Motor Fuel Group Recensioni 

400
•
TrustScore 1.5 su 5

1,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

First charger stopped working the second after I plugged it in - taking the prepayment of £40 of course. The second charger seems to be working but if course, I am now down £80 until MFG release the p... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Ignorant cashier, more interested in having a very loud conversation with two of his friends in their language. I had a Morrison's voucher for extra More points which was just snatched out of my hand,... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Do not use this company. After them hiking the price of 5 minutes of air by a whopping 50%, I was infuriated to find the air ran out in 3 minutes 40 seconds, which was only enough to inflate 3 of my 4... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Miserable unpleasant people .... I've been in 6 of their stations locally since their takeover of Morrissons fuel stations. Its clear they operate an 'under the radar' staffing policy of certain natio... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Fornitore di carburante

Scritti dall'azienda

Motor Fuel Group (MFG) is the UK’s largest independent forecourt operator. We offer customers a growing dual-fuel strategy, a versatile valeting offer and a convenient retail and ‘food to go’ service. We are extremely customer focused and consistently seek to understand our customer needs and how to deliver the best customer service in the UK's forever changing and demanding environment


Informazioni di contatto

1,7

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

400 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 3% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

1,7

Tutte le recensioni

(400)

111 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

No one at customer service speak…

No one at customer service speak English and don't call back and the car wash at morrisons in Pakefield needs money spent on it dryer stuck up and dirty n dusty bursh need to be cleaner and don't wash car properly

1 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Damage of over £500 to car via…

Damage of over £500 to car via Hartlepool carwash, investigation terrible with 0 evidence and manager just followed a script. Offered a £5 voucher to use at the car wash again for the inconvenience. Avoid at all costs as they lie when investigating. Only got a reply after I chased the outcome.

27 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Car damaged in machine car wash and…

Car damaged in machine car wash and they take no liability. Terrible customer service and no empathy. No complaints procedure exists. From the reviews and ratings on here clearly no one in the company cares. I’d give a zero if I could.

6 aprile 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I was due to pay my petrol with my only…

I was due to pay my petrol with my only bank card on my hand (forgot the few), amount is £10.15 ten pounds and fifthteen pence, unfortunately my bank card did not work- and I asked politely with good willing to pay back after I pick up my wallet from home- I was then asked to walk and leave my car.
I have disability- I have severe asthma- and my blood pressure is unpredicatable- it can go high up in the sky. I was asked to sign a form and was referred to "FUEL GUARD" (reference 2503080020445, and they are asking me to me to pay enormous amount of interest - the amount is now £145 with in two weeks.

I was wondering if anyone can help please.
I feel frighten-and being harrassed in some way.
Romulo

8 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Will we get a refund?

Tried to use this car wash and followed all instructions. Took our cash but no car wash. Forecourt staff just gave us a business card so rang the customer service who told us to email. We are the April fools!! Out of pocket for £10.

1 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention, and we apologise for the inconvenience. For us to assist further, please could you contact us at customercare@motorfuelgroup.com. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Customer care is a JOKE

Jet wash wasn’t working , I went to garage for refund , to be told
Contact customer care email and phone number , 10 emails and 2 calls , still no £4 refund and clearly the machine is faulty as they have taped it off at the garage , bombarded with emails saying not there responsibility and someone else’s to now saying under investigation, never again will I use contactless for a jet wash , horrible experience from customer care

22 marzo 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Gloucester Morrisons Daily Metz Way

We paid £8 for a car wash at MFG Morrisons Daily today, in Metz Way Gloucester. We used contactless at the wash and no receipt given.
We proceeded forward but the wash did not operate.
We went directly to the garage shop and told the assistant. He was unhelpful and rude because we had no proof of transaction. I will attempt to get the £8 refunded but am not hopeful. Terrible reviews and richly deserved.

20 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention, and we are sorry to hear about the service you received. For us to assist further, please could you contact us at customercare@motorfuelgroup.com. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Poor customer car

Poor back office systems. I was double charged at a Morrisons car wash, was told by the teller to email Motor Fuels Group.
Motor Fuels Group responded quickly and confirmed that I was due a refund and asked me to confirm my bank details. 4 weeks later they have stopped responding to my emails and have not refunded the money! We are only talking £7 but if they treat all customers in this way they sums will add up.

