Panelhaus Recensioni 

31
•
TrustScore 3.5 su 5

3,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

So to start with they did deliver some panels, they arrived reasonably but were slightly damaged. I ordered another matching set and it took them 2 weeks, a lot of chasing and eventually they sen... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Bought 2 packs of WPC panels from them, came with broken box, all the corner is broken, contact them for 3 days, their phone number is always busy, emails never replied, online chat just not existed... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Placed order online for some oak slatted panels and screws. Panels turned up nice and prompt but no screws. Sent two emails asking for update on the screws but no response at all. Glad the panels were... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Easy to order and at a competitive price. We found it easy to handle the 320mm panels and install them. The 600 wide panels are more difficult to handle. They were let down by DX Couriers who managed... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Informazioni di contatto

3,3

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

31 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 45% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,3

Tutte le recensioni

(31)

26 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Am very upset with your company I’ve…

Am very upset with your company I’ve tried all week to get hold of u and only got we will get back to u about sending wrong colour this is not good enough . What it sorted pls asap . #PH1488

24 novembre 2025
Logo di Panelhaus

Risposta di Panelhaus

Hi Alan,

Thank you for reaching out, I think there has been some confusion, and issues communicating.

I can see that you ordered the grey oak panels which are light, and you weren't happy with them, however what you received was exactly what you had ordered. I can see the CS team have replaced these with a darker colour free of charge for you and these were delivered to you on the 16/12.

I do hope these are a colour your prefer, and that you get a chance to update this review.

Kind Regards
The Panel Haus Team

Valutata 1 stelle su 5

Still waiting for my product

Still waiting for my product

24 novembre 2025
Logo di Panelhaus

Risposta di Panelhaus

Hi Sarah,

We can only apologise, these were samples that you have ordered, and that royal mail have lost.

We have raised a replacement order free of charge for you, and refunded the original order as well in way of apology for the delay you experienced.

We hope this goes some way to correcting the issue.

Kind Regards
The Panel Haus Team

Valutata 2 stelle su 5

Took a while to arrive and damaged

Delivery time was quite long.

Item damaged one slat on the end of each of the 3 panels I bought was cracked right in the middle. Not ideal.

6 novembre 2025
Logo di Panelhaus

Risposta di Panelhaus

Hi Eleanor,

Thank you for taking the time to leave us a review, I was saddened to see that despite having damaged panels and leaving a review here, you never reached out to us via, email, chat or phone to give us the chance to replace the panels for you, which I'm sure if you look at some of the 5star reviews we have, you would see that we do whenever there is damage caused in transit.

Even if you didn't want some replacements or were able to work around the damage we could have offered you a partial refund on the panels for the inconvenience.

We hope despite this you are happy with the end result, we hate thinking you're living with our products and not completely satisfied, when we know we could have helped.

Kind Regards
The Panel Haus Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent product, delivery and overall service

I purchased some white on white slat panels and am absolutely delighted with them! They are much better quality than others I purchased and paid twice the price for. I wish I had known about Panelhaus then. The backing is thick and firm and the slats themselves are at least a cm thick, giving a really premium feel. Delivery took about 10 days so very happy overall with the service. Also, they have a chat bot which does seem to be an actual person, rather than a faceless bot - a real bonus.

14 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Panelhaus

Risposta di Panelhaus

Hi Becky,

Thank you so much for the review, and we wish your other order had been from us too.

Yes the chat is a real person, which might mean we reply slower than a robot, but we agree is definitely less frustrating than being stuck in a loop and getting no where with the bot.

Kind Regards
The Panel Haus Team

Valutata 2 stelle su 5

Poor quality, high price…

I ordered these panels over some from the panel wear house and I regret it truthfully. These ones were more expensive than the others yet worse quality, only veneered on the front and splintery as heck! I was using a circular saw as I did with the others I have bought and they were just tearing the bottoms of the veneer… really poor quality, they’re also just stapled to the felt rather than glued and this means they can’t be cut very well without the strips being off center. The join gaps are also larger than the normal gaps even after re fitting 2 times. Not very happy with these to be honest, but they are on the wall and will serve a purpose.

31 ottobre 2025
Logo di Panelhaus

Risposta di Panelhaus

Hi Jake,

Thanks for the review, but we are PanelHaus, we aren't sure who the panel wear house are, but we are gutted for you, sounds like it wasn't the best experience.

Kind Regards
The Panel Haus Team

Valutata 5 stelle su 5

Great price and quality

Fast delivery, great price!

22 settembre 2025
Logo di Panelhaus

Risposta di Panelhaus

Hi Anna,

Thank you so much for the kind words, and the 5 stars, it means the world to us!

Kind Regards
The Panel Haus Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più