Precision Motor Group Recensioni 

137
•
TrustScore 3.5 su 5

3,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Bought a focus in October last year..had nothing but problems with it and the customer service is rather shocking..the car was in an accident recently which since has been declared a write off..and gu... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I bought a car here on 23rd February 2026, en-route home warning lights flashed up on the dash, called Precision and they collected the car the following day and then returned 4 days later. 4 days aft... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Great Service Precision Motor Group . I travelled a 220 miles round trip to look at and test drive a car which I decided to buy over the phone a few weeks later. The salesman Michael was very good. E... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Just purchased a BMW from Precision Motor Group. I would highly recommend, the boys were friendly and helpful and nothing was too much trouble. Wouldn’t hesitate in making another purchase

Dettagli dell'azienda

  1. Rivenditore di auto usate

Scritti dall'azienda

used car dealership


Informazioni di contatto

3,3

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

137 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,3

Tutte le recensioni

(137)

23 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Trustworthy dealership

So happy with the service from precision motor company
Bought an Audi A3 the car was better than described on the phone and everything went smoothly, good deals to be had and very good service trustworthy dealership ! Thank you so much

8 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your Review, we are pleased you are happy with your car and the service you received Precison Motor Group

Valutata 1 stelle su 5

I have sent three emails now and left…

I have sent three emails now and left two messages with the receptionist about a car i was interested in but knowone has got back to me

5 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Good afternoon Vicky,
we don't have a receptionist and i can't find any emails from anybody with your name.
please check that you are reviewing the correct company.
Kind Regards

Valutata 5 stelle su 5

Very good experience with this…

Very good experience with this dealership. They were very helpful, quick and professional. The Audi a5 I got on finance it’s in great condition and I haven’t had a problem since I got it. Would definitely recommend them to everyone.

17 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 5 stelle su 5

We were a bit hesitant at first but it was amazing!

We were a bit hesitant, but don’t be put off by the location. They are lovely people, approachable, not pushy salesman at all. Good quality cars for sale, we brought a ford kuga, great price, great service. They did an updated MOT and service. We have had the car for over a month now and no problems what so ever.

1 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 5 stelle su 5

Great car,friendly honest staff

Great experience fast delivery and car was exactlly as described(had car delivered so really relying on staff openess).
Will definatelly go back to buy my next high performance car

4 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 1 stelle su 5

Please read if looking to buy from these cowboys

Sad to see I’m not the only one who was sold a dud by this lot.

Paid £6995 for a Mini Cooper SD. Apparently it was subject to a rigorous health check before I could pick it up. An oil leak was noticed a mere day or two after owning. Warranty not worth the paper it’s written on. I ended up having to contribute towards the repairs! In fairness, so did these guys, but the garage who carried out the repair said this leak should’ve/would’ve been picked up on any health check, let alone a rigorous one!

Brakes needed replacing after less than 500 miles of ownership.

Now 14 months into ownership, I’m told another oil leak, this time inside the engine means it needs a full replacement. Precision offered to buy the car back off me for £500! After asking for £750, having refused to put any more money into a car clearly not fit for purpose, they declined, saying “we aren’t interested as the car is now a Cat N”!

It isn’t a Cat N. I just refuse to plough any more money into an absolute skip of a car, sold to me by a bunch of cowboys at a flash car ranch who can’t even get the basics right.

I wouldn’t buy another car off this lot and I’d implore every else to really think about whether they should too.

7 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Nice purchase experience at Precision Motor Group

Really pleased with my experience at Precision Motor Group: booked an appointment early morning, was really welcome on my arrival, felt I had the time to look and ask questions about the car brand/model I was interested in.
A test drive was offered to me, and purchased a car with only a small deposit… that was delivered same day in the afternoon, serviced, taxed and cleaned!

