Opzeggenbij 

Grazie per aver visitato Trustpilot. Purtroppo, non è più possibile lasciare una recensione su questa pagina perché il sito web dell'azienda è stato chiuso. Se hai domande, non esitare a contattarci.

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

Het opzeggenbij werkt bij hun zelf zeer omslachtig. In de mail zit een link verwerkt daar kun je binnen 12 uur opzeggen alleen na een paar uur werkt deze link al niet meer. Communicatie loo... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Opzeggen ging erg vlot maar ik vind het opzeggen wel erg duur. Dit had ik in eerste instantie niet gezien want anders had ik het waarschijnlijk niet via deze website gedaan.

Valutata 1 stelle su 5

Smerige vieze gore oplichters. Bah bah, flink geld betalen om bij Google bovenaan te komen staan als je zoekt op “opzeggen bij” en dus komen alle mensen bij deze frauduleuze website uit. Een bedrijf w... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Na mailtje snelle reactie door op te heffen. Ik vind 30 euro om op te zeggen wel bizar helemaal omdat het opzeggen is voor m'n moeder die is overleden.

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Oplichting

Als dit bedrijf je een rekening stuurt gelijk contact opnemen met de politie. Ze zijn hier bekend

29 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dit bedrijf doet NIKS

Dit bedrijf doet NIKS, behalve een té belachelijk bedrag vragen om 1 opzegging te verwerken en incasso brieven sturen. Dit zou VERBODEN moeten worden!

13 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Geen woorden voor, zo zielig!

Helaas opgelicht door dit bedrijf, ze reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar. Wel blijven ze doorgaan met incassobrieven sturen. Dat ze gewoon reageren op email of de telefoon opnemen.

Toch appart dat dit "bedrijf" ook een incassobureau heeft, kunnen ze het mooi combineren. Eerst mensen een soort van oplichten en daarna meteen door met de incassobrieven.

10 maggio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

bymetis

BYmetis
Trustpilot heeft abusievelijk gemeld Opzeggen bij
maar de klacht is tegen bymetis

vervolg:
20 juli 2023 uiteindelijk direct contact met Gerechtsbode, zie inschrijving KvK Rocketman BV
en ter afsluiting dossier overeengekomen euro 50,00
te betalen, dekkende ""debrief"" euro 30 en euro 20
administratiekosten...na betaling dossier sluiten en hebben partijen niets van elkaar meer te vorden.
20 juli betaling gedaan conform instructie Gerechtsbode,
op 24 juli Bymetis claimt openstaand bedrag van euro 20,00...!
24 juli geantwoord zie overeenkomst Gerechtsbode die door Bymetis is ingeschakeld
27 juli brief van Rocketman BV, Maastricht die
wederom wordt verstuurd vanaf postbus 8161, 3301 CL Dordrecht, die namens Gerechtsbode wederom
euro 70 claimt.....
hoe kun je het verzinnen....
bijna dagelijks wordt je benaderd en de een weet van de ander niet wat ie doet.

wordt vervolgd

Bymetis,Opzeggen...etc

vervolg
Rocketmen BV staat ingeschreven met de volgende handelsnamen
Opzeggenbij/instutioneel incassoburo/opzeggers/stornierenbei/annulerchez/cancelat/kundigenbei/opzegbrieven mailen/gerechtsbode.

van you tube krijg ik brieven van verschillende mensen in europa die allemaal door deze clubs zijn
opgelicht. waarschuw iedereen in je kennissenkrijg via alle media, over het doen en laten van deze oplichters die in heel europa te keer gaan.

ze maken gebruik van het feit dat de wet voor registratie van incassoburo nog niet door de kamer is. Het is pure intimidatie, zelfs coulancevoorstellen worden niet geaccepteerd...heb ook avrotros een mail gestuurd om hier aandacht aan te besteden.

PAS OP VOOR DEZE BEDRIJVEN.....!

zie mijn eerdere review over bymetis.
abonnement you tube is nooit opgezegd. de brief is naar de verkeerde instantie gestuurd die alleen ""legal
affairs""afhandelt, geen opzegging abbonneemnt. dus grondslag is weg voor een factuur.
maandeling emailwisseling en verhoging met administratiekosten. op dit moment euro 40/plus
de waardeloze brief euro 30.
vandaag mail van bymetis inzake gerechtsbode.nl
(Rocketmen BV) voor een incasso. ik heb uit coulance aangeboden de brief te betalen, geen adminkosten en dossier sluiten. dat willen ze niet.
ik ga nu uitzoeken wie Gerechtsbode.nl is en Rocketmen BV.
Ik waarschuw iedereen BYMETIS zijn oplichters,
(voorheen OPzeggen.nl) en het zou mij niet verbazen
als Rocketmen BV Kvk 86081020 to dezelfde
groep behoort.
Het internet wordt overspoeld met reviews inzake Opzeggen.nl, Bymetis.nl inzake de oplichterspraktijken.
Weet ook niet of Gerechtsbode.nl deze activiteiten mag uitvoeren, namelijk incasso voor een oplichtersbende.
wordt vervolgd

2 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Zou een abbonement voor mij opzeggen

Zou een abbonement voor mij opzeggen. Kreeg ik naderhand een rekening van 30 euro. Blijkt ook nog eens dat mijn abbonnement niet is opgezegd en zit ik er nog een jaar een vast. Vuile oplichters zijn het

11 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Een zeer misleidende pagina.

