Useless POS delivered somewhere my package and now I need to look for it. Even tho I indicated on which floor we live, the eunuch just dropped the item somewhere and now it cannot be found. If p... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Tegenwoordig worden de bestelling bij Aliexpress door Peddler.com bezorgd. Ze geven een datum aan dat ze langs zouden komen tussen 09.00 uur tot 21,00 uur. (?????)... Leggi di più
Wat een waardeloze koeriersdienst. De bezorgdatum is inmiddels al 2 weken voorbij en nog steeds geen enkele update of duidelijkheid over waar mijn pakket blijft. De klantenservice is totaal niet ber... Leggi di più
Third time in a row, Peddler claims a package was delivered while I'm not at the delivery address. Have done two police reports and gotten two refunds for the first two parcels so far. Filing complain... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Onbetrouwbaar, onprofessioneel en niet klantgericht
Ze geven te laat aan wanneer ze bezorgen. Vandaag had ik twee pakketten moeten ontvangen, maar ik heb er slechts één gekregen.
Om 11:58 ontving ik een bericht dat het pakket vandaag bezorgd zou worden. Om 12:00 kreeg ik echter een e-mail dat mijn pakket niet afgeleverd kon worden, terwijl ik om 12:02 een ander pakket in ontvangst heb genomen.
Om 12:15 heb ik direct gemaild en om 12:19 kreeg ik een reactie waarin stond dat ze begrijpen dat het teleurstellend is dat een pakket niet is afgeleverd, maar dat zij niet kunnen achterhalen wat er wel of niet is bezorgd.
Vervolgens heb ik direct opnieuw gereageerd (twee keer zelfs), maar ik heb helemaal geen antwoord meer ontvangen.
Nu moet ik de volgende dag opnieuw van 09:00 tot 21:00 uur thuis blijven. Ik was de hele dag thuis en de bezorger was zeker nog in de buurt.
Het is heel slecht dat ze geen contact hebben met de bezorgers en totaal niet klantgericht handelen.
Update 20/11:
Na een e-mail te hebben ontvangen, dat ze het gingen onderzoeken en een update op de site dat het pakketje 19/11 tussen 09:00 en 21:00 uur bezorgt wordt. Weer radio stilte. Het is het nu 20/11 12:25 uur en is de pagina niet geüpdate en staat er nog steeds dat er het pakketje 19/11 wordt afgeleverd. Ik heb al meerdere malen gemaild. Een ticket aangemaakt. Maar geen reactie. Er is geen telefoonnummer dus bellen kan ook niet. Er staat niet op de site dat je een officiële klacht kan indienen.
Dat dit soort bedrijven in Nederland mogen bestaan???
De slechtste pakketbezorger ooit
In het algemeen wordt er veel geklaagd over de bezorgers maar Peddler spant echt de kroon.
Ik heb de ervaring dat diverse keren de pakketten volgens de tracking op de locale depot zijn aangekomen waarna er een planing komt voor levering. Ik ben altijd thuis maar de pakketten worden niet geleverd maar de status staat dan wel op gemiste levering en er wordt een nieuwe planning gemaakt wat meestal de dag later is, op deze dag wederom geen levering en blijft de status dagen later nog bevroren staan en als je dan contact zoekt met de klantenservice dan krijg je het bericht terug dat ze uitgebreid onderzoek hebben gedaan maar het pakket niet gevonden hebben en met een hele verklaring dat zei niet verantwoordelijk zijn. Ik heb sterk het vermoeden dat de chauffeurs de pakketten gewoon zelf houden of weggooien, ze zijn immers toch niet verantwoordelijk dus maak het toch niet uit of ze het wel of niet op de adressen bezorgen!!!
Ik hoop werkelijk dat de instanties dat dergelijke bedrijven controleer dit bedrijf Peddler Expres van de kaart zal gaan vegen.
Peddler heef mijn pakketjes nooit…
Peddler heef mijn pakketjes nooit geleverd het is oplichterij
Scam scam ik bestel nooit meer bij Ali express
Een ster is veel te veel.
Een ster is veel te veel.
Houden je niet op de hoogte waneer ze iets bezorgen dus je moet de hele dag maar binnen zitten. Op de site gekeken daar staat bezorging van 9 tot 21 uur. Ja dat schiet lekker op Niet dus!
Aliexpres maakt gebruik van deze koerier dus sorry AliExpress ik koop nooit meer iets bij jullie want deze bezorgdienst is niet te doen.
Meerdere pakketjes met zelfde tracking nr niet geleverd
Meerdere slechte ervaringen met peddler. Pakketjes van aliexpress worden gebundeld en met hetzelfde tracking nummer worden meerdere pakketjes verstuurd. Peddler brengt dan als je geluk hebt 1 van de pakketjes en klantenservice reageert dat je bij de verzender moet zoeken terwijl het dus niet geleverd is via hun. Jammer dat je niet je verzendende partij kan kiezen, want zo mis ik elke keer weer pakketjes.