22 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 5 stelle su 5

I have have an amazing experience…

I have have an amazing experience buying a Car through this firm. The cars they have are in extremely Mint condition firstly and the level of customer care is 2nd to none. I felt that confident about my choice of car, I didn't even feel the need to test drive. Audi TT MK2

11 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 1 stelle su 5

Response to your absolute nonsense reply



Hi,
Thank you for your swift response. Dissatisfied is an understatement of the century. Let try mugged off, seems more fitting.

1, What amazes me is how a professional establishment can assume they know exactly how customers are using their products. The car hasn’t been driven in a way that may cause damage or hasn’t been driven in a way that the manufacturer didn’t intend and to accuse someone of doing so without concrete evidence is unprofessionalism at its finest. Not only that, it is a matter of your opinion or suspicion and not fact.. I think the correct wording is DEFAMATION. My opinion or suspicion is that you try and guilt trip and blame your customers instead of owning up and taking accountability for selling dodgy cars.

2, you diagnosed the car with a faulty radio, upper and lower gearbox mounts, engine mount and crank case all needed fixing. I rang you 2 weeks after owning the car, at which point I had covered around 300 miles in the car. 180 miles driving home from you guys, sat on the motorway at 70mph and the rest commuting to work. All of this happened in 300 miles? yet brake pads/disks, tyres, clutch and other wear and tear parts are still perfect and you guys think my driving is at fault? Delusion at its finest.

3, there is no good will or good customer service. If the products you’ve sold have faults, you are liable to make what’s wrong, right. Thats what the 3 month warranty is for. You can’t just blame your customers for the products that you sell having faults and then claim it’s “good will” when you have to fix them… BECAUSE YOU ARE LEGALLY LIABLE TO?! If a car has those types of problems at 300 miles, either the parts were on their way out or faulty completely and I just didn’t pick up on it or the vehicle is not fit for purpose for it’s intended use.. either way, you are liable to fix it.. not because of your “good will”.

4, You rang at 16:10 to say that the mechanical work had been completed but was waiting on the new radio to arrive, you told me that I could either pick it up and come back when the radio arrived or wait until it is all done to pick the car up. I told you I’d call you back so I could arrange transport. I called back at 16:56 (check your call logs because all mine are saved and screenshot) and I stated to the guy on the phone I will be there to collect it tomorrow at midday as that’s what time the train gets in, he replied “yeah, not a problem, I’ll pass that one over.” Is this you blaming your customers again for your lack of communication.. just like we have seen before when the only time I’ve got an update is when I have had to ring you guys up over the 12 days you’ve had my car, bearing in mind I had only owned the car for 4 weeks at that point.

5, My trusted mechanic has now fixed the coolant leak, that was down to a perished hose and confirmed it had no relation to the way I drive whatsoever. Not to mention he had the car for an hour before he updated me that it was ready to collect. He also confirmed the crank case breather that you replaced is leaking and he put that down to either not being fitted correctly or using cheap parts. He also laughed when I told him the reason the parts were faulty was because the way I was driving it.

5 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great experience

Great experience recently purchasing an Audi A3 from Precision Motor Group. I was looked after by Andrew who was really patient with us, as after a recent bad experience with another dealer, my dad gave him a pretty hard time and asked a lot of tough questions! I didn't get a sales-y vibe at all which I really appreciated and they had a huge range of cars to choose from.

The after sales has also been great, I received a call to see how I was getting on with the car and I am confident that if I have any issues they will resolve it swiftly. My mum and sister are also now looking to purchase a car with Precision Motor Group, it is difficult to find reputable dealers, so we will be customers for life. Thanks again!

30 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 5 stelle su 5

Paul came and collected my car really…

Paul came and collected my car really friendly guy! easy process helped me through everything early in the morning no problems what so ever! Even returned my head phones that I accidentally left under the seat by accident. GREAT COMPANY!

