Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ristorante

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Restaurant Hansens Cafe - Restaurant Hansens Café er indrettet i Hornbæks ældste hus, på Havnevej 19 i Hornbæk


Informazioni di contatto

2,8

Nella media

TrustScore 3 su 5

17 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig oplevelse

Mig og min kæreste kom forbi og spiste tre smørrebrød. Tjeneren forslog om vi ville dele dem uden så at sige at det koster hele 25 kr ekstra per person at gøre dette. Når jeg så skal betale så ser jeg pludselig på regningen at den var meget dyrere end det jeg havde regnet mig frem til og så siger han at det koster ekstra at dele dem. Når jeg så siger at det havde vi ikke læst på menu kortet så siger han bare at vi kan ikke stå og forklare alt fra menu kortet .... Hold da op en skuffende oplevelse , jeg har aldrig blevet mødt med sådan en dårlig attitude. Vi gik der fra og vi kommer aldrig igen.

21 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Oversaltet og blød flæskesvær

Blød flæskesvær og alt for salt. Desuden vammel hønsesalat.

I går den 2. juli havde jeg inviteret to veninder til frokost. Vi blev meget skuffede over madens kvalitet. Som nævnt var flæskesværen alt for salt; desuden var den blød. Hønsesalaten var vammel fordi der kun var et stykke bacon og masser af ristede løg. Eksempelvis havde tomater hjulpet på smagen. 621 kr. var meget dyrt for alt andet end velsmagende smørebrød. Vi nævnte naturligvis det hele for tjenere.

2 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Rigtig god oplevelse

Min kæreste og jeg var der her til aften og fik deres uge menu, utrolig lækkert mad, godt tilberedt, rigtig god og venlig betjening. Priserne er lave. Hyggelig stemning, med ild i pejsen bl.a.
Absolut et besøg værd.

21 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

God oplevelse

Vi var nede og spise wienerschnitzel i går, den var fin og lækker smagte rigtigt godt,
Desserten var også rigtig god.
Betjeningen var helt i top imødekommende og venlig og glad
God stemning
Vi kommer gerne igen

22 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Fin mad - dårlig betjening

Fin mad, men ikke super. Betjeningen var ret dårlig. Hverken forret, hovedret eller dessert lykkedes det at servere det, vi faktisk havde bestilt. Til hovedret kom det manglende (efter to forespørgsler), da alt andet var spist. Dejlige omgivelser i gården.

18 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dyrt og dårligt

Dyrt, dårligt, elendig service, dårlig og mangenfuld mad, ågerpriser for kommunevand (45kr. for lille karaffel). Bestiller man en kulmule får man et lille stk. fisk og en ske til at spise den alt for stærke sovs. Hverken køkken eller de unge tjenere havde styr på noget som. Regningen blev på 1.000kr. for 2 små stykker fisk, en flaske vin + vand og brød. Ren turistfælde!

29 luglio 2022
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Hyggeligt sted og god mad

Hyggeligt sted og god mad! Maden var der ikke en finger at sætte på, fik stegt flæsk, og det var sprødt og kartoflerne nye. Men; må da nok sige at jeg blev lidt chokeret da regningen kom, og vi skulle betale 65 kr for en kande vand. Postevand. Det er simpelthen ikke okay, når man i forvejen betaler til den lidt dyre side for maden sammenlignet med andre steder, og vi i øvrigt havde fået andre drikkevarer også, at tillade sig en så latterlig pris for vand.

19 luglio 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Overså os fuldstændig

Overså os fuldstændig. Servicerede senere ankomne gæster, før os. De reklamerer for Jacobsens øl på deres tøj og på menukort, men har det ikke.
Håndpillede rejer havde de heller ikke, selv om det stod på menukortet. Gamle Ole ost var meget mild og min mand måtte rykke for rommen, der skulle serveres til. Min gorgonzola mad kom på uristet brød, så den røg retur til køkkenet (på kort stod ristst brød), så sådan skal den serveres.
Til 129kr havde jeg forventet mere end det lille stykke, jeg fik….alt for dyrt… Er på restaurant og forventer lidt kræs til de penge - det føltes som en lille flad håndmad.
Skønt beliggende sted, men første og sidste gang vi har været det.
Synd for den unge pige, der havde sin færste dag.

6 luglio 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

1/2 delen af take away manglede

vi bestilet take away 2. april
sikke en skuffelse, marineret lammesteg, da vi pakkede det ud hjemme manglede flødekartoflerne
min mand kørte efter dem og vi fik en flaske rødvin til undskyld.
maden var desværre en skuffelse med smag og prisen var i den dyre ende.
så desværre kommer vi ikke igen

3 aprile 2021
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Vi bookede et bord til en god middag…

Vi bookede et bord til en god middag for at fejre min mors fødselsdag. Maden var kold og den ene bøf var nærmest rå. Servitricen var i den grad ubehøvlet og det er sidste gang vi kommer der. For selvom restauratøren prøvede at redde siuationen med at slette regningen var aftenen ødelagt og vi gik sulten hjem.

23 giugno 2019
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Til en hyggelig fødselsdagsfrokost fik …

Til en hyggelig fødselsdagsfrokost fik vi:bløde våde fiskefilet , fiskefrikadeller der ikke var gennemstegte, krabbesalat der ikke havde set en krabbe, en kartoffelmad der var ok ( svær at ødelægge) og en " sol over Gudhjem" hvor der ikke var megen sol , æggeblommen lå og flød på tallerkenen. En yderst trist oplevelse😣 Ved henvendelse til restauratøren fik vi beskeden - at det beklagede de meget!
Hvad vi så end kan bruge det til. Så havde I tænkt på Hansen'S Cafe i Hornbæk - så gå et andet sted hen😣

7 giugno 2017
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più