Zeer slecht bedrijf
Zeer slecht bedrijf.
pakket lig dagen op depot en voor de rest geen update.
nooit bestel ik iets meer als het met deze koerier komt
Een waardeloos bedrijf. Bij het indienen van vragen of klachten krijg je gewoon totaal geen reactie.
1. Je ontvangt een email dat je pakket de volgende dag bezorgd wordt maar er komt niets.
De volgende dag krijg je een email dat de bezorging door "onvoorzine omstandigheden" niet bezorgd kon worden. Dit heraald zich een paar keer waardor je zo een week verder bent.
2. Ik ontvang bericht dat mijn pakket bij MIJ bezorgd is, terwijl ik niet eens thuis was op dat moment. Pakket ligt niet rond mijn woning en is ook niet afgegeven bij mijn buren
3. Je kunt Peddler niet bellen want er is nergens een telefoonnummer te vinden van ze.
Als je en mail stuurd krijg je geen reactie en ook op het aanmaken van een ticket via hun "chatbot" krijg je geen reactie
The worst experience ever
The worst experience ever, i order some small things from aliexpress and on the tracking it says they tried many times to deliver my things but failed. There is absolutely no explanation, just that they failed to deliver it, the address is easy, never had problems with delivery, and somehow they failed not once, but many times. Horrible service, i hope just to get my money back, bcs it pretty clear they are not going to deliver my things, even tho i really wish to get my things, it was for my Halloween costume🥲.
I would like also to make it clear that i hate them with all my being and i wish this company the worst, maybe lose a CEO, idk, something bad should happen to them, yes, im petty 🥹
Wederom geen levering
Geen levering en ook de helpdeskmail wordt niet beantwoord. Klant zit zonder bestelling en peddler express beantwoordt mail niet en is verder totaal onbereikbaar voor de klant.
Wat een verschikkelijk bedrijf
Wat een verschikkelijk bedrijf
Dit is de 2de keer dat mijn pakket verdwenen is en ze geven er geen antwoord op of verantwoorden zich niet voor het kwijt maken
Het is diefstal
Dit bedrijf is een ware grap echt geen recht om te bestaan
1ster is te veel 0 sterren eigelijk
Wat een ongelofelijke slecht bedrijf
Wat een ongelofelijke slecht bedrijf, mijn pakketje zou 21 oktober moeten komen, vervolgens is het niet gekomen en die dag daarna ook niet en is der HELEMAAL geen nieuwe informatie bij de track en trace en is de hulp dienst onmogelijk om
te bereiken. ZEKER GEEN AANRADER
Nu tot 5 maal toe adres niet gevonden
Nu tot 5 maal toe adres niet gevonden. Slechte bezorgdienst die ik,ooit ben tegengekomen en contact opnemen lukt niet. Krijg geen antwoord.
Several times they claim that they…
Several times they claim that they could not find the address or that we were not at home. Both nonsense. Helpdesk does not respond. No options to get in contact.
Bellen naar een klantenservice is…
Bellen naar een klantenservice is (bijna) onmogelijk, allen mailen.
Pakket zou de 20e komen en is met de bezorger mee voor bezorging. Om 18 uur mail dat het niet gaat lukken, komt een dag later.....de 21e mail om 14 uur, gaat niet lukken het wordt de 22e. Jaja ik ben er klaar mee. Een ster is eigenlijk nog te veel.
Peddler broke my postbox…
Peddler broke my postbox by trying to forcefully push something into it. That was in April this year. I’ve send them all the info, including the costs of repair. Now they’re playing hide and seek and good cop, bad cop. The good cop was until recently saying she forwarded my info, but she can’t do anything else. She makes the other department out to be the bad cop. But in fact they are using stall tactics and don’t want to restore the damage they caused.
NLEXP0009967917INTPED
It's an Scam
It's an Scam , i don't know where is my package now , i think they stole it , and i can't reach them , because they block me on Email,
Terrible company
Alleen maar vreselijk slecht
Alleen maar vreselijk slechte ervaringen met deze bezorgdienst onmogelijk om contact op te nemen en bezorgen niks bij een punt waardoor werkende mensen nooit hun pakket meer te zien krijgen
Peddler exprees levering.
We hebben al paar keer peddler als leverancier gehad, ik dacht kan een keer gebeuren. Maar er al- keer levering geweest, zonder dat je wist. Laatste 2 keer,
pakketje lag gewoon in de stuiken??? Niet eens bij de buren. Communicatie ZERO.
Watch out they are a SCAM!!
they say that they tried to deliver a package and that there was no-one at home 3 times...... twice there was somebody at home and they never pushed the bell. when you trie to contact them about this they say they can't do anything about it and they will send the package back to sender, after 3 weeks it is still not there.
Watch out they are a SCAM!!
Pakketjes raken kwijt
Pakketjes raken kwijt, liggen soms meer dan een week in hun distributiecentrum voordat het bezorgd wordt, of worden bij volledig andere adressen bezorgd.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