12 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention, and we are sorry for the inconvenience caused. Our customer care team has confirmed that the refund has been requested and will credit your account in due course. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Avoid morrisons Morton park

Avoid morrisons Morton park
Used my debit card approved then cancelled when tried to fuel tried again approved same again, then decided to pay in kiosk put £20.00 of fuel in card declined in kiosk because £193 had been taken from my account staff said the WiFi had gone down and the money would be refunded in a few hrs and to return to pay the £20.00 I had to fill in a form with all my details and leave my driving license that was Thursday 6th March been back to the garage told me to ring MFG they were useless said they would get one of there superiors to call me today still waiting I have now emailed customer services
This has left me with no money and returned direct debits and still no money back they stole from my account unauthorised they are are disgrace and will never use the robbing B again

6 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention, and we are sorry for the inconvenience caused. Our customer care team will contact you shortly to assist you further. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Avoid Morrisons Petrol Station services

Took over Morrisons garage forecourts - car wash rubbish, car was still filthy after wash, was advised by Morrisons to take photos and send copy of receipt with photos to MFG - did this and after 3 weeks and 2 requests to send the same proofs again I get the reply - “On that day our car wash was working perfectly on that day, so we will not issue a refund”
What utter rubbish! I will not comment on the ownership of this business

13 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

EV app is a rip off

MFG EV app takes authorisation fee of £40 but doesn’t charge car and your told to start the whole process again which requires another £40 …app not good
Happened twice in the space of two weeks still waiting for refund hence why I am writing this review…don’t use unless you have pockets full of money…so stressful has left me in hardship and no car to drive disgusting

3 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention, and we’re sorry for any difficulty experienced. For contactless payments in unattended scenarios, a pre-authorisation is applied as a 'pending' transaction. This reduces your available balance but isn’t deducted, and any unused amount will be released back to your balance. If would would like us to review your recent charging session, please contact us at customercare@motorfuelgroup.com. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Concerted effort by MFG to rip their…

Concerted effort by MFG to rip their customers off by whatever means possible?
In my case I paid £10 via the card terminal next to the drive through car wash. The car wash did not work. I don’t need to have a degree in engineering to figure out that if the wipers aren’t moving & no water is coming out then the machine isn’t working, hence I’m not going to sit there for three days waiting for the machine to miraculously start.
I told the staff what happened to which the girl said she would give me a token & would I please present my credit card? I told her I had paid already. She said she wouldn’t be able to give me a refund as they had nothing to do with the drive through. I checked my credit card App and it showed the amount of £10.00 to MFG was pending. She told me I had to call a number which she provided. I called them while in the filling station & spoke to an Indian chappie who asked me the address of the station, the time of the transaction & amount debited. He then told me I had to email them a copy of my credit card statement & explain the story again, which I did.
They emailed back to say the money should be refunded within 5-7 days, but if not to contact them again.
Ten days later the money still hadn’t been refunded & had gone through as a payment so I emailed them again but nobody replied.
I had to contest the payment via my credit card account, (which in itself is more of a faff than it used to be).
The card company sent me a link to a form to fill out & obviously sent one to the shop manager as he called me the next day to ask what happened.
I explained the story again, (I kept it more polite than I might otherwise have as I was in company at the time).
He said he would call me back later that day but I never heard anything from him.
This is a much more long winded story than it should be, but that’s precisely the point. Car wash machines break down all the time. They probably spend as much time not working as they do actually working.
I’ve had the same thing happen before & while it’s a bit of a pain, it’s really not a big deal. When Morrison’s ran the garages they would either just give you a refund or a voucher valid for X days. It can’t possibly be that big a deal to refund £10 but, as others have alluded to, they act as though you are trying to scam them & they make you jump through endless hoops quite obviously in the hood you will just give up & let them keep the money.
The girl I initially spoke to said they had nothing to do with the machine & to contact MFG. the thing is it’s MFG who now run the garages so how can a company have nothing to do with itself?
I had to go back to the garage a few days later & while I was in I asked if the drive through was working. The guy behind the counter said no, the machine is not working but there was no sign up to advise this, so how many other people have they caught out in the few days alone since I was last in? I can only take it based on my own & other’s experience that they perform the same rigmarole each & every time. Incidentally, the guy behind the counter was really quite shifty regarding my credit card when it came to paying for the fuel. It wax under £100 so I didn’t need to enter my pin but he took my card which was on the counter while I was faffing about looking for my Morrison’s card. He appeared to swipe the card through a machine behind the counter & then said I needed to enter my pin. I didn’t enter my pin as the terminal worked without needing to enter it.
I should have asked him wtf he was doing with my card but I think I was a bit taken aback at his brazenness plus I was in a hurry. I looked him straight in the eye while he was serving me but not once did he look me in the eye in return. There are no unaccounted for transactions on my account or anything & it could just be a case of me being hyper aware of these guys now but they seem to be a seriously shifty outfit & it appears to be every single one of their garages are the same.
I used to use Morrisons garage for fuel & the car wash but there’s absolutely no point in me going back again if this seems to be their actual MO regarding customer service.