Een zeer misleidende pagina.
Met achteraf kosten van € 29.95
We waren in de veronderstelling dat we op de pagina van het Rodekruis het opzegformulier aan het invullen waren.
Bleek achteraf dat het de pagina van opzeggenbij.nl was
We hadden gegoogled 'Rodekruis opzeggen'
Vervolgens de opdracht gecanceld binnen 14 dagen. Maar ontvingen een aanmaning.
Ze zijn op geen enkele manier telefonisch bereikbaar, met vele excuses. Inmiddels ook al van naam veranderd.
Kortom een zeer misleidend bedrijf wat mensen op een slinkse manier op onnodige kosten jaagd.
Door het veranderen van naam, maar ook het onmogelijk bereikbaar zijn. Zegt het genoeg dat ze bewust deze strategie hebben ontwikkeld om zichzelf te verrijken.

Helaas is 0 sterren niet mogelijk om aan te geven!

6 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Oplichters Baloose. Com / opzeggenbij: Deze oplichters hebben juridisch goed…

Deze oplichters hebben juridisch goed getimmerde systeem waar ze jouw 29,95 euro stelen door een opzeg brief te sturen naar een bedrijf ongeacht of de oozegging wel of niet plaatsvindt. Niet en nooit aanklikken. We hebben nog een extra 40 adminstratie kosten moeten betalen omdat wij niet op tijd hebben betaald.
Een een ster moest ik geven omdat ik anders geen recentie kan schrijven.

15 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Heel ongelofelijk slecht

Wou het 0 sterren geven maar kon niet. Ik wou me basicfit opzeggen is niet gebeurd, vieze oplichters. Heel smerig dit. Ben ook lekker 30 euro kwijt

15 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

waardeloos

waardeloos! je wordt op kosten gejaagd (bijna €40,-) om een abonnement op te zeggen(sept 2022), maar zeggen het niet op. Betaal nog steeds en opzeggenbij.nl is onbereikbaar: reageren niet op contactformulier, sturen wazig antwoord op mails, telefonisch wordt je in de wachtrij gezet en verbinding na enkele minuten verbroken omdat ze te druk zijn en je later moet terugbellen. DUS NIET DOEN MENSEN, zelf je abonnement opzeggen én altijd reviews checken voordat je met een organisatie in zee gaat!!!

5 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ook ik voel me misleid en opgelicht…

Ook ik voel me misleid en opgelicht doordat ik 29.95 euro moet betalen voor een opzegging
Misleid omdat je de indruk hebt dat je te maken met het betreffende bedrijf en niet met een dubieus opzeggingsbedrijf die ook niet. de kosten aangeeft .Dit soort bedrijven moeten direct gestopt worden,gezien ook het hoog aantal serieuze klachten

11 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Geld wolven op internet. ging mis bij deze service…

Alles ging mis bij Opzeggenbij.nl service!!
Nepservice verleners en oplichters zijn het.
Bedriegers oftewel geld wolven op het internet.
Teleurgesteld/ boos dat dit zomaar kan.
ik voel mij misleid en opgelicht, Omdat..
na bijna een mnd dit bedrijf niks gedaan heeft met mijn opzeg brief voor opzeggen van deelname bij de postcode lotterij. Ook nog de z.g.kosten van 29.95 euro betaald.
Wat een dure service!

28 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Extreem arrogant bedrijf

Extreem arrogant bedrijf, door onderbezetting geen tijd om telefoons op te nemen maar wel tijd om te brieven te versturen die uitdrukkelijk gevraagd werden om te annuleren. Pure Maffia praktijken !

25 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Let op, gebruik deze service niet.

Let op, deze site is erg geniepig met haar zogenaamde opzegservice.

Ik heb met mijn niet oplettende kop een opzegbrief door deze organisatie laten opstellen om mijn contributie bij IFAW te laten stopzetten, achteraf kreeg ik een mail dat ik even €29,50 moet gaan overmaken voor de service (staat erg verborgen wel op de site). Vervolgens een maand later, wordt er nog steeds geld van mijn rekening afgehaald door IFAW. Nu heb ik op eigen initiatief contact op moeten nemen met IFAW om het alsnog stop te laten zetten. Dus de organisatie opzeggenbij heeft niks voor mij gedaan. Gebruik dit niet, neem gewoon rechtstreeks contact op met de organisatie waar je wil opzeggen, kan vaak heel makkelijk via mail of via de telefoon. Ik heb in elk geval weer wat geleerd en wil iemand anders ervan behoeden. Gr. Thom

25 gennaio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

let op opligters!!

let op opligters!!! ik heb in gevaalen ok ik was moeten betaalen,maar was niks opgezegt,ik was moet zel doen teleponish op the vrindenloterij.dus niet invallen voor de opligters!!

25 gennaio 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più