27 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review
Precision Motor Group

Valutata 5 stelle su 5

REALLY Good Setup Cars Prepped and…

REALLY Good Setup Cars Prepped and ready to go, FANTASTIC CHOICE ...WOULD BUY Again. THANK YOU 10/10

23 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review, we are glad you are happy with your purchase.
Precision Motor Group

Valutata 5 stelle su 5

Ford Focus ST Diesel

I just bought a Ford Focus ST Diesel from this dealership. The car runs beautifully and it’s a fun car to drive. Had a little issue with tyres but they’ve rectified that and now I’m a happy customer again. Thank you for rectifying this. I truly appreciate it.

7 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for you review, we are glad you are happy with your purchase.
Kelly Precison motor group

Valutata 5 stelle su 5

Great company!

Great company, so pleased with my new car. The service and communication from start to finish was fantastic and they know their cars! Highly recommend.

23 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thankyou for your review, we are glad you are happy with your purchase.
Kelly Precision motor group

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely disgusting behaviour from…

Absolutely disgusting behaviour from the manager. I agreed a price on a vehicle yesterday afternoon, went through finance application through precision motor company approved broker, 3 offers returned. Called back in the morning today to be told the car has be sold.
After speaking with a few cowboys and then eventually the manager he basically said they will not wait a few hours for the finance to be approved so it’s my tough that someone came in after me to buy the vehicle.
When you go through the trouble of applying for finance (as it leaves a print on your credit file) why wouldn’t I buy the car! Terrible customer service, pure greed with no thought for any customer. Beware!
I would like to add, I was not asked to place a deposit, despite the absolute rubbish reply from the company below. Absolute lies to say I refused to make a deposit, I was not asked or told to, if I was I would have made a deposit!!!!!
Just shows how dishonest this company is when they make up lies like the crap below!

29 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Hi Vikki, I am truly sorry that you feel disappointed with the service that you received. At the time you enquired about the vehicle and started the process of a finance application you were given the option to place a holding deposit on the vehicle which you rejected.
Our policy is that a vehicle is for sale on a first come, first serve basis unless a holding deposit is made.
This makes the process fair for everyone involved. Unfortunately you had not made a deposit and your application had not been cleared at the time that another customer wished to purchase and place a holding deposit.
I can fully understand your frustration and apologise for this. Unfortunately all staff follow the same protocol for all customers.

Valutata 1 stelle su 5

Precision's deluded response to my review

Having read Precision's astonishing response to my review, they have clearly overlooked the simple fact that they refused to allow my daughter to exercise her consumer rights. The vehicle was a dud - plain and simple. She was fully entitled to reject the vehicle and ask for a refund but Precision refused to accommodate her request. When she told them that this was her right, Precision's response was simply to say that she would need to take them to court, which they said "would cost you a lot of money" and "would take ages to resolve". My daughter was 20 at the time. Young, vulnerable and easy to manipulate and so she begrudgingly had to accept the their offer of a partial refund, despite the fact that she was well within her rights to insist otherwise. Unfortuntately, the motor industry is largely unregulated which means that unscrupulous dealers such as this can get away with it. Precision do not appear to be accredited to the Motor Ombudsman which in my opinion, tells you all you need to know. I can only hope that enough people read this review and Precision's response to make up their own minds as to what sort of company they really are.

1 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great experience

Great experience, purchased my first car, the sales team were helpful in finding me my perfect first car. Would recommend to family and friends.

15 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Thank you for your feedback Josh. We hope you have many happy hours in your new car!

Valutata 5 stelle su 5

Great dealer

Recently purchased my new to me audi rs6. Perfect spec, perfect car for me. The people at precision motor group made sure the entire process ran as smooth as possible, from viewing/test driving the car to handover.
One happy customer, would recommend precision motor group to anyone looking for a new car!

12 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

We are really pleased you are happy with your purchase Luke. Thank you for the feedback and enjoy :)

Valutata 5 stelle su 5

Brought a car 3 weeks so professional…

Brought a car 3 weeks so professional and great service would definitely buy from them again .

11 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Precision Motor Group

Risposta di Precision Motor Group

Hi Nick thank you for the review. We are so glad that you are happy with your new car.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più