10 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

As stated previously

As stated previously, have now been waiting approx 6 months for MFG their Insurance Agent or legal representative to repay the Invoice cost of repairs to my vehicle after buying contaminated fuel at Morrisons Strood Kent, even though an admission of liability was made and instructed to have vehicle repaired between the case handlers they still employ delay tactics and make excuses to pay, the lack of communication is beyond acceptable considering and the attitude is to find any excuse not to pay, all I am asking is for the Invoice repaid, I have not demanded anything for loss of use, replacement vehicle or even intrest on the amount paid to repair for the last 6 months..........

24 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Shocked but what I experienced at the…

Shocked but what I experienced at the Broxden Perth petrol Station

Generally shocked by what I experienced at this branch. I made a honest mistake by leaving my fuel card in my car that was in at the dealership so when I filled my hire car I realised I didn't have any payment method with me. I tried to explain this to the person in charge Graeme who didn't want to hear. You either pay or we get the police is what I was told. I offered to return and leave details but this was never a option. I have since returned with my fuel card to pay and they have sent my details to a debt collectors and are now looking for fees??? I asked why this was done and Graemes response was because you are a thief. I have never been more offended. To be belittled like this after a genuine mistake that I offered to resolve is outrageous and I hope that Graeme is offered some training on how to deal with customers if he continues in this role.

23 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention, and we are sorry to hear about the service you received. We would appreciate the opportunity to investigate this in more detail for you. Please could you contact us at customercare@motorfuelgroup.com. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Avoid at all costs

Avoid at all costs, would give zero stars if I could.
Have used jet wash in Morrisons Falkirk for years but will never ever use them again, I put £5 in pressed button for hot brush and nothing happened, went into garage and guy said he wouldn’t reimburse me and gave me an email to write, 5 days later no response.
Several lengthy phone calls later to India, no further forward, wouldn’t let me speak to a manager plus they said that was their head office, but according to web site it’s in St Albans.

16 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

They started well,very fast and…

They started well,very fast and efficient,it now very slow when the car gets to 80 percent, like a pace of snail.they need to improve it as no one wants to wait over 2 hours for fast charging

19 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Motor Fuel Group

Risposta di Motor Fuel Group

Hello, thank you for bringing this to our attention. If you would like us to investigate your charging session further, please contact our customer care team at customercare@motorfuelgroup.com. Many thanks, The MFG Team.

Valutata 1 stelle su 5

Don’t use MFG motor fuel group

I always go to Morrisons petrol station to use their car wash and vacuum cleaner, today I washed my car then went to hoover it, paid by card like I normally do, to find out the hoover wasn’t sucking up, told the member of staff SENCIO, his customer service is really bad, he hasn’t got any to be honest, to be haven to tokens to us on other hoover to find out that didn’t even come on, asked for my money back, to be told I paid by card so I can’t have it back, got to email them to get my money back, it doesn’t matter how people pay cash or card, your service didn’t work. Their customer service team didn’t help at all, I won’t be using them ever again. When Morrisons run it it was fantastic, now MFG motor fuel group took over it’s really bad

7 febbraio 2025
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più