.
Nej tak vi skulle ikke have dessert.
Meget søde unge der serverede - og beliggenheden er fantastisk, derfor en stjerne.
Men vi kommer ikke igen og spiser - og anbefaler ikke stedet til nogen

1 agosto 2021